lily, als je wil, mag je mijn tricotdoek wel lenen...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:48 schreef lily het volgende:
Ik denk dat ik om te beginnen toch ook een mei tai koop (of een ringsling..).
Ben benieuwd hoe de mt bevalt, Poppejans
Welke doeken zijn geweven? Bijvoorbeeld die van Didymos?quote:Op zondag 14 maart 2010 15:23 schreef Macka66 het volgende:
Lily, een niet te dikke en stijve geweven draagdoek. Maar ik zou je een consult of workshop aan willen raden met zo'n kleintje, ook omdat het zweet je uitbreekt
In de wiki staat het webadres van de VDC en daar vind je gegevens over consulenten
Ja hoor!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:18 schreef lily het volgende:
Help je me dan met knopen?
Ik heb een supermooie ringsling gevonden. Die wil ik sowieso kopen...
Oh leuk, jij ook aan de doeken!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:48 schreef lily het volgende:
Ik denk dat ik om te beginnen toch ook een mei tai koop (of een ringsling..).
Ben benieuwd hoe de mt bevalt, Poppejans
Ik doe L een muts op en een vestje aan en ook doe ik em slofjes en beenwarmertjes aanquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:29 schreef Poppejans het volgende:
Jullie hebben het er al veel vaker over gehad, maar ik kan het via de zoekfunctie niet terugvinden;
Wat doe je een kind nou v kleding aan met dit weer als je met doek (Mei Tai) naar buiten gaat? (dat ik de doek dan over mijn jas aandoe zeg maar, eronder past volgens mij niet)
Is een gebreid vestje+mutsje dan voldoende? Of toch wel helemaal een jasje?
Beentjes snap ik, gewoon iets van slofjes en eventueel beenwarmertjes eroverheen.
Ik heb mijn doek laten maken naar wens (misschien ook een idee voor jou?)quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:16 schreef lily het volgende:
Nou, ik had dus net een hele mooie gezien maar die was dus uitverkocht helaas
happy black
Je kunt natuurlijk even mailen om te vragen of ze een ander stofje voor jou aan de staart vast kunnen maken. Dat lijkt me weinig moeite. Ze hebben bijvoorbeeld ook:quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:40 schreef lily het volgende:
Op zich wel alleen houd ik niet zo van blauw...zou beter zijn als het een roodtint was.
Daar heb ik de Zara nu ook besteld. Ik houd de site al een tijdje in de gaten maar de Fog kwam er maar niet op. Uiteindelijk heeft mijn ongeduld het gewonnen, haha.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:45 schreef wickie het volgende:
Claudia, wat een mooie doek de Lavendel![]()
Ik heb mijn Jade Fog gewoon bij slings & things gekocht. Ik zie dat de Fog er niet meer bij staat, maar je kan haar altijd mailen of ze weer binnenkomen, meetsal namelijk wel.
Oh, dat is fijn om te horen! Heb ik het zomaar per ongeluk goed gedaan.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:42 schreef Pvoesss het volgende:
Wooow dat heb je goed gedaan een ellevill is zoveel fijner dan een Ellaroo.
Er zit geen roosje op idd, en Ellevill levert heel snel 3 dagen en je hebt het vaak.
Oh die is inderdaad prachtig!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:16 schreef lily het volgende:
Nou, ik had dus net een hele mooie gezien maar die was dus uitverkocht helaas
happy black
Dankje! kwestie van uitproberen dus, ik denk dat een dik vestje ook wel kan nuquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:01 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik doe L een muts op en een vestje aan en ook doe ik em slofjes en beenwarmertjes aan
Ja, daar ben ik ook benieuwd naar!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |