quote:quote:
Op donderdag 4 maart 2010 19:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wel de goede instelling iig
Hoe sta je nu zelf tegenover haar?
Mja, ik geloof er niet meer zo in in ieder geval.
Ergens denk ik ook dat ze morgen afbelt, nou ja... dan weet ik genoeg en dan ga ik zaterdagnacht gewoon lekker hard loos
Ik zou inderdaad gewoon afwachten wat ze morgen laat horen... (en als ze niks laat horen? ga je dan gewoon niet heen?)quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:34 schreef Grimbert het volgende:
[..]
Mja, ik geloof er niet meer zo in in ieder geval.
Ergens denk ik ook dat ze morgen afbelt, nou ja... dan weet ik genoeg en dan ga ik zaterdagnacht gewoon lekker hard loos
Nee, helemaal niksquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:36 schreef nightsleeper het volgende:
Heeft mevrouw nog gereageerd op jouw berichtje dat je niet meer zou komen gister?
Ik weet nog niet wat ik dan ga doen, ik heb nog een plantje van haar bij mij thuis staan die ging dood op haar kamer en ze vroeg mij of ik die wilde verzorgen (die doet het nu weer goed)quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad gewoon afwachten wat ze morgen laat horen... (en als ze niks laat horen? ga je dan gewoon niet heen?)
En anders fijn weekend alvast!
Nou! Bruut! Daar kan dat plantje toch niks aan doen!quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:38 schreef Grimbert het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik dan ga doen, ik heb nog een plantje van haar bij mij thuis staan die ging dood op haar kamer en ze vroeg mij of ik die wilde verzorgen (die doet het nu weer goed)
Dus die krijgt ze sowieso weer terug, of ik gooi 'm kapot
Het plantje gooi ik niet kapot hoorquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou! Bruut! Daar kan dat plantje toch niks aan doen!![]()
![]()
Als je nu niks krijgt dan zou ik gewoon sturen dat je de boodschap begrepen hebt, en dat je graag wilt weten wat je met dat plantje moet doen
Daar was ik vanmorgen toen ik uit bed stapte al mee begonnen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:44 schreef Keep_Walking het volgende:
Als ik jou was, zou ik nu al beginnen om haar te proberen om te vergeten. Je snapt wel wat ik bedoel, als je verliefd bent op een meisje maar zij wilt je niet en dingen gaan slecht, dan begin je haar te vergeten en haar uit je hoofd te zetten. Begin nu maar alvast met dat.
Als het blijkt dat ze je toch leuk vindt, dan komen die gevoelens snel weer naar boven. Als ze je niet leuk vindt, dan gaat het minder pijn voelen en kan je haar makkelijk vergeten. En bovendien ga je minder wanhopig gedragen als je probeert om haar te vergeten.
quote:Zij zegt:
ik noem 'onder voorbehoud' omdat ik al incalculeer dat ik wel eens moe of me niet zo chill kan voelen... en dat ik dan wel es afzeg. Omdat als ik wel de afspraak doorzet ik dan geen leuk gezelschap ben
Daar heb ik toen op gezegd: "ik doe niet aan onder voorbehoud"quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:54 schreef Felixa het volgende:
Tja, ze heeft zichzelf al min of meer ingedekt natuurlijk.
[..]
Wat bedoel je daarmee, als ze het met die smoes afkapt dat je dan zelf het hele contact afkapt? Of dat ze zich gewoon aan afspraken moet houden?quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:55 schreef Grimbert het volgende:
[..]
Daar heb ik toen op gezegd: "ik doe niet aan onder voorbehoud"
Dat laatste is wat ik er toen mee bedoelde.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:01 schreef Superlam het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee, als ze het met die smoes afkapt dat je dan zelf het hele contact afkapt? Of dat ze zich gewoon aan afspraken moet houden?
Come on, dude. Als ze nu afzegt hoef je niet langs te gaan om te weten wat je kunt verwachten hoor. Dat kunnen wij je dan ook wel vertellen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:04 schreef Grimbert het volgende:
Als ze nu afzegt ga ik wel even bij haar langs denk ik, dan zou ik het wel fijn vinden als ze me dan gewoon verteld wat ik nou eigenlijk moet verwachten van haar.
Ik weet ook wel wat ik dan te horen zal krijgen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:06 schreef nightsleeper het volgende:
[..]
Come on, dude. Als ze nu afzegt hoef je niet langs te gaan om te weten wat je kunt verwachten hoor. Dat kunnen wij je dan ook wel vertellen.
Geniaal plan !quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou! Bruut! Daar kan dat plantje toch niks aan doen!![]()
![]()
Als je nu niks krijgt dan zou ik gewoon sturen dat je de boodschap begrepen hebt, en dat je graag wilt weten wat je met dat plantje moet doen
nee, hij heeft keurig gesmst dat ie niet kwam toch? Alles ligt nu bij haarquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:54 schreef TheVulture het volgende:
Het feit dat ze haar hyves weer gedepimpt heeft... zou dat misschien toch komen omdat TS niets van zich heeft laten horen en ze daardoor in een dip zit
natuurlijk. Ze komt ook wel een beetje desparate over hè?quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:54 schreef TheVulture het volgende:
Het feit dat ze haar hyves weer gedepimpt heeft... zou dat misschien toch komen omdat TS niets van zich heeft laten horen en ze daardoor in een dip zit
Ik snap haar echt niet...quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:05 schreef Grimbert het volgende:
Ze kwam me net wel even vertellen op msn dat ze weer gaat slapen omdat ze vanmiddag maar redelijk had geslapen en dat ze straks weer nachtdienst heeft.
Neequote:Op donderdag 4 maart 2010 21:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik snap haar echt niet...
Ze heeft dus nog niet afgezegd voor morgen?
Neehee! Dat doet ze altijd vlak van tevoren.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik snap haar echt niet...
Ze heeft dus nog niet afgezegd voor morgen?
kutwijfquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:12 schreef nightsleeper het volgende:
[..]
Neehee! Dat doet ze altijd vlak van tevoren.
Wel opletten hè [ afbeelding ] .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |