quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:29 schreef Samzz het volgende:
Wie zal de Oscar voor beste acteur winnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2010 14:31:59 ]
Kul. Als ik ergens recht op heb, dan heb ik dat. En als ik dan de afweging maak of het het gezeik waard is ja of nee, dan is dat iets totaal anders. Maar er is niks mis met weten wat je rechten en plichten zijn jegens je werkgever, al is het alleen maar omdat je anders van alles door de neus geboord wordt.quote:Het gaat mij niet om kennis. Het gaat mij om de onwil om de praktijksituatie te willen inzien. Wat in theorie allemaal kan is mooi, maar zo werkt de wereld niet. En hoe meer je werkt, hoe meer je daarvan doordrongen raakt.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:31 schreef Techno het volgende:
[..]Die vond ik anders bellaberd slecht eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your fat one? How can I ever suck your imagination?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Suck my fat one
edit: and here's a spoon
Jeff bridges is favoriet geloof ikquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:29 schreef Samzz het volgende:
Wie zal de Oscar voor beste acteur winnen?
Serious Men is van de Coen's ja.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:31 schreef Ripley het volgende:
A single man is toch niet van de coen brothers maar van tom ford? Die van de Coens is a serious man dacht ik
Inderdaad. Foutjequote:Op donderdag 4 maart 2010 14:31 schreef Ripley het volgende:
A single man is toch niet van de coen brothers maar van tom ford? Die van de Coens is a serious man dacht ik
Of Collin Firth, als de BAFTA's idd een goede graadmeter zijn voor de Oscars.quote:
Ja... Maar ik vind ze alleemaal wel goedquote:
Ja, voor colin firth. Maar als ik mijn gay bronnen mag geloven is ie ook gewoon precies zo mooi als je van tom ford zou verwachten, maar ook met inhoudquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Serious Men is van de Coen's ja.
A single man is het regiedebuut van Tom Ford.
Die laatste heeft al een BAFTA ind e vorm van beste acteur.
Je bent niet de eerstequote:
Ik ben morgen vrij. Gisteren beslotenquote:
Bij de BAFTA's winnen alleen vaker engelsen hequote:Op donderdag 4 maart 2010 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of Collin Firth, als de BAFTA's idd een goede graadmeter zijn voor de Oscars.
We zullen zien. Ben erg benieuwdquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, voor colin firth. Maar als ik mijn gay bronnen mag geloven is ie ook gewoon precies zo mooi als je van tom ford zou verwachten, maar ook met inhoud
Nationalisme!quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bij de BAFTA's winnen alleen vaker engelsen he
Oh! Wants!quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:34 schreef El_Matador het volgende:
Dinsdag eindelijk naar de overburen:
http://www.carolus-therme(...)erlands/english.html
![]()
Bij de Oscars winnen vaker Amerikanenquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bij de BAFTA's winnen alleen vaker engelsen he
Dat kan af en toe ook heel lekker zijnquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb hem vrij.. nee geen plannen, wss in bed liggen ofzo.
nicequote:Op donderdag 4 maart 2010 14:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben morgen vrij. Gisteren beslotenEn volgende week vrijdag ook
Ooooooh, ik wil ooookquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:34 schreef El_Matador het volgende:
![]()
idd, maar heb gewoon weer ineens nergens zin inquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:38 schreef krengetje het volgende:
Dat kan af en toe ook heel lekker zijn
Ons volk zou zeggen "cocktease!"quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:39 schreef JoeBravo het volgende:
whehe, wat ben ik slecht,raakt helemaal in de war
Dat is kutquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
idd, maar heb gewoon weer ineens nergens zin in
Vertelquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:39 schreef JoeBravo het volgende:
whehe, wat ben ik slecht,raakt helemaal in de war
In Duitsland? Is dat gemengd? Badkleding?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:34 schreef El_Matador het volgende:
![]()
Speciale reden of gewoon toe aan de lente?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ach heb er al drie weken af en toe last van, dus ben er aan gewend
Beetje van alles bij elkaar. Die lente boeit mij eigenlijk niet zo veel nu.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:44 schreef Ripley het volgende:
Speciale reden of gewoon toe aan de lente?
Dan is er nog altijd de spoonquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Your fat one? How can I ever suck your imagination?
ik vroeg of ze het leuk vond of ik morgen weer kwam eten, maar het ook geen probleem zou vinden om eerst thuis te eten en daarna die kant op te gaan (alsof ik het antwoord daarop niet weet).quote:
Care to share> If not bemoei ik me er niet meer tegen aan hoorquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beetje van alles bij elkaar. Die lente boeit mij eigenlijk niet zo veel nu.
Jij hebt weer een nieuwe baan?quote:Die meet word echt een wanhopige mannenmeet zo te zien. 3 vrouwen en een bult testosteronen die over datum zijn.
Gaan ze toch gewoon voetbalkijken en bierzuipen. Mannen kunnen ook heel goed meeten.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:48 schreef Feitosa het volgende:
Die meet word echt een wanhopige mannenmeet zo te zien. 3 vrouwen en een bult testosteronen die over datum zijn.
Mij maakt het echt helemaal niet uit wat de verhouding is. Ik ga er heen om mensen te meeten bier te zuipen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:48 schreef Feitosa het volgende:
Die meet word echt een wanhopige mannenmeet zo te zien. 3 vrouwen en een bult testosteronen die over datum zijn.
Ja, ik word goed betaald om vrij weinig te doen. Althans , zo beleef ik het.quote:
Naar mijn ervaring is dat toch wel leuker. Het komt de sfeer alleen maar ten goede.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:50 schreef Cue_ het volgende:
Tis toch niet de bedoeling dat het 50/50 wordt?
zie pm maarquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Care to share> If not bemoei ik me er niet meer tegen aan hoor
Wat, sauna? Geen idee. We gaan zwemmen en badderen. En naakt ga ik niet in de sauna, dat weet je. Makkelijk zat.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In Duitsland? Is dat gemengd? Badkleding?
Aangezien ik nou niet bepaald een allemansvriend ben en de laatste keer tegenviel , kom ik waarschijnlijk nietquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mij maakt het echt helemaal niet uit wat de verhouding is. Ik ga er heen om mensen te meeten bier te zuipen.
Gaat even om het idee.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Naar mijn ervaring is dat toch wel leuker. Het komt de sfeer alleen maar ten goede.
Edit: En voetbal kijken is niet mijn ding.![]()
Jij komt toch niet?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Naar mijn ervaring is dat toch wel leuker. Het komt de sfeer alleen maar ten goede.
Niks mis meequote:Op donderdag 4 maart 2010 14:56 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Aangezien ik nou niet bepaald een allemansvriend ben en de laatste keer tegenviel , kom ik waarschijnlijk niet
Dat. En dat zo net zo goed zijn als ik single was. Kom nou, wat is dat voor een gefrustreerde reactie van Feitosa?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mij maakt het echt helemaal niet uit wat de verhouding is. Ik ga er heen om mensen te meeten bier te zuipen.
Je hoeft ook niet een allemansvriendje te zijnquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:56 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Aangezien ik nou niet bepaald een allemansvriend ben en de laatste keer tegenviel , kom ik waarschijnlijk niet
Helemaal niet. Is een typische Ierse pubquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:56 schreef Cue_ het volgende:
Is het geplande cafe net zoiets als stairways?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja met typische Ierse kerelsquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Helemaal niet. Is een typische Ierse pub
Zet je de juiste smiley voor het bericht, snapt ie het nog niet.......quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat. En dat zo net zo goed zijn als ik single was. Kom nou, wat is dat voor een gefrustreerde reactie van Feitosa?
Kleiner. Een echte Ierse pub met 3 gedeelten naast elkaar. Bij mooi weer zou ik trouwens weer een terras willen voorstellen, maar dat zien we tegen die tijd wel.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:56 schreef Cue_ het volgende:
Is het geplande cafe net zoiets als stairways?
Die ken ik niet heel goed.. ken alleen onze eigen. Maar die is niet echt geschikt voor wat grotere groepen. Al nog wel beter dan stairwaysquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:57 schreef stbabylon het volgende:
Helemaal niet. Is een typische Ierse pub
quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:48 schreef Feitosa het volgende:
Die meet word echt een wanhopige mannenmeet zo te zien.
Jij ziet die bipsen al spreiden viespeuk....quote:
Och gut toch, maak je niet zo druk om niks.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:58 schreef stbabylon het volgende:
Wel briljant weer, altijd als er een meet aan komt (in welk topic dan ook), zijn er weer lui die niet komen, maar het wel nodig vinden om de meet af te keuren/zeiken. Kom of kom niet, maar laat het lekker
Doe jij dat dan ook nietquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:00 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Och gut toch, maak je niet zo druk om niks.
Dat dus.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:58 schreef stbabylon het volgende:
Wel briljant weer, altijd als er een meet aan komt (in welk topic dan ook), zijn er weer lui die niet komen, maar het wel nodig vinden om de meet af te keuren/zeiken. Kom of kom niet, maar laat het lekker
wE SLAAN DE HANDEN INEEN EN TURNEN ZE ALLEMAAAAAAAAALquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hallo partner, hou jij je handjes thuis als ik er bij ben
Ooooo, dat is een goed idee!!!quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
wE SLAAN DE HANDEN INEEN EN TURNEN ZE ALLEMAAAAAAAAAL
EN CAPS LOCK STAAT AAN
Insert facepalm foto.quote:
Ik dacht zwanger, maar nu ben je een ander gevaar op de weg.quote:
die kroeg onder de dom was niet de stairwayquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat dus.![]()
Was vorige keer ook al zo. Gezeik dat het niet in Stairway was omdat men het misschien niet kon vinden (godverdomme ONDER de Dom). Als je een kroeg, waarvan je de naam en de plek kent!, in Utrecht niet kan vinden, dan hoor je thuis te blijven en je polsen door te snijden, want dan ben je sowieso niet in staat om mensen te meeten.
Te vroeg, te ver, geen leuke mensen, slecht bier, te duur, te druk, te klein.![]()
Kom en doe leuk mee of blijf weg.
Een beetje het gevangeis-effect hequote:Op donderdag 4 maart 2010 15:00 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Jij ziet die bipsen al spreiden viespeuk....
Onzin en je weet het.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:02 schreef mahlah het volgende:
Er komt vanaf morgen een mooi wildvreemd meisje van 20 bij me logeren!
Handjes thuis houden mahlah .... tenzij ze zelf initiatief neemt? nee sowieso handjes thuis .. 20 is te jong!!
20 is heul niet te jong, niet aanstellen, gewoon doen!quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:02 schreef mahlah het volgende:
Er komt vanaf morgen een mooi wildvreemd meisje van 20 bij me logeren!
Handjes thuis houden mahlah .... tenzij ze zelf initiatief neemt? nee sowieso handjes thuis .. 20 is te jong!!
MAN IK MAAKTE EEN GRAPJE KLAPJOSTI.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat dus.![]()
Was vorige keer ook al zo. Gezeik dat het niet in Stairway was omdat men het misschien niet kon vinden (godverdomme ONDER de Dom). Als je een kroeg, waarvan je de naam en de plek kent!, in Utrecht niet kan vinden, dan hoor je thuis te blijven en je polsen door te snijden, want dan ben je sowieso niet in staat om mensen te meeten.
Te vroeg, te ver, geen leuke mensen, slecht bier, te duur, te druk, te klein.![]()
Nee, inderdaad. Dat ging de autistjes van Singles toen veel te ver. Ik weet niet hoe het met jou zat, maar ik heb heerlijk in de zon biertjes gedronken en met veel lui kunnen kletsen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
die kroeg onder de dom was niet de stairway
Er waren er meer met klachten vandaag. Over allerlei dingen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:03 schreef Feitosa het volgende:
[..]
MAN IK MAAKTE EEN GRAPJE KLAPJOSTI.
Ongelofelijk........
Ik weet hetquote:
Vrijwilliger voor een studie-programmaquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
20 is heul niet te jong, niet aanstellen, gewoon doen!
Waarom komt er een wildvreemd meisje logeren
Dat was een goede settingquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Dat ging de autistjes van Singles toen veel te ver. Ik weet niet hoe het met jou zat, maar ik heb heerlijk in de zon biertjes gedronken en met veel lui kunnen kletsen.
Maak je niet zo druk, slecht voor je hart.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:01 schreef El_Matador het volgende:
Dat dus.![]()
Een 20 jarige, Zweedse, mooie, student op een uitwisselingsproject.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:06 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
Maar toch heb ik zo'n gewetens-issue ermee. Soort van verboden fruit![]()
[..]
Vrijwilliger voor een studie-programma
Studente uit Zweden
???quote:
O jee, dat wordt Zweuds gleuvepreuve danquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:06 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
Maar toch heb ik zo'n gewetens-issue ermee. Soort van verboden fruit![]()
[..]
Vrijwilliger voor een studie-programma
Studente uit Zweden
Indeed, konden beter terug naar die kroeg na het etenquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat was een goede setting![]()
De stairways nadien was dan weer minder
Ik zal waarschijnlijk wel verdwalen daarquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Mooie stad hoor, zeker een keertje doen
Hoe weet je dat ze mooi is? Zat lelijke mokkels in Zweden te vinden hoor.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:07 schreef stbabylon het volgende:
Een 20 jarige, Zweedse, mooie, student op een uitwisselingsproject.
Wowquote:
Omdat hij dat zeiquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ze mooi is? Zat lelijke mokkels in Zweden te vinden hoor.
Een stairway to heaven is toch gewoon een trap waarover ang3ltjes naar de aarde lopen en terug?quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat was een goede setting![]()
De stairways nadien was dan weer minder
Omdat ze ook terug gaanquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een stairway to heaven is toch gewoon een trap waarover ang3ltjes naar de aarde lopen en terug?
Hoe KAN die nou minder zijn?!
Omdat het belangrijkste engeltje er niet was schatquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een stairway to heaven is toch gewoon een trap waarover ang3ltjes naar de aarde lopen en terug?
Hoe KAN die nou minder zijn?!
Ja maar jij bent zo'n "in ieder stadje een ander schatje" hoer.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wow
Ik heb iig alle provinciehoofdsteden gehad. In totaal denk ik wel in 50+ Nederlandse plaatsen gezopen
Originele post eroverquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Ah, dan heb ik die reactie blijkbaar gemist.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wow
Ik heb iig alle provinciehoofdsteden gehad. In totaal denk ik wel in 50+ Nederlandse plaatsen gezopen
Correcte antwoordquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat het belangrijkste engeltje er niet was schat
Gelul! Bijna de helft komt gewoon uit Zwolle!quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar jij bent zo'n "in ieder stadje een ander schatje" hoer.
Ja maar in mn eentje is dat niet gezellig hequote:Op donderdag 4 maart 2010 15:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eeuwig zonde! Zeker op jouw leeftijd is stappen in Groningen niet te versmaden
GGquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Correcte antwoord![]()
You know I love you
X O X O
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gelul! Bijna de helft komt gewoon uit Zwolle!
I knowquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
GG
Je bent alleen nog steeds niet hier geweset
Boedapest is ook Europa...quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Over stadjes en schatjes gesproken: Mijn vakantie crush van 2008 is dit weekend in Europa
Berlijn.quote:
Ik weet zelf ook nog niet of ik kom hoorquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I know
Ik ga wel proberen de 27e te komen, maar dat ligt dus ff aan de verjaardagen
Ik ga mn best doen om te komenquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik weet zelf ook nog niet of ik kom hoor
Ruk. Dan heb ik een etentje/avondje. Met een Fokker. Een singles-fokker nog wel.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:14 schreef Cue_ het volgende:
Ang3l!!! http://bolke.nl/index.php?view=details&id=202%3Atip-&option=com_eventlist&Itemid=54
Dat je daar nog contact mee hebt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Over stadjes en schatjes gesproken: Mijn vakantie crush van 2008 is dit weekend in Europa
Neem der mee danquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ruk. Dan heb ik een etentje/avondje. Met een Fokker. Een singles-fokker nog wel.
Dreamer.
Het is o.a. met dreamerquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neem der mee dan![]()
Ga je ander keertje met z'n tweetjes ergens uitgebreid eten
Strak schema, auto zou trots op je zijn.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:18 schreef Ang3l het volgende:
O cool, ik krijg net een uitnodiging van een leuke jongen voor zondag, om naar de Oscar-night in z'n bioscoop te komen van 22:00 tot 07:00
Alleen moet ik dan om 7:00 werken.... da's wel erg aansluitend
Baby is minder wereldburgerlijk genieter dan T.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gelul! Bijna de helft komt gewoon uit Zwolle!
Omdat ie maar 1 weekend hier is (woont in NY nu) en hij naar vrienden en familie gaat.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ook een teringeind weg. Waarom komt hij niet gewoon in Nederland.. eh naar Nederland!
Gave stad. Vluchtje EHV-Berlijn kost volgens mij 3 keer niks.quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:18 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dat je daar nog contact mee hebt.
Meestal in die gevallen word er geneukt en na een x aantal keer bel ik nooit meer.
quote:Van het weekend was er een vrouwtje erg geinteresseerd in mij en maten van me vonden dat ik d,r mee moest nemen.
Alleen ik vond dat ik nog lang niet dronken genoeg was, aangezien ik d,r niet knap vond. Alleen begrepen ze dat niet helemaal geloof ik.
T?quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Baby is minder wereldburgerlijk genieter dan T.
Ontzettendquote:
Mwa, 't gaat. Wel als ik dat nu nog moet regelen geloof ik.quote:Vluchtje EHV-Berlijn kost volgens mij 3 keer niks.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is o.a. met dreamer
Niet ALLEEN met dreamer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee , het was nog redelijk vroeg. Maar ze bleven maar pushen terwijl ik echt geen trek had in dat mens.quote:
Naja, ik heb haar al beloofd mee uit te nemen ... maar ik wil geen slechte reputatie als vrijwilliger.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een 20 jarige, Zweedse, mooie, student op een uitwisselingsproject.
En die zou je niet???
My God! Left leg situation dude!
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Mooie stad hoor, zeker een keertje doen
Een kwart over viertje is symbolisch.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:24 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nee , het was nog redelijk vroeg. Maar ze bleven maar pushen terwijl ik echt geen trek had in dat mens.
Vrij irritant.
Het is geen misbruik als ze ja zegt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:24 schreef mahlah het volgende:
[..]
Naja, ik heb haar al beloofd mee uit te nemen ... maar tis een beetje zo'n fatsoenlijk programma. Zou slecht staan als ik daar ineens misbruik van de situatie maak.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
of natuurlijk!Schuimfeest? Da's wel vaak dikke porno, niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook leuk!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Kun je allerlei stiekeme dingen doen onder het schuimquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Schuimfeest? Da's wel vaak dikke porno, niet?Ook leuk!
Ga anders eens hierheen, dan hoef je ook niet stiekum te doenquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:28 schreef stbabylon het volgende:
Kun je allerlei stiekeme dingen doen onder het schuim
Het stiekeme is juist leukquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Ga anders eens hierheen, dan hoef je ook niet stiekum te doen
^^quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:30 schreef Kluts het volgende:
Jezus, ik had al geen zin om te werken, moet ik ineens ook nog druk gaan doen ook.
Het is wel erg gaaf jaquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:27 schreef Ang3l het volgende:
Schuimfeest? Da's wel vaak dikke porno, niet?Ook leuk!
Niet van haar ... wel van het programmaquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is geen misbruik als ze ja zegt.
Ik een paar, in de winter is het best kut. Niet het feest, maar het doorweekt weer naar huis toe fietsen *brrr*quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is wel erg gaaf ja1x vanaf de zijlijn meegemaakt. Sta je tot je kin in de schuim
Wat niet weet...quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:36 schreef mahlah het volgende:
[..]
Niet van haar ... wel van het programma
Wat heb je meegemaakt? Dat het porno werd?quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is wel erg gaaf ja1x vanaf de zijlijn meegemaakt. Sta je tot je kin in de schuim
Ik wel jaquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:36 schreef mahlah het volgende:
[..]
Wat heb je meegemaakt? Dat het porno werd?
Nee daarvoor was ik te weinig in de stemming om er lang genoeg te blijvenquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:36 schreef mahlah het volgende:
[..]
Wat heb je meegemaakt? Dat het porno werd?
Ik gok dat hij daar ook last van heeft. Drukte en geen zin dus.quote:
Maar het gebeurde er wel?quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee daarvoor was ik te weinig in de stemming om er lang genoeg te blijven
Juist wel zin. Alleen niet qua werk.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:38 schreef Nouk84 het volgende:
Ik gok dat hij daar ook last van heeft. Drukte en geen zin dus.
Nou ja .. het wordt er wel leuker op. Zo kun je tenminste nog een mooi hoofd fantaseren op die plork.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:38 schreef Kluts het volgende:
Schuimparty's vind ik zo puberaal. Geen flikker aan, en oehoei, je kan aan mensen zitten zonder dat ze het weten. Alleen daarom al een reden om niet naar zoiets te gaan.
Jij wil haar te grazen nemen en je bent hier op zoek naar redenen om het niet te doen, doordat ik de bad guy speel kun jij jezelf verdedigen en kuis met haar onder één dak slapen. Ik help je man!quote:
Dat ja. Niks voor mijquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:38 schreef Kluts het volgende:
Schuimparty's vind ik zo puberaal. Geen flikker aan, en oehoei, je kan aan mensen zitten zonder dat ze het weten.
Alleen daarom al een reden om niet naar zoiets te gaan.
Andersom bedoel je. Het hoofd is het enige wat er uit steekt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:47 schreef mahlah het volgende:
[..]
Nou ja .. het wordt er wel leuker op. Zo kun je tenminste nog een mooi hoofd fantaseren op die plork.
Ow .. dan is het minder.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Andersom bedoel je. Het hoofd is het enige wat er uit steekt.
En je wordt zeikesnat tot aan je ondergoed toe.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:38 schreef Kluts het volgende:
Schuimparty's vind ik zo puberaal. Geen flikker aan, en oehoei, je kan aan mensen zitten zonder dat ze het weten.
Alleen daarom al een reden om niet naar zoiets te gaan.
Ja, een borrel zou er wel ingaan ja.quote:Juist wel zin. Alleen niet qua werk.
Niet in Bolke.. want daar is meer trance/dance gedoe achtig spul.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, en zo te zien draaien de DJ's apres ski.
Same shit, different name.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:58 schreef Cue_ het volgende:
Niet in Bolke.. want daar is meer trance/dance gedoe achtig spul.
Heb ik 2 weken terug voor een collega moeten doen. Wat een ge-eikel idd zeg.quote:Werkvisum voor India aanvragen. 9 pagina's bullshit en allerlei brieven nodig. En dan ga ik er waarschijnlijk helemaal niet heen ook.
Ook voor India? Het is echt niet normaal. Brazilie (ook nooit geweest, wel visum aangevraagd) was al redelijk wat, maar dit is echt extreem.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb ik 2 weken terug voor een collega moeten doen. Wat een ge-eikel idd zeg.
Bah. Ik zou niet eens gaan als het zo'n gedoe isquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ook voor India? Het is echt niet normaal. Brazilie (ook nooit geweest, wel visum aangevraagd) was al redelijk wat, maar dit is echt extreem.
Voor India ja. Ben je er al eerder geweest? Als je hulp nodig hebt met de aanvraag, pm.quote:Ook voor India? Het is echt niet normaal. Brazilie (ook nooit geweest, wel visum aangevraagd) was al redelijk wat, maar dit is echt extreem.
Moet je 'm zelf ook nog ophalen? Ik moest eerst langs de ambassage omdat ik mijn paspoort moest afleveren en de volgende dag weer ophalenquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:04 schreef El_Matador het volgende:
Werkvisum voor India aanvragen. 9 pagina's bullshit en allerlei brieven nodig. En dan ga ik er waarschijnlijk helemaal niet heen ook.
Wij laten als het kortdag is, het paspoort + visum gewoon op schiphol leggen. Daar zit zo'n balie waar je dat dan op kan halen.quote:Moet je 'm zelf ook nog ophalen? Ik moest eerst langs de ambassage omdat ik mijn paspoort moest afleveren en de volgende dag weer ophalen
quote:
Ik heb het heel lang geleden eens mee gemaakt. Het is geen aanrader met een nieuwe donkerblauwe spijkerbroek en lichte schoenen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:29 schreef Kreator het volgende:
Heb jij een zusje? En dat weten wij nu pas?.
Jup. Een blond mini-Klutsje.quote:Heb jij een zusje? En dat weten wij nu pas? .
Nog kleinerquote:
Nee, ik ben kleiner. Maar zij is jonger.quote:Nog kleiner
Dat wil ik ook niet. India is ook verschrikkelijk heb ik van bijna iedereen gehoord. Verschrikkelijk smerig land en volk.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bah. Ik zou niet eens gaan als het zo'n gedoe is
Nee nooit geweest en lief van je, maar ik wil helemaal niet. Zeker niet omdat het 34x zoveel werk is als voor mijn Duitse collega's. Gaan die maar lekker.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Voor India ja. Ben je er al eerder geweest? Als je hulp nodig hebt met de aanvraag, pm.
Je kan er nog een leuke draai aangeven, "Ging niet mij ivm zwangerschap" en dan de koppen zienquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:43 schreef Kluts het volgende:
Oh, fijn. IK moet duidelijk de directe collega's van McDreamy vertellen dat we niet meer samen zijn. Heeft hij tegen niemand verteld en ik krijg nu ineens gevraagd of ik niet met hem mee was op wintersport.
Ja, ik moet dan helemaal naar Den Haag. Gedoe. En als het een leuk land was (Brazilie ofzo), zou ik het geen probleem vinden.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:20 schreef mahlah het volgende:
[..]
Moet je 'm zelf ook nog ophalen? Ik moest eerst langs de ambassage omdat ik mijn paspoort moest afleveren en de volgende dag weer ophalen
Felicidades!quote:
"Ik heb het uitgemaakt omdat ie zo slecht in bed was"quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:43 schreef Kluts het volgende:
Oh, fijn. IK moet duidelijk de directe collega's van McDreamy vertellen dat we niet meer samen zijn. Heeft hij tegen niemand verteld en ik krijg nu ineens gevraagd of ik niet met hem mee was op wintersport.
Hehehequote:Op donderdag 4 maart 2010 16:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat wil ik ook niet. India is ook verschrikkelijk heb ik van bijna iedereen gehoord. Verschrikkelijk smerig land en volk.
Ik wil mijn collega's wel laten gaan. Die zijn Duitser.
Mwah, het kwam er meer op neer dat ik met mijn mond vol tanden stamelde dat het uit is. Waarop hij geschokt keek en zei: Ach ja, die jongen die moet volgens mij ook nog een beetje volwassen worden.quote:Je kan er nog een leuke draai aangeven, "Ging niet mij ivm zwangerschap" en dan de koppen zien
Helaas, dat is geen optie. Er zijn 3 soorten visa (tourist, business en work). Ik moet work hebben.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:45 schreef Kluts het volgende:
Mata, als je er nog nooit geweest bent, kun je ook best een toeristenvisum aanvragen als je er maar 1 keer heen hoeft. Scheelt een hoop gedoe.
Dat weet ik. Maar die tip kreeg ik van het reisbureau bij mij op werk. Collega had alleen al een eerder business-visum voor India in zijn paspoort zitten, dus dat zou dan in de gaten lopen. Maar het scheelt een hoop gezeik.quote:Helaas, dat is geen optie. Er zijn 3 soorten visa (tourist, business en work). Ik moet work hebben.
Het staat er heel lullig maar ik bedoelde dat zij minder hoeven te regelen (Duits bedrijf met Duitse werknemers is een paspoort opsturen naar Frankfurt oid en klaar). Ik moet veel meer doen en mijn Griekse en Chinese collegas nog meer. Onzin.quote:
Ja, graag. Maar dat zou als een soort fraude gezien worden. Niet handig in mijn business.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar die tip kreeg ik van het reisbureau bij mij op werk. Collega had alleen al een eerder business-visum voor India in zijn paspoort zitten, dus dat zou dan in de gaten lopen. Maar het scheelt een hoop gezeik.
Ja, ik snap. Maar het stond er wel leukquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het staat er heel lullig maar ik bedoelde dat zij minder hoeven te regelen (Duits bedrijf met Duitse werknemers is een paspoort opsturen naar Frankfurt oid en klaar). Ik moet veel meer doen en mijn Griekse en Chinese collegas nog meer. Onzin.
Ik benw el benieuwd naar India eigenlijk. Het schijnt inderdaad heel vies te zijn, maar daarnaast is er ook wel veel moois te zienquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat wil ik ook niet. India is ook verschrikkelijk heb ik van bijna iedereen gehoord. Verschrikkelijk smerig land en volk.
Ik wil mijn collega's wel laten gaan. Die zijn Duitser.
Lekker waardeloos zo allemaal tegelijk, flink stressen. Gebeurt toch veel gelijk er uitgeknikkerd zodra ze zwanger zijnquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:47 schreef Ripley het volgende:
Mijn nichtje (die eigenlijk niet zwanger zou moeten kunnen worden op natuurlijke wijze, maar het toch is) krijgt vandaag en het geslacht van haar kindje te horen en of zij een van de mensen is die worden wegbezuinigd
Ik word altijd zo moe van die autisten die zich altijd aan de regels houden he.quote:Ja, graag. Maar dat zou als een soort fraude gezien worden. Niet handig in mijn business.
Wat is 't verschil tussen business en work?quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Helaas, dat is geen optie. Er zijn 3 soorten visa (tourist, business en work). Ik moet work hebben.
de opmerking "stel je niet aan kutnewbie" komt om onverklaarbare redenen in me op.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:50 schreef Kreator het volgende:
"Prettig weekend Krea."
"thx, jullie ook."
Teaparty Alice in Wonderland. Dresscode: Alice in Wonderland. En ik ga uiteraard als Alice.quote:
Stel je niet zo aan, kutnewbie.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:53 schreef JoeBravo het volgende:
de opmerking "stel je niet aan kutnewbie" komt om onverklaarbare redenen in me op.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, kutnewbie.
@Rip: Thx. Zal wel lukken..
Doe CDP de groeten hequote:Op donderdag 4 maart 2010 16:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Teaparty Alice in Wonderland. Dresscode: Alice in Wonderland. En ik ga uiteraard als Alice.![]()
Zie dat jij zondag gaat.
En ik moet raden hoe CDP eruit ziet?quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doe CDP de groeten he
Zeg maar: de groeten van Angel, en of je nog ff op de keukentafel komt liggen of hoe zit dat?
Ik ookquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ga binnenkort (?) als die draait ook naar Alice!
Nice! Vanwaar het vraagteken?quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Straks niet te veel gaan roddelen he Vencoquote:
Vanaf vandaag hequote:Op donderdag 4 maart 2010 16:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Huh?quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Straks niet te veel gaan roddelen he Venco
Tijdens je meetquote:
Omdat ik nog niet weet wanneer!quote:
fobo: crazydutchpunkquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
En ik moet raden hoe CDP eruit ziet?
Geen idee eigenlkijkquote:Als wat gaat hij? Mad Hatter?
Dat verklaard een hoop!quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Omdat ik nog niet weet wanneer!
Lekker juist! Ik ben jaloers manquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:03 schreef Cue_ het volgende:
Zometeen kapper.. voor het eerst dat ik echt geen zin heb
Why not?quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:03 schreef Cue_ het volgende:
Zometeen kapper.. voor het eerst dat ik echt geen zin heb
Dat is waar, is ook wel lekker, maar je bent weer 1,5 uur weg hequote:Op donderdag 4 maart 2010 17:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Lekker juist! Ik ben jaloers man
Strakjes lekker met een vers kapsel van start
dan vraag je een hoofdmassage vooraf, weg hoofdpijnquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Door de hoofdpijn. Zou liefst gewoon in bed kruipen en daar eeuwig blijven liggen
Vraag me af of het dan niet juist erger wordtquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:05 schreef rival het volgende:
[..]
dan vraag je een hoofdmassage vooraf, weg hoofdpijn
ah joh, ze gaan lekker je hoofd masseren en zo en lekker tijdschriftjes bladeren verder. Neem een aspirine en geniet er vanquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is waar, is ook wel lekker, maar je bent weer 1,5 uur weg he
nee hoor tis net als met rugpijnquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vraag me af of het dan niet juist erger wordt
Oh ja, heb ik ook een keer gehad idd. En ik ben ook zaak zolang bezig, echt irritantquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:06 schreef Samzz het volgende:
Mijn kapperbezoekjes duren minstens 2,5 uurDe langste duurde vijf uur
tnxquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
ah joh, ze gaan lekker je hoofd masseren en zo en lekker tijdschriftjes bladeren verder. Neem een aspirine en geniet er van
Niks van gemerktquote:
Die onwijs vrij zijn?quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Soms vind ik de seksuele opmerkingen die echt onwijs flauw zijn, zo ...flauw.![]()
Ik hoopte dat dequote:Op donderdag 4 maart 2010 17:09 schreef Ripley het volgende:
hebben cue en rival ook al lijstjesdingen gedaan?
Ik ben het liefst ook zo snel mogelijk klaar. Heb er ook hekel aan want de eerste dagen zit het nooit goed.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:08 schreef Nouk84 het volgende:
20 min bij de kapper. Ik haat het om daar zo lang te zitten. En ik hou al helemaal niet van dat geknoei in mijn haar
Ja, heb al gewijzigd. Bedoelde uiteraard flauw.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die onwijs vrij zijn?
Net als de kindertjes op de woensdagmiddag? of meer de 'tussen de middag' vrij?
Doe je nog aan lijstjes?quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:09 schreef Ripley het volgende:
Je weet het maar nooitquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, heb al gewijzigd. Bedoelde uiteraard flauw.
Ach, als er eens wat langskomt blijf ik graag op de hoogte zeg maarquote:
Zal ik ze voortaan dan maar per dozijn doorgeven? Dat scheelt ons beiden werk.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ach, als er eens wat langskomt blijf ik graag op de hoogte zeg maar
Dat er nog geen melding plicht in de OP staatquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ach, als er eens wat langskomt blijf ik graag op de hoogte zeg maar
Haha, nee dat zei ik niet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik word altijd zo moe van die autisten die zich altijd aan de regels houden he.
Je blijft nogal in gebreke andersquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zal ik ze voortaan dan maar per dozijn doorgeven? Dat scheelt ons beiden werk.
Lang haar.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:12 schreef Kluts het volgende:
Ik wil ook naar de kapper, maar ik ga het lang laten groeien weer.
Maar naar de kapper gaan is tof.
leugenaarquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:08 schreef Nouk84 het volgende:
En ik hou al helemaal niet van dat geknoei in mijn haar
Ik ben in 10 minuten klaar. Douchen duurt langer.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:06 schreef Samzz het volgende:
Mijn kapperbezoekjes duren minstens 2,5 uurDe langste duurde vijf uur
dat was de bedoeling toch lieve schatquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Soms vind ik de seksuele opmerkingen die echt onwijs flauw zijn, zo ...flauw.![]()
Hoe vaak sta ik er dan al op?quote:
Dito, hooguit 15 minuten.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:14 schreef El_Matador het volgende:
Ik ben in 10 minuten klaar. Douchen duurt langer.
Nee!?quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:15 schreef rival het volgende:
[..]
dat was de bedoeling toch lieve schat
Wat wij hebben gedaan? Nou ja, die dingen die ik me nog kan herinneren!quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:15 schreef vencodark het volgende:
Wat valt precies onder lijstjesdingen?
Vanavond daten?quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, heb al gewijzigd. Bedoelde uiteraard flauw.
ik heb zoveel lijstjeswaardige dingen met zoveel foksters gedaan dat je een doos a4tjes kan gaan halen ripquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:09 schreef Ripley het volgende:
En dan krijg ik er van mijn Iraanse motorrijdende homokapper ook nog een bekertje Ayran bij.quote:
Die horen bijna bij de verbodenlijst!quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat wij hebben gedaan? Nou ja, die dingen die ik me nog kan herinneren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |