Ik volg het niet. Ik kom er mee in aanraking door nieuws, maar ik weet wel wie Bolkenstein is. (en ik ben ook net 20 hoor, dus leeftijd maakt niks uit)quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:33 schreef onderjas het volgende:
[..]
Heb er serieus ook echt nooit van gehoord hoor. Volg de politiek ook pas een paar jaartjes.
Klacht modjes die op LAPO geilen..quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:37 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik volg het niet. Ik kom er mee in aanraking door nieuws, maar ik weet wel wie Bolkenstein is. (en ik ben ook net 20 hoor, dus leeftijd maakt niks uit)
(ik kan niet meer door een slotje heen postenHeb ik 1 keer gedaan!)
Ja ik kijk ook niet meer iedere dag het nieuws. Ik ken Neelie Kroes wel trouwens.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:37 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik volg het niet. Ik kom er mee in aanraking door nieuws, maar ik weet wel wie Bolkenstein is. (en ik ben ook net 20 hoor, dus leeftijd maakt niks uit)
(ik kan niet meer door een slotje heen postenHeb ik 1 keer gedaan!)
Goed hoorquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:39 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ja ik kijk ook niet meer iedere dag het nieuws. Ik ken Neelie Kroes wel trouwens.
Echt héquote:
Das bij lake Lowlandsquote:
Jep ze was er vorig jaarquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
17.
En ik wil Lily Allen ook wel op LL. Of was ze er vorig jaar al?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:40 schreef Dupje het volgende:
Halloooooooo was ik weer.
Onderjas en Mr. DD zijn wel fan van dit topic of niet?
quote:
Gadver, hier ziet 'ie eruit als een geile hondquote:
Zonder google, geen idee. Met googlequote:Op donderdag 4 maart 2010 19:40 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Echt hé
Testje dan maar.
Bas van der Vlies?
Niks beters te doen en wil het weten als er nieuwe bands bekend worden. Mja het is ook wel gezellig hier.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:40 schreef Dupje het volgende:
Halloooooooo was ik weer.
Onderjas en Mr. DD zijn wel fan van dit topic of niet?
Oh, dat zie je net niet.quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gadver, hier ziet 'ie eruit als een geile hond
Zwart?quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:48 schreef Demon_Hunter het volgende:
En nog een keer, ik ben zo blij dat ik een kaartje heb kunnen kopen
quote:
mijn e-piemel gechecktquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:54 schreef PiRANiA het volgende:
Ik denk dat ik een foutje heb gemaakt bij de OP
Check even of XXe keer het XXe keer is dat je gaat of geweest bent
Wat ik ga, dat is de bedoeling toch ook?quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:54 schreef PiRANiA het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:56 schreef onderjas het volgende:
[..]
Wat ik ga, dat is de bedoeling toch ook?
Zet mij er trouwens ook maar bij (zelf toevoegen via de wiki lukte zo snel even niet), 4e keer.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:54 schreef PiRANiA het volgende:
Donequote:Op donderdag 4 maart 2010 20:01 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Zet mij er trouwens ook maar bij (zelf toevoegen via de wiki lukte zo snel even niet), 4e keer.
Meestal hebben de dagen na LL's een stuk minder kleur, of zou dat toch door de uitgewerkte drugs komenquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:40 schreef vogelkooi het volgende:
Lowlands is als een lange droom van 4 dagen
Ja dat zei ik ook al.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:02 schreef Beaudelaire het volgende:
Om even te proberen om er een echt Lowlandstopic van te maken:
The Subs zou fijn zijn.
Damn it, die was ik helemaal vergetenquote:
"Kijk mij eens dat ik naar lowlands gaan" Wel shallow dat je ermee opscheptquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook al.
Dan ga ik heeeel erg erin wrijven bij mijn collega's dat ik gratis ga. Ze waren ook al jaloers op Richie Hawtin.
* aanzetquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Damn it, die was ik helemaal vergeten
Jij weet niet hoe lullig zij tegen mij doen over feestjes enzo. Mag ik ook een keer blij zijn?quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:07 schreef vault_tec het volgende:
[..]
"Kijk mij eens dat ik naar lowlands gaan" Wel shallow dat je ermee opschept
Doe die bitchfightquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe lullig zij tegen mij doen over feestjes enzo. Mag ik ook een keer blij zijn?
TOOL! Praat me er niet over, daar heb ik nog steeds trauma's van... Heel mijn groep was moe en wilde naar huis, beetje jammer aangezien zij de tent hadden en dus eigenlijk wel mee moest, heb ik heel TOOL gemist....quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:06 schreef vault_tec het volgende:
Atreyu, cancer bats, comeback kid, tegan and sara, TOOL en als NiN weer gaat touren ook NiN svp.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:12 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
TOOL! Praat me er niet over, daar heb ik nog steeds trauma's van... Heel mijn groep was moe en wilde naar huis, beetje jammer aangezien zij de tent hadden en dus eigenlijk wel mee moest, heb ik heel TOOL gemist....
Wilde ze op zondag al naar huis toe?quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:12 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
TOOL! Praat me er niet over, daar heb ik nog steeds trauma's van... Heel mijn groep was moe en wilde naar huis, beetje jammer aangezien zij de tent hadden en dus eigenlijk wel mee moest, heb ik heel TOOL gemist....
Om 9 uur al ofzoquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:22 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Wilde ze op zondag al naar huis toe?
quote:
Iets soortgelijks had ik met mijn eerste festival (Pinkpop 2008) bij RATM. Die chick moest zondagavond naar huis toe en drie uur treinen gaat niet zo goed na de afsluiter.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:12 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat is wel een hele deprimerende instelling.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:09 schreef vault_tec het volgende:
Ga dan niet als je er niet 100% bij kan zijn imo.
Dat vind ik nou weer een beetje onzin (in dit geval was het niet eens omdat het niet kon, maar omdat ze moe warenquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:09 schreef vault_tec het volgende:
Ga dan niet als je er niet 100% bij kan zijn imo.
Als je er op ingesteld bent dat je eerder weg moet is het niet zo'n ramp (nog steeds wel erg vervelend), als je je (net als ik toentertijd) staat te verheugen op een act en de rest zegt ineens dat ze pleitte willen gaan dan sta je wel te balen zegmaarquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:45 schreef vault_tec het volgende:
Naar lowlands gaan en dan spijt hebben dat je eerder weg moeten lijkt mij kutter dan niet gaan imo. En julian6 weet.
Preciesquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:48 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Als je er op ingesteld bent dat je eerder weg moet is het niet zo'n ramp (nog steeds wel erg vervelend), als je je (net als ik toentertijd) staat te verheugen op een act en de rest zegt ineens dat ze pleitte willen gaan dan sta je wel te balen zegmaar
Ik mag jou wel.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:48 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Als je er op ingesteld bent dat je eerder weg moet is het niet zo'n ramp (nog steeds wel erg vervelend), als je je (net als ik toentertijd) staat te verheugen op een act en de rest zegt ineens dat ze pleitte willen gaan dan sta je wel te balen zegmaar
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik mag jou wel.
En nu ga ik slapen, tot morgen in een nieuw deel of niet.
Ik ga altijd om maandag morgen om een uurtje of 9 naar huis, gewoon de hele nacht doorgaan daarna tentje invouwen voor het volgende jaar. Overgebleven drank, drugs en muntjes aan de buren doneren en dan naar huis toe. Aftellen voor de volgende editiequote:Op donderdag 4 maart 2010 21:18 schreef julian6 het volgende:
Mensen die niet vanaf Donderdagochtend tot maandagmiddag blijven zich geen echte.
Nu ik er over nadenk ben ik nog nooit tot maandag gebleven op LL, ik zou dus niet eens weten hoe dat is...quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:36 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik ga altijd om maandag morgen om een uurtje of 9 naar huis, gewoon de hele nacht doorgaan daarna tentje invouwen voor het volgende jaar. Overgebleven drank, drugs en muntjes aan de buren doneren en dan naar huis toe. Aftellen voor de volgende editie
Geweldig.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:37 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nu ik er over nadenk ben ik nog nooit tot maandag gebleven op LL, ik zou dus niet eens weten hoe dat is...
Beter, alleen word je wel heel kut wakker met het idee: Shit, het is afgelopen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:37 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nu ik er over nadenk ben ik nog nooit tot maandag gebleven op LL, ik zou dus niet eens weten hoe dat is...
De eerste keer werkte dan niet, onze tent was ondergelopen (en half ingestort), toen kregen we een lift aangeboden op zondagavond/nacht, de tweede keer heb ik al verteld (quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:38 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Geweldig.
Meteen de eerste keer gedaan. De laatste nacht doorgehaald, tent weggehaald. Lauw bier kapot gegooid tegen het hek. Veel troep gemaakt. (), en vervolgens met wat wij dachten veel energie naar huis gekeerd.
Totdat we opeens massaal in slaap vielen in de auto.
Adrenaline uitgewerkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |