Hoe heb je hem uitgevraagd dan? MSN? SMS? Face-to-Face???quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:14 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Verliefd.... gewoon zeggen? #2
Dit topic is ter vermaak van mensen die wachten tot TS weer terugkeert in het bovengenoemde topic.
Mijn casus:
ik (dame van 23) is verliefd geworden op een jongen die ze pas 3 keer gezien heeft. Kent hem van concerten, en is zaterdag na concert met hem mee uit gegaan. Niks gebeurd. (toen waren er ook nog geeen gevoelend voor hem) Maar de volgende dag ineens BOEM verliefd.
Na ff denken hoe ik dit ga organiseren, (want ik wordt normaal altijd versierd...dit is echt nieuw voor mij)
Heb ik hem gister mee uit gevraagd. Met gevolg:
-geen reactie-
Dan wacht je nog ff?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:14 schreef drunk_on_shadows het volgende:
-geen reactie-
Dan kan ie ook niet echt smsen...quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:19 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Ik heb hem gesmst, want ik hoorde van een vriend dat hij stage liep...en daar ook echt niet kan bellen.
Dat hij nog niet gereageerd heeft kan ook door diverse andere zaken komen. Of hij werd verhinderd terug te smsén, of hij ziet niks in een volgende afspraak.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:19 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Ik heb hem gesmst, want ik hoorde van een vriend dat hij stage liep...en daar ook echt niet kan bellen.
Hoe zou je het verpesten? Als je spontaan belt of hij meegaat valt er weinig te verpesten.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:30 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Soms reageert hij ook gewoon niet op die andere vriend...dus op zich niks om me druk over te maken...maar hij weet nog niks van mijn bedoelingen ook.
Ik ben niet bang ofzo hoor...maar ik wil het niet verpesten.
Ik had hem mee gevraagd naar een concert zondag om hem daar verder te versieren
Juist. Al die smoesjes die men verzintquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:34 schreef nightsleeper het volgende:
Kijk, het kan natuurlijk zo maar zijn dat gister net zijn hond is overleden o.i.d. en hij daarom niet reageert. Buiten dergelijke omstandigheden zijn er echter maar weinig redenen voor een niet/nauwelijks reagerende jongen: een gebrek aan interesse.
Hij wilt nietquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:19 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Sorry hoor, maar als hij je leuk had gevonden dan had hij het sowieso niet als 'alleen maar een concert' gezien. Dan had hij het gezien als een kans om bij jou te zijn en jou te laten zien hoe geweldig hij wel niet is.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:37 schreef drunk_on_shadows het volgende:
dat denk ik ook: He is just not that into you. Mja, daarom ga ik hem bij mijn volgende stap iets meer van mijn bedoelingen bekendmaken. Omdat hij misschien eerst dacht dat het me alleen om het concert ging.
Als ie je niet moet, is een volgende stap overbodigquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:37 schreef drunk_on_shadows het volgende:
dat denk ik ook: He is just not that into you. Mja, daarom ga ik hem bij mijn volgende stap
Blijkbaar ben je of niet lekker genoeg of hij heeft een ander meisje op het oog of hij is gay.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:42 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Wat wil hij niet? Terug smsen? Daten? mij?
ik zeg: dat zullen we nog wel zien...als het geen nut heeft stop ik ermee natuurlijk. Maar ik geef niet gelijk op natuurlijk
Come on, ze is pas zojuist verliefd, en is er verder nog niet mee bezig geweest. Als ze nu wat meer gaat afspreken e.d. is er best een kans dat er iets meer gaat onstaan.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:46 schreef Alessandr0 het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je of niet lekker genoeg of hij heeft een ander meisje op het oog of hij is gay.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:14 schreef drunk_on_shadows het volgende:
, (want ik wordt normaal altijd versierd...dit is echt nieuw voor mij)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |