quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:29 schreef Samzz het volgende:
Wie zal de Oscar voor beste acteur winnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2010 14:31:59 ]
Kul. Als ik ergens recht op heb, dan heb ik dat. En als ik dan de afweging maak of het het gezeik waard is ja of nee, dan is dat iets totaal anders. Maar er is niks mis met weten wat je rechten en plichten zijn jegens je werkgever, al is het alleen maar omdat je anders van alles door de neus geboord wordt.quote:Het gaat mij niet om kennis. Het gaat mij om de onwil om de praktijksituatie te willen inzien. Wat in theorie allemaal kan is mooi, maar zo werkt de wereld niet. En hoe meer je werkt, hoe meer je daarvan doordrongen raakt.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:31 schreef Techno het volgende:
[..]Die vond ik anders bellaberd slecht eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your fat one? How can I ever suck your imagination?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Suck my fat one
edit: and here's a spoon
Jeff bridges is favoriet geloof ikquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:29 schreef Samzz het volgende:
Wie zal de Oscar voor beste acteur winnen?
Serious Men is van de Coen's ja.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:31 schreef Ripley het volgende:
A single man is toch niet van de coen brothers maar van tom ford? Die van de Coens is a serious man dacht ik
Inderdaad. Foutjequote:Op donderdag 4 maart 2010 14:31 schreef Ripley het volgende:
A single man is toch niet van de coen brothers maar van tom ford? Die van de Coens is a serious man dacht ik
Of Collin Firth, als de BAFTA's idd een goede graadmeter zijn voor de Oscars.quote:
Ja... Maar ik vind ze alleemaal wel goedquote:
Ja, voor colin firth. Maar als ik mijn gay bronnen mag geloven is ie ook gewoon precies zo mooi als je van tom ford zou verwachten, maar ook met inhoudquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Serious Men is van de Coen's ja.
A single man is het regiedebuut van Tom Ford.
Die laatste heeft al een BAFTA ind e vorm van beste acteur.
Je bent niet de eerstequote:
Ik ben morgen vrij. Gisteren beslotenquote:
Bij de BAFTA's winnen alleen vaker engelsen hequote:Op donderdag 4 maart 2010 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of Collin Firth, als de BAFTA's idd een goede graadmeter zijn voor de Oscars.
We zullen zien. Ben erg benieuwdquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, voor colin firth. Maar als ik mijn gay bronnen mag geloven is ie ook gewoon precies zo mooi als je van tom ford zou verwachten, maar ook met inhoud
Nationalisme!quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bij de BAFTA's winnen alleen vaker engelsen he
Oh! Wants!quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:34 schreef El_Matador het volgende:
Dinsdag eindelijk naar de overburen:
http://www.carolus-therme(...)erlands/english.html
![]()
Bij de Oscars winnen vaker Amerikanenquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bij de BAFTA's winnen alleen vaker engelsen he
Dat kan af en toe ook heel lekker zijnquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb hem vrij.. nee geen plannen, wss in bed liggen ofzo.
nicequote:Op donderdag 4 maart 2010 14:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben morgen vrij. Gisteren beslotenEn volgende week vrijdag ook
Ooooooh, ik wil ooookquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:34 schreef El_Matador het volgende:
![]()
idd, maar heb gewoon weer ineens nergens zin inquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:38 schreef krengetje het volgende:
Dat kan af en toe ook heel lekker zijn
Ons volk zou zeggen "cocktease!"quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:39 schreef JoeBravo het volgende:
whehe, wat ben ik slecht,raakt helemaal in de war
Dat is kutquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
idd, maar heb gewoon weer ineens nergens zin in
Vertelquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:39 schreef JoeBravo het volgende:
whehe, wat ben ik slecht,raakt helemaal in de war
In Duitsland? Is dat gemengd? Badkleding?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:34 schreef El_Matador het volgende:
![]()
Speciale reden of gewoon toe aan de lente?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ach heb er al drie weken af en toe last van, dus ben er aan gewend
Beetje van alles bij elkaar. Die lente boeit mij eigenlijk niet zo veel nu.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:44 schreef Ripley het volgende:
Speciale reden of gewoon toe aan de lente?
Dan is er nog altijd de spoonquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Your fat one? How can I ever suck your imagination?
ik vroeg of ze het leuk vond of ik morgen weer kwam eten, maar het ook geen probleem zou vinden om eerst thuis te eten en daarna die kant op te gaan (alsof ik het antwoord daarop niet weet).quote:
Care to share> If not bemoei ik me er niet meer tegen aan hoorquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beetje van alles bij elkaar. Die lente boeit mij eigenlijk niet zo veel nu.
Jij hebt weer een nieuwe baan?quote:Die meet word echt een wanhopige mannenmeet zo te zien. 3 vrouwen en een bult testosteronen die over datum zijn.
Gaan ze toch gewoon voetbalkijken en bierzuipen. Mannen kunnen ook heel goed meeten.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:48 schreef Feitosa het volgende:
Die meet word echt een wanhopige mannenmeet zo te zien. 3 vrouwen en een bult testosteronen die over datum zijn.
Mij maakt het echt helemaal niet uit wat de verhouding is. Ik ga er heen om mensen te meeten bier te zuipen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:48 schreef Feitosa het volgende:
Die meet word echt een wanhopige mannenmeet zo te zien. 3 vrouwen en een bult testosteronen die over datum zijn.
Ja, ik word goed betaald om vrij weinig te doen. Althans , zo beleef ik het.quote:
Naar mijn ervaring is dat toch wel leuker. Het komt de sfeer alleen maar ten goede.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:50 schreef Cue_ het volgende:
Tis toch niet de bedoeling dat het 50/50 wordt?
zie pm maarquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Care to share> If not bemoei ik me er niet meer tegen aan hoor
Wat, sauna? Geen idee. We gaan zwemmen en badderen. En naakt ga ik niet in de sauna, dat weet je. Makkelijk zat.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In Duitsland? Is dat gemengd? Badkleding?
Aangezien ik nou niet bepaald een allemansvriend ben en de laatste keer tegenviel , kom ik waarschijnlijk nietquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mij maakt het echt helemaal niet uit wat de verhouding is. Ik ga er heen om mensen te meeten bier te zuipen.
Gaat even om het idee.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Naar mijn ervaring is dat toch wel leuker. Het komt de sfeer alleen maar ten goede.
Edit: En voetbal kijken is niet mijn ding.![]()
Jij komt toch niet?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Naar mijn ervaring is dat toch wel leuker. Het komt de sfeer alleen maar ten goede.
Niks mis meequote:Op donderdag 4 maart 2010 14:56 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Aangezien ik nou niet bepaald een allemansvriend ben en de laatste keer tegenviel , kom ik waarschijnlijk niet
Dat. En dat zo net zo goed zijn als ik single was. Kom nou, wat is dat voor een gefrustreerde reactie van Feitosa?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mij maakt het echt helemaal niet uit wat de verhouding is. Ik ga er heen om mensen te meeten bier te zuipen.
Je hoeft ook niet een allemansvriendje te zijnquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:56 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Aangezien ik nou niet bepaald een allemansvriend ben en de laatste keer tegenviel , kom ik waarschijnlijk niet
Helemaal niet. Is een typische Ierse pubquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:56 schreef Cue_ het volgende:
Is het geplande cafe net zoiets als stairways?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja met typische Ierse kerelsquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Helemaal niet. Is een typische Ierse pub
Zet je de juiste smiley voor het bericht, snapt ie het nog niet.......quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat. En dat zo net zo goed zijn als ik single was. Kom nou, wat is dat voor een gefrustreerde reactie van Feitosa?
Kleiner. Een echte Ierse pub met 3 gedeelten naast elkaar. Bij mooi weer zou ik trouwens weer een terras willen voorstellen, maar dat zien we tegen die tijd wel.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:56 schreef Cue_ het volgende:
Is het geplande cafe net zoiets als stairways?
Die ken ik niet heel goed.. ken alleen onze eigen. Maar die is niet echt geschikt voor wat grotere groepen. Al nog wel beter dan stairwaysquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:57 schreef stbabylon het volgende:
Helemaal niet. Is een typische Ierse pub
quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:48 schreef Feitosa het volgende:
Die meet word echt een wanhopige mannenmeet zo te zien.
Jij ziet die bipsen al spreiden viespeuk....quote:
Och gut toch, maak je niet zo druk om niks.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:58 schreef stbabylon het volgende:
Wel briljant weer, altijd als er een meet aan komt (in welk topic dan ook), zijn er weer lui die niet komen, maar het wel nodig vinden om de meet af te keuren/zeiken. Kom of kom niet, maar laat het lekker
Doe jij dat dan ook nietquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:00 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Och gut toch, maak je niet zo druk om niks.
Dat dus.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:58 schreef stbabylon het volgende:
Wel briljant weer, altijd als er een meet aan komt (in welk topic dan ook), zijn er weer lui die niet komen, maar het wel nodig vinden om de meet af te keuren/zeiken. Kom of kom niet, maar laat het lekker
wE SLAAN DE HANDEN INEEN EN TURNEN ZE ALLEMAAAAAAAAALquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hallo partner, hou jij je handjes thuis als ik er bij ben
Ooooo, dat is een goed idee!!!quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
wE SLAAN DE HANDEN INEEN EN TURNEN ZE ALLEMAAAAAAAAAL
EN CAPS LOCK STAAT AAN
Insert facepalm foto.quote:
Ik dacht zwanger, maar nu ben je een ander gevaar op de weg.quote:
die kroeg onder de dom was niet de stairwayquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat dus.![]()
Was vorige keer ook al zo. Gezeik dat het niet in Stairway was omdat men het misschien niet kon vinden (godverdomme ONDER de Dom). Als je een kroeg, waarvan je de naam en de plek kent!, in Utrecht niet kan vinden, dan hoor je thuis te blijven en je polsen door te snijden, want dan ben je sowieso niet in staat om mensen te meeten.
Te vroeg, te ver, geen leuke mensen, slecht bier, te duur, te druk, te klein.![]()
Kom en doe leuk mee of blijf weg.
Een beetje het gevangeis-effect hequote:Op donderdag 4 maart 2010 15:00 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Jij ziet die bipsen al spreiden viespeuk....
Onzin en je weet het.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:02 schreef mahlah het volgende:
Er komt vanaf morgen een mooi wildvreemd meisje van 20 bij me logeren!
Handjes thuis houden mahlah .... tenzij ze zelf initiatief neemt? nee sowieso handjes thuis .. 20 is te jong!!
20 is heul niet te jong, niet aanstellen, gewoon doen!quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:02 schreef mahlah het volgende:
Er komt vanaf morgen een mooi wildvreemd meisje van 20 bij me logeren!
Handjes thuis houden mahlah .... tenzij ze zelf initiatief neemt? nee sowieso handjes thuis .. 20 is te jong!!
MAN IK MAAKTE EEN GRAPJE KLAPJOSTI.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat dus.![]()
Was vorige keer ook al zo. Gezeik dat het niet in Stairway was omdat men het misschien niet kon vinden (godverdomme ONDER de Dom). Als je een kroeg, waarvan je de naam en de plek kent!, in Utrecht niet kan vinden, dan hoor je thuis te blijven en je polsen door te snijden, want dan ben je sowieso niet in staat om mensen te meeten.
Te vroeg, te ver, geen leuke mensen, slecht bier, te duur, te druk, te klein.![]()
Nee, inderdaad. Dat ging de autistjes van Singles toen veel te ver. Ik weet niet hoe het met jou zat, maar ik heb heerlijk in de zon biertjes gedronken en met veel lui kunnen kletsen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
die kroeg onder de dom was niet de stairway
Er waren er meer met klachten vandaag. Over allerlei dingen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:03 schreef Feitosa het volgende:
[..]
MAN IK MAAKTE EEN GRAPJE KLAPJOSTI.
Ongelofelijk........
Ik weet hetquote:
Vrijwilliger voor een studie-programmaquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
20 is heul niet te jong, niet aanstellen, gewoon doen!
Waarom komt er een wildvreemd meisje logeren
Dat was een goede settingquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Dat ging de autistjes van Singles toen veel te ver. Ik weet niet hoe het met jou zat, maar ik heb heerlijk in de zon biertjes gedronken en met veel lui kunnen kletsen.
Maak je niet zo druk, slecht voor je hart.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:01 schreef El_Matador het volgende:
Dat dus.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |