abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104425120
Ik had ook een twix jojo :D Ik weet nog dat ik altijd als een malloot dat ding naar beneden gooide om een keiharde spin te hebben maar eens in de zoveel keer ging dat touwtje kapot en vloog die jojo op de grond, heb er dan ook meerdere gehad :D Was overigens wel meester in hond uitlaten en eiffeltoren :7
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 16 november 2011 @ 19:52:20 #52
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_104448755
jojo's O+

supergaaf. Ik kon er maar één tegelijk
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_104455135
Ja. :) Nog steeds volgens mij, ligt ergens op zolder... :')
pi_104463368
Had er ook eentje van Twix, rood was die. Kon er alleen niks mee, behalve gewoon jojoën.
pi_104465468
ik had er meerdere .. weliswaar allemaal van de ABN AMRO bank.. daar werkte mn pa jaren lang, en kregen we allemaal zooi ( wat we vroeger wel leuk vonden hoor) maar met het logo van ABN ..

Vriendinnetjes die vroeger langs kwamen wilden maar al te graag weer komen ,want mijn vader moest van dat spul af, dus hun blij aan het end van de dag, en mijn pa blij.

En daar zaten van die houten jojo's bij.
Simpel maar toch leuk speelgoed.. vond ik altijd...
Waarom altijd maar meteen de makkelijke weg kiezen? Als je wat langer nadenkt, kom je misschien tot een verstandigere conclusie..
pi_104466795
Ik vind het altijd zo pijnlijk als je dan zo'n relatiegeschenkjojo in handen hebt en ondervindt dat het touwtje aan de as zit vastgeknoopt, waardoor de jojo tegen je klauw kletst.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_104484985
Ik was zelfs jojo-kampioen. :7
In de tijden dat je bij Twix en Skittles kon sparen voor spinnerjojo's (doorzichte gouden met spikkels).
Toen kwam er bij ons op (de basis)school ook een professionele jojoër langs met tricks als de loop-de-loop, rocking-the-baby, walking-the-dog en the eifeltower natuurlijk.
Er was ook een plaatselijke contest in het winkelcentrum en toen won ik een M&M's rugzak en schoenveters en een Jojo-champions-pin. Wel lang geleden is dat. :P

Ik had ook een groene jojo later die uit zichzelf na een tijdje weer terugsprong.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_104714929
Die gouden jojo was geen speciale spinner, hoor. Die had gewoon een houten asje. Ik had hem (maar hij is gebroken door het vele gebruik). :)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_104718785
De touwtjes... mij staat iets van 'Russell' bij, ?, zorgen voor het spinningeffect van de jojo, wat ze wel degelijk konden. :P

- Ah, klopt. Twix en Skittles niet de enige merken met samewerking daarmee: http://www.ebay.com/sch/?(...)15&_stpos=1010&gbr=1 -
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_104720521
Ze kunnen wel spinnen, ja... Maar ze hebben gewoon een houten as die in je touwtje glijdt. Zo hoort een jojo altijd te zijn, los hangend in zijn touwtje.

Bij de betere "spinning" jojo's, die ook daadwerkelijk ontworpen zijn voor een lange spin (sleep), is er meestal sprake van een metalen as. Deze wordt dan voorzien van een plastic sleeve of zelfs een kogellager, om de weerstand van het draaien te minimaliseren (dat noem je een "trans-axle"). En de èchte spinners zijn ook zo ontworpen dat het gewicht van de jojo aan de buitenkant van het "wiel" zit.
Bij zo'n skittle-jojo haal je maximaal zo'n 20 seconden. Met zo'n spinner heb je het over minuten. Het wereldrecord met zo'n jojo ligt op ruim 21 minuten... Volgens mij heb je dan een lamme arm. :)

De skittle/twix-jojo's hadden het gewicht meer aan de binnenkant van het wiel, en dat is ideaal voor loops. En daar blinkt die jojo dan ook in uit.
pi_105340211
quote:
10s.gif Op donderdag 4 maart 2010 12:36 schreef Desunoto het volgende:
Ik had een super gave jojo en kon er heel veel truukjes mee. :7
Ze hadden ook namen maar die ben ik vergeten. ;(
Ik had er geen naam voor maar wist de jojo wel als effectief "wapen" te gebruiken tegen hufters.
pi_107934710
Jaa, ik had vroeger een jojo :D En op een gegeven moment werd het een rage en zag je de gekste jojo :o Van die ronde ballen met één gaatje waar dat touwtje uit kwam alles. Ik had gewoon een jojo zoals in de OP. B-) *)
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_107935996
Ik had ook zeker een jojo :9 maar al die hippe truckjes die je op tv zag waren helaas niet aan mij besteed ;( wel had ik op gegeven moment zon hypnotiserende spiraal in het midden die ronddraaide bij een op en neer beweging :7
  maandag 13 februari 2012 @ 17:22:17 #64
12221 Tijn