ja maar die ander was opeens foetsiequote:
De Wilders-Hitler-discussie is al 6 jaar aan de gang en nu kom je hiermee?quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:58 schreef Vierkantblokje het volgende:
Dan faal je toch gigantisch.
Ik zag dit in een topic staan en dacht dat is toch je reinste onzin.
Dit was trouwens in een topic over Agnes Kant das ook zo een faler.
Wilders zou nog niet eens de veters mogen strikken van de Führer!
Klacht: mensen die WIlders de nieuwe Hitler noemen
6 jaar geleden zat ik nog in de zandbak!quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De Wilders-Hitler-discussie is al 6 jaar aan de gang en nu kom je hiermee?
Lekker op tijd
Mag ik dat zeggen? Dat mag ik zeggen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:02 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
6 jaar geleden zat ik nog in de zandbak!
dus mag ik nu dat zeggen ja,.
Het komt eng over omdat jij het in die context wil zien.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Trouwens, zijn speech gisteren:
"Vandaag Almere, morgen Nederland!" (overmorgen de wereld HAHAHAHAHAHAAAAA)
komt wel eng over.
Er wonen toch niet veel allochtonen in Nederland! HOE KAN DITquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:06 schreef J.Herrer het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat er in Almere, met zoveel allochtonen massaal op de pvv is gestemd? volgens mij is er gewoon met de uitslag gesjoemeld
Wat troll je mijn topic !quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:08 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Mensen die zich ergeren aan The Obvious Troll
Beter dan het kleientijdperk waar we nu naar op weg zijnquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:15 schreef TeenWolf het volgende:
Ach, als hij erg ver gaat worden we wel net als Servie naar het stenen tijdperk gerost.![]()
[ afbeelding ]
Wees blij met wat je hebt kerel. Wees blij dat je nog genoeg te eten hebt, heb je daar wel eens over nagedacht??quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:16 schreef Skonk het volgende:
[..]
Beter dan het kleientijdperk waar we nu naar op weg zijn
First of all, als de Amerikanen nou es begrepen dat geld niet aan een boom in tuin groeit, was dit nooit zo grootschalig gebeurd. Dus geen medelijden op dat gebied.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:22 schreef TeenWolf het volgende:
in Amerika zijn zelfs tentsteden al heel talrijk en de verwachting is dat de economische crisis de komende jaren nog (volgens het IMF en de wereldbank o.a.) erger zal worden.
Heel goed hoor, ik val als een blok in slaap. Nog andere vragen?quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:24 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
First of all, als de Amerikanen nou es begrepen dat geld niet aan een boom in tuin groeit, was dit nooit zo grootschalig gebeurd. Dus geen medelijden op dat gebied.
Secondly; Geez, doomdenker, how do you sleep at night?
Nope, dat was het welquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:26 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Heel goed hoor, ik val als een blok in slaap. Nog andere vragen?
En een Indoquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:28 schreef netflanders het volgende:
Hitler was een kleine, krachtig ogende man. Ziek, maar door en door intelligent. Wilders is een slungelig-ogende omhooggevallen vmbo'er in een polderdemocratie.
Dat idd, het waren juist de andere mensen die het haar blondeerde in de 2e WO.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:01 schreef Ethanolic het volgende:
Je gaat Wilders toch geen Hitler noemen.
Hij heeft blond haar!
Serieus, exact dit dusquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:44 schreef Id_do_her het volgende:
Heb je hem gisteren horen spreken überhaupt?
"Eén partij, één lijsttrekker, vandaag twee gemeentes, morgen heel Nederland!"
Ik zie overeenkomsten.
Is dat Geert met zijn blonde haar in het midden?quote:
Dan heeft Wilders ook wat 'ie wil, geen allochtoon die hier dan nog blijft zitten.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:15 schreef TeenWolf het volgende:
Ach, als hij erg ver gaat worden we wel net als Servie naar het stenen tijdperk gerost.![]()
[ afbeelding ]
Vraag aan Servie of ze uiteindelijk hebben gekregen wat ze wilden met Kosovo.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:42 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dan heeft Wilders ook wat 'ie wil, geen allochtoon die hier dan nog blijft zitten.
Wilders moet er wel een beetje vaart achter zetten inderdaad, anders is de randstad straks een Marokkaanse enclave.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:26 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Vraag aan Servie of ze uiteindelijk hebben gekregen wat ze wilden met Kosovo.
Here we go again....quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:25 schreef RM-rf het volgende:
Mensen die denken dat Wilders niet de nieuwe Hitler is, noemen friet zeker ook abusievelijk patat
Telegraaf-proat.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:29 schreef Nobu het volgende:
[..]
Wilders moet er wel een beetje vaart achter zetten inderdaad, anders is de randstad straks een Marokkaanse enclave.
Wil je het laatste woord hebben, is goed hoor.quote:
ja, ik heb hem gestolen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:43 schreef Nobu het volgende:
[..]
Die heb je gestolen he, een linksmensch geeft nooit iets weg dat van hemzelf is.
Het is friet tenzij je refereert naar speciale gerechten zoals patat-oorlog e.d.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:25 schreef RM-rf het volgende:
Mensen die denken dat Wilders niet de nieuwe Hitler is, noemen friet zeker ook abusievelijk patat
Wat een onzinquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:02 schreef waternet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hmm, ik weet het niet meer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |