abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79121303
Rocka! Goed omschreven!
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 19:32 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Zoiets
[ afbeelding ]
plaatje geleend van Lilababy.nl
Een soort koker die diagonaal om je schouder en bovenlijf gaat, en waar je dan een buidel mee kunt vormen waarin je kind ligt of zit. Werkt snel, maar ik vind het zelf minder geschikt om grotere kinderen in te dragen.
De maatvoering luistert erg nauw als je een ringsling aanschaft.
Ik vind 'm super voor kleine stukjes. Ff naar de Gamma of supermarkt. Voor langere stukken is ie echt niet geschikt en er in slapen is ook niet je van het. Hoewel Lente daar anders over denkt, want die valt gewoon met d'r neus voorover tegen m'n borsten in coma.
  † In Memoriam † zondag 14 maart 2010 @ 12:09:40 #202
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_79121540
Ik zie het opeens nu Ssserpente me kwoot.
Waar ik ringsling schreef bedoelde ik dus buidelsling.

En Rocka, als je knopen demonstreert kun je je maar beter nergens voor schamen...paardenkont, inkijk decolleté, boze gezichtsuitdrukking, kind dat wil ontsnappen, troep in de huiskamer... ik heb ze allemaal [zien langskomen]
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_79126560
We zijn lekker even naar buiten geweest vanmiddag.

En gisteren hielp Morris zijn grote broer naar bed brengen.
Hardloper.
IG @webkim
pi_79126672
Wat lief, zo'n frummeltje
Hoe vind Thomas het, Morris in de doek?
Lotte!
Noah!
pi_79126862
T is wel een beetje jaloers. Maar ik kan hem nu met de keizersnedewond nog niet dragen. Over een week of 6 is -ie weer aan de beurt.
Hardloper.
IG @webkim
pi_79127686
Ooh, wat een mooi jochie, Webkim

Vraagje;
Welke doek adviseren jullie voor een totale draagdoek-leek die dus nog nooit een doek in handen heeft gehad maar het wel graag wil gaan proberen met haar dochter (12 weken).
Als ik naar het filmpje op de vorige pagina kijk (kind op rug) dan breekt het zweet me al uit...
  zondag 14 maart 2010 @ 15:21:41 #207
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_79128173
quote:
Op zondag 14 maart 2010 15:09 schreef lily het volgende:
Ooh, wat een mooi jochie, Webkim

Vraagje;
Welke doek adviseren jullie voor een totale draagdoek-leek die dus nog nooit een doek in handen heeft gehad maar het wel graag wil gaan proberen met haar dochter (12 weken).
Als ik naar het filmpje op de vorige pagina kijk (kind op rug) dan breekt het zweet me al uit...
Lily; het is echt niet zo moeilijk als het lijkt hoor... Ik had ook nog nooit gedragen; maar ook een doek besteld een paar weken geleden; en ik heb er absoluut geen spijt van.
Bij de meeste doeken zit een zeer uitgebreide handleiding en die kleintjes vinden het zo heerlijk!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_79128229
jamaar, welke dan?

It's a jungle out there
  † In Memoriam † zondag 14 maart 2010 @ 15:23:18 #209
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_79128230
Wat mooi in die cashmere, Webkim!

Lily, een niet te dikke en stijve geweven draagdoek. Maar ik zou je een consult of workshop aan willen raden met zo'n kleintje, ook omdat het zweet je uitbreekt
In de wiki staat het webadres van de VDC en daar vind je gegevens over consulenten
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_79150924
Wat een mooie doek blijft dat toch die cashmere!! Lief hoor Webkim!

Doeken van Storchenwiege, Hoppendiz en Neobulle staan bekend als echte werkpaarden. Kun je lang mee dragen, ook met kleine en grotere kindjes.
Verder is het vaak wat je voorkeur heeft, streepjes/geen strepen, effen of bloemetjes/vissen/whateverwatvoordiertjes
D'r is gewoon echt heel veel

Ik ga overigens waarschijnlijk mijn Didymos Nino maat 6 (4.6 meter) verkopen
Heeft er hier iemand misschien interesse? Prijs moet ik nog even opzoeken
Het is deze doek:

pi_79151201
Ik ben zoooo blij met mijn nieuwe doek ik ben er echt helemaal verliefd op
Er zijn niet veel zwartwitte doeken maar deze is zo
Er zijn hele topics op fora vol over waarom hij zo fijn zou dragen nou ik ben het er mee eens
pi_79193789
Wat een mooie kleur die bovenste doek Webkim, en wat een mooi kindje is Morris

Nog heel even en dan hoor ik hier ook officieel ik heb me vanavond eens even ingelezen over allerlei doeken, en heb net een Mei Tai besteld van de site van Webkim!
Ik heb nu al zin om hem uit te proberen, het lijkt me echt zo heerlijk!
Mijn eerste echte drager!

Deze
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_79198209
Tof Poppejans!

Lily misschien kun je je anders ook inschrijven voor de reisdoek van LovelyLady? Als zij dat goed vindt natuurlijk Zo heb ik het in het begin ook gedaan, om te kijken of ik het uberhaupt wel leuk zou vinden dat dragen en niet teveel gedoe enzo.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79199615

Hoi

Eerst zat hij zo:

De eerste is toch beter
pi_79202831
Jullie hebben het er al veel vaker over gehad, maar ik kan het via de zoekfunctie niet terugvinden;

Wat doe je een kind nou v kleding aan met dit weer als je met doek (Mei Tai) naar buiten gaat? (dat ik de doek dan over mijn jas aandoe zeg maar, eronder past volgens mij niet)
Is een gebreid vestje+mutsje dan voldoende? Of toch wel helemaal een jasje?

Beentjes snap ik, gewoon iets van slofjes en eventueel beenwarmertjes eroverheen.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_79202863
Ik zou wel een jasje doen Het waait namelijk wel stevig.
pi_79202964
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 11:30 schreef freecell het volgende:
Ik zou wel een jasje doen Het waait namelijk wel stevig.
Ok, dat past er dus wel in toch?
Oh ik heb zoveel draagzin Volgens mij gaat hij het helemaal geweldig vinden
pi_79209228
Mijn knoopfoto van vandaag
Nino Petrol
Morris - 9 dagen oud

Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 16 maart 2010 @ 14:41:51 #219
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_79210372
webkim!
heb je geen rekbare doeken?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_79210438
Jawel, maar die vind ik zo warm.
Hardloper.
IG @webkim
pi_79210519
Wat een bolleke zo

Trouwens.... Op mijn rug heeft Leander de neiging om achterover te gaan hangen, lekker chill voor hem, iets minder voor mij...

Bovenste rail strakker trekken helpt niet echt én hij wordt er kwaad van. Iemand tips?
  dinsdag 16 maart 2010 @ 14:54:11 #222
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_79210910
Poppejans wat een mooie MT! Ik wil er ook eentje denk ik maar eerst wil ik er een uitproberen om te kijken of ik er goed mee kan rugdragen!
pi_79216965
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 14:54 schreef Fruppel het volgende:
Poppejans wat een mooie MT! Ik wil er ook eentje denk ik maar eerst wil ik er een uitproberen om te kijken of ik er goed mee kan rugdragen!
Als Wolf groter is, is de bedoeling dat ik dat er ook mee kan doen ja, geen idee of dat makkelijk gaat en hoe belastend dat is, heb maar gewoon een gokje gewaagd
iig lijkt zo'n ding me heerlijk voor buik tegen buik, en deze was ook nog best goedkoper dan bij andere webshops
Ik hoop dattie van de week nog komt
pi_79217359
Nieuwe Didymos LE iemand hier die vond de kobalt rouge enorm mooi.
Dus ik dacht ik post hem even.
60%katoen 40% linnen

pi_79218531
Ik denk dat ik om te beginnen toch ook een mei tai koop (of een ringsling..).
Ben benieuwd hoe de mt bevalt, Poppejans
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')