Kijk de opperautist is er oookquote:
In die bazen topics van jou altijd dat weet je tochquote:
Ja dat is waarquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:46 schreef Pixie. het volgende:
[..]
In die bazen topics van jou altijd dat weet je toch
Wat is dat?quote:
Ik ben te labiel ?quote:
Duurt te lang.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:48 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ga nu naar huis en zal over een paar minuten beoordelen of dit topic een kwaad- of goedaardig gezwel is binnen ONZ.
Als je het sluit dan ben ik helemaal in de war en weet ik niet waar ik heen moetquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:48 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ga nu naar huis en zal over een paar minuten beoordelen of dit topic een kwaad- of goedaardig gezwel is binnen ONZ.
omdat in onzin de meeste autisten postenquote:
Kappen met trollen als je autisme niet serieus neemt blijf weg danquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Een nog niet onderzochte ernstige vorm.
Is dat Paulquote:
Wil je mijn foto weghalenquote:
Wil je ff serieus blijvenquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Een nog niet onderzochte ernstige vorm.
zo rond mijn 13/ 14 jaar dacht ik. althans toen hebben ze de knoop echt door gehakt en gezegt dat ik het had.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:53 schreef donthate het volgende:
[..]
bij mi hebben ze et pas op mn 15de ontdektbij jou
Oh okequote:Op donderdag 4 maart 2010 20:54 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
zo rond mijn 13/ 14 jaar dacht ik. althans toen hebben ze de knoop echt door gehakt en gezegt dat ik het had.
Ik en autisme niet serieus nemen? Die is goedquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:53 schreef donthate het volgende:
[..]
Kappen met trollen als je autisme niet serieus neemt blijf weg dan
Nee ik werk helemaal niet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:57 schreef napoleonfour het volgende:
Werken jullie ook in de plantsoenendienst ?
als ik zonder werk kom te zitten kan ook altijd weer terug vallen op mijn wajongquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:55 schreef donthate het volgende:
[..]
Oh okenj heb op speciale school ervoor gezeten dat laatste jaar dan nog:p dat ik op school zat maar die mensen was het allemaal op hun 6de ofzo bij ontdekt
![]()
Maarja alsk straks weer kap met werk heb ik wel wajong
jaquote:
Daar zit heel ONZ vol mee.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:58 schreef KeizerKuzco het volgende:
Mogen mensen met meerdere persoonlijkheden hier ook komen?
Knijpers maken doe ikquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:57 schreef napoleonfour het volgende:
Werken jullie ook in de plantsoenendienst ?
Oh dat is wel beter idd nja ik heb op dit moment nog een baanquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:58 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
als ik zonder werk kom te zitten kan ook altijd weer terug vallen op mijn wajong![]()
![]()
maar gelukkig heb ik nog voor zowieso 1,5 jaar werk.![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als je het sluit dan ben ik helemaal in de war en weet ik niet waar ik heen moet
Ik ga wel naar PDD [Autisme, Asperger, PDD-NOS] deel 40: Robuust jat de OP! in R&P, dan weet ik zeker dat het serieus isquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:02 schreef donthate het volgende:
ik ben zelfs leidingevende terwijl ze bij mn wajong gesprek me verteld had dat ik waarschijnlijk niet kon werken en met een job coach aan de slag moet
Dus ben wel trots op me dat ik het jegens mijn autisme en dyslexie toch nog zo ver geschopt heb
Trouwens aan de modjes wil ik vragen dit ff na serieuzer forumstuk te plaatsen
IK heb zelf ook adhd erbij jij ook?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:04 schreef sjoemie1985 het volgende:
heb precies het zelfde mee gemaakt
middelbare school heb ik speciaal onderwijs gehad en toen naar een traject en advies bureau en via dat ben ik op het MBO terecht gekomen en daar had ik wel meer mensen in de klas die adhd of iets dergelijks hadden.
Zou je em ff na een serieus forum stuk willen schoppen ts is beetje kneus geweest em hier in te zettenquote:
Wij hebben er gelukkig ook geen last van hoor!quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:06 schreef donthate het volgende:
[..]
IK heb zelf ook adhd erbij jij ook?dus dat maakt het nog extra vervelend maar heb voor de rest weinig tot geen last ervan van mn autisme
Weetje dat autisten een hele erge hekel aan homos hebben ik zeg et maar ffquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:08 schreef Twizu het volgende:
[..]
Wij hebben er gelukkig ook geen last van hoor!
Nergens last van.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:09 schreef donthate het volgende:
[..]
Weetje dat autisten een hele erge hekel aan homos hebben ik zeg et maar ff
Ik heb meer last van allochtonen dan van homo's als ik eerlijk benquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:09 schreef donthate het volgende:
[..]
Weetje dat autisten een hele erge hekel aan homos hebben ik zeg et maar ff
Goed argument, +1 kudowsquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als je het sluit dan ben ik helemaal in de war en weet ik niet waar ik heen moet
Ben ij ook autist? welke vormquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:11 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
Ik heb meer last van allochtonen dan van homo's als ik eerlijk ben![]()
daar is al topic voor in R&Pquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:15 schreef donthate het volgende:
[..]
Geef em ff schopje na ergens waar het wel serieus kan
Ja doei. Dan zijn alle autisten meteen de weg kwijt. Wie weet wat ze zichzelf dan aandoen!quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:15 schreef donthate het volgende:
[..]
Geef em ff schopje na ergens waar het wel serieus kan
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:17 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja doei. Dan zijn alle autisten meteen de weg kwijt. Wie weet wat ze zichzelf dan aandoen!
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:17 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja doei. Dan zijn alle autisten meteen de weg kwijt. Wie weet wat ze zichzelf dan aandoen!
Daar heb ik ooit eens mee gepraat en toen kreeg ik gelijk jegens trollen iets te orn omdat niet serieus als autist genomen werdquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:16 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
daar is al topic voor in R&P![]()
PDD [Autisme, Asperger, PDD-NOS] deel 40: Robuust jat de OP!
ik heb geen adhd. maar heb gewoon soms moeite met andere dingen, hoewel ik soms wel het gevoel krijg dat andere mensen mij niet echt begrijpen terwijl ik iets toch wel duidelijk en met normale nederlandse woorden uitlegquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:06 schreef donthate het volgende:
[..]
IK heb zelf ook adhd erbij jij ook?dus dat maakt het nog extra vervelend maar heb voor de rest weinig tot geen last ervan van mn autisme
echt waar?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:19 schreef donthate het volgende:
[..]
Daar heb ik ooit eens mee gepraat en toen kreeg ik gelijk jegens trollen iets te orn omdat niet serieus als autist genomen werd
Dan ben ik een uitzondering blijkbaar.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:19 schreef donthate het volgende:
[..]
Autisten kunnen er ook heel slecht tegen jim heeft een punt
Dat eb ik ook soms:p maar dan als ik dan terug denk dan blijkt het vaak wel te kloppe dat we toch iets anders nederlands praten als andere mensen het doenquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:20 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
ik heb geen adhd. maar heb gewoon soms moeite met andere dingen, hoewel ik soms wel het gevoel krijg dat andere mensen mij niet echt begrijpen terwijl ik iets toch wel duidelijk en met normale nederlandse woorden uitleg
Danku.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:22 schreef stevenmac26 het volgende:
Topic is gewoon een succes mede door jullie medeautisten
Nee je mag daar geen mening hebben die andere mensen niet zint het ging erover waarom de meesten van die autisten zo typisch doen en vooral vrouwen qua kleding enzo? maar daar zul je vast ook zelf ervaring mee hebbenquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:20 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
echt waar?zeker door je posthistorie
Echt vreemd, ik heb toch regelmatig een andere mening en ik kom er zo nu en dan nog steeds. Zal toch wel een beetje bij jou liggen dan denk ik.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:23 schreef donthate het volgende:
[..]
Nee je mag daar geen mening hebben die andere mensen niet zint het ging erover waarom de meesten van die autisten zo typisch doen en vooral vrouwen qua kleding enzo? maar daar zul je vast ook zelf ervaring mee hebben
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:25 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik ben over het algemeen wel een humorist dus.
en snap grappen meestal wel of pas na lange tijd als ik iets hoor. wat juist ook met een grap te maken had.
IK heb ook mn rijbewijs gehaald maar heelvaak hoor je van autistische mensen veel al met PDD-nos en asperger dat ze niet durven auto te rijdenquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:28 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik heb me ook eigenlijk weinig laten beïnvloeden door mijn pdd-nos en heb een jaar of 5 geleden ook gewoon mijn rijbewijs gehaald en heb gewoon op het MBO een niveua 4 systeembeheer afgerond.*O*
Rijden heb ik ook absoluut geen probleem mee, wel rij ik het liefst alleenquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:31 schreef donthate het volgende:
[..]
IK heb ook mn rijbewijs gehaald maar heelvaak hoor je van autistische mensen veel al met PDD-nos en asperger dat ze niet durven auto te rijden
Ik vind et daarin tegen een van de fijnste dingen die eris ben ook blij dat ik em gehaald heb
IK heb juist het probleem dat ik vaak te hard ga rijdenquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:33 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
Rijden heb ik ook absoluut geen probleem mee, wel rij ik het liefst alleen
Autisten lullen vaak om elkaar heenquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:39 schreef ToT het volgende:
Geen idee wat ik heb, maar ik spoor gewoon niet!
Volgens mij is dat hier nog niet echt opgevallen he?
dat sowieso maar dat boeit me niet zoquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:38 schreef donthate het volgende:
[..]
IK heb juist het probleem dat ik vaak te hard ga rijden![]()
problemen als in?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:39 schreef HowAreYouDoing het volgende:
wie van de oudere a.s.s. ' ers hebben vroeger problemen gehad op school?
Ja het gaat nu ook:p maar ik wou mn rijbewijs zo snel mogelijk hebben omdat ik geen geduld hadquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:41 schreef sjoemie1985 het volgende:
aha, ik heb gelijk schakel gedaan en dat ging best goed na een aantal lessen, bij de eerste paar lessen was het nog wel redelijk vaak op de pook kijken naar de juiste versnelling maar na een tijdje ging het zo'n beetje als vanzelf
jij hebt geen autisme, wij gebruiken nooit iets in de aard van: maar ik heb autisme, door mijn autisme,...quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:49 schreef donthate het volgende:
Aan bumperkleven heb ik idd ook een schijthekel:p ik wil dan ook liefst gewoon gaan kutten maar ja dan meestal denk ik ik rijd maar door:p
En heb weleens de neiging de vluchtstrook te gebruiken omdat ik zo veel haast heb jegens mn autisme
Hij is net zo autistisch als dat-ie zwart is!quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:51 schreef HowAreYouDoing het volgende:
[..]
jij hebt geen autisme, wij gebruiken nooit iets in de aard van: maar ik heb autisme, door mijn autisme,...
IK heb serieus PDD-nosquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij is net zo autistisch als dat-ie zwart is!
hij is kankeranker, autisme is echt niet leukquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]
racistquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar hoe wil je dat ik erover spreek dan? ik bedoel als autist kan ik et toch niet anders aanduiden als autistisch?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:57 schreef HowAreYouDoing het volgende:
[..]
hij is kankeranker, autisme is echt niet leuk
Sow, ik moest hier serieus ff hardop lachen zeg!quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:59 schreef donthate het volgende:
[..]
Maar hoe wil je dat ik erover spreek dan? ik bedoel als autist kan ik et toch niet anders aanduiden als autistisch?
Haha ik ook hoor maar soms krijgk et heel druk in me hoofd als ik op simpele dingen moet wachten weetniet of je daar ook last van heb:p en dan snap et ff en dan denk ik slim te doen maar is het natuurlijk nietquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:59 schreef sjoemie1985 het volgende:
vluchtstrook probeer dan weer wel te mijden.
autisten humor hequote:Op donderdag 4 maart 2010 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow, ik moest hier serieus ff hardop lachen zeg!Gebeurt niet vaak tijdens het lezen van een post!
neuken?quote:
zo'n soort dingen, maar niet in auto, heb ik ook last vanquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:08 schreef sjoemie1985 het volgende:
dat heb ik niet, maar wel voor het stop licht dat soms niet weet welke baan ik moet kiezen als er meerdere banen voor rechtdoor zijn. en er staat al een rij op de rechter baan en links nog niet. meestal sluit achter aan.
extra spannend danquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:11 schreef Suusielove het volgende:
[..]
Nee, weet niet eens hoe je eruit ziet
autisme is een vorm van asperger, of omgekeerdquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb het syndroom van asperge, mag ik hier nu ook posten?
quote:
Omgekeerd volgens mijquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:14 schreef HowAreYouDoing het volgende:
[..]
autisme is een vorm van asperger, of omgekeerd
Het is leven is zwaar hequote:
quote:
He doe eens aardigquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:21 schreef donthate het volgende:
[..]
wel serieus blijven dus ophoeren hier
Ik heb wel dat ik dingen visueel voor me moet hebben, zoals noord oost zuid en west dat ik dat een voor een afga in die volgorde, en daadwerkelijk aanwijs op een landkaart, weet niet of dat er ook mee te maken heeft.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:17 schreef HowAreYouDoing het volgende:
mijn grootste probleem is het door elkaar slaan van simpele dingen zoals: rechts en links, namen van 2 personen, onlogisch dingen zoals frans,...
Dat is je vast verteldquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:22 schreef HowAreYouDoing het volgende:
[..]
asperger en autisme door elkaar halen
Ik weet dat het moeilijk is, weer een nieuw lid, dat is als autist moeilijk te verwerken. Neem je tijd.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:21 schreef donthate het volgende:
[..]
wel serieus blijven dus ophoeren hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |