Af en toe een makkelijkequote:
Een meeuw.quote:
Dat klopt, maar niet zomaar eentje. Waar werd hij/zij beroemd mee?quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:27 schreef Yankee het volgende:
ohhh die is bij een uittrap uit de lucht geschoten.....vraag me nu even niet hoe de keeper heet![]()
quote:
Toivonen is goed. De tweede wist ik ook nog en de derde is lastiger. maar indien nodig volgen er hintsquote:
Sahar is goed (en was de moeilijkste, dacht ik).quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:00 schreef Niox het volgende:
Boukhari en Sahar?
Zonder de "in tegendeel zelfs" had ik het ook nooit geweten. Nillson was ik nooit opgekomen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:04 schreef Mark het volgende:
[..]
Sahar is goed (en was de moeilijkste, dacht ik).
Lassequote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:05 schreef tomtomaat het volgende:
NILLSON?
Nilsson en Toivonen spelen nog hier, Sahar is buiten Doetinchem alweer vergeten, vandaar dat ik hem het lastigst vond.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:08 schreef Niox het volgende:
[..]
Zonder de "in tegendeel zelfs" had ik het ook nooit geweten. Nillson was ik nooit opgekomen.
Dacht dat het zo zonder ski-pak nog wel lastig zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:49 schreef Yankee het volgende:
Lindsey Vonn
lubje +1quote:
Daarom riep ik vd Raak, had die naam ook voorbij zienkomen als mogelijke nieuwe lijsttrekkerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:16 schreef De_Hertog het volgende:
Is dat dan die nieuwe lijsttrekken, Roemer?
Van Arthur Japinquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:24 schreef De_Hertog het volgende:
Bekende naam, onbekend gezicht![]()
En bij deze: bekend boek en ik weet de schrijver, maar de titel..
quote:
boehoequote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:45 schreef De_Hertog het volgende:
Na die hint had ik wel een ohja, maar helaas te laat. Wel slecht, nog geen punten in dit topic..
Vervelend he, als mensen over punten gaan huilen?quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:08 schreef Yankee het volgende:
spam?
Stand #1905:quote:
quote:
Het is een vogelei ja... maar het moet nog specifiekerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:31 schreef banaantjeEE het volgende:
is dat geen vogelei dat rauw wordt opgegeten?
Net op tijd. Inderdaad een bevrucht ei met deels ontwikkelde embryo die zo wordt gekookt (meestal hebben de embryo's dan nog net geen veren en botten trouwens). Kijk op Google Images voor een impressie, ziet er enorm smerig uit.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:40 schreef RoofingBurner het volgende:
Een ei met daarin een kuiken wat gegeten wordt in Zuidoost Azie. Dus met veren, botten en al.
Ik geloof dat ik maar niet ga kijkenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:42 schreef ScottTracy het volgende:
Kijk op Google Images voor een impressie, ziet er enorm smerig uit.
Is dat omdat ik er ineens ben?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |