abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78729998
Verliefd.... gewoon zeggen? #2

Dit topic is ter vermaak van mensen die wachten tot TS weer terugkeert in het bovengenoemde topic.

Mijn casus:

ik (dame van 23) is verliefd geworden op een jongen die ze pas 3 keer gezien heeft. Kent hem van concerten, en is zaterdag na concert met hem mee uit gegaan. Niks gebeurd. (toen waren er ook nog geeen gevoelend voor hem) Maar de volgende dag ineens BOEM verliefd.

Na ff denken hoe ik dit ga organiseren, (want ik wordt normaal altijd versierd...dit is echt nieuw voor mij)
Heb ik hem gister mee uit gevraagd. Met gevolg:

-geen reactie-
pi_78730075
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 14:14 schreef drunk_on_shadows het volgende:

Dit topic is ter vermaak van mensen die wachten tot TS weer terugkeert in het bovengenoemde topic.

Mijn casus:

ik (dame van 23) is verliefd geworden op een jongen die ze pas 3 keer gezien heeft. Kent hem van concerten, en is zaterdag na concert met hem mee uit gegaan. Niks gebeurd. (toen waren er ook nog geeen gevoelend voor hem) Maar de volgende dag ineens BOEM verliefd.

Na ff denken hoe ik dit ga organiseren, (want ik wordt normaal altijd versierd...dit is echt nieuw voor mij)
Heb ik hem gister mee uit gevraagd. Met gevolg:

-geen reactie-
Hoe heb je hem uitgevraagd dan? MSN? SMS? Face-to-Face???
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_78730079
quote:

-geen reactie-
Dan wacht je nog ff?
Illuminated, Subtle & Aware
  donderdag 4 maart 2010 @ 14:17:38 #4
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_78730085
Wat was je van plan te gaan doen, en hoe heb je hem gevraagd? Het best werkt nog steeds bellen, krijg je zowiezo gelijk een eerlijke reactie.
pi_78730141
Ik heb hem gesmst, want ik hoorde van een vriend dat hij stage liep...en daar ook echt niet kan bellen.
pi_78730241
Tja, mannen zijn vaak niet zo van het erg snel reageren.
Hoe ken je hem dan van concerten, via gemeenschappelijke vrienden of anders?
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_78730243
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 14:19 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Ik heb hem gesmst, want ik hoorde van een vriend dat hij stage liep...en daar ook echt niet kan bellen.
Dan kan ie ook niet echt smsen...
even geduld dus
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_78730312
Jawel..ik heb ook wel geduld, maar het duurt nu al meer dan een dag en ik denk eigenlijk niet dat hij dat nog gaat doen.

Dus volgende stap zetten = nog een keer smsen. of idd bellen. Als ik sms en hij reageert weer niet, zit ik klem...dus bellen is wel beter.
  donderdag 4 maart 2010 @ 14:24:41 #9
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_78730329
quote:
Dat hij nog niet gereageerd heeft kan ook door diverse andere zaken komen. Of hij werd verhinderd terug te smsén, of hij ziet niks in een volgende afspraak.

Pas was een vriend van mij een beetje geirriteerd dat ik niet terugsms'te, omdat hij snel moest weten of wij ergens heengingen. Mijn mobiel was die dag leeg, en had geen oplader tot mijn beschikking. Zag pas aan het eind van de dag dat hij ge'smst had.

Ik kan nog wel meer dingen verzinnen: mobiel niet bij je, drukte, etc etc. Je moet er niks achter zoeken.
pi_78730345
Bel hem gewoon man . Niet zo mietig van "had via via gehoord dat hij sliep"
Je bent gewoon bang om face 2 face afgewezen te worden
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_78730390
Nog een paar dagen wachten, en dan bellen. Je zegt zelf, dit is nieuw voor je, ben niet te gehaast en trek niet te snel conclusies.
Illuminated, Subtle & Aware
pi_78730522
Soms reageert hij ook gewoon niet op die andere vriend...dus op zich niks om me druk over te maken...maar hij weet nog niks van mijn bedoelingen ook.

Ik ben niet bang ofzo hoor...maar ik wil het niet verpesten.

Ik had hem mee gevraagd naar een concert zondag om hem daar verder te versieren
  donderdag 4 maart 2010 @ 14:32:10 #13
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_78730577
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 14:30 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Soms reageert hij ook gewoon niet op die andere vriend...dus op zich niks om me druk over te maken...maar hij weet nog niks van mijn bedoelingen ook.

Ik ben niet bang ofzo hoor...maar ik wil het niet verpesten.

Ik had hem mee gevraagd naar een concert zondag om hem daar verder te versieren
Hoe zou je het verpesten? Als je spontaan belt of hij meegaat valt er weinig te verpesten.
pi_78730676
Kijk, het kan natuurlijk zo maar zijn dat gister net zijn hond is overleden o.i.d. en hij daarom niet reageert. Buiten dergelijke omstandigheden zijn er echter maar weinig redenen voor een niet/nauwelijks reagerende jongen: een gebrek aan interesse.
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
  donderdag 4 maart 2010 @ 14:35:39 #15
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_78730716
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 14:34 schreef nightsleeper het volgende:
Kijk, het kan natuurlijk zo maar zijn dat gister net zijn hond is overleden o.i.d. en hij daarom niet reageert. Buiten dergelijke omstandigheden zijn er echter maar weinig redenen voor een niet/nauwelijks reagerende jongen: een gebrek aan interesse.
Juist. Al die smoesjes die men verzint
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_78730814
dat denk ik ook: He is just not that into you. Mja, daarom ga ik hem bij mijn volgende stap iets meer van mijn bedoelingen bekendmaken. Omdat hij misschien eerst dacht dat het me alleen om het concert ging.

Niet verpesten = dingen op het goede moment op de goeie manier aanpakken.
  donderdag 4 maart 2010 @ 14:38:34 #17
267244 Alessandr0
---0[_-_]0---
pi_78730852
quote:
Hij wilt niet
Geloof in Jezus, dan zal hij je belonen.
pi_78731000
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 14:37 schreef drunk_on_shadows het volgende:
dat denk ik ook: He is just not that into you. Mja, daarom ga ik hem bij mijn volgende stap iets meer van mijn bedoelingen bekendmaken. Omdat hij misschien eerst dacht dat het me alleen om het concert ging.
Sorry hoor, maar als hij je leuk had gevonden dan had hij het sowieso niet als 'alleen maar een concert' gezien. Dan had hij het gezien als een kans om bij jou te zijn en jou te laten zien hoe geweldig hij wel niet is.
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
pi_78731011
Wat wil hij niet? Terug smsen? Daten? mij?

ik zeg: dat zullen we nog wel zien...als het geen nut heeft stop ik ermee natuurlijk. Maar ik geef niet gelijk op natuurlijk
  donderdag 4 maart 2010 @ 14:43:13 #20
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_78731032
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 14:37 schreef drunk_on_shadows het volgende:
dat denk ik ook: He is just not that into you. Mja, daarom ga ik hem bij mijn volgende stap
Als ie je niet moet, is een volgende stap overbodig
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  donderdag 4 maart 2010 @ 14:46:22 #21
267244 Alessandr0
---0[_-_]0---
pi_78731159
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 14:42 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Wat wil hij niet? Terug smsen? Daten? mij?

ik zeg: dat zullen we nog wel zien...als het geen nut heeft stop ik ermee natuurlijk. Maar ik geef niet gelijk op natuurlijk
Blijkbaar ben je of niet lekker genoeg of hij heeft een ander meisje op het oog of hij is gay.
Geloof in Jezus, dan zal hij je belonen.
pi_78731466
hehe jewel...ik ben wel lekker genoeg. en hij heeft geen vriendin, iemand op het oog lijkt me ook niet...(maar dat weet je nooit zeker, ik ken hem nog maar nauwelijks...maar denk datie het dan die vriend wel had gezegd)

En gay nee...
  donderdag 4 maart 2010 @ 15:00:53 #23
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_78731684
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 14:46 schreef Alessandr0 het volgende:

[..]

Blijkbaar ben je of niet lekker genoeg of hij heeft een ander meisje op het oog of hij is gay.
Come on, ze is pas zojuist verliefd, en is er verder nog niet mee bezig geweest. Als ze nu wat meer gaat afspreken e.d. is er best een kans dat er iets meer gaat onstaan.

Dat hij op het moment nog niet into you is, betekent niet dat hij niks voor je kan gaan voelen.
pi_78732126
quote:
, (want ik wordt normaal altijd versierd...dit is echt nieuw voor mij)
pi_78732133
Dat is precies hoe ik erover denk ja...

Tja het is een beetje dubbel, aan de ene kant denk ik...HIj reageert wel vaker niet op anderen...dit is niks nieuws. dus hoef ik me ook geen zorgen te maken...

aan de andere kant denk ik: he's just not into me.

Het is 50/50 eigenlijk...het kan 2 kanten op
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')