abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78835759
ten tweede zijn de cijfers die er echt toe doen -staatsschulden, inflatieontwikkeling, geldhoeveelheid, balanswaarde van banken, werkloosheid, etc- ofwel zo gemanipuleerd dat ze onbetrouwbaar zijn, of zo buitensporig dat ze niet meer vergelijkbaar zijn.

Zwaktebod, maar dat zat er dik in
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_78835777
quote:
Op zondag 7 maart 2010 00:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Waar heb ik het over een langere termijn gehad dan dit jaar?

Zoveel woorden en nog steeds geen onderbouwing
Bij huizenprijzen heb je het, mijns inziens, altijd over langer dan een jaar. Als jij zou weten dat de economie op 2 januari 2011 door het putje zou gaan, zou je dan in q4 van 2010 nog het volle pond voor een Vinexlocatie betalen? Waarschijnlijk niet, je zou de toekomstige ontwikkeling van de economie in je bod meenemen.

Hetzelfde zag je twee-drie jaar geleden in de huizenprijzen, men nam de toenmalige aannames van economische groei mee in het bod, vandaar dat er voor huizen toen regelmatig over de vraagprijs heen geboden werd.

Momenteel zie je juist de andere kant, men verwacht dat het nog langere tijd (lees, meer dan twee kwartalen) slecht zal gaan, en probeert nu standaard 10-15% onder de vraagprijs te eindigen.

Als je zegt dat de prijzen dit jaar stabiliseren, moet je ook de ontwikkelingen in 2011-2012 daarin meenemen, dat zou een consument ook toen, tenzij die consument echt moet verhuizen voor een baan oid.
pi_78835797
Toch frappant dat je dat soort kengetallen niet accepteert (omdat ze gemanipuleerd zijn) en zelf wel denkt de kennis in pacht te hebben om een oordeel te kunnen vormen...

Lijkt op een zwaktebod inderdaad.
pi_78835824
Je kan nu niet met goed fatsoen verder kijken dan 1 jaar
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_78835903
quote:
Op zondag 7 maart 2010 01:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je kan nu niet met goed fatsoen verder kijken dan 1 jaar
Toch doet het gemiddelde statistische bureau dat met enige regelmaat. Het CBS in Nederland bijvoorbeeld, maar ook het CBO in de VS, afgelopen week nog een 10 year forecast uitgegeven.

Over de kwaliteit kun je twisten, maar een reguliere consument/huizenkoper zal toch rekening houden met zulke getallen.
pi_78836077
Het meerendeel van de huizenkopers wil gewoon graag een huis kopen
pi_78836100
quote:
Op zondag 7 maart 2010 01:35 schreef vive_la_france het volgende:

[..]

Toch doet het gemiddelde statistische bureau dat met enige regelmaat. Het CBS in Nederland bijvoorbeeld, maar ook het CBO in de VS, afgelopen week nog een 10 year forecast uitgegeven.

Over de kwaliteit kun je twisten, maar een reguliere consument/huizenkoper zal toch rekening houden met zulke getallen.
Heb je wat voorbeelden van de 10 jaar forecast van 1997 en bijvoorbeeld de 5 jaar forecast van 2002?
pi_78837298
quote:
Op zondag 7 maart 2010 01:31 schreef Halcon het volgende:
Toch frappant dat je dat soort kengetallen niet accepteert (omdat ze gemanipuleerd zijn) en zelf wel denkt de kennis in pacht te hebben om een oordeel te kunnen vormen...

Lijkt op een zwaktebod inderdaad.
Je kunt ook even nadenken voordat je een gemakkelijke aantijging doet.

Iedereen die deze sectie volgt wéét dat de Amerikaanse staatsschuld met 60 biljoen aan toekomstige verplichtingen geflatteerd is. Iedereen wéét dat Griekenland zijn staatsschuld gemasseerd heeft en daardoor nu in extra grote problemen verkeert. Iedereen wéét dat banken hun assets tegen irreële waarden op de balans houden. Dat de cijfers van prijsinflatie gemanipuleerd worden op een wijze die toevallig als bijeffect heeft dat de CPI in geen enkele verhouding meer staat tot wat consumenten in hun portemonnee voelen. Werkloosheidscijfers, wil je die hebben met of zonder mensen die al naar de bijstand zijn afgegleden, met of zonder correctie voor deeltijdwerk en met of zonder mensen die in deeltijd-WW zitten? Detailhandelomzetten, wil je die op 'same store' basis hebben zodat failliet geraakte winkels in de statistiek niet meetellen - het is het verschil tussen groei of krimp? Geldhoeveelheid in M1, tellen we daar de internetspaartegoeden in mee die tegenwoordig binnen een minuut in cash zijn om te zetten? Al dat soort cijfers zijn pas bruikbaar als je exact weet hoe ze zijn samengesteld, hoe ze dat in het verleden waren, en wat hun relevantie is in de huidige economie. Met alle waardering voor Meneer Maradona, maar als de grootste financieel deskundigen van deze tijd hierover al niet tot overeenstemming kunnen komen, vrees ik dat iemand wiens blik zich beperkt tot de vierkantemeterprijs in Rotterdam-Zuid niet erg veel met deze cijfers kan.
pi_78837320
Majesteitsmeervoud ga zo door
pi_78843400
quote:
Op zondag 7 maart 2010 01:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het meerendeel van de huizenkopers wil gewoon graag een huis kopen
Das logisch lijkt mij, hoewel ik niet uitsluit dat de overheid er binnenkort toe overgaat om burgers te dwingen met een revolver op hun slaap het koopcontract te tekenen
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_78843496
quote:
Op zondag 7 maart 2010 12:48 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Das logisch lijkt mij, hoewel ik niet uitsluit dat de overheid er binnenkort toe overgaat om burgers te dwingen met een revolver op hun slaap het koopcontract te tekenen
Ik sluit ook niet uit dat de thee in India duurder wordt
pi_78845752
quote:
Op zondag 7 maart 2010 12:48 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ik wil graag jou persoonlijke situatie wel eens weten, leeftijd, opleiding, waar je nu woont etc...
pi_78846927
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:55 schreef Emu het volgende:

Ik wil graag jou persoonlijke situatie wel eens weten, leeftijd, opleiding, waar je nu woont etc...
Hoezo? Hoop je dan dat er allerlei vooroordelen bevestigd kunnen worden
I'll sing you a lullaby.
  zondag 7 maart 2010 @ 14:36:41 #254
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_78847290
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:55 schreef Emu het volgende:

[..]

Leeftijd: 43
Opleiding: Theatherschool
Woonsituatie: Bij ouders op zolder (en dus ben ik spekkoper!!!!!)
Fuck catching lightning, he struck it
screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down
and made it rain upward
pi_78847324
quote:
Op zondag 7 maart 2010 14:36 schreef Sjabba het volgende:

[..]

Leeftijd: 43
Opleiding: Theatherschool
Woonsituatie: Bij ouders op zolder (en dus ben ik spekkoper!!!!!)
Dat laatste hangt denk ik af van welke definitie je hebt
pi_78847397
quote:
Op zondag 7 maart 2010 14:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je kan je heel rijk voelen als je een goede relatie hebt met je ouders
I'll sing you a lullaby.
pi_78847414
quote:
Op zondag 7 maart 2010 14:40 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Je kan je heel rijk voelen als je een goede relatie hebt met je ouders
Je bent nog steeds 43 en woont alleen op een zolder(kamer)
pi_78847581
quote:
Op zondag 7 maart 2010 14:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Je bent nog steeds 43 en woont alleen op een zolder(kamer)
Zou zomaar kunnen
I'll sing you a lullaby.
pi_78847600
Zou er trots op zijn
  zondag 7 maart 2010 @ 14:49:31 #260
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_78847664
quote:
Op zondag 7 maart 2010 14:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Defineer defenitie.
Fuck catching lightning, he struck it
screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down
and made it rain upward
pi_78847690
quote:
Op zondag 7 maart 2010 14:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zou er trots op zijn
Tja... er zullen altijd mensen zijn die hun eigenwaarde moeten afmeten aan de prestaties van anderen
I'll sing you a lullaby.
pi_78848800
quote:
Op zondag 7 maart 2010 14:25 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Hoezo? Hoop je dan dat er allerlei vooroordelen bevestigd kunnen worden
Wiens brood men eet diens woord men spreekt…
pi_78848985
quote:
Op zondag 7 maart 2010 15:30 schreef Emu het volgende:

Wiens brood men eet diens woord men spreekt…
Ooh ik bijt wel in de hand van degene die mij voed hoor

Het zal je verbazen maar er zijn zelfs baasjes die daar respect voor hebben, ja knikkers zijn er genoeg op de wereld. Soms steek je nog eens wat op van een andere zienswijze, zo waardeer ik de mening van de meeste posters hier, hoewel dat net altijd zal blijken
I'll sing you a lullaby.
pi_78849057
Maar heb je nu een huis of niet?
pi_78849682
quote:
Op zondag 7 maart 2010 15:39 schreef Emu het volgende:
Maar heb je nu een huis of niet?
Ik neem aan dat je wilt weten of ik een woning huur of dat ik er een gekocht heb? Ik huur een woning.
I'll sing you a lullaby.
pi_78849851
quote:
Op zondag 7 maart 2010 15:58 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je wilt weten of ik een woning huur of dat ik er een gekocht heb? Ik huur een woning.
Sociale of private huur?
pi_78849983
quote:
Op zondag 7 maart 2010 16:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Sociale of private huur?
Het is een corporatie woning. bibberend zit ik nu te wachten op het commentaar wat komen gaat
I'll sing you a lullaby.
pi_78850060
Sociale woningbouw dus?
pi_78850113
quote:
Op zondag 7 maart 2010 16:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sociale woningbouw dus?

woningcorporatie
I'll sing you a lullaby.
pi_78850134
We hebben een scheefhuurder
pi_78850140
quote:
Op zondag 7 maart 2010 16:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sociale woningbouw dus?

Nou... er is weinig 'sociaals' aan hoor
I'll sing you a lullaby.
pi_78850156
quote:
Op zondag 7 maart 2010 16:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
We hebben een scheefhuurder
I'll sing you a lullaby.
pi_78850216
quote:
Op zondag 7 maart 2010 16:08 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Nou... er is weinig 'sociaals' aan hoor
Jou een dak boven je hoofd geven vind ik juist extreem sociaal
pi_78850341
quote:
Op zondag 7 maart 2010 16:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Jou een dak boven je hoofd geven vind ik juist extreem sociaal
Ik ben de maatschappij daarvoor ook eeuwig dankbaar
I'll sing you a lullaby.
  zondag 7 maart 2010 @ 16:18:13 #275
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_78850415
quote:

[..]

Huren!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_78850809
quote:

[..]

Om het dan nog maar eens met een spreekwoord te zeggen, de aap komt uit de mouw... maar nu effe serieus.

Hoe lang huur je al, hoeveel huurgeld heb je in totaal al betaald (= geld waar je nu niets meer aan hebt). Dat had je x aantal jaar geleden even goed kunnen investeren in een eigen woning, misschien zelfs nog voor de dubbel, maar ach ja, toen vond je het waarschijnlijk ook al overgewaardeerd niet?
  zondag 7 maart 2010 @ 16:39:32 #277
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_78851097
quote:
Op zondag 7 maart 2010 16:29 schreef Emu het volgende:

[..]

Om het dan nog maar eens met een spreekwoord te zeggen, de aap komt uit de mouw... maar nu effe serieus.

Hoe lang huur je al, hoeveel huurgeld heb je in totaal al betaald (= geld waar je nu niets meer aan hebt). Dat had je x aantal jaar geleden even goed kunnen investeren in een eigen woning, misschien zelfs nog voor de dubbel, maar ach ja, toen vond je het waarschijnlijk ook al overgewaardeerd niet?
En waarom was het toen niet overgewaardeerd dan?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_78851631
quote:
Op zondag 7 maart 2010 16:29 schreef Emu het volgende:

[..]

Ja... toen vond ik het ook al overgewaardeerd. Noem mij principieel maar ik doe niet vrijwillig mee aan de oprichting en de instandhouding van een zeepbel. Ik vind het altijd grappig als mensen aankomen met het argument dat je geld weg is, consumeren kost geld. Kennelijk geloof jij dat een huis een geld genererende perpetuum mobile is, dit geloof ligt ten grondslag aan de hele huizenmarkt zeepbel. Voor de huur die ik betaal krijg ik een huis ter bruikleen, als er iets mankeert aan het huis bel ik de eigenaar met het verzoek dit te verhelpen. Als ik wil pak ik morgen mijn spullen en ga ik elders een nieuw bestaan opbouwen. Ik vind die vrijheid en dat gemak ook wat waard.
I'll sing you a lullaby.
pi_78851833
quote:
Op zondag 7 maart 2010 16:56 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ja... toen vond ik het ook al overgewaardeerd. Noem mij principieel maar ik doe niet vrijwillig mee aan de oprichting en de instandhouding van een zeepbel. Ik vind het altijd grappig als mensen aankomen met het argument dat je geld weg is, consumeren kost geld. Kennelijk geloof jij dat een huis een geld genererende perpetuum mobile is, dit geloof ligt ten grondslag aan de hele huizenmarkt zeepbel. Voor de huur die ik betaal krijg ik een huis ter bruikleen, als er iets mankeert aan het huis bel ik de eigenaar met het verzoek dit te verhelpen. Als ik wil pak ik morgen mijn spullen en ga ik elders een nieuw bestaan opbouwen. Ik vind die vrijheid en dat gemak ook wat waard.
true, voor anderen is de zekerheid en een eigen plek dan weer belangrijker. Zoveel levens, zoveel wensen. Als er iets mankeert bel ik de monteur met het zerzoek dit te verhelpen. Wat is het verschil?

Maar wat maakt het jou dan uit of de markt overprijsd is of niet? Jij gaat toch nooit kopen.

Overigens ligt (in NL) niet een geloof ten grondslag aan de gestegen prijzen, maar vooral schaarste en hoge arbeidsparticpatie en zekerheid. En niemand gaat om de zoveel jaar voor zijn werk verhuizen, anders dan in de rest van de wereld.

Ik begrijp je argument van vrijheid wel, maar ik ben ook wel blij dat ik mede dankzij bouwen van een woning wel een buffer heb waarbij ik ook praktisch van die vrijheid gebruik kan maken, en ook nog een plek heb om op terug te vallen.

Maarre.... uit nieuwsgierigheid..... wat doe jij met je vrijheid....?
  zondag 7 maart 2010 @ 17:03:59 #280
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_78851847
quote:

[..]

Dat is eigenlijk nog wel de hoofdreden waarom ik de komende tientallen jaren geen huis wil kopen. Vrijheid > huisje boompje beestje.

Veel mensen hebben (mis/ge)bruik gemaakt van het blinde geloof in de stijging van de huizenprijzen. En we zien dat nu weer gebeuren in andere landen zoals in China. Het is een terugkerend proces wat nooit echt weggaat.
  zondag 7 maart 2010 @ 17:06:31 #281
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_78851921
quote:
Op zondag 7 maart 2010 17:03 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]
Overigens ligt (in NL) niet een geloof ten grondslag aan de gestegen prijzen, maar vooral schaarste en hoge arbeidsparticpatie en zekerheid. En niemand gaat om de zoveel jaar voor zijn werk verhuizen, anders dan in de rest van de wereld.
Mensen zouden nooit bizarre hypotheken zijn aangegaan als ze wisten dat de prijzen van woningen wel eens naar beneden kon vallen.
pi_78852138
Dat doen ze om de zelfde reden als mensen die niet sparen. Het boeit ze gewoon geen fuck
pi_78852143
quote:
Op zondag 7 maart 2010 17:06 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Mensen zouden nooit bizarre hypotheken zijn aangegaan als ze wisten dat de prijzen van woningen wel eens naar beneden kon vallen.
ik denk dan ook dat het aantal bizarre hypotheken nogal meevalt.
  zondag 7 maart 2010 @ 17:13:25 #284
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_78852162
quote:

[..]
Overigens ligt (in NL) niet een geloof ten grondslag aan de gestegen prijzen, maar vooral schaarste en hoge arbeidsparticpatie en zekerheid.
De "Greater Fool Theory" is wel degelijk een geloof te noemen, namelijk het geloof dat iemand anders ook ooit te veel wil betalen voor jouw huis. Als je er namelijk van uit zou moeten gaan dat je die 300.000 euro zelf terug moet betalen, zou niemand ooit zoveel geld lenen voor een huis.
censuur :O
pi_78852332
quote:
Op zondag 7 maart 2010 17:13 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

De "Greater Fool Theory" is wel degelijk een geloof te noemen, namelijk het geloof dat iemand anders ook ooit te veel wil betalen voor jouw huis. Als je er namelijk van uit zou moeten gaan dat je die 300.000 euro zelf terug moet betalen, zou niemand ooit zoveel geld lenen voor een huis.
gaan we weer, een huis is voor jou misschien een handelsobject, maar voor de meesten een woonobject. Ik kan natuurlijk ook 10 jaar gaan wachten op een huurhuis wat eigenlijk ook niet is wat ik zoek.

Zoveel mensen, zoveel wensen. Acepteer eens dat niet iedereen dezelfde motieven heeft als jij.
pi_78858023
quote:

[..]

Dat geloof ik helemaal niet. Wat ik wel geloof is dat iemand die nu een huis koopt binnen 20-30 jaar gagarandeerd bezit heb opgebouwd als die zijn lening heeft afbetaald die niet veel hoger is dan huur. Dus we laten het feit dat jij wrs scheef huur even buiten beschouwing. Dit terwijl iemand die nooit gekocht heeft, na 20-30 nog steeds die huur op tafel moet leggen, die intussen ook nog eens is geïndexeerd.
pi_78860638
quote:

Maarre.... uit nieuwsgierigheid..... wat doe jij met je vrijheid....?
Momenteel niet zo veel, maar dat kan snel veranderen toch?
I'll sing you a lullaby.
pi_78860977
quote:
Op zondag 7 maart 2010 19:56 schreef Emu het volgende:

Dat geloof ik helemaal niet. Wat ik wel geloof is dat iemand die nu een huis koopt binnen 20-30 jaar gagarandeerd bezit heb opgebouwd als die zijn lening heeft afbetaald die niet veel hoger is dan huur. Dus we laten het feit dat jij wrs scheef huur even buiten beschouwing. Dit terwijl iemand die nooit gekocht heeft, na 20-30 nog steeds die huur op tafel moet leggen, die intussen ook nog eens is geïndexeerd.
Oh ja, het 'scheefhuren' je kon het niet laten er even melding van te maken

Daar zijn in deze topic reeks al discussies over geweest, misschien moet je even teruglezen voor de nodige voor en tegen argumenten.

Het is overigens de vraag of elke koper ook daadwerkelijk zijn huis heeft afbetaald na 30 jaar.
I'll sing you a lullaby.
pi_78861053
quote:
Op zondag 7 maart 2010 17:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat doen ze om de zelfde reden als mensen die niet sparen. Het boeit ze gewoon geen fuck
Of ze houden niets over om te sparen?
I'll sing you a lullaby.
  zondag 7 maart 2010 @ 20:53:29 #290
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_78861284
Binnenkort zal ik hoogstwaarschijnlijk na 2 jaar huurkorting van 60% weer de volle mep moeten gaan betalen. Dan wordt het toch weer interessant om de woningmarkt goed in de gaten te houden.

Heb ook lang gehuurd vanwege mijn werk, waarbij ik overal in het land terecht kan komen om de drie of zes jaar, maar nu met een gezin ga ik toch niet meer verplaatsen.
The End Times are wild
  zondag 7 maart 2010 @ 20:56:16 #291
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_78861467
Het 'gevoel' van vrijheid kan al voldoende zijn natuurlijk. Zo werken er op mijn werk mensen die al met leeftijdsontslag zijn maar toch nog doorgaan. Maar het 'gevoel' dat ze ieder moment zo kunnen stoppen vinden ze geweldig. Kijken ze heel anders tegen hun werk aan.

Net als het 'gevoel' van een koopwoning in bezit hebben. Dat is natuurlijk ook slechts een illusie waar je niks mee kan. Want zelfs al is zo'n woning afbetaald, je laatste woning bestaat toch uit zes planken op de kelderetage. Ieder bezit is hoe dan ook tijdelijk, wat dat betreft onderscheidt het zich niet van huren.
The End Times are wild
pi_78861703
Ik verhuis voorlopig niet en heb over 30jaar mijn huis gewoon afbetaald, met of zonder winst. Koophuis zien als winstobject is dan ook fout, maar als spaarpot wel zeker interessant.
  zondag 7 maart 2010 @ 21:17:12 #293
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_78862682
quote:
Op zondag 7 maart 2010 21:00 schreef inXs het volgende:
Ik verhuis voorlopig niet en heb over 30jaar mijn huis gewoon afbetaald, met of zonder winst. Koophuis zien als winstobject is dan ook fout, maar als spaarpot wel zeker interessant.
Ik denk dat als je veel starters vraagt of ze over 30 jaar nog in hetzelfde huis zitten een twijfelend antwoord krijgt. Moet er niet aan denken, 30 jaar op dezelfde plek wonen. Mja, ok, van je 75e tot 105e in een verpleeghuis ofzo
pi_78863313
quote:
Op zondag 7 maart 2010 21:17 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik denk dat als je veel starters vraagt of ze over 30 jaar nog in hetzelfde huis zitten een twijfelend antwoord krijgt. Moet er niet aan denken, 30 jaar op dezelfde plek wonen. Mja, ok, van je 75e tot 105e in een verpleeghuis ofzo
JIJ moet er niet aan denken. Niet iedereen is hetzelfde, don't forget.
  zondag 7 maart 2010 @ 21:32:05 #295
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_78863603
quote:
Op zondag 7 maart 2010 21:28 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

JIJ moet er niet aan denken. Niet iedereen is hetzelfde, don't forget.
True, maar bijna Iedere starter die ik ken, vrienden die net een gezin zijn gestart of net zijn getrouwd hebben allen al plannen om op het moment dat de kids uit huis zijn te gaan verhuizen. En heb ook al genoeg voorbeelden gezien van ouders van oud klasgenoten nu die uit huis zijn, het huis hebben verkocht en nu in een ander huis wonen. Maarja, gelijk heb je. Ik ken zelf ook geen enkele PVV stemmer, en dat zijn er ook meer dan 2 miljoen in Nederland

[ Bericht 6% gewijzigd door sitting_elfling op 07-03-2010 21:41:31 ]
pi_78871030
quote:
Op zondag 7 maart 2010 20:50 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Of ze houden niets over om te sparen?
Prioriteiten stellen
pi_78878392
quote:
Op zondag 7 maart 2010 21:32 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

True, maar bijna Iedere starter die ik ken, vrienden die net een gezin zijn gestart of net zijn getrouwd hebben allen al plannen om op het moment dat de kids uit huis zijn te gaan verhuizen. En heb ook al genoeg voorbeelden gezien van ouders van oud klasgenoten nu die uit huis zijn, het huis hebben verkocht en nu in een ander huis wonen. Maarja, gelijk heb je. Ik ken zelf ook geen enkele PVV stemmer, en dat zijn er ook meer dan 2 miljoen in Nederland
Ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik het prima vol kan houden, ruimte voor gezinsuitbreiding is er dan ook nog. Overigens woon ik al mijn hele leven rondom dezelfde buurt (dezelfde stad iig) en geen plannen om te vertrekken. En het is inderdaad persoonlijk, genoeg mensen die het niet weten. Overigens de meeste mensen die ik ken (familie etc) van 50+ wonen toch ook al ruim 30 jaar op dezelfde plek.. Het is maar wat je mentaliteit is.
pi_78885162
quote:
Op maandag 8 maart 2010 09:31 schreef inXs het volgende:

[..]

Ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik het prima vol kan houden, ruimte voor gezinsuitbreiding is er dan ook nog. Overigens woon ik al mijn hele leven rondom dezelfde buurt (dezelfde stad iig) en geen plannen om te vertrekken. En het is inderdaad persoonlijk, genoeg mensen die het niet weten. Overigens de meeste mensen die ik ken (familie etc) van 50+ wonen toch ook al ruim 30 jaar op dezelfde plek.. Het is maar wat je mentaliteit is.
Ligt meer aan je mogelijkheden om vrienden te maken
pi_78885882
quote:
Op maandag 8 maart 2010 12:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ligt meer aan je mogelijkheden om vrienden te maken
Liever een paar goede vrienden dan veel 'semi-vrienden' die over het hele land verspreid wonen..
pi_78886204
Wat was het punt nu, want ik heb geen idee wat dat te maken heeft met mijn opmerking
pi_78888373
jij gooit het feit van het niet vaak willen/moeten verhuizen op het onvermogen om vrienden te maken. Misschien is dat vanuit jouw persoonlijk perspectief zo, maar niet heel relevant in de kwestie of je vaak verhuist. Ik denk dat werk, uitvalsmogelijkheden van de stad, recreatie en voorzieningen relevanter zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')