Kijk de opperautist is er oookquote:
In die bazen topics van jou altijd dat weet je tochquote:
Ja dat is waarquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:46 schreef Pixie. het volgende:
[..]
In die bazen topics van jou altijd dat weet je toch
Wat is dat?quote:
Ik ben te labiel ?quote:
Duurt te lang.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:48 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ga nu naar huis en zal over een paar minuten beoordelen of dit topic een kwaad- of goedaardig gezwel is binnen ONZ.
Als je het sluit dan ben ik helemaal in de war en weet ik niet waar ik heen moetquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:48 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ga nu naar huis en zal over een paar minuten beoordelen of dit topic een kwaad- of goedaardig gezwel is binnen ONZ.
omdat in onzin de meeste autisten postenquote:
Kappen met trollen als je autisme niet serieus neemt blijf weg danquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Een nog niet onderzochte ernstige vorm.
Is dat Paulquote:
Wil je mijn foto weghalenquote:
Wil je ff serieus blijvenquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Een nog niet onderzochte ernstige vorm.
zo rond mijn 13/ 14 jaar dacht ik. althans toen hebben ze de knoop echt door gehakt en gezegt dat ik het had.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:53 schreef donthate het volgende:
[..]
bij mi hebben ze et pas op mn 15de ontdektbij jou
Oh okequote:Op donderdag 4 maart 2010 20:54 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
zo rond mijn 13/ 14 jaar dacht ik. althans toen hebben ze de knoop echt door gehakt en gezegt dat ik het had.
Ik en autisme niet serieus nemen? Die is goedquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:53 schreef donthate het volgende:
[..]
Kappen met trollen als je autisme niet serieus neemt blijf weg dan
Nee ik werk helemaal niet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:57 schreef napoleonfour het volgende:
Werken jullie ook in de plantsoenendienst ?
als ik zonder werk kom te zitten kan ook altijd weer terug vallen op mijn wajongquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:55 schreef donthate het volgende:
[..]
Oh okenj heb op speciale school ervoor gezeten dat laatste jaar dan nog:p dat ik op school zat maar die mensen was het allemaal op hun 6de ofzo bij ontdekt
![]()
Maarja alsk straks weer kap met werk heb ik wel wajong
jaquote:
Daar zit heel ONZ vol mee.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:58 schreef KeizerKuzco het volgende:
Mogen mensen met meerdere persoonlijkheden hier ook komen?
Knijpers maken doe ikquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:57 schreef napoleonfour het volgende:
Werken jullie ook in de plantsoenendienst ?
Oh dat is wel beter idd nja ik heb op dit moment nog een baanquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:58 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
als ik zonder werk kom te zitten kan ook altijd weer terug vallen op mijn wajong![]()
![]()
maar gelukkig heb ik nog voor zowieso 1,5 jaar werk.![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als je het sluit dan ben ik helemaal in de war en weet ik niet waar ik heen moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |