Haha, okquote:
Blond?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik niet. Is dat wiskunde? Ik heb geen kaas gegeten van wiskunde
quote:
Dzjenn! Hoe is het nou?quote:
Ik ben met de 2e bezigquote:
Doe eens niet zo viesquote:
Ik lust geen koffiequote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:31 schreef Etcetera het volgende:
Ik weet niet hoeveel sites zijn op de een of andere manier gelinkt met google, maar wil ik me aanmelden bij Flickr heb ik een Yahoo! account nodig
Jij zag de zon schijnen en dacht meteen, laat ik eens een zomerjas kopen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:34 schreef Skrull het volgende:
Ik kan vanaf 3 uur mijn nieuwe zomerjas ophalen.
Even regelen dat ik de auto van mijn vader of moeder kan lenen.
Dat is ook een gemis in je leven..quote:
Nee hoor. Kan uitstekende koffie zettenquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee hoor. Kan uitstekende koffie zetten
Wel goed! Maar bewegen is nog een ramp en m'n zielige hoofdje blijft maar bloeden. Verder lijk ik momenteel meer op een smurf dan op mezelf, maar komt wel goed.quote:
Foto?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:44 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Wel goed! Maar bewegen is nog een ramp en m'n zielige hoofdje blijft maar bloeden. Verder lijk ik momenteel meer op een smurf dan op mezelf, maar komt wel goed.![]()
En hoe maakt u het?
Het is al wel een stuk minder.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:50 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Foto?Dat bloeden lijkt me niet echt normaal?
Hier alles goed, vertrekken over 5min met de familie richting Ameland. Voor mn pa's verjaardag een weekendje weg. Dus hierbij zeg ik ook alvast gedag want ik neem mn laptop niet mee..
Dus tot zondagavond!
Veel plezier dude!!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:50 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Foto?Dat bloeden lijkt me niet echt normaal?
Hier alles goed, vertrekken over 5min met de familie richting Ameland. Voor mn pa's verjaardag een weekendje weg. Dus hierbij zeg ik ook alvast gedag want ik neem mn laptop niet mee..
Dus tot zondagavond!
Beterschapquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:52 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Het is al wel een stuk minder.en nee, geen foto
Veel plezier dit weekend!
Ja, irritant is datquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:14 schreef PieterBas het volgende:
Waarom moet dat dikke mens, altijd naast mij in de bus zitten..![]()
... Er is verdomme plek zat in de bus.
Ik heb niets tegen dikke mensen, maar zij belemmert mij in het lezen van de krant, of andere vormen van literatuur...
Kutleven PB!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:14 schreef PieterBas het volgende:
Waarom moet dat dikke mens, altijd naast mij in de bus zitten..![]()
... Er is verdomme plek zat in de bus.
Ik heb niets tegen dikke mensen, maar zij belemmert mij in het lezen van de krant, of andere vormen van literatuur...
quote:
Zoentjes van leuke damesquote:
Nee, want ik vind het leuk, als leuke meisjes naast mij komen zittenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:30 schreef Etcetera het volgende:
Of gewoon een verbod om naast anderen te gaan zitten
Is het al 3u![]()
Ik doelde op dikke mensenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee, want ik vind het leuk, als leuke meisjes naast mij komen zitten![]()
Ja, voor die wel...quote:
Wat 'n charmeur.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee, want ik vind het leuk, als leuke meisjes naast mij komen zitten![]()
En bedankt weerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:26 schreef PieterBas het volgende:
Na het vliegtuig moeten ook mensen in het ov.. een extra stoel toelage betalen!!! of een compensatie voor (vol)slanke mensen...
Ik heb jou natuurlijk in de categorie (vol)slank gezetquote:
Dan maak ik netjes het plekje vrij en lach lief... en dan is eigenlijk het charmante wel voorbijquote:
Dan is het goedquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb jou natuurlijk in de categorie (vol)slank gezet. Deze vrouw is zeg maar de buitencategorie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |