abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78729998
Verliefd.... gewoon zeggen? #2

Dit topic is ter vermaak van mensen die wachten tot TS weer terugkeert in het bovengenoemde topic.

Mijn casus:

ik (dame van 23) is verliefd geworden op een jongen die ze pas 3 keer gezien heeft. Kent hem van concerten, en is zaterdag na concert met hem mee uit gegaan. Niks gebeurd. (toen waren er ook nog geeen gevoelend voor hem) Maar de volgende dag ineens BOEM verliefd.

Na ff denken hoe ik dit ga organiseren, (want ik wordt normaal altijd versierd...dit is echt nieuw voor mij)
Heb ik hem gister mee uit gevraagd. Met gevolg:

-geen reactie-
pi_78730075
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 14:14 schreef drunk_on_shadows het volgende:

Dit topic is ter vermaak van mensen die wachten tot TS weer terugkeert in het bovengenoemde topic.

Mijn casus:

ik (dame van 23) is verliefd geworden op een jongen die ze pas 3 keer gezien heeft. Kent hem van concerten, en is zaterdag na concert met hem mee uit gegaan. Niks gebeurd. (toen waren er ook nog geeen gevoelend voor hem) Maar de volgende dag ineens BOEM verliefd.

Na ff denken hoe ik dit ga organiseren, (want ik wordt normaal altijd versierd...dit is echt nieuw voor mij)
Heb ik hem gister mee uit gevraagd. Met gevolg:

-geen reactie-
Hoe heb je hem uitgevraagd dan? MSN? SMS? Face-to-Face???
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_78730079
quote:

-geen reactie-
Dan wacht je nog ff?
Illuminated, Subtle & Aware
  donderdag 4 maart 2010 @ 14:17:38 #4
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_78730085
Wat was je van plan te gaan doen, en hoe heb je hem gevraagd? Het best werkt nog steeds bellen, krijg je zowiezo gelijk een eerlijke reactie.
pi_78730141
Ik heb hem gesmst, want ik hoorde van een vriend dat hij stage liep...en daar ook echt niet kan bellen.
pi_78730241
Tja, mannen zijn vaak niet zo van het erg snel reageren.
Hoe ken je hem dan van concerten, via gemeenschappelijke vrienden of anders?
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_78730243
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 14:19 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Ik heb hem gesmst, want ik hoorde van een vriend dat hij stage liep...en daar ook echt niet kan bellen.
Dan kan ie ook niet echt smsen...
even geduld dus
pi_78730312
Jawel..ik heb ook wel geduld, maar het duurt nu al meer dan een dag en ik denk eigenlijk niet dat hij dat nog gaat doen.

Dus volgende stap zetten = nog een keer smsen. of idd bellen. Als ik sms en hij reageert weer niet, zit ik klem...dus bellen is wel beter.
  donderdag 4 maart 2010 @ 14:24:41 #9
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_78730329
quote:
Dat hij nog niet gereageerd heeft kan ook door diverse andere zaken komen. Of hij werd verhinderd terug te smsén, of hij ziet niks in een volgende afspraak.

Pas was een vriend van mij een beetje geirriteerd dat ik niet terugsms'te, omdat hij snel moest weten of wij ergens heengingen. Mijn mobiel was die dag leeg, en had geen oplader tot mijn beschikking. Zag pas aan het eind van de dag dat hij ge'smst had.

Ik kan nog wel meer dingen verzinnen: mobiel niet bij je, drukte, etc etc. Je moet er niks achter zoeken.
pi_78730345
Bel hem gewoon man . Niet zo mietig van "had via via gehoord dat hij sliep"
Je bent gewoon bang om face 2 face afgewezen te worden
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_78730390
Nog een paar dagen wachten, en dan bellen. Je zegt zelf, dit is nieuw voor je, ben niet te gehaast en trek niet te snel conclusies.
Illuminated, Subtle & Aware
pi_78730522
Soms reageert hij ook gewoon niet op die andere vriend...dus op zich niks om me druk over te maken...maar hij weet nog niks van mijn bedoelingen ook.

Ik ben niet bang ofzo hoor...maar ik wil het niet verpesten.

Ik had hem mee gevraagd naar een concert zondag om hem daar verder te versieren
  donderdag 4 maart 2010 @ 14:32:10 #13
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_78730577
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 14:30 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Soms reageert hij ook gewoon niet op die andere vriend...dus op zich niks om me druk over te maken...maar hij weet nog niks van mijn bedoelingen ook.

Ik ben niet bang ofzo hoor...maar ik wil het niet verpesten.

Ik had hem mee gevraagd naar een concert zondag om hem daar verder te versieren
Hoe zou je het verpesten? Als je spontaan belt of hij meegaat valt er weinig te verpesten.
pi_78730676
Kijk, het kan natuurlijk zo maar zijn dat gister net zijn hond is overleden o.i.d. en hij daarom niet reageert. Buiten dergelijke omstandigheden zijn er echter maar weinig redenen voor een niet/nauwelijks reagerende jongen: een gebrek aan interesse.
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
  donderdag 4 maart 2010 @ 14:35:39 #15
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_78730716
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 14:34 schreef nightsleeper het volgende:
Kijk, het kan natuurlijk zo maar zijn dat gister net zijn hond is overleden o.i.d. en hij daarom niet reageert. Buiten dergelijke omstandigheden zijn er echter maar weinig redenen voor een niet/nauwelijks reagerende jongen: een gebrek aan interesse.
Juist. Al die smoesjes die men verzint
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_78730814
dat denk ik ook: He is just not that into you. Mja, daarom ga ik hem bij mijn volgende stap iets meer van mijn bedoelingen bekendmaken. Omdat hij misschien eerst dacht dat het me alleen om het concert ging.

Niet verpesten = dingen op het goede moment op de goeie manier aanpakken.
  donderdag 4 maart 2010 @ 14:38:34 #17
267244 Alessandr0
---0[_-_]0---
pi_78730852
quote:
Hij wilt niet
Geloof in Jezus, dan zal hij je belonen.
pi_78731000
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 14:37 schreef drunk_on_shadows het volgende:
dat denk ik ook: He is just not that into you. Mja, daarom ga ik hem bij mijn volgende stap iets meer van mijn bedoelingen bekendmaken. Omdat hij misschien eerst dacht dat het me alleen om het concert ging.
Sorry hoor, maar als hij je leuk had gevonden dan had hij het sowieso niet als 'alleen maar een concert' gezien. Dan had hij het gezien als een kans om bij jou te zijn en jou te laten zien hoe geweldig hij wel niet is.
a decent omelette.
pi_78731011
Wat wil hij niet? Terug smsen? Daten? mij?

ik zeg: dat zullen we nog wel zien...als het geen nut heeft stop ik ermee natuurlijk. Maar ik geef niet gelijk op natuurlijk
  donderdag 4 maart 2010 @ 14:43:13 #20
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_78731032
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 14:37 schreef drunk_on_shadows het volgende:
dat denk ik ook: He is just not that into you. Mja, daarom ga ik hem bij mijn volgende stap
Als ie je niet moet, is een volgende stap overbodig
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  donderdag 4 maart 2010 @ 14:46:22 #21
267244 Alessandr0
---0[_-_]0---
pi_78731159
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 14:42 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Wat wil hij niet? Terug smsen? Daten? mij?

ik zeg: dat zullen we nog wel zien...als het geen nut heeft stop ik ermee natuurlijk. Maar ik geef niet gelijk op natuurlijk
Blijkbaar ben je of niet lekker genoeg of hij heeft een ander meisje op het oog of hij is gay.
pi_78731466
hehe jewel...ik ben wel lekker genoeg. en hij heeft geen vriendin, iemand op het oog lijkt me ook niet...(maar dat weet je nooit zeker, ik ken hem nog maar nauwelijks...maar denk datie het dan die vriend wel had gezegd)

En gay nee...
  donderdag 4 maart 2010 @ 15:00:53 #23
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_78731684
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 14:46 schreef Alessandr0 het volgende:

[..]

Blijkbaar ben je of niet lekker genoeg of hij heeft een ander meisje op het oog of hij is gay.
Come on, ze is pas zojuist verliefd, en is er verder nog niet mee bezig geweest. Als ze nu wat meer gaat afspreken e.d. is er best een kans dat er iets meer gaat onstaan.

Dat hij op het moment nog niet into you is, betekent niet dat hij niks voor je kan gaan voelen.
pi_78732126
quote:
, (want ik wordt normaal altijd versierd...dit is echt nieuw voor mij)
pi_78732133
Dat is precies hoe ik erover denk ja...

Tja het is een beetje dubbel, aan de ene kant denk ik...HIj reageert wel vaker niet op anderen...dit is niks nieuws. dus hoef ik me ook geen zorgen te maken...

aan de andere kant denk ik: he's just not into me.

Het is 50/50 eigenlijk...het kan 2 kanten op
pi_78732220
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 14:54 schreef drunk_on_shadows het volgende:
hehe jewel...ik ben wel lekker genoeg. en hij heeft geen vriendin, iemand op het oog lijkt me ook niet...(maar dat weet je nooit zeker, ik ken hem nog maar nauwelijks...maar denk datie het dan die vriend wel had gezegd)

En gay nee...
misschien vindt hij je arrogant?
pi_78732340
Gewoon bellen. Jouw voordeel is dat je al een paar casual ontmoetingen hebt gehad en hij zal het dus niet raar vinden als je nog eens belt om hem mee te vragen naar dat concert. Zeg dat je het leuk zou vinden als hij meegaat, maar dat je het wel moet weten, omdat je anders iemand anders meeneemt op het kaartje. En dan kan je je volgende move maken tijdens of na het concert.
pi_78732352
whahah het is ook nooit goed
pi_78732365
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 15:12 schreef tombolafan het volgende:

[..]

misschien vindt hij je arrogant?
Niks mis met zelfkennis!!
pi_78732426
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 15:15 schreef conleche het volgende:

[..]

Niks mis met zelfkennis!!

Dat is waar, vandaar die
pi_78732528
En dat uitgaan na het concert van afgelopen zaterdag...
Waren jullie samen of waren er ook anderen bij? En op wiens initiatief was dat?
Kon je toen misschien al iets opmaken over wat hij van jou vindt?
pi_78732654
Daar kan ik wat mee conleche:) De andere opmerkingen ook natuurlijk!

Er was nog een meisje bij, die ook bij het concert was...daar aangekomen kwamen we bij vrienden van hem terecht...het was er echt stampersdruk...Hij had mij meegevraagd daar naartoe.
En hij deed volgens mij wel zijn best om het een beetje leuk te maken voor mij. Beetje praten enzo..omdat ik daar maar weinig mensen kende.
  donderdag 4 maart 2010 @ 15:23:41 #33
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_78732688
Sms hem en vraag of hij wil neuken.

Als hij dan ook niet terug smst dan is hij echt druk.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_78733047
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 15:22 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Daar kan ik wat mee conleche:) De andere opmerkingen ook natuurlijk!

Er was nog een meisje bij, die ook bij het concert was...daar aangekomen kwamen we bij vrienden van hem terecht...het was er echt stampersdruk...Hij had mij meegevraagd daar naartoe.
En hij deed volgens mij wel zijn best om het een beetje leuk te maken voor mij. Beetje praten enzo..omdat ik daar maar weinig mensen kende.
Dat klinkt toch wel redelijk positief.
pi_78733826
Whaha, ja hugo als niks lukt doe ik dat...;)

I really do hope so....mrre...ik moet zo weg, en ik merk al dat mijn verhaal nooit zo boeiend wordt als die van bert. Maar ik ben maar tijdverdrijf...hopen dat Bert snel weer terug is dan maar
  donderdag 4 maart 2010 @ 15:53:43 #36
241787 OuweBaas
Baas boven Baas
pi_78733906
Als hij niet reageert mag je mij altijd bellen
"My dream is to know why my nightmares never cease"
  donderdag 4 maart 2010 @ 15:56:02 #37
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_78734011
Succes in ieder geval TS.

Ik hoop dat het wat wordt!
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
  donderdag 4 maart 2010 @ 16:27:53 #38
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_78735297
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 15:51 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Whaha, ja hugo als niks lukt doe ik dat...;)

I really do hope so....mrre...ik moet zo weg, en ik merk al dat mijn verhaal nooit zo boeiend wordt als die van bert. Maar ik ben maar tijdverdrijf...hopen dat Bert snel weer terug is dan maar
Nah, er moet gewoon even wat gebeuren. Beetje tongmuurduwen en een flinke pets op je billen enzo
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
  donderdag 4 maart 2010 @ 16:40:24 #39
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_78735924
Dat tongmuurduwen associeer ik toch met een evenement in Takeshi's Castle of zo.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_78737884
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 16:40 schreef Garisson72 het volgende:
Dat tongmuurduwen associeer ik toch met een evenement in Takeshi's Castle of zo.

Muurduwen
(mede mogelijk gemaakt door Greys)
pi_78750881
Soow...bennerweer.

Ik had verwacht dat dit topic wel dicht zou zijn.

Anyhow... Nog steeds geen antwoord, maar dat had ik ook niet meer verwacht...

Morgen maar weer bellen/smsen, maar door dit is wel mijn gevoel voor hem minder geworden.
  donderdag 4 maart 2010 @ 22:31:05 #42
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_78751838
Het meisje waar ik dus mee bezig ben had haar telefoon een paar week geleden in de wasmachine gedaan
Dat kan dus ook nog!
Ja, behalve soms.
  donderdag 4 maart 2010 @ 23:02:51 #43
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_78753471
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:12 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Soow...bennerweer.

Morgen maar weer bellen/smsen, maar door dit is wel mijn gevoel voor hem minder geworden.
Ja mensen hier geven zoiezo slechte advies, in dit topic dan. En ja, gewoon bellen. Ik reageer ook niet altijd op SMSjes.

Vragen of hij naar concert wilt en dan je move maken. En je was nooit echt verliefd, meer een soort infatuation. Dus ook wel logisch dat de gevoel minder wordt. Maar toch, gewoon contact nemen en kijken wat hij zegt.

Of kan je HugoBaas z'n advies volgen. Dat zou ook zeker werken.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_78757386
Ken je niemand anders die jij leuk vind, die jouw ook leuk vind en wel normaal kan reageren?
Lijkt me een stuk makkelijker dan achter die doofstomme simpele ziel aan te zitten
pi_78758722
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:02 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja mensen hier geven zoiezo slechte advies, in dit topic dan. En ja, gewoon bellen. Ik reageer ook niet altijd op SMSjes.

Vragen of hij naar concert wilt en dan je move maken. En je was nooit echt verliefd, meer een soort infatuation. Dus ook wel logisch dat de gevoel minder wordt. Maar toch, gewoon contact nemen en kijken wat hij zegt.

Of kan je HugoBaas z'n advies volgen. Dat zou ook zeker werken.
Ik vond de adviezen zeker wel nuttig, alleen het oordeel of het wel of niet nog wat kon worden had ik iets minder aan. ik ga idd maar gewoon bellen. Meevragen en move maken was al het plan...Maar dan moetie wel reageren. Morgen ff bellen dus.

Infatuation had ik nog nooit van gehoord, maar kzal zo es ff kijken...kan best wel es zijn dat je gelijk hebt.

Als niks werkt ga ik HugoBaas zn advies volgen ja, lijkt me grappig...en wat heb je te verliezen dan...?

@ Shephard: Neej, ik vind hem leuk...Niet iemand anders...dus hier ga ik achteraan

@ Grimbert: Hmmz ik denk niet dat dat de reden is...Ga je geen deel 3 aanmaken? Het was zo spannend...veel leuker dit topic...je moet ons Fokkers toch een beetje bezighouden...
pi_78759008
infatuation is als ik het goed begrijp, dat het je gaat om het gevoel van verliefd zijn ipv echt verliefd zijn op die persoon...

Ik denk niet dat dit op mij van toepassing is...ik vind die jongen wel echt leuk... en ik hobbel ook niet van de een naar de ander (op zoek naar dat gevoel dus) Wat ik wel doe is dat gevoel een beetje stimuleren als het kan...zodat je verliefdheid meer wordt. en je dit ook uitstraalt waardoor je eerder 'beet' hebt.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 08:39:16 #47
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_78761556
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 01:51 schreef drunk_on_shadows het volgende:

[..]

Ik vond de adviezen zeker wel nuttig, alleen het oordeel of het wel of niet nog wat kon worden had ik iets minder aan. ik ga idd maar gewoon bellen. Meevragen en move maken was al het plan...Maar dan moetie wel reageren. Morgen ff bellen dus.

Infatuation had ik nog nooit van gehoord, maar kzal zo es ff kijken...kan best wel es zijn dat je gelijk hebt.

Als niks werkt ga ik HugoBaas zn advies volgen ja, lijkt me grappig...en wat heb je te verliezen dan...?

@ Shephard: Neej, ik vind hem leuk...Niet iemand anders...dus hier ga ik achteraan

@ Grimbert: Hmmz ik denk niet dat dat de reden is...Ga je geen deel 3 aanmaken? Het was zo spannend...veel leuker dit topic...je moet ons Fokkers toch een beetje bezighouden...
deel 3 is hier > Verliefd, blablabla... part 3
Ja, behalve soms.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 10:33:42 #48
97868 Krullehoofd
pi_78764749
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 01:51 schreef drunk_on_shadows het volgende:

[..]

Normaal gesproken posten een hoop mannen hier dit issue. Vandaar dat er een hoop ervaring mee is, dit in tegenstelling tot wat nu de beste manier is voor een vrouw. Tevens is dit gewoon lastiger omdat het gewoon heel weinig voorkomt dat een vrouw zeg maar in deze fase "de mannelijke rol" overneemt.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 13:08:26 #49
97868 Krullehoofd
pi_78770626
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:12 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Soow...bennerweer.

En al een reactie ?
pi_78773002
aaah! mooi ik ben weer bijgelezen bert.

Ben ik dan nu geëmancipeerd?

Als een man een move maakt is dat altijd duidelijk omdat hij nu eenmaal minder subtiel is en de dame meer oppikt. Dus signalen moeten duidelijk zijn i guess... Niet voorzichtig, maar duidelijk... Ik zat te denken aan bijv met een knuffel geven (want dat doen we altijd wel) geen enkele afsand bewaren. Je hebt knuffelen als vrienden en knuffelen als lovers en als lovers sta je ook met je kruis dicht tegen de ander. Nja dat dus...of een hand een tijdje ergens plaatsen, onderrug buik, schouders...(dat laatste gaat moeilijk omdat ik klein ben )
  vrijdag 5 maart 2010 @ 14:08:46 #51
97868 Krullehoofd
pi_78773343
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 14:00 schreef drunk_on_shadows het volgende:
aaah! mooi ik ben weer bijgelezen bert.

Ben ik dan nu geëmancipeerd?

Als een man een move maakt is dat altijd duidelijk omdat hij nu eenmaal minder subtiel is en de dame meer oppikt. Dus signalen moeten duidelijk zijn i guess... Niet voorzichtig, maar duidelijk... Ik zat te denken aan bijv met een knuffel geven (want dat doen we altijd wel) geen enkele afsand bewaren. Je hebt knuffelen als vrienden en knuffelen als lovers en als lovers sta je ook met je kruis dicht tegen de ander. Nja dat dus...of een hand een tijdje ergens plaatsen, onderrug buik, schouders...(dat laatste gaat moeilijk omdat ik klein ben )
1 ding weet je, mannen zijn visueel ingesteld en vele hebben hun tunnelvisie uitstekend ontwikkeld. Als een vrouw mooie grote ogen heeft, bedoelen we uiteraard wat anders
pi_78777889
Update-je!!!

ik heb hem net gebeld...Hij was nu op school...hij had niet gereageerd omdatie bezig was een fotopas te regelen voor iets in de 013 (diezelfde dag) Dus dat betekent datie er dan gratis in mag daar. Mja, hij heeft dat nu zo goed als voor elkaar. En daarom gaat mijn feestje dus niet door.

Hij vroeg nog wel: zie ik je dan bij epica??? En we hebben nog ff gepraat over welke festivals we gingen doen en dat epica op pinkpop komt. Maar toen moestie ophangen want zn leraar kwam eraan...

Dusse geen date voor zondag...
pi_78778266
Bummer.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 16:10:28 #54
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_78778373
Ja, behalve soms.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 16:12:02 #55
267244 Alessandr0
---0[_-_]0---
pi_78778445
Klinkt niet echt als iemand die op je geilt
  vrijdag 5 maart 2010 @ 16:12:56 #56
97868 Krullehoofd
pi_78778491
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 15:58 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Update-je!!!

ik heb hem net gebeld...Hij was nu op school...hij had niet gereageerd omdatie bezig was een fotopas te regelen voor iets in de 013 (diezelfde dag) Dus dat betekent datie er dan gratis in mag daar. Mja, hij heeft dat nu zo goed als voor elkaar. En daarom gaat mijn feestje dus niet door.

Hij vroeg nog wel: zie ik je dan bij epica??? En we hebben nog ff gepraat over welke festivals we gingen doen en dat epica op pinkpop komt. Maar toen moestie ophangen want zn leraar kwam eraan...

Dusse geen date voor zondag...
En nu ? Flirtsms-en ??
pi_78778535
Heb je hem al aangeboden zijn toetje te zijn? Ik hoor dat dat echt fantastisch schijnt te werken?
a decent omelette.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 16:15:26 #58
97868 Krullehoofd
pi_78778611
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 16:13 schreef nightsleeper het volgende:
Heb je hem al aangeboden zijn toetje te zijn? Ik hoor dat dat echt fantastisch schijnt te werken?

vrijdag 5 maart 2010 @ 16:16:02 #59
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_78778640
-edit
Ja, behalve soms.
pi_78779345
whahah Nja, ik ga of wat hinten per sms...Iets waar die dus niet op hoeft te reageren...

Of anders morgenavond uitgaan waar hij uitgaat, ik kom daar wel vaker dus het zou niet heel raar zijn...

Neej, ik ben geen toetje, ik ben eerder hoofdgerecht

Mrre...Hij had het trouwens wel ook over fotopas regelen bij het concert waar ik hem voor had gevraagd...Hij kan ook nog eerst het 1 en dan het ander...ik ga ff hulp inschakelen van een vriend.
Vooralsnog weet hij nog niet wat mijn echte bedoelingen zijn... En ik zou het ook wel weten wat ik zou doen, want dat waar hij heen gaat, zijn hele dure kaarten...als je daar gratis heen kan heb je t goed voor elkaar.

Wordt vervolgd!!
  vrijdag 5 maart 2010 @ 16:39:15 #61
97868 Krullehoofd
pi_78779634
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 16:31 schreef drunk_on_shadows het volgende:
whahah Nja, ik ga of wat hinten per sms...Iets waar die dus niet op hoeft te reageren...

Of anders morgenavond uitgaan waar hij uitgaat, ik kom daar wel vaker dus het zou niet heel raar zijn...

Neej, ik ben geen toetje, ik ben eerder hoofdgerecht

Mrre...Hij had het trouwens wel ook over fotopas regelen bij het concert waar ik hem voor had gevraagd...Hij kan ook nog eerst het 1 en dan het ander...ik ga ff hulp inschakelen van een vriend.
Vooralsnog weet hij nog niet wat mijn echte bedoelingen zijn... En ik zou het ook wel weten wat ik zou doen, want dat waar hij heen gaat, zijn hele dure kaarten...als je daar gratis heen kan heb je t goed voor elkaar.

Wordt vervolgd!!
Oh die vrouwen zijn zo doortrapt
pi_78780003
why?

Wat is er doortrapt...?
  vrijdag 5 maart 2010 @ 17:00:47 #63
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_78780469
Ik hoop dat 't bij jou wel goed gaat
Ja, behalve soms.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 17:11:16 #64
97868 Krullehoofd
pi_78780870
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 16:48 schreef drunk_on_shadows het volgende:
why?

Wat is er doortrapt...?
Jaja, hang maar het onschuldige meisje uit
pi_78780959
Hee er is nog kans voor jou hoor! Niet opgeven, maar om eerlijk te zijn heb ik ook geen idee wat je nu het beste kan doen, ik vind het ook wel wat om ff gwoon goed boos te worden...Zodat ze ff op haar plek gezet wordt.
Ik probeer jouwes ook mee te lezen..maar ik loop als ik ff niet oplet weer achter. 2 topics bijhouden is lastig

Ikke ga hem straks alsnog smsen. Iets als dit:

Heeyz, maar goed...ik vind je eigenlijk wel leuk dus vandaar de vraag of je mee wilde. Als je alsnog een keer iets wil doen dan hoor ik het graag. xx marina.
pi_78781243
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 17:13 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Hee er is nog kans voor jou hoor! Niet opgeven, maar om eerlijk te zijn heb ik ook geen idee wat je nu het beste kan doen, ik vind het ook wel wat om ff gwoon goed boos te worden...Zodat ze ff op haar plek gezet wordt.
Ik probeer jouwes ook mee te lezen..maar ik loop als ik ff niet oplet weer achter. 2 topics bijhouden is lastig

Ikke ga hem straks alsnog smsen. Iets als dit:

Heeyz, maar goed...ik vind je eigenlijk wel leuk dus vandaar de vraag of je mee wilde. Als je alsnog een keer iets wil doen dan hoor ik het graag. xx marina.
Dat lijkt me niet het slimste wat je kunt doen. Als hij al weet dat je hem leuk vindt hoeft hij geen moeite voor je te doen. Ergo er valt niets meer te jagen en dus gaat hij niet verliefd worden.
a decent omelette.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 17:22:22 #67
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_78781335
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 17:20 schreef nightsleeper het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet het slimste wat je kunt doen. Als hij al weet dat je hem leuk vindt hoeft hij geen moeite voor je te doen. Ergo er valt niets meer te jagen en dus gaat hij niet verliefd worden.
Ik zou dat juist fijn vinden die directheid, maar misschien ben ik ook wel gewoon apart.
Ja, behalve soms.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 17:24:58 #68
97868 Krullehoofd
pi_78781440
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 17:13 schreef drunk_on_shadows het volgende:

Idd, wat Nightsleeper zegt. Geen uitdaging, niet spannend. Ik zou je wel een keer bellen als ik mijn zak wil legen.
pi_78781557
Misschien is hij wel geen jager? Dat hebben we toch al wel gemerkt met dat hij niet reageerde lijkt me.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 17:32:38 #70
97868 Krullehoofd
pi_78781723
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 17:28 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Misschien is hij wel geen jager? Dat hebben we toch al wel gemerkt met dat hij niet reageerde lijkt me.
Heb je hem al iets gegeven om op te jagen dan ?
pi_78781802
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 17:28 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Dat is omdat hij niet doorheeft dat er überhaupt iets te jagen valt. Dus zorg dat je elkaar ziet, flirt met hem en laat de rest aan hem over.
a decent omelette.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 17:36:34 #72
97868 Krullehoofd
pi_78781864
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 17:22 schreef Grimbert het volgende:

[..]

Ik zou dat juist fijn vinden die directheid, maar misschien ben ik ook wel gewoon apart.
joh
  vrijdag 5 maart 2010 @ 18:15:34 #73
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_78783290
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 17:32 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

Heb je hem al iets gegeven om op te jagen dan ?
Hear hear.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_78783382
Hmm paar vrienden gevraagd wat ze ervan vinden...en die vonden het wel goed...Juist omdat hij het nog niet weet... en als hij het wil dan reageert hij heus wel. Als die dat niet doet...is het wat mij betreft duidelijk...
pi_78807221
ff schopje omhoog...

Ik had m dus gebeld gister maar dat was al bekend...later alsnog gesmst. Ietsje anders dan wat ik hier ergens al gezegd had. Nja, weer geen reactie maar daar had ik rekening mee gehouden.

Om de een of andere reden voel ik me niet erg blij... Kheb toch een beetje het idee dat hij er niks op uit gaat doen...Ik ben er ook achter gekomen dat hij gewoon druk is in het dagelijks leven...dus hoeveel nut zou het uiteindelijk hebben.

Aan de andere kant ben ik wel ik...en ben ik altijd wel gewild en geliefd... Hij geeft zelf aan datie zichzelf niet de makkelijkste vind... Dus misschien toch wat meer tijd geven... maar ik geloof er niet echt in.

Toch nog ff optie 5 ? neukeee smsen . mja dat later...
pi_78807504
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 10:04 schreef drunk_on_shadows het volgende:
ff schopje omhoog...

Ik had m dus gebeld gister maar dat was al bekend...later alsnog gesmst. Ietsje anders dan wat ik hier ergens al gezegd had. Nja, weer geen reactie maar daar had ik rekening mee gehouden.

Om de een of andere reden voel ik me niet erg blij... Kheb toch een beetje het idee dat hij er niks op uit gaat doen...Ik ben er ook achter gekomen dat hij gewoon druk is in het dagelijks leven...dus hoeveel nut zou het uiteindelijk hebben.

Aan de andere kant ben ik wel ik...en ben ik altijd wel gewild en geliefd... Hij geeft zelf aan datie zichzelf niet de makkelijkste vind... Dus misschien toch wat meer tijd geven... maar ik geloof er niet echt in.

Toch nog ff optie 5 ? neukeee smsen . mja dat later...
Ik zou het laten zitten nu. Ik vind dat hele fotoverhaal en daarom niet reageren ook nogal vaag, maar misschien begrijp ik het niet goed.
Hij heeft je nummer, dus als hij iets wil weet hij je te vinden.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 10:32:37 #77
94676 Garisson72
pi_78807675
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 10:04 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Jij bent altijd gewild en geliefd en dús moet hij dat toch ook wel (gaan) vinden? Het is niet mogelijk dat hij het toevallig anders ziet?
pi_78807895
Toch altijd ironisch dat fabricagefoutje in ons systeem. Altijd iets willen wat we niet kunnen krijgen en dan geen oog hebben voor het goede wat wel available is.

Je zou bijna zeggen dat er toch een god bestaat, die zichzelf wat lol gunt in het voortplantingsproces............
pi_78808074
Tuurlijk wel, maar de kans is erg klein...

Dat van de fotopas vind ik nog wel logisch...hij heeft iets veeeel beters te doen. ik zou ook gaan... Het niet reageren vind ik stom/lullig.

Misschien is hij wel gwoon een eikel en moet ik blij zijn dat het niks gaat worden...Maar ik wist van te voren niet op wat voor iemand ik verliefd was geworden...
  zaterdag 6 maart 2010 @ 10:58:14 #80
94676 Garisson72
pi_78808203
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 10:51 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Tuurlijk wel, maar de kans is erg klein...
Je zou het toch bijna arrogant gaan noemen.
pi_78808390
Ik vind wel dat er erg makkelijk met de term 'verliefd' wordt gestrooid. Maar hey, misschien is dat just me.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 11:16:09 #82
94676 Garisson72
pi_78808545
Het zal die alombejubelde lente wel zijn, co.
pi_78808608
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 11:16 schreef Garisson72 het volgende:
Het zal die alombejubelde lente wel zijn, co.
O ja. Daar had ik ook wel last van. Van het dartelende lammetjes gevoel, toen ik vanochtend naar buiten keek.

Op de fiets naar het werk was dat weer over. Goddomme, wat een gure, koude wind. [/moppersmurf]
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 6 maart 2010 @ 11:32:31 #84
163650 Greys
pi_78808879

Zou Bert nog gebekt hebben gisteren?
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 10:58 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Je zou het toch bijna arrogant gaan noemen.
Nou!
Maar het zal wel weer een flinke dosis zelfvertrouwen zijn.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_78808913
Neej ik ben niet arrogant...en jaah...dat kwam misschien wel zo over...Maar ik ben wel zelfverzekerd. En ik ben zeker wel verliefd...kweet wel hoe dat voelt hoor.

Kvoel me nu een beetje down...geen tongmuurduwen voor mij.
pi_78809084
Dat wat mensen verliefdheid noemen, is in mijn optiek meer de onbereikbaarheid van iemand. Voor je het weet, denk je er de hele dag over na. Waarom in vredesnaam vindt hij me niet leuk?? What's not to like?? En in jouw geval ook nog: Iedereen vindt me toch leuk en ik ben heul gewild en niet te vergeten geliefd.

En je wacht de hele dag op iets. Een teken van leven, een smsje, een kruimel, een bot of hoe je het ook wilt noemen en bingo, je denkt dat je verliefd bent.
pi_78809141
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 11:32 schreef Greys het volgende:

Misschien wel meer en slaapt hij nu uit!! Moe van gedane arbeid!!
pi_78812999
Topicturn!!!

wie had dit verwacht?...ikke niet iig... Maar in ieder geval staat het er niet zo slecht voor als ik dacht...hij had gister een vriend van ons gebeld of hij er meer van wist. Maar blijkbaar was hij gewoon nogal verrast! Hartstikke begrijpelijk natuurlijk...Maar doordat hij de vorige keer ook niet reageerde dacht ik dat het hem gwoon niks interesseerde. Maar niks is minder waar. Maak me maar af, dat heb ik verdiend...
pi_78813061
Dus? Toch vanavond muurduwen ?
a decent omelette.
pi_78818230
quote:

Ik zit ook in spanning.

jammer dat ik vivi ben mis gelopen, maar ik was ook druk met de lentekriebels
pi_78820051
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:51 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik zit ook in spanning.

jammer dat ik vivi ben mis gelopen, maar ik was ook druk met de lentekriebels
Kunnen we niet een "hoe ging het met bert" - topic openen?
  zaterdag 6 maart 2010 @ 23:58:37 #92
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_78833210
quote:
Ja maar verder niks...
Zometeen maar eens de stad in, kijken of er nog interessante dames rond lopen.
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 14:03 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Topicturn!!!

wie had dit verwacht?...ikke niet iig... Maar in ieder geval staat het er niet zo slecht voor als ik dacht...hij had gister een vriend van ons gebeld of hij er meer van wist. Maar blijkbaar was hij gewoon nogal verrast! Hartstikke begrijpelijk natuurlijk...Maar doordat hij de vorige keer ook niet reageerde dacht ik dat het hem gwoon niks interesseerde. Maar niks is minder waar. Maak me maar af, dat heb ik verdiend...
Zet 'm op!
Ja, behalve soms.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 7 maart 2010 @ 00:00:56 #93
163650 Greys
pi_78833305
Bert!
Heb je de plant nog een zwieper gegeven?
En wel fijn gebekt dus?

Zometeen weer de stad in, you goooooo Bert!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 7 maart 2010 @ 00:04:12 #94
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_78833414
quote:
Op zondag 7 maart 2010 00:00 schreef Greys het volgende:
Bert!
Heb je de plant nog een zwieper gegeven?
En wel fijn gebekt dus?

Zometeen weer de stad in, you goooooo Bert!
De plant staat hier nog.
Ja, was wel fijn
Heb nog best een fijne avond gehad, lekker gedanst enzo.
Ja, behalve soms.
pi_78850136
quote:
Topicturn!!!

Misschien heeft hij toch wel een keertje zin in je ja! Het is niet dat hij je echt kent.
pi_78850936
quote:
(want ik wordt normaal altijd versierd...)
Attitudebitch-alarm.

Dus zonder mobiel/MSN is contact niet mogelijk.
Vreemd.....
  maandag 8 maart 2010 @ 10:20:34 #97
97868 Krullehoofd
pi_78879556
quote:
Topicturn!!!

Joh ! Nog nieuwe updates nu ?
pi_78905630
Nope geen nieuws/antwoord. ik hoorde wel datie alsnog van plan was wel een keer iets af te spreken...Mja, nog niks van gehoord dus...Maar wel steeds nog steeds verliefd. ondanks geen reactie....

Schiet dus niej op. 20 mrt zie ik hem zowieso weer... Mja, als hij tot die tijd niet reageert kan het wel eens een rotsfeertje gaan worden dan.
  maandag 8 maart 2010 @ 20:48:21 #99
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_78906888
[/care]. We want Bert verhalen, is een stuk boeiender.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_78913241
Eens...maar ik ben en blijf nouw eenmaal opvulling voor bert.
  maandag 8 maart 2010 @ 22:59:32 #101
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_78913833

Maar ik heb niks nieuws te melden!

Ik hoop dat hij reageert, ik zal voor je duimen!
Ja, behalve soms.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 8 maart 2010 @ 23:48:14 #102
163650 Greys
pi_78915611
Niets meer van Tha Woman We Don't Mention Anymore gehoord Bert?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 9 maart 2010 @ 08:25:39 #103
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_78919186
quote:
Op maandag 8 maart 2010 23:48 schreef Greys het volgende:
Niets meer van Tha Woman We Don't Mention Anymore gehoord Bert?
Jawel, ze heeft me gesmst "Ik kan je NU niet geven wat jij graag wil en daar zit ik mee" en ze heeft tegen een vriendin van mij (en haar) gezegd dat ze me heel erg leuk vind maar dat ze momenteel heel erg met haar zelf in de knoop zit en dat het haar allemaal een beetje te veel wordt.
Ja, behalve soms.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 08:36:00 #104
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_78919307
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 08:25 schreef Grimbert het volgende:

[..]

Jawel, ze heeft me gesmst "Ik kan je NU niet geven wat jij graag wil en daar zit ik mee" en ze heeft tegen een vriendin van mij (en haar) gezegd dat ze me heel erg leuk vind maar dat ze momenteel heel erg met haar zelf in de knoop zit en dat het haar allemaal een beetje te veel wordt.
daar ben je zo te horen dan voorlopig even beter af zonder

...en ga eens on-topic mensen!!
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 10:01:28 #105
94676 Garisson72
pi_78921201
quote:
Voor types als haar is de -smiley uitgevonden.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 10:21:02 #106
97868 Krullehoofd
pi_78921815
quote:

[..]

Wat een onzin verhaal
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 maart 2010 @ 10:37:13 #107
163650 Greys
pi_78922300
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 10:01 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Voor types als haar is de -smiley uitgevonden.
En dit nummer (ik gooi hem er gewoon nog even in).

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 9 maart 2010 @ 11:38:54 #108
97868 Krullehoofd
pi_78924155
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 10:37 schreef Greys het volgende:

[..]

En dit nummer (ik gooi hem er gewoon nog even in).

Zo herkenbaar
  maandag 22 maart 2010 @ 16:14:35 #109
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_79451567
Nog updates?
Ja, behalve soms.
pi_79453133
quote:
Op maandag 22 maart 2010 16:14 schreef Grimbert het volgende:
Nog updates?

ik zag jouw naam dus ik dacht dat JIJ nieuws had
pi_79453153
Jaah gister was het concert...ik heb hem wel ff gezien en wilde ook naar hem toegaan, maar toen gingen ze net weg...wel met zijn vrienden gepraat, maar niks wijzer geworden. wel al hun atak! muntjes gekregen...maar als hij al die tijd niks laat horen ga ik ervan uit dat het hem niks interesseert. jammer maar helaas.
pi_79454224
quote:
Op maandag 22 maart 2010 16:48 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Jaah gister was het concert...ik heb hem wel ff gezien en wilde ook naar hem toegaan, maar toen gingen ze net weg...wel met zijn vrienden gepraat, maar niks wijzer geworden. wel al hun atak! muntjes gekregen...maar als hij al die tijd niks laat horen ga ik ervan uit dat het hem niks interesseert. jammer maar helaas.

ik zou zeggen ; niet zomaarl opgeven
  maandag 22 maart 2010 @ 17:19:15 #113
97868 Krullehoofd
pi_79454425
quote:
Accentueer je twee grote pluspunten zodat zijn aandacht wel op jou moet vallen !
  maandag 22 maart 2010 @ 19:31:02 #114
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_79459384
quote:
Op maandag 22 maart 2010 16:47 schreef tombolafan het volgende:

[..]

ik zag jouw naam dus ik dacht dat JIJ nieuws had
Nee... sorry
quote:
Klinkt niet erg hoop gevend inderdaad, maar misschien is hij erg verlegen?
Ja, behalve soms.
pi_79666478
Gister smste hij me of ik nog naar het concert van die avond ging in belgie. Maar iemand anders had mijn telefoon! Ik had het dus veelste laat door... en nu is het concert geweest. gemiste kans. hoewel ik me eroverheen aan het zetten was, maar dat lukt nog niet zo best...

%^%&%^$%$ dit denk ik nu ongeveer
  zondag 28 maart 2010 @ 12:45:24 #116
50430 Yuki
Student Midwife
pi_79666634
quote:
Op zondag 28 maart 2010 12:39 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Gister smste hij me of ik nog naar het concert van die avond ging in belgie. Maar iemand anders had mijn telefoon! Ik had het dus veelste laat door... en nu is het concert geweest. gemiste kans. hoewel ik me eroverheen aan het zetten was, maar dat lukt nog niet zo best...

Jammer zeg!
Maar... Nu heb je toch een ingang om nog eens contact met hem op te nemen? Blijkbaar wil je dat liever dan je over hem heen zetten
♥ || Baby catcher in training || ♥
  zondag 28 maart 2010 @ 14:37:24 #117
97868 Krullehoofd
pi_79669768
quote:
Op zondag 28 maart 2010 12:39 schreef drunk_on_shadows het volgende:

En die jongen zich nu maar afvragen waarom hij geen smsje terugkrijgt. Straks krijgen we weer zo'n topic "Ze SMSt niet terug".
  zondag 28 maart 2010 @ 15:40:48 #118
267244 Alessandr0
---0[_-_]0---
pi_79671565
hij had zijn kans
pi_79694610
Haha ja dat zou wat zijn krullehoofd, maar ik heb het hem al uitgelegd. en we hebben beetje heen en weer gesmst, dusse...Yuki je hebt gelijk...

Alleen vraag ik me nu af...waarom dan nu wel? Maar goed...to be continued...
pi_79698231
Spannend... Even in de gaten houden
pi_80291628
Zondag heb ik hem weer gezien! Beetje beter leren kennen. dat wel. hij was me wel een paar keer echt aan het checken. En probeerde een keer mijn gesprek met mijn zus te volgen. (die was ook bij het concert) maar het was gezellig. we waren met best een grote club en hebben daarna nog wat gegeten. Dus ook geouwehoerd en dat ging wel goed. Nu durf ik de volgende keer misschien wel weer een move te doen. We hebben ook 2 keer geknuffeld (haha, ja ik weet ook wel dat dat niks voorstelt, maar voor mij wel) en wel mijn hand in zijn zij gelegd. om toch even mijn punt te maken.

Zondag ging goed, maar toch vraag ik me af of het kansloos is of niet. Of ik me niet alsnog over hem heen moet zetten. Als ik hem een tijdje niet zie gaat het gevoel over. en als ik hem dan wel zie, laait het weer op.
pi_80294587
Kijk het nog even aan. maar laat vanaf nu even het contact van hem afkomen
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')