Laatste update omtrent de situatie....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:31 schreef Grimbert het volgende:
Dus, ik ben verliefd.
Ongeveer 1,5 maand ben ik nu aan het daten met een meisje/vrouw die ik erg leuk en steeds leuker vind, ik ben zeg maar verliefd, ik krijg ook de indruk dat zij mij ook wel ziet zitten
Nu is er nog niet echt veel gebeurd, niet meer dan een kus op de mond, ze zei in het begin dat ze rustig aan wilde doen. Het gaat mij echter allemaal een beetje te rustig aan
Als alles goed gaat vandaag (ze moet misschien werken) dan ga ik met haar naar de bioscoop aan het einde van de middag.
Vannacht heb ik erg onrustig geslapen en werd continu wakker en ik vraag me nu af of ik maar gewoon moet vertellen dat ik verliefd op haar ben...
quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:38 schreef Grimbert het volgende:
ja! update 1: ze moet vannacht werken.
Ik moet morgen vroeg werken... dus ik ga ff langs vannacht om een wodka-cassis te drinken!
Zoenen zal ik maar niet doen terwijl ze achter de bar staat.
Alleen als ik gevoelens hebt voor de dame in kwestie of als ik haar aantrekkelijk vind.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:39 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Zijn mannen er wel altijd van gecharmeerd als dames dit doen? Mits goed getimed enzo...
ok thanx...dat is antwoord genoeg voor mij.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:47 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Alleen als ik gevoelens hebt voor de dame in kwestie of als ik haar aantrekkelijk vind.
Ik zal niet gemeen zijn als ze niet mijn type is, maar dan zal ik haar afwijzen.
Maar als ik twijfel, dan zou ik het niet willen horen.
En ja, waarschijnlijk is het hetzelfde voor meisjes.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:53 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
ok thanx...dat is antwoord genoeg voor mij.
Je gaat (ging?) met de verkeerde vrouwen omquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:45 schreef BruineBonenMaandag het volgende:
Even een zijingang van dit topic nemen terwijl we op die update wachten. ( mag dat RE?)
Wat is dat met vrouwen die menen 'niet goed afspraken' te kunnen maken? Ik heb ook wel eens met dat bijltje gehakt bij een zeker persoon, en liep dan steeds tegen de 'sorry, ik plan niets van te voren in; daar ben ik niet goed in'-muur op. Dat werkte zo enórm op m'n zenuwen. Vrouwen, zeg eens eerlijk, dat is toch gewoon een kutsmoes die jullie dan inzetten, of vinden jullie het soms echt heel lastig om iets in je agenda te zetten?
Ik kende iemand die alles van te voren vast wilde leggen behalve met mij, waardoor ik dus altijd de pineut was. Ja, toen was het nog geen ex. Soms zijn mensen raar.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:45 schreef BruineBonenMaandag het volgende:
Even een zijingang van dit topic nemen terwijl we op die update wachten. ( mag dat RE?)
Wat is dat met vrouwen die menen 'niet goed afspraken' te kunnen maken? Ik heb ook wel eens met dat bijltje gehakt bij een zeker persoon, en liep dan steeds tegen de 'sorry, ik plan niets van te voren in; daar ben ik niet goed in'-muur op. Dat werkte zo enórm op m'n zenuwen. Vrouwen, zeg eens eerlijk, dat is toch gewoon een kutsmoes die jullie dan inzetten, of vinden jullie het soms echt heel lastig om iets in je agenda te zetten?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:08 schreef Grimbert het volgende:
Zo, daar zijn we weer
Haar hele hyves is ineens gepimpt, dus ik vroeg haar daar na op msn zonet. Elke vraag die ik stelde werd ontweken...
Toen ik op een gegeven moment zei "als ik nou zeg dat ik je heul erg leuk vind?" (misschien dom, maar ben een beetje impulsief) Het enige wat ze hier op zei was "Ja, dat weet ik" en toen ging ze naar bed om dat ze dus de hele nacht moet werken.
En of! Ter illustratie: dit gebeurde nadat er al lang en breed gezoend en overnacht was. Niet veel later kwam de aap uit de mouw dat ze inderdaad niet echt geïnteresseerd was. Ik bleef achter met het idee dat ik misschien te happig was geweest om weer af te spreken. Maar goed, als wijs woord voor de TS: als je in het begin al het idee hebt dat je op je tenen een mijnenveld moet navigeren, dan zou ik geen traan laten als er bij een minuscule misstap al een bom ontploft. Thanks for playing! Game Over! Insert Credit!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je gaat (ging?) met de verkeerde vrouwen om
Het vliegtuig is neergestort!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:08 schreef Grimbert het volgende:
Zo, daar zijn we weer
Haar hele hyves is ineens gepimpt, dus ik vroeg haar daar na op msn zonet. Elke vraag die ik stelde werd ontweken...
Toen ik op een gegeven moment zei "als ik nou zeg dat ik je heul erg leuk vind?" (misschien dom, maar ben een beetje impulsief) Het enige wat ze hier op zei was "Ja, dat weet ik" en toen ging ze naar bed om dat ze dus de hele nacht moet werken.
Nah.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:08 schreef Grimbert het volgende:
Zo, daar zijn we weer
oh kayquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:08 schreef Grimbert het volgende:
Zo, daar zijn we weer
Je hebt mijn permissie om uit te schieten met je wodka cassis!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:11 schreef Grimbert het volgende:
Mja... ik ga als nog vannacht daar heen. Kijken wat ze dan zegt.
Zei ze niet 'tot straks' ofzo net op MSN?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:11 schreef Grimbert het volgende:
Mja... ik ga als nog vannacht daar heen. Kijken wat ze dan zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |