Die heb ik ookquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:07 schreef o.us het volgende:
Die heb ik al. Mijn perfecte vrouw dan, he.
Dat bepaal jij, vuile democraatquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:18 schreef Re het volgende:
B&H topic?
Dus jouw ideale vrouw is een theatrale, labiele headcase?quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:11 schreef Pixie. het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, oh maar ik heb nu geen relatie
Maar was dat wel zo zekers
Want ze is zo jummie![]()
kan er ook een slotje op zetten hoor, droeftoeterquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:20 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Dat bepaal jij, vuile democraat
Tot nu toe gaat 't best lekker toch!quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:22 schreef Re het volgende:
[..]
kan er ook een slotje op zetten hoor, droeftoeter
nah, niet als er alleen maar plaatjes worden gepost,quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:24 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Tot nu toe gaat 't best lekker toch!
Nou kijk naar mijn plaatje. Dat lijkt me duidelijk zat.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:26 schreef Re het volgende:
[..]
nah, niet als er alleen maar plaatjes worden gepost,
dus wat maakt het een perfecte vrouw/man en zou je je relatie ervoor opgeven...
Een foto zegt meer dan 1000 woorden.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:26 schreef Re het volgende:
[..]
nah, niet als er alleen maar plaatjes worden gepost,
dus wat maakt het een perfecte vrouw/man en zou je je relatie ervoor opgeven...
Ik zal nooit een relatie hebben, maar ik vind dat je niet zomaar je relatie kunt verbreken als er een leuker iemand langskomt. En sowieso is ze toch te oud.quote:Zou je je huidige relatie willen stoppen voor hem/haar?
Ik ook. Hij kan daar in de voetbalwereld natuurlijk niet voor uitkomen, maar je ziet het eigenlijk ook al aan zijn houding. Zelfs zijn hoofd is homoseksueel.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:39 schreef A-mineur het volgende:
Bij dat soort types twijfel ik nog steeds aan hun geaardheid.
Hij heeft allemaal vriendinnen gehad hoorquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:45 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik ook. Hij kan daar in de voetbalwereld natuurlijk niet voor uitkomen, maar je ziet het eigenlijk ook al aan zijn houding. Zelfs zijn hoofd is homoseksueel.
Zal niet de eerste zijn hoor.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:49 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Hij heeft allemaal vriendinnen gehad hoor
Dat zegt niks. Zat mannen die getrouwd zijn maar stiekem homo.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:49 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Vrouwen die op metroseksuele mannen vallen.quote:
Weet jij veel wat ie aan de binnenkant van zijn ogen aan het bekijken is terwijl hij met voetbalmeisjes in bed ligt. Ik kan sowieso aan hem zien dat hij met vrouwen absoluut geen lekkere dominante bedpartner is. En ik dénk, al moet ik toegeven dat dat slechts giswerk is, dat hij ook niet groot geschapen is.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:49 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Niemand die hapt?quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:26 schreef Taurus het volgende:
Ik zou wel vreemdgaan met bovenstaande als de kans zich voordoet.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:53 schreef Taurus het volgende:
[..]
Weet jij veel wat ie aan de binnenkant van zijn ogen aan het bekijken is terwijl hij met voetbalmeisjes in bed ligt. Ik kan sowieso aan hem zien dat hij met vrouwen absoluut geen lekkere dominante bedpartner is. En ik dénk, al moet ik toegeven dat dat slechts giswerk is, dat hij ook niet groot geschapen is.
Gatverdamme.quote:
En jij bent 17, dan val je toch op mannen van 19/20?quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:36 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Toen was hij 19![]()
Alsnog is hij fantastisch![]()
![]()
ik ben 18quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:07 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
En jij bent 17, dan val je toch op mannen van 19/20?
Ach, je hebt in ieder geval me dag weer goed gemaakt.quote:
Kurt cobain ook goed?quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:10 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
alleen als je op cristiano lijkt
Weer een pareltje van Taurus. Ze blijft maar geven.quote:
Nouja, sorry hoor, maar Jude Law... Daar kan niemand toch van beweren dat dat een romance wordt, ik ken die hele kerel niet. Dat zou pure lust zijn, net zo goed te verdedigen als seks met een vibrator. Veel beter te verdedigen zelfs, denk ik.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:10 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Weer een pareltje van Taurus. Ze blijft maar geven.
Dus Taurus jij zou gelijk met die gast het bed in duiken. En jij vindt dat je dit kan maken ten opzichte van je partner? Of is die gewoon dusdanig lekker dat je daar schijt aan hebt?
Mensen aantrekkelijker vinden dan je partner blijf je houden. Tenzij je echt een perfect iemand kan krijgen. En dan nog zodra dat nieuwige er af is vind je waarschijnlijk dat andere perfecte persoon aantrekkelijker. Puur fysiek dan he.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:32 schreef svefn het volgende:
Beter te verdedigen dan seks met een vibrator? Dat moet je maar eens even doen dan. Een vibrator is een vervangend apparaat, en niet een mens dat je aantrekkelijker vindt dat je partner.
Jij hebt eerder wel is gezegd dat je wel monogamie wilt. Dan ben je hierin dus behoorlijk hypocriet. Of wil je alleen maar emotionele exclusiviteit ofzo?quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:21 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nouja, sorry hoor, maar Jude Law... Daar kan niemand toch van beweren dat dat een romance wordt, ik ken die hele kerel niet. Dat zou pure lust zijn, net zo goed te verdedigen als seks met een vibrator. Veel beter te verdedigen zelfs, denk ik.
Maar ik zou het uiteraard niet vertellen.
In dit topic is het in ieder geval gedegradeerd tot een vleeskeuring.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:41 schreef marcel-o het volgende:
Er worden hier wat celebs gepost als zijne "perfect".
Zijn die zo perfect? hoeveel mannen/vrouwen hebben dien al niet verslonden?
Wat is de definitie "perfect" in dit geval? Uiterlijk, Rondingen? Of gedrag/karakter ?
Jennifer Aniston
Cameron Diaz?
Mooie vrouwen indeed maar zeker niet perfect, die zijn verziekt door het vele aandacht dat ze krijgen en het geld dat ze hebben.
En ja ik fantaseer ook wel eens over onbereikbare vrouwen, of het nut heeft is een tweede
Het is een lustobject! Mijn vriend beland bij het stappen soms ook wel eens in stripclubs. Word ik ook niet bang van. Het valt beter te verdedigen dan een vibrator omdat dit een (overigens zwaar irreele) one-time-opportunity is, het is een goed verhaal, het is een lekkere celeb, dat kan ik voor mijzelf wel recht praten.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:32 schreef svefn het volgende:
Beter te verdedigen dan seks met een vibrator? Dat moet je maar eens even doen dan. Een vibrator is een vervangend apparaat, en niet een mens dat je aantrekkelijker vindt dat je partner.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |