Al ruim behaaldquote:De schandpaal: (Minimaal twee topics normaal doen om hier vanaf te komen, eigenlijk zou de schandpaal niet nodig moeten zijn natuurlijk)
# Flodder450
# Nick-Gizmo
# Kn0x voor het verkloten van de OP in de wiki
Quoted for great justicequote:Op donderdag 4 maart 2010 11:31 schreef Kn0x het volgende:
*eist alsnog een house warming party verdeuri!*
dat dus...quote:
JAHOOOOR!!quote:
Nee..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hoe bevalt je nieuwe NEUKIA?quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:56 schreef lkb9000 het volgende:
Even firefox installeren op m'n telefoon
Heb je hem binnen?? Gooi hem eens op de grond?quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:56 schreef lkb9000 het volgende:
quote:
OKquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb je hem binnen?? Gooi hem eens op de grond?
Morgen wil ik een verslag!quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:56 schreef lkb9000 het volgende:
Heb al lenzenquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:05 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb daar geen moeite mee.
Misschien brilletje kopen?
neequote:Op donderdag 4 maart 2010 12:15 schreef Edwinuss het volgende:
ALTIJD LEUK DIE KANYE WEST OP DE ACHTERGROND.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:21 schreef Sigmund666 het volgende:
Waarom is Ritse gezakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:21 schreef Sigmund666 het volgende:
Waarom is Ritse gezakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
NIET ZO SCHREEUWEN JA DAT IS HELEMAAL NERGENS VOOR NODIG VERDEURIquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:48 schreef Edwinuss het volgende:
DOE EENS NORMAAL OVER RITSE DAAR KAN HIJ NIKS AAN DOEN
En eergister nog een BB?quote:
Ik bedoelde Nokiaquote:
lolquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:00 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik bedoelde Nokia
Ik heb een Blackberry in mijn hand gehad en was toch niet wat ik wou. Nu een Nokia E71.
Nee, dat kan niet meer..quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
lol
kun je hem nog terug brengen? Heb er hier nog 1tje in de doos liggen
welke site is dat?quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm zie net op die telefoonvergelijk site te kijken, en twijfel nog sterk over die N900
Voornamelijk batterij duur wat me tegen zit!
En als je hem in 1x hebt gehaald dan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:30 schreef koei het volgende:
Jammer dat je gezakt bent Ritse! Maar troost je met de gedachte dat alle goede mensen de eerste keer zakken! En mijn gratis tip voor het afrijden: vooraf een banaan eten!
Ik ga nu op weg naar Amsterdam! Even een vriendin afdroppen bij het olympisch stadion!
Dan had je examinator zijn zakquotum voor de maand al gehaaldquote:
euh... wat?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:30 schreef koei het volgende:
Jammer dat je gezakt bent Ritse! Maar troost je met de gedachte dat alle goede mensen de eerste keer zakken! En mijn gratis tip voor het afrijden: vooraf een banaan eten!
Ik ga nu op weg naar Amsterdam! Even een vriendin afdroppen bij het olympisch stadion!
Had ie in 18 dagen zijn zakquotum gehaald, dat is best knapquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:35 schreef koei het volgende:
[..]
Dan had je examinator zijn zakquotum voor de maand al gehaald
Die van mij in 4quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:40 schreef Tain het volgende:
[..]
Had ie in 18 dagen zijn zakquotum gehaald, dat is best knap
Ja ik ook. Ging die examinator lopen zeiken dat ik m'n handen nodig heb bij het rijdenquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Die van mij in 4
Heb op dodenherdenking m'n rijbewijs gehaald
En ook de 1ste keer natuurlijk! Maar die tip van de banaan klopt ritse. Heb ik ook gedaan bij het afrijden.
Jij eet toch je fruit met je voeten? Nadat je die geschild hebt met een samoeraizwaard?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ging die examinator lopen zeiken dat ik m'n handen nodig heb bij het rijden
Schillen? Ik eet mijn kokosnoten gewoon met schilquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Jij eet toch je fruit met je voeten? Nadat je die geschild hebt met een samoeraizwaard?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Schillen? Ik eet mijn kokosnoten gewoon met schil
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Jij eet toch je fruit met je voeten? Nadat je die geschild hebt met een samoeraizwaard?
Jij hebt in een gemiddelde auto niet genoeg ruimte om je voeten überhaupt ergens naartoe te brengenquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:07 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]je weet best dat ik in een gemiddelde auto niet genoeg ruimte heb om m'n voeten naar m'n mond te brengen
Idd, ik moet verdomme gas geven met m'n kleine teen!quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Jij hebt in een gemiddelde auto niet genoeg ruimte om je voeten überhaupt ergens naartoe te brengen
vorig topic ergensquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:06 schreef Sigmund666 het volgende:
Bazen eten alles met schil!
Zelfs een fucking schilpad!
Ik heb echt nog nooit gehoord van een schilpad..quote:
Dat maakt het juist zo grappigquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit gehoord van een schilpad..
Fuck.. Ik voel me net Morthill..quote:
Wh00000000tquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:06 schreef Sigmund666 het volgende:
Bazen eten alles met schil!
Zelfs een fucking schilpad!
En als haar buik aan 2 kanten aandrukt heeft ze een tweede kontquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:58 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
En als haar buik aan 2 kanten aandrukt heeft ze een tweede kont
Vlaggetjesmasturbatiefetisjisme?quote:
Vlaggetjesmasturbatiefetisjfetisjismequote:Op donderdag 4 maart 2010 20:37 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Vlaggetjesmasturbatiefetisjisme?
Met het prikkertje in je pisbuisquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:37 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Vlaggetjesmasturbatiefetisjisme?
Echte bazen gebruiken saté prikkers daar voor.quote:
Naaiquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:01 schreef Reintji het volgende:
Lief dagboek,
Hahaha,..
* Reintji ging nog even snel een skibril kopen. (jeweetz lenny, bij die boardwinkel in de Oosterpoort)
* Reintji vond die bril van 120euries wel erg mooi, maar tja, beetje duur.
* Reintji : "Doe mij die Sinner bril van 60,- Euro maar meneer."
Meneer;"Dat is een leuke instapper en een nederlands product. Daarom een stuk aardiger geprijst."
* Reintji :"Nou da's mooi. Zo goed kan ik nu ook weer niet skiën. Dag meneer"
Meneer;"Veel plezier en een fijne avond dan maar.."
* Reintji :"Dank u wel!"
Pomdipdm,...
* Reintji Loopt terug naar de auto.
Wat, een flep?! 52,80! 5m fout parkeren![]()
[ afbeelding ]
Tip: volgende keer maar wel gewoon die dure bril kopen en met de fiets gaan.
Die falers met één streep en een bromscooter.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:06 schreef Sigmund666 het volgende:
Koop de agent die je heeft bekeurt om met de zonnebril
"Je had last van de laaghangende zon en zag daardoor het parkeerbonnetje niet!"
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:14 schreef Reintji het volgende:
[..]
Die falers met één streep en een bromscooter.
Beetje respect ja! Dat zijn geen falers.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:14 schreef Reintji het volgende:
[..]
Die falers met één streep en een bromscooter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(dat is hier zo althans)U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Dat is kut jaquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:01 schreef Reintji het volgende:
Lief dagboek,
Hahaha,..
* Reintji ging nog even snel een skibril kopen. (jeweetz lenny, bij die boardwinkel in de Oosterpoort)
Meneer;"Dat is een leuke instapper en een nederlands product. Daarom een stuk aardiger geprijst."
Pomdipdm,...
[ afbeelding ]
Ach man! Sla geen onzin uit! Henk is de molquote:
Aww! Maar je hebt wel een Sinner skibril! Mijn Sinnerbril gaat al zeker tien wintersporten mee! En dat terwijl hij meestal in een jaszak gepropt zit omdat ik 'm alleen gebruik als het sneeuwt of slecht zicht is. Voor mooi weer heb ik een aantal mooie nep oakleys die heerlijk zitten en met stoere spiegelende glazen!quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:01 schreef Reintji het volgende:
Lief dagboek,
Hahaha,..
Pomdipdm,...
[ afbeelding ]
Radesingel, hoekje trompbrugquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:21 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat is kut ja![]()
waar had je geparkeerd dan?
nep oakleysquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:47 schreef koei het volgende:
[..]
Aww! Maar je hebt wel een Sinner skibril! Mijn Sinnerbril gaat al zeker tien wintersporten mee! En dat terwijl hij meestal in een jaszak gepropt zit omdat ik 'm alleen gebruik als het sneeuwt of slecht zicht is. Voor mooi weer heb ik een aantal mooie nep oakleys die heerlijk zitten en met stoere spiegelende glazen!
Hoezo? Wat het merk is boeit me niet dat mogen ze eraf halen, het gaat mij om het model! En dan beter 5 euro per bril, dan 150 (zeker aangezien wintersportbrillen bij een foute val direct de prullenbak in kunnen). Ik heb ooit eens hetzelfde model zonder merkje ergens gekocht voor 10 euro, maar daar hadden ze er maar één van dat model. Tegenwoordig laat ik ze door mn ouders meenemen vanaf vakantie.quote:
Het materiaal waarvan een Oakley gemaakt is gaat toch niet bij een foute val zo snel kapot of wel?quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:14 schreef koei het volgende:
[..]
Hoezo? Wat het merk is boeit me niet dat mogen ze eraf halen, het gaat mij om het model! En dan beter 5 euro per bril, dan 150 (zeker aangezien wintersportbrillen bij een foute val direct de prullenbak in kunnen). Ik heb ooit eens hetzelfde model zonder merkje ergens gekocht voor 10 euro, maar daar hadden ze er maar één van dat model. Tegenwoordig laat ik ze door mn ouders meenemen vanaf vakantie.
En mn ouders gaan komende week nog niet op vakantie, maar pas de week erna
Is gewoon hard plastic dus als je daaroverheen rolt is het kapot. Alleen de pootjes hebben speciale rubberen stukken om meer te kunnen hebben en soms kun je losse pootjes ook weer vastklikken maar niet altijd.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:18 schreef Tain het volgende:
[..]
Het materiaal waarvan een Oakley gemaakt is gaat toch niet bij een foute val zo snel kapot of wel?
Heb ook nog geen andere manier gevondenquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:27 schreef Sigmund666 het volgende:
Tjezus christus wat een sadness
MOET je perse een iTunes account aanmaken om te registreren of wat?!
Mijn oakley heeft een metalen framequote:Op donderdag 4 maart 2010 22:35 schreef koei het volgende:
[..]
Is gewoon hard plastic dus als je daaroverheen rolt is het kapot. Alleen de pootjes hebben speciale rubberen stukken om meer te kunnen hebben en soms kun je losse pootjes ook weer vastklikken maar niet altijd.
voor een iphone ofzo?quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:27 schreef Sigmund666 het volgende:
Tjezus christus wat een sadness
MOET je perse een iTunes account aanmaken om te registreren of wat?!
iPod Touch.quote:
Activisionquote:“Activision has refused to honor the terms of its agreements and is intentionally flouting the fundamental public policy of this state [California] that employers must pay their employees what they have rightfully earned,” attorney Robert Schwartz said in a statement. “Instead of thanking, lauding, or just plain paying Jason and Vince for giving Activision the most successful entertainment product ever offered to the public, last month Activision hired lawyers to conduct a pretextual ‘investigation’ into unstated and unsubstantiated charges of ‘insubordination’ and ‘breach of fiduciary duty,’ which then became the grounds for their termination on Monday, March 1.”
Ja, oakley heeft ook meerdere modellenquote:
Da's heul geen éénstreper, die heb een kroontje, dus een inspecteur.quote:
Sanne is de mol...quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:24 schreef koei het volgende:
Dat wist ik allang!
Maar wel jammer dat hij eruit is, hij was tof! Sanne had eruit gemoeten, die is niet leuk.
Nee, Kim is gewoon irritant!quote:
Kim is irri! Sanne = lovely!quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:17 schreef koei het volgende:
Nee, kim is de mol!
Neeeheeee. Henk is de mol!quote:
http://www.nieuwemobiel.nl/compare.phpquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:55 schreef Misan het volgende:
[..]
ah en anders kun je 'm helemaal niet gebruiken zeker
dat gezeik had ik ook bij mijn iphone
Naar welke Sanne kijk jij dan?quote:
oke oke, Sanne kan af en toe ook irritant zijn, maar Kim is echt een raar typequote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:47 schreef koei het volgende:
[..]
Naar welke Sanne kijk jij dan?
Dat Kim irritant is ben ik wel met je eens. Sowieso hadden ze leuke mannen uitgezocht en maar matige vrouwen dit jaar.
Hoe kan je Arjen nou niet tof vinden? En Frits tijdens de nacht aan de ketting! Echt geweldigquote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
oke oke, Sanne kan af en toe ook irritant zijn, maar Kim is echt een raar type!
Kwa kandidaten is het dit jaar vrij weinigalleen Erik heb ik tot nu toe leuk gevonden!
Ik heb weinig met mannen!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:14 schreef koei het volgende:
[..]
Hoe kan je Arjen nou niet tof vinden? En Frits tijdens de nacht aan de ketting! Echt geweldigEn die van di-rect was ook lekker fanatiek met het spel bezig, en die knul van de EO zou ook een leuke kandidaat geweest zijn, als hij er langer geweest was.
Maar Barbera, Hind, Loretta, Kim en Sanne zijn echt van die nietszeggende types. Alleen Barbera heeft zich nog een beetje laten zien... Van mij mag het een alleen mannen finale worden!
Beetje teveel tijd over, maar wel gaaf gedaan.quote:
you smooth devil you.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:59 schreef Poit het volgende:
Morgen opening van het pand hier. Hoop dat ik dan een biertje met d'r kan drinken
Meer een grote bangepoeperdquote:
DIE KUN JE WEL HEBBEN JONGUH! IK DROOM RECEPTIEBALIES! IK DROOM LEKKERE RECEPTIONISTES! IK HEB GEEN BALIE NODIG!!!!!111111quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:48 schreef Kn0x het volgende:
Ik wil ook leuke receptioniste hier![]()
Wij hebben geeneens een receptie.
"Zo, nu is het pand officieel open. Wat zou je er van vinden dat wij het pand gaan inzegenen?"quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:59 schreef Poit het volgende:
Morgen opening van het pand hier. Hoop dat ik dan een biertje met d'r kan drinken
Leuk he, kindergeluiden 's ochtends vroeg als jij ligt te maffenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:13 schreef Edwinuss het volgende:
Hoi.
Ik kom er net achter dat ik tegenover een school woon.
Na 5 biertjes moet die zin er wel uit kunnen komenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:17 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
"Zo, nu is het pand officieel open. Wat zou je er van vinden dat wij het pand gaan inzegenen?"
Je kan hetquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Na 5 biertjes moet die zin er wel uit kunnen komen
Lolquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
En anders probeer je Cue nog een keer!
Iedereen heeft Cue al geprobeerdquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
En anders probeer je Cue nog een keer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:47 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Iedereen heeft Cue al geprobeerd
En het is niemand geluktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:17 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Leuk he, kindergeluiden 's ochtends vroeg als jij ligt te maffen
Dat is geen Pedobearquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:53 schreef Tain het volgende:
Die beer in je UI vindt het vast niet zo erg dat je vlakbij een school woont?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En het is niemand gelukt
achossie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Ahum:quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat het jullie niet lukt, dat zegt niks over een ander he
[..]
En het is niemand gelukt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:En het is niemand gelukt
quote:niemandquote:NIEMANDdat sluit zeg maar 100% van de wereldbevolking uitquote:NIEMAND
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:15 schreef SocialDisorder het volgende:
dat sluit zeg maar 100% van de wereldbevolking uit
Hoog niveau??quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]ik doelde op 'niemand van jullie' .. dat dat niet gelijk duidelijk was. Dacht dat het niveau hoger was
Ben jij de eindbaas?quote:
Veel kaas (oude kaas uiteraard) gebruiken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:40 schreef Edwinuss het volgende:
Tosti in de pan gemaakt.
En![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is jullie key to succes als het gaat om het maken van een tosti in de pan?
Ik had helaas geen oude kaas in huisquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:42 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Veel kaas (oude kaas uiteraard) gebruiken.
Niveau is dusdanig hoog dat correct gebruik van de Nederlandsche taal een vereiste isquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]ik doelde op 'niemand van jullie' .. dat dat niet gelijk duidelijk was. Dacht dat het niveau hoger was
Geen. Daar heb je tosti-apparaten voor kerelquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:40 schreef Edwinuss het volgende:
Tosti in de pan gemaakt.
En![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
En het is niemand gelukt
Hmmm...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Een tosti zonder oude kaas is als een SC zonder Cue. Het is wel te doen maar met is toch zeker leuker.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik had helaas geen oude kaas in huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
je moet het dan ook zonder boter of olie makenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:34 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Geen. Daar heb je tosti-apparaten voor kerel
(Een tosti in de pan maken maakt de tosti 9 van de 10 keer baggervet. Ik weet nog eens dat we een leerling hadden die 5 klontjes boter in de pan mikte en zo de tosti wou gaan maken. Resultaat: Het ding was meer een broodje onmiddelijke hartaanval.)
Geen boter of olie, laag vuur, deksel op de pan en geregeld draaienquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:40 schreef Edwinuss het volgende:
Tosti in de pan gemaakt.
En![]()
![]()
![]()
![]()
dat!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:12 schreef Misan het volgende:
[..]
Geen boter of olie, laag vuur, deksel op de pan en geregeld draaien
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:55 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Een tosti zonder oude kaas is als een SC zonder Cue. Het is wel te doen maar met is toch zeker leuker.Je bent ook wel een schat heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*meldtquote:![]()
Hij is de bonuslevel eindbaas!quote:
OMGquote:
Dan zullen we eens zien hoe we jou gaan ... verslaan...quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:52 schreef Sigmund666 het volgende:
Nog bitches die BF:BC2 op Xbox spelen?
Ik hette die toekevoekt!quote:
yesyes! Gister nog een paar leuke potjes gehad met edje, kneus,tauch,soldmayor en mainframesquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:52 schreef Sigmund666 het volgende:
Nog bitches die BF:BC2 op Xbox spelen?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:00 schreef Edwinuss het volgende:
Damn, dat noem ik nog eens een topickill.
Anders heb je geen bitch om te ownen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:40 schreef Edwinuss het volgende:
Gizmo.
Ik ga straks weer die bitches ownen met BC2. Doe je mee?
Kans is wel aanwezig ja!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:40 schreef Edwinuss het volgende:
Gizmo.
Ik ga straks weer die bitches ownen met BC2. Doe je mee?
dat je bepaalde dingen wilt zien, zagen we al in je andere postquote:
Deze zin kan heel erg verkeerd opgevat worden.quote:
Ik suggereer helemaal niet dat ik iets wil zienquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kans is wel aanwezig ja!
[..]
dat je bepaalde dingen wilt zien, zagen we al in je andere post!
Ik speel het vooral omdat ik een achievementwhore ben en ik het spel destijds niet links kon laten liggen voor 8 euro, aangezien hij nu weer 20 euri's isquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:05 schreef Nebo het volgende:
Tja, Lego Batmanhet enige leuke in die game was wanneer je in twee slome kartwagentjes kon rijden om daarmee tikkertje te doen.
Er gaan geruchten van een dat HL2 EP3 en Portal 2 met elkaar verbonden wordenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:53 schreef CraniuM het volgende:
Portal
Beter dat ze weer met een nieuwe ep voor HL komen.
Mja, snap eigelijk ook niet dat iedereen Portal ZOOOO tof vind, in het begin is het nog wel leuk ma na een half uur word het behoorlijk saai.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:55 schreef RitseB het volgende:
[..]
Er gaan geruchten van een dat HL2 EP3 en Portal 2 met elkaar verbonden worden
Portal is best een leuke puzzelgamequote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:57 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Mja, snap eigelijk ook niet dat iedereen Portal ZOOOO tof vind, in het begin is het nog wel leuk ma na een half uur word het behoorlijk saai.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:55 schreef RitseB het volgende:
[..]
Er gaan geruchten van een dat HL2 EP3 en Portal 2 met elkaar verbonden worden
quote:
en de batterij duur?quote:
Batterijen zijn altijd duurquote:
Dat is helaas zeker een minpunt, het is een goede batterij maar ook een zeer krachtig apparaat dus dat kan best snel gaan als je hem constant gebruikt.quote:
Dat geloof ik direct.. Al moet ik zeggen dat ik de pics van gewoon lekkere wijven leuker vind dan bovenstaandequote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:51 schreef koei het volgende:
Zo, ik ben vanavond flink afgegaanVorige keer met blowen deed ik 118 jonko's, deze keer kwam ik niet verder dan 48... En dat is inclusief een bong (die gevolgd werd door twee jonko's).
Mijn ego heeft een flinke deuk opgelopen...
Tweede rondje ging gelukkig al wel een stuk beter! Na vijf trekjes stond ik al op om naar huis te gaan! Alleen konden we de zak met wiet helaas niet afmaken
Was jij gisteravond ook 1 van die personen die helemaal van slag raakte, toen dat vrouwe persoon die bij me was iets zei door de xbox mic?quote:
dat had ik dus ook in de reviews gelezenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:20 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat is helaas zeker een minpunt, het is een goede batterij maar ook een zeer krachtig apparaat dus dat kan best snel gaan als je hem constant gebruikt.
Zeker nu ik net heb heb ik hem bijna constant in mn handen, hij heeft ook constant internet verbinding voor email en facebook widget.
Ik denk wel dat andere telefoons van deze generatie hetzelfde probleem hebben, maar voor die geweldige functionaliteit laad ik graag wat vaker op.
Gelukkig krijg je bij de n900 een lader, usbkabel en verzetstuk voor oude nokia laders-> micro usb, dus eigenlijk 3 laders
Maar elke nacht opladen moet sowieso, als je vanaf 's ochtends vroeg nonstop bezig bent kan ie eerder op de avond al wat energie nodig hebben.
Ik heb de hele avond Lego Batman zitten spelenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:02 schreef badboynova het volgende:
[..]
Was jij gisteravond ook 1 van die personen die helemaal van slag raakte, toen dat vrouwe persoon die bij me was iets zei door de xbox mic?
Ah dat was jij dus? Het ging er iig toch over dat ze wou weten of edje goed was in bed?!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:02 schreef badboynova het volgende:
[..]
Was jij gisteravond ook 1 van die personen die helemaal van slag raakte, toen dat vrouwe persoon die bij me was iets zei door de xbox mic?
ik vertelde dat ED een bed baas is, dus ze wilde/moest een geintje uithalen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah dat was jij dus? Het ging er iig toch over dat ze wou weten of edje goed was in bed?!
Haha ed was idd weg jaquote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:12 schreef badboynova het volgende:
[..]
ik vertelde dat ED een bed baas is, dus ze wilde/moest een geintje uithalen.
Hij was verrekt snel van slagen ik ging van zo
![]()
![]()
quote:
Mygamercard.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:24 schreef badboynova het volgende:
[..]
waar trek je dit zo vandaan
ik zie het al.
het leek ff een kippenhok, toen ze wat zei tegen julliequote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha ed was idd weg ja! Maar goed, er waren er ook meer weg in 1 keer
!
Yupquote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dat had ik dus ook in de reviews gelezen
dan is het dus net een iphone met ze batterij!
haha tja, tijdens het gamen moet ze stil zijn hequote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:26 schreef badboynova het volgende:
[..]
het leek ff een kippenhok, toen ze wat zei tegen jullie
mwa bij de N97 is de batterij wel top!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:31 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Yupmaar dat zal je met alle awesome telefoons hebben, ik heb in ieder geval altijd een lader mee
En zoveel verschil is t ook niet met mn n95 dus ik ben t wel gewend
Het hele album is weer heerlijk. Anders dan we van ze gewend zijn, maar wel heerlijkquote:
Top nummer!quote:
croissantje met knakworst erinquote:
Kijk uit wat je zeg, want sommige zijn bang voor vrouwenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
croissantje met knakworst erin! Handig zo'n vrouwtje :x
Tof dat de rapper waar die naar luisterde hem gaat verdedigenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:34 schreef badboynova het volgende:
[..]
Kijk uit wat je zeg, want sommige zijn bang voor vrouwen.
Man opgepakt voor luisteren rapmuziek
[ afbeelding ]![]()
Wie had dat verwacht van hemquote:
het einde is tofquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:58 schreef lkb9000 het volgende:
http://www.gametrailers.com/video/angry-video-screwattack/62615
cinemassacre.comquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:17 schreef CraniuM het volgende:
[..]
True, die kop ook
Maar AVGN is sowieso een held.
Ik kan me ook moeilijk voorstellen dat ik de huidige games over 30 jaar vreeeselijk lelijk vindquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:13 schreef Nebo het volgende:
Hehe prachtig om over zoiets na te denken. Ik kan me ook niet voorstellen wat we over een jaar of 30 aan het doen zijn
quote:Het aarsbisdom heeft laten weten dat kinderen van homoseksuele ouders op katholieke scholen voor verwarring kunnen zorgen.
AVGN. He played the shitty games that sucked ass!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:58 schreef lkb9000 het volgende:
http://www.gametrailers.com/video/angry-video-screwattack/62615
He'd rather haaaaaaave, a buffaloooooooo, take a diarhea dump in his eeeeaaarquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:12 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
AVGN. He played the shitty games that sucked ass!
Ik ken hem ja, maar weet niet welke het isquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:33 schreef Sigmund666 het volgende:
He's the angry Atari/Sega nerd!
(er was zo'n aflevering waarin een montage van 5 minuten aan vooraf ging met allerlei mensen die de AVGN theme op allerlei instrumenten bespeelde, van viool tot cello tot aan een xylofoon aan toe. Weet iemand nog welke aflevering dat was? :' ) )
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:44 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
Fucking chille muziek maken ze
Gewoon nu de stoute schoenen aantrekken en jezelf gaan verwennen, want morgen hebben we weer regen en sneeuw.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:45 schreef Cue_ het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik iets slechts uit de supermarkt ga halen en mij morgens chuldig ga voelen. Of dat ik gewoon thuis blijf en vandaag en morgen op komkommer ga teren
Ik heb mijzelf eergister al verwend omdat ik mezelf zielig en ziek vondquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:48 schreef badboynova het volgende:
[..]
Gewoon nu de stoute schoenen aantrekken en jezelf gaan verwennen, want morgen hebben we weer regen en sneeuw.
je had het toch over eten?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb mijzelf eergister al verwend omdat ik mezelf zielig en ziek vond
Dicht jaquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:53 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
"Ik ben op loooowlands, jij bent op piiiiinkpop"
bazen zijn het!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |