Laatste update omtrent de situatie....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:31 schreef Grimbert het volgende:
Dus, ik ben verliefd.
Ongeveer 1,5 maand ben ik nu aan het daten met een meisje/vrouw die ik erg leuk en steeds leuker vind, ik ben zeg maar verliefd, ik krijg ook de indruk dat zij mij ook wel ziet zitten
Nu is er nog niet echt veel gebeurd, niet meer dan een kus op de mond, ze zei in het begin dat ze rustig aan wilde doen. Het gaat mij echter allemaal een beetje te rustig aan
Als alles goed gaat vandaag (ze moet misschien werken) dan ga ik met haar naar de bioscoop aan het einde van de middag.
Vannacht heb ik erg onrustig geslapen en werd continu wakker en ik vraag me nu af of ik maar gewoon moet vertellen dat ik verliefd op haar ben...
quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:38 schreef Grimbert het volgende:
ja! update 1: ze moet vannacht werken.
Ik moet morgen vroeg werken... dus ik ga ff langs vannacht om een wodka-cassis te drinken!
Zoenen zal ik maar niet doen terwijl ze achter de bar staat.
Alleen als ik gevoelens hebt voor de dame in kwestie of als ik haar aantrekkelijk vind.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:39 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Zijn mannen er wel altijd van gecharmeerd als dames dit doen? Mits goed getimed enzo...
ok thanx...dat is antwoord genoeg voor mij.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:47 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Alleen als ik gevoelens hebt voor de dame in kwestie of als ik haar aantrekkelijk vind.
Ik zal niet gemeen zijn als ze niet mijn type is, maar dan zal ik haar afwijzen.
Maar als ik twijfel, dan zou ik het niet willen horen.
En ja, waarschijnlijk is het hetzelfde voor meisjes.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:53 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
ok thanx...dat is antwoord genoeg voor mij.
Je gaat (ging?) met de verkeerde vrouwen omquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:45 schreef BruineBonenMaandag het volgende:
Even een zijingang van dit topic nemen terwijl we op die update wachten. ( mag dat RE?)
Wat is dat met vrouwen die menen 'niet goed afspraken' te kunnen maken? Ik heb ook wel eens met dat bijltje gehakt bij een zeker persoon, en liep dan steeds tegen de 'sorry, ik plan niets van te voren in; daar ben ik niet goed in'-muur op. Dat werkte zo enórm op m'n zenuwen. Vrouwen, zeg eens eerlijk, dat is toch gewoon een kutsmoes die jullie dan inzetten, of vinden jullie het soms echt heel lastig om iets in je agenda te zetten?
Ik kende iemand die alles van te voren vast wilde leggen behalve met mij, waardoor ik dus altijd de pineut was. Ja, toen was het nog geen ex. Soms zijn mensen raar.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:45 schreef BruineBonenMaandag het volgende:
Even een zijingang van dit topic nemen terwijl we op die update wachten. ( mag dat RE?)
Wat is dat met vrouwen die menen 'niet goed afspraken' te kunnen maken? Ik heb ook wel eens met dat bijltje gehakt bij een zeker persoon, en liep dan steeds tegen de 'sorry, ik plan niets van te voren in; daar ben ik niet goed in'-muur op. Dat werkte zo enórm op m'n zenuwen. Vrouwen, zeg eens eerlijk, dat is toch gewoon een kutsmoes die jullie dan inzetten, of vinden jullie het soms echt heel lastig om iets in je agenda te zetten?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:08 schreef Grimbert het volgende:
Zo, daar zijn we weer
Haar hele hyves is ineens gepimpt, dus ik vroeg haar daar na op msn zonet. Elke vraag die ik stelde werd ontweken...
Toen ik op een gegeven moment zei "als ik nou zeg dat ik je heul erg leuk vind?" (misschien dom, maar ben een beetje impulsief) Het enige wat ze hier op zei was "Ja, dat weet ik" en toen ging ze naar bed om dat ze dus de hele nacht moet werken.
En of! Ter illustratie: dit gebeurde nadat er al lang en breed gezoend en overnacht was. Niet veel later kwam de aap uit de mouw dat ze inderdaad niet echt geïnteresseerd was. Ik bleef achter met het idee dat ik misschien te happig was geweest om weer af te spreken. Maar goed, als wijs woord voor de TS: als je in het begin al het idee hebt dat je op je tenen een mijnenveld moet navigeren, dan zou ik geen traan laten als er bij een minuscule misstap al een bom ontploft. Thanks for playing! Game Over! Insert Credit!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je gaat (ging?) met de verkeerde vrouwen om
Het vliegtuig is neergestort!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:08 schreef Grimbert het volgende:
Zo, daar zijn we weer
Haar hele hyves is ineens gepimpt, dus ik vroeg haar daar na op msn zonet. Elke vraag die ik stelde werd ontweken...
Toen ik op een gegeven moment zei "als ik nou zeg dat ik je heul erg leuk vind?" (misschien dom, maar ben een beetje impulsief) Het enige wat ze hier op zei was "Ja, dat weet ik" en toen ging ze naar bed om dat ze dus de hele nacht moet werken.
Nah.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:08 schreef Grimbert het volgende:
Zo, daar zijn we weer
oh kayquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:08 schreef Grimbert het volgende:
Zo, daar zijn we weer
Je hebt mijn permissie om uit te schieten met je wodka cassis!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:11 schreef Grimbert het volgende:
Mja... ik ga als nog vannacht daar heen. Kijken wat ze dan zegt.
Zei ze niet 'tot straks' ofzo net op MSN?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:11 schreef Grimbert het volgende:
Dude. Je loopt het gigantisch te verkloten voor jezelf. Daaróm moet je dat soort dingen dus niet zeggen. Er wordt met je gespeeld. Ze heeft je bij je ballen, en ze weet het. Wat hoop je te bereiken met langsgaan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:11 schreef Grimbert het volgende:
Nee, dat zei ze niet... ik wel daarentegenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Zei ze niet 'tot straks' ofzo net op MSN?
Want ze weet toch dat je komt vanavond?
Sorry, maar ik vind het echt geen manier van doen hoe ze met je omgaat.
Duidelijkheidquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:14 schreef BruineBonenMaandag het volgende:
[..]
Dude. Je loopt het gigantisch te verkloten voor jezelf. Daaróm moet je dat soort dingen dus niet zeggen. Er wordt met je gespeeld. Ze heeft je bij je ballen, en ze weet het. Wat hoop je te bereiken met langsgaan?
Nou, misschien dan toch.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:13 schreef Grimbert het volgende:
Er staat ook ineens op haar hyves dat ze "een woman in love" is
Neequote:Op woensdag 3 maart 2010 22:14 schreef conleche het volgende:
We mogen zeker niet haar hyves hè? Ah toe?
Dat weet ik niet, daar hoop ik dan straks achter te komenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, misschien dan toch.
Ik snap er geen ruk meer van.
Misschien dat ze het gewoon niet hardop durft te zeggen ofzo, of zich geen houding weet?
Of is er een kans dat ze een ander leuk vindt?
Da's toch op zijn minst gewoon echt raar?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:14 schreef Grimbert het volgende:
[..]
Nee, dat zei ze niet... ik wel daarentegen
ik gok dat hij de back up is, voor als het niks wordt met de jongen die ze echt leuk vindt...altijd handig om iemand achter de hand te hebbenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, misschien dan toch.
Ik snap er geen ruk meer van.
Misschien dat ze het gewoon niet hardop durft te zeggen ofzo, of zich geen houding weet?
Of is er een kans dat ze een ander leuk vindt?
Voor mijn gemoedsrust ga ik er heen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's toch op zijn minst gewoon echt raar?
Zou je nou wel gaan vanavond? Ik zou gewoon thuisblijven denk ik.
Als ze je wil zien dan smst ze vanzelf waar je blijft.
Dan is ze ronduit dom als ze dan op haar Hyves gaat zetten dat ze in love is en een hartje op MSN neergooit.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:16 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik gok dat hij de back up is, voor als het niks wordt met de jongen die ze echt leuk vindt...altijd handig om iemand achter de hand te hebben
Dat maakt me niet uit, ik kan wel wat hebben.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:17 schreef BruineBonenMaandag het volgende:
Ja maar, is het dan fijner als ze je in je gezicht zegt dat het hem niet wordt? De conclusie is mij al vrij duidelijk.
Ze is aan het werk, dus ze kan natuurlijk niet uitgebreid een serieus gesprek gaan voeren.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:17 schreef Grimbert het volgende:
[..]
Voor mijn gemoedsrust ga ik er heen.
Ik zit anders alleen maar de hele tijd met gedachten in m'n hoofd.
Mja, het vage is waarom ze dan al mijn vragen een beetje afwimpeldquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan is ze ronduit dom als ze dan op haar Hyves gaat zetten dat ze in love is en een hartje op MSN neergooit.
Of hoopt ze daarmee dat TS de hint gaat snappen?
Ik begrijp wel dat hij confused is in elk geval... hell, wat een vaag mens.
als ze er geen moeite mee heeft haar hyves vol te zetten, dan zal ze er ook geen moeite mee hebben het te zeggen als ze hem leuk vindt...zeker als hij het haar zo makkelijk maakt...quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan is ze ronduit dom als ze dan op haar Hyves gaat zetten dat ze in love is en een hartje op MSN neergooit.
Of hoopt ze daarmee dat TS de hint gaat snappen?
Ik begrijp wel dat hij confused is in elk geval... hell, wat een vaag mens.
Ik heb maar 1 vraag voor je:quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:17 schreef Grimbert het volgende:
[..]
Voor mijn gemoedsrust ga ik er heen.
Ik zit anders alleen maar de hele tijd met gedachten in m'n hoofd.
Geen ideequote:Op woensdag 3 maart 2010 22:19 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 vraag voor je:
Denk je dat jij een uitdaging voor haar bent?
Ok, cool. Gooi alleen niet je waardigheid te grabbel! Ik was alvast thuis gebleven. (Hoewel ik wel zwaar de neiging om te gaan had moeten onderdrukken....haha, ok misschien was ik ook gegaan, om een scene te schoppen; niet doen hoor!)quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:18 schreef Grimbert het volgende:
[..]
Dat maakt me niet uit, ik kan wel wat hebben.
Ik zal je even helpen: Nee, dat ben je niet.quote:
Ik zal geen scene lopen schoppen, daar heb ik toch niks aan. Het enige wat ik wil is gewoon weten waar ik aan toe ben.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:22 schreef BruineBonenMaandag het volgende:
[..]
Ok, cool. Gooi alleen niet je waardigheid te grabbel! Ik was alvast thuis gebleven. (hoewel ik wel zwaar de neiging om te gaan had moeten onderdrukken....haha, ok misschien was ik ook gegaan, om een scene te schoppen)
Ik heb ervaring met vrouwen, maar nog nooit eentje die zich zo als haar gedraagt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:23 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Ik zal je even helpen: Nee, dat ben je niet.
Geen idee of je enige ervaring hebt met de dames, maar vanuit mijn luie stoel kan ik je al vertellen waar het heen gaat...als je je zo blijft gedragen als je nu doet.
Kan je daar een voorbeeld van geven?? Ik snap trouwens best dat je wordt heen en weer geslingerd hoor, zelden zulke tegenstrijdige signalen gezien!!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:19 schreef Grimbert het volgende:
[..]
Mja, het vage is waarom ze dan al mijn vragen een beetje afwimpeld
Ik snap er echt niets van.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:19 schreef Abbadon het volgende:
[..]
als ze er geen moeite mee heeft haar hyves vol te zetten, dan zal ze er ook geen moeite mee hebben het te zeggen als ze hem leuk vindt...zeker als hij het haar zo makkelijk maakt...
Misschien kunnen we nog wat leren Greyssie, how to wind a man om je kleine vinger!!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap er echt niets van.
Hij zoent haar, ze zoent niet terug (niet écht), maar als je elkaar leuk vindt dan kan je toch niet ophouden met zoenen? Ik denk dat het echt een soort aantrek-afstoot spelletje is. Ze denkt vast dat ze daardoor heel interessant wordt ofzo.
En het werkt ook nog, want ondertussen gaat TS gewoon vanavond er heen en hebben wij het er ook allemaal over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |