quote:
Denk je dat je haar aan kan danquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:21 schreef Ezechielk het volgende:
Yv, doe jij ook jongemannen daten die de helft van je leeftijd zijn?
Ik hoop hetquote:
Anders zou ik je ballen erafbijten, maar ik wil je best delen met Yvonne. Want Yvonne.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:21 schreef Ezechielk het volgende:
Het is toch zoquote:
Hmm dan ga ik je kont zoenen hoorquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Anders zou ik je ballen erafbijten, maar ik wil je best delen met Yvonne. Want Yvonne.![]()
![]()
Yvonne, mag ik je hoofd op mijn kont laten tatoeren?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:23 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb me afgetrokken op die eerste foto
Weljaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:21 schreef Ezechielk het volgende:
Ik denk dat ik dan niet zomaar met mijn billen bloot kan rondlopen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm dan ga ik je kont zoenen hoor
Wat doe je morgenavond?quote:
Denk het ook niet. Dan heb je een horde geile fokkers achter je aanquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan niet zomaar met mijn billen bloot kan rondlopen.
Ik hoopte dat topic nooit meer terug te hoeven zienquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:25 schreef SuperwormJim het volgende:
Ter illustratie voor de visualisering van bonkjes en sliertjes:
Sliertjes en bonkjes
En nu weer ontopic.
Es kijken wiens kloon jij bent.quote:
Je mag mijn minikloon ook wel hierkomen bekijken hoorquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Es kijken wiens kloon jij bent.
Altijd handig dit soort posts als ik in een topic zit
En op je andere bil Huppelmuts?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Anders zou ik je ballen erafbijten, maar ik wil je best delen met Yvonne. Want Yvonne.![]()
![]()
Yvonne, mag ik je hoofd op mijn kont laten tatoeren?
Omdat ik je Bassietopic slottquote:
Jonge dat kan Yvonne in dr holle kies kwijt. Je moet minstens 30 cm in je broek hebben hoorquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je mag mijn minikloon ook wel hierkomen bekijken hoor
21cm
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Es kijken wiens kloon jij bent.
Altijd handig dit soort posts als ik in een topic zit
Die gaat mn fobo inquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
En op je andere bil Huppelmuts?
Dan hebben we een deal
Och arme worm [insert knuffelsmiley]quote:
JAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
Is goed. Maar dan moeten jullie wel jullie tongen naar elkaar uitsteken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
En op je andere bil Huppelmuts?
Dan hebben we een deal
Devinequote:Op donderdag 4 maart 2010 21:35 schreef DevilsWhore het volgende:
Tering. M;n booty is al epic, kan je nagaan met Yvonne en Huppelmuts erop, wat het dan wordt
epic2quote:
Ook ik ben menselijk en kan dus soms een foutje maken. Wat lief dat je me daarop wijstquote:
Dat zouden we eergister alquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook ik ben menselijk en kan dus soms een foutje maken. Wat lief dat je me daarop wijst![]()
Neuken?
En ik hier maar wachten op jouquote:
Ze heeft al een uil gehad van mequote:Op donderdag 4 maart 2010 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik hier maar wachten op jou![]()
Ga nu eerst maar Yvonne adoreren jij
que?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze heeft al een uil gehad van me
Een uil?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze heeft al een uil gehad van me
Wat vind je van m'n uiltje?quote:
Ga anders een uiltje knappenquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En bedankt he, nu zit die homo overal die kutuilen te posten.
Ksst shoo shoo ga op Paul jagen jijquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En bedankt he, nu zit die homo overal die kutuilen te posten.
Uiltje voor jou Huppelquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ksst shoo shoo ga op Paul jagen jij
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uiltje voor jou Huppel![]()
[ afbeelding ]
He, moet jij niet werken? Of is het te koud achter het station?quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ksst shoo shoo ga op Paul jagen jij
Ik vind dat de uil dood moet, ik vind dat jij dat voorbeeld moet volgen en ik gun je de vrijheid wiens voorbeeld.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:09 schreef Loveless85 het volgende:
Kom op Dirkh, zelfs jij vind het toch wel een beetje een coole uil?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat als het nou wappert?
verkapte doodsverwensingquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik vind dat de uil dood moet, ik vind dat jij dat voorbeeld moet volgen en ik gun je de vrijheid wiens voorbeeld.
Altijd dirkie, ga nou maar weer gauw buiten spelenquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, je meent het. Dat vond je een post waard?
Oh ja, het is te koud voor de hoeren achter het station, maar ik mag buiten spelen. En jij zegt dat ik iemand verkapt doodwens?quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:14 schreef AskMe het volgende:
[..]
Altijd dirkie, ga nou maar weer gauw buiten spelen
preciesquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:15 schreef Loveless85 het volgende:
Tjah wa moet je anders met zo'n achtenzeventig miljoen zevenhonderdvijftigduizend achthonderdvierentachtigste post
wel je sjaaltje om doen hèquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh ja, het is te koud voor de hoeren achter het station, maar ik mag buiten spelen. En jij zegt dat ik iemand verkapt doodwens?
nee je vrouw heeft mijn dienst overgenomenquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
He, moet jij niet werken? Of is het te koud achter het station?
Sneeuwpiemels makenquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh ja, het is te koud voor de hoeren achter het station, maar ik mag buiten spelen. En jij zegt dat ik iemand verkapt doodwens?
Lever je dan wel even je urenbriefje bij mij in.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nee je vrouw heeft mijn dienst overgenomen
Yvonne topics.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sneeuwpiemels maken?
Neuh dat gaat alleen met sneeuw...
Een beetje hoer steekt de poen direct in haar decolleté dus nee je krijgt geen urenbriefjes.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Lever je dan wel even je urenbriefje bij mij in.
Dirkh kwam jankmuilen en en enquote:
Dirkh heb je dat gezegd tegen Huppelmutsquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dirkh kwam jankmuilen en en envolgens hem werk ik achter het station
Ok leuk, flikkerstraal nu maar weer op. Ben je nog op het spoor voor de intercity van 22:45quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ok leuk, flikkerstraal nu maar weer op. Ben je nog op het spoor voor de intercity van 22:45
Nee bij mijquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Och gristus, zit je weer bij yvonne op msn?
REN REN REN ze zal je levend verorberenquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:44 schreef timmmmm het volgende:
Ik durf niet in dit topic te posten, want ik ben een lieve jongen van 19
Nu weer voor vrede?quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:16 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en vergeet niet dat De Uil staat voor vrede
TOODquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu weer voor vrede?
Net was hij nog erotiserend.
Van alle markten thuis he, die OOD van je!
Oh...yvonne
Oh in that case...quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
TOOD![]()
Ja, maar erotiek is toch ook vrede.
Als we allemaal bezig zijn is er geen tijd voor oorlog
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |