2 keer in 10 minuten in 2 topics.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:26 schreef naatje_1 het volgende:
Dat heb je bij mij nog niet gezegd, luna
quote:
Agreesquote:
Heb je hem al toegevoegd op hivs?quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Agrees
Al is hij niet altijd even lief
Dat had ik al toen je het zei. Heeft hij mij al geaccepteerd?quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je hem al toegevoegd op hivs?
Staat het op jouw naam?quote:
Ja mijn mailadres. Ik heb namelijk ook een pedofiele opa op hivs rondhuppelen dus ik wil wel in de gaten houden hoe of wat bij Yordi.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Staat het op jouw naam?
Maar net weer verstuurd, eigen schuld dus
quote:
quote:
Dat zijn wij ook. Jij ook trouwensquote:
abortus mag tot 22 wekenquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:13 schreef naatje_1 het volgende:
Hier maken ze ook gewoon een kindje van 23 weken dood
Nee, ik bedoel abortusquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat naatje een kindje bedoeld die al 23 weken oud is
Niet, want in de buik ben je nog een foetus. Je telt pas als baby/mens als je geboren bent.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel abortusEigenlijk zijn we allemaal 9 maanden ouder dan we zeggen
Wat Stoep zegtquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:18 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Niet, want in de buik ben je nog een foetus. Je telt pas als baby/mens als je geboren bent.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:18 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Niet, want in de buik ben je nog een foetus. Je telt pas als baby/mens als je geboren bent.
KOOP HET VOOR MIJ!quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Zullen we het over iets anders hebben dan abortus?
Stoep ik krijg altijd spam of ik vicodin wil kopen. Dan moet ik altijd aan jou denken
Je hebt al een hart en hersenenquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:18 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:25 schreef Stoeprand het volgende:
Een hond heeft ook een hart en hersenen, dat maakt het nog geen baby/mens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |