ja maar die ander was opeens foetsiequote:
De Wilders-Hitler-discussie is al 6 jaar aan de gang en nu kom je hiermee?quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:58 schreef Vierkantblokje het volgende:
Dan faal je toch gigantisch.
Ik zag dit in een topic staan en dacht dat is toch je reinste onzin.
Dit was trouwens in een topic over Agnes Kant das ook zo een faler.
Wilders zou nog niet eens de veters mogen strikken van de Führer!
Klacht: mensen die WIlders de nieuwe Hitler noemen
6 jaar geleden zat ik nog in de zandbak!quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De Wilders-Hitler-discussie is al 6 jaar aan de gang en nu kom je hiermee?
Lekker op tijd
Mag ik dat zeggen? Dat mag ik zeggen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:02 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
6 jaar geleden zat ik nog in de zandbak!
dus mag ik nu dat zeggen ja,.
Het komt eng over omdat jij het in die context wil zien.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Trouwens, zijn speech gisteren:
"Vandaag Almere, morgen Nederland!" (overmorgen de wereld HAHAHAHAHAHAAAAA)
komt wel eng over.
Er wonen toch niet veel allochtonen in Nederland! HOE KAN DITquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:06 schreef J.Herrer het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat er in Almere, met zoveel allochtonen massaal op de pvv is gestemd? volgens mij is er gewoon met de uitslag gesjoemeld
Wat troll je mijn topic !quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:08 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Mensen die zich ergeren aan The Obvious Troll
Beter dan het kleientijdperk waar we nu naar op weg zijnquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:15 schreef TeenWolf het volgende:
Ach, als hij erg ver gaat worden we wel net als Servie naar het stenen tijdperk gerost.![]()
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |