Is wel verleidelijk, wil ´m stiekem ook nog wel hebben... maar heb al zoveel blauw en ook nog 5 blauwe onderwegquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:11 schreef Kleintje19 het volgende:
ik heb periwinkle al op ebay besteld![]()
dus nog steeds is DW vrij voor iemand
zonde..quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:11 schreef Kleintje19 het volgende:
ik heb periwinkle al op ebay besteld![]()
dus nog steeds is DW vrij voor iemand
je kan nooit genoeg hebbenquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:20 schreef mirannie het volgende:
[..]
Is wel verleidelijk, wil ´m stiekem ook nog wel hebben... maar heb al zoveel blauw en ook nog 5 blauwe onderweg
Heb je al gekeken naar mijn lakjes toevallig? Ik ga dit weekend weg, en morgen kan ik nog iets op de post doen voor jequote:
Je doet je suede's weg?quote:Op donderdag 18 maart 2010 07:55 schreef Goodbye_You het volgende:
IK heb er ook 2 te ruil:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Het liefst wil ik er een taupe kleur voor terug... (Orly country club khaki, you don't know jacques, China Glaze Chanelesque)
Ja maar ik kan er echt niet tegen dat ze zo snel gaan chippen :p Verder vind ik ze wel heeeeeeeeel mooi maar ik hoef geen nagellak die nieteens een dag blijft zittenquote:Op donderdag 18 maart 2010 07:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je doet je suede's weg?Ze gaan uit de collectie dus als je er straks spijt van hebt kun je nooit meer terug.
nog niet gekeken, had niet zo veel zin beide topics door te bladeren.quote:Op donderdag 18 maart 2010 07:11 schreef PeRi het volgende:
[..]
Heb je al gekeken naar mijn lakjes toevallig? Ik ga dit weekend weg, en morgen kan ik nog iets op de post doen voor je.
Van mij staat alles iig in dit topicquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:41 schreef liiszle het volgende:
[..]
nog niet gekeken, had niet zo veel zin beide topics door te bladeren.
maar zal even snel kijken.
zojuist gekeken.. helaas niet echt mijn dingquote:
wat vind je china glaze delight? ik heb geen echte taupes ofzoquote:Op donderdag 18 maart 2010 07:55 schreef Goodbye_You het volgende:
IK heb er ook 2 te ruil:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Het liefst wil ik er een taupe kleur voor terug... (Orly country club khaki, you don't know jacques, China Glaze Chanelesque)
Jammerquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:47 schreef liiszle het volgende:
[..]
zojuist gekeken.. helaas niet echt mijn ding
ik ben toch meer van de wat 'vrolijkere' kleurtjes en glitters.
Die onderste is mooi! Doe je ook aan overkopen? Ik heb namelijk niks in de aanbiedingquote:Op donderdag 18 maart 2010 07:55 schreef Goodbye_You het volgende:
IK heb er ook 2 te ruil:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Ik heb wel interessequote:Op donderdag 18 maart 2010 01:59 schreef Lizzedier het volgende:
Zijn er hier mensen die blij worden van golden rose scale effect?
Ik heb iig nr. 5 dubbel, en omdat er een aantal zo sterk op elkaar lijken kunnen er daar ook nog wel een paar van weg.
Zo ja, zal ik morgenavond even de juiste nummers erbij zoeken.
Ja ik wil!!quote:Op donderdag 18 maart 2010 01:59 schreef Lizzedier het volgende:
Zijn er hier mensen die blij worden van golden rose scale effect?
Ik heb iig nr. 5 dubbel, en omdat er een aantal zo sterk op elkaar lijken kunnen er daar ook nog wel een paar van weg.
Zo ja, zal ik morgenavond even de juiste nummers erbij zoeken.
wat zoek je?quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:18 schreef Nune het volgende:
Te ruil:
[ afbeelding ]
Sleek - Mud Pie, Gosh - Lilac Dream en OPI DS - Jewel.
Alles, maar geen sheer, oranje of neon.quote:
ik ben nu bij m'n ouders op m'n mobiel dus kan ff niks plaatsen, heb wel interesse in jewelquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:23 schreef Nune het volgende:
[..]
Alles, maar geen sheer, oranje of neon.Als je iets aan wilt bieden zie ik dat graag haha, maar geen voorkeur.
Dan staat hij gewoon voor je vast nu en dan hoor ik later wel van je.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben nu bij m'n ouders op m'n mobiel dus kan ff niks plaatsen, heb wel interesse in jewel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |