Ik vind 'm super voor kleine stukjes. Ff naar de Gamma of supermarkt. Voor langere stukken is ie echt niet geschikt en er in slapen is ook niet je van het. Hoewel Lente daar anders over denkt, want die valt gewoon met d'r neus voorover tegen m'n borsten in coma.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:32 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Zoiets
[ afbeelding ]
plaatje geleend van Lilababy.nl
Een soort koker die diagonaal om je schouder en bovenlijf gaat, en waar je dan een buidel mee kunt vormen waarin je kind ligt of zit. Werkt snel, maar ik vind het zelf minder geschikt om grotere kinderen in te dragen.
De maatvoering luistert erg nauw als je een ringsling aanschaft.
Lily; het is echt niet zo moeilijk als het lijkt hoor...quote:Op zondag 14 maart 2010 15:09 schreef lily het volgende:
Ooh, wat een mooi jochie, Webkim![]()
Vraagje;
Welke doek adviseren jullie voor een totale draagdoek-leek die dus nog nooit een doek in handen heeft gehad maar het wel graag wil gaan proberen met haar dochter (12 weken).
Als ik naar het filmpje op de vorige pagina kijk (kind op rug) dan breekt het zweet me al uit...
Ok, dat past er dus wel in toch?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:30 schreef freecell het volgende:
Ik zou wel een jasje doenHet waait namelijk wel stevig.
Als Wolf groter is, is de bedoeling dat ik dat er ook mee kan doen ja, geen idee of dat makkelijk gaat en hoe belastend dat is, heb maar gewoon een gokje gewaagdquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:54 schreef Fruppel het volgende:
Poppejans wat een mooie MT! Ik wil er ook eentje denk ik maar eerst wil ik er een uitproberen om te kijken of ik er goed mee kan rugdragen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |