abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78723324

Poit: De oldbie in de slowchat. Ziet zich als pater familias van de slowchat en is dit eigenlijk ook. Heeft een klein vierkant gedeukt autootje genaamd Viefje waar meer aan mankeert dan aan een lelijke kreupele bejaarde met chronische diarree: het kopje is hard, de rest kun je drinken.
Rossdale: De slowchatter die af en toe eens binnen komt hupsen en daarna weer even afwezig is. Heeft de bril van Spanky gestolen en is erg blij dat hij zijn modrechten kwijt is. Houdt koei 's nachts wakker met zijn imitatie van disjfa.
Lyzio: De boerse slowchatter. Viert fanatiek vasteloavend ofzoiets en is coach van iets. Heeft de Mexicaanse griep meegenomen van zijn vakantie. Koning der koningen door in het bezit te zijn van een heuze tap! Oprichter van het LBF! ALL HAIL!
Misan: De heel erg slowchatter die niet zo heel erg slowchatter meer is. Heeft sinds kort net als de rest geen sociaal leven meer en is de opperbal uit de slowchat.
koei: De leukste slowchatter. Zorgt altijd voor een vrolijke noot en is de favoriete gesprekspartner van iedereen. Maakt daarnaast ook hele mooie OP's.
Pettigrew81: De workaholic slowchatter. Heeft drie of twee baantjes en heeft daarnaast nog tijd over voor zijn haat/liefde-verhouding met AQuila. Mocht je pillen nodig hebben, dan is hij je man!
disjfa: De oudste slowchatter. Met zijn bijna veertig jaren heeft hij AQuila in shock gebracht. Houdt van mensen beledigen en heeft een grote collectie vreemde plaatjes. Heeft een haat-liefde verhouding met Lyzio en is daarnaast de grootste snurker uit de SC, hoewel Rossdale een goede tweede is!
Reintji: De recreatieve slowchatter. Maakt toffe X-ray foto's en is daarmee wereldberoemd geworden. De Tshirts zouden voor veel geld te koop zijn bij Lennie.
e97073: De apartste slowchatter. In de letterlijke betekenis van het woord. Verzint regelmatig verhalen over filmpjes van vreemdgaande vriendinnen, katten die stikken in kabels en huisgenoten die hem bedreigen. Heeft tevens de neiging om slappe beats te maken en is fanatiek UI bouwer. Heeft na Lennie en Petti ook besloten zijn nick aan te passen.
Fallen: De mysterieuze slowchatter. Gaat hardlopen op zondagochtend vroeg en zet slakjes overeind bij de padvinderij. Heeft irl HIMYM-momenten in de supermarkt inclusief het bijbehorende FAIL.
lkb9000: De slowchatter met tunnel. Heeft een eigen tunnel waar hij geld doorheen stopt en waar Poit jaloers op is. Doet een kunstzinnige opleiding en is dan ook een beetje 'apart'. Gaat raar doen na het eten van truffels.
Tain: De terug van weggeweest slowchatter! Is na een lange afwezigheid plots weer opgedoken en werkt nu als ambtenaar 'kneiterhard'! Tevens zit er een steekje los bij hem en vooral wat steekjes in zijn knie en wordt hij regelmatig voor knulliebullie uitgemaakt.
Socialdisorder: De lange slowchatter. Met zijn 3,91 is deze reus meer dan groot, hij is GIGANTISCH!! Daarnaast houdt ie erg van gesprekken met zn vriendinnetje hier in de SC voeren, en van slechte muziek!
Nebo: De hattrick slowchatter. Heeft na vele pogingen eindelijk een nieuw SC-topic aan mogen maken en scoorde vlak daarna ook gelijk een hattrick. Mag alleen nog maar aangelengde tequila's drinken.
GameBabe: De hoi-dag slowchatter die haar naam waar maakt. Met haar driedubbele leven is zij een sporadisch bezoekster. Ondanks haar uiterlijk dient men niet te zoetsappig over haar te denken aangezien ze je aars whooped met een ferme chokehold.
RitseB: De broekie slowchatter, zijn leeftijd wordt door disjfa gecompenseerd. Zet dit jaar zijn eerste stapjes in de grote enge wereld en kent truukjes om voor 5 cent gratis koffie te krijgen. Heeft zich erg snel omhooggeneukt in de crew en kan daardoor met Rossdale's knopjes spelen.
CraniuM: De eeuwige slowchatter. Deze jongen met hoofdletter M op het einde ja. De nieuwste en meest frisse SC'er die er op dit moment is. Hij heeft meteen zijn stempel gedrukt door in no time een topic vol te kankeren met Edwinuss. Blijft voor altijd in de SC.
De_Kok: De culinaire slowchatter. Zit onder de plak bij Poit en heeft een veel te grote TV voor z'n kamer. Daarnaast heeft hij ook nog een kneiter geil zusje waarvan hij geen foto's wil posten maar die wel gemakkelijk op Facebook is terug te vinden. Is beroemd om zijn 'kwaliteiten' in SingStar.
Gamer_V: De verdwaalde slowchatter. Vraagt zich af wat hij hier eigenlijk doet en heeft een stiekem fetisj voor tvp's. Niemand weet hoe Victor precies heet, maar bijnamen als Vladimir en Valentijn heeft hij des te meer. Is betrapt op breezers in de winkel kopen voor 'anderen'.
SummerBreeze: De breezerslet slowchatter. Is de breezerslet van SD en heeft een decolleté waar de Grand Canyon jaloers op is. Naast lustobject op zowel werk als de SC wordt ze gezien als de wijze lieve vrouw waarmee je geen ruzie wilt maken. Of dit komt daar haar foxy voorkomen of het feit dat ze een GVR als vriend heeft is niet duidelijk.
Lani: De vrouwelijke slowchatter. Houdt van Christian Bale met zo min mogelijk kleding aan, maar lieve ratjes zijn een goed alternatief. Neemt Poit niet mee op vakantie en woont in een huisje aan de rand van het bos.
Morpheus2002: De bazige slowchatter. Is ondanks zijn misleidende naam niet pas zeven jaren oud, maar al 19 jaar ouder. Draagt geen witte sokken naar het werk en zegt nog niet kaal te worden, maar aangezien hij ICT-er is heeft iedereen daar zo zijn twijfels bij...
Sigmund666: De oude meuk slowchatter. Deze man met baard uit Maastricht weet vaak de vinger op de zere plek te leggen bij kinderen uit de brugklas. Zijn gamesverzameling is indrukwekkend te noemen: hij heeft veel games, maar nog meer consoles.
badboynova: De domme slowchatter: koopt een slee op het moment dat het stopt met sneeuwen. Heeft een usericon die je pas herkent na uitleg.
SolidasRock: De ontrouwe slowchatter. Probeert chicks te versieren door zijn betrouwbare nickname. Woont echter in Den Haag, dus die act werkt helaas niet. Komt daarnaast slechts af en toe eens langshoppen, dus trouw is hij ook (nog) niet.
Cue_: Met haar ogen heeft ze menig GAM SCer (man/vrouw) weten te verleiden. Helaas blijkt mevrouw een ware piemelteaser zodra het puntje bij paaltje komt. Heeft smaak qua cabaret maar mist deze bij broodbeleg.

De schandpaal: (Minimaal twee topics normaal doen om hier vanaf te komen, eigenlijk zou de schandpaal niet nodig moeten zijn natuurlijk)
  • Flodder450
  • Nick-Gizmo
  • Kn0x voor het verkloten van de OP in de wiki

In memoriam:
    SpankmasterC: De slowchatter die zegt altijd bezig te zijn maar dat eigenlijk nooit is. Heeft als vreemde hobby het in de magnetron opwarmen van dode kraaien en staat voor alles open behalve voor poep opvangen in een zakje en daar vieze dingen mee doen. Meester Freddie!
    AQuila360: De minst gewaardeerde slowchatter. Iedereen vindt hem irritant maar dat deert hem niet. Gaat spelen in de film van Emarwii en is zijn grootste fan. Was sinds #99 verdwenen uit de SC maar kwam jammer genoeg terug in #126. Liet zich nog maar sporadisch zien en nu helemaal niet meer.
    larry_flynt: De slowchatter met grootheidswaanzin. Denkt dat hij die andere Hugh Hefner is, maar spreekt/schrijft wel verdomd goed Nederlands voor een Amerikaan.
    Skychat: De onfatsoenlijke slowchatter. Heeft zichzelf niet fatsoenlijk voorgesteld dus mag eigenlijk ook nog niet in de OP!

DE OP IS HIER TE VINDEN
    De persoon die een SC-topic sluit opent de volgende. Heeft deze persoon dit niet binnen een kwartier gedaan dan is het aan anderen om een nieuw SC-topic te openen.
  •   donderdag 4 maart 2010 @ 11:31:31 #2
    138965 Kn0x
    BLLAAARGH!
    pi_78723355
    *eist alsnog een house warming party verdeuri!*
    Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
      donderdag 4 maart 2010 @ 11:31:59 #3
    138965 Kn0x
    BLLAAARGH!
    pi_78723376
    quote:
    De schandpaal: (Minimaal twee topics normaal doen om hier vanaf te komen, eigenlijk zou de schandpaal niet nodig moeten zijn natuurlijk)
    # Flodder450
    # Nick-Gizmo
    # Kn0x voor het verkloten van de OP in de wiki
    Al ruim behaald
    Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
      donderdag 4 maart 2010 @ 11:32:31 #4
    182714 RitseB
    Walking like a lucky charm
    pi_78723404
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 11:31 schreef Kn0x het volgende:
    *eist alsnog een house warming party verdeuri!*
    Quoted for great justice
    Do androids dream of electric sheep?
    pi_78723623
    Terug vind Party
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      donderdag 4 maart 2010 @ 11:38:01 #6
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_78723658
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 11:37 schreef Tain het volgende:
    Terug vind Party
    dat dus...
    He didn't set up the rhyme with meaningless words.
    As you predicted or assumed everything was calculated
    Every word had purpose just not always on the surface.
    But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
    pi_78723778
    MIJN TV IS GEVALLEN VAN DE MUUR
    pi_78723874
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 11:40 schreef Edwinuss het volgende:
    ! foto's!
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_78723940
    Hij is zo op het tafeltje gevallen.
    pi_78724044
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 11:27 schreef RitseB het volgende:
    Gezakt
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 11:40 schreef Edwinuss het volgende:
    pi_78724170
    Jezus Ritse!! Kut!!
    En edje.. Schade??
    Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
    Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
    pi_78724181
    DUS TOCH EEN TECHWOOD
    xboxlive: dnova79
    Psn: dnova79
    als god komt, kreunt hy dan (6)
    AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
    pi_78724210
    Ik loop maar wat te trollen schatjes.
    pi_78724280
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 11:50 schreef Edwinuss het volgende:
    Ik loop maar wat te trollen schatjes.
    JAHOOOOR!!
    pi_78724311
    DE SENSATIE

KWAM JE BIJNA KLAAR?
    pi_78724477
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 11:52 schreef Edwinuss het volgende:
    DE SENSATIE

KWAM JE BIJNA KLAAR?
    Nee..
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_78724507
    pi_78724513
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 11:55 schreef Poit het volgende:

[..]

Nee..
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_78724551
    Even firefox installeren op m'n telefoon
    pi_78724598
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 11:56 schreef lkb9000 het volgende:
    Hoe bevalt je nieuwe NEUKIA?

HAHAHHAHAHHAHAHHHHAHAAAAA
    pi_78724602
    quote:
    Heb je hem binnen?? Gooi hem eens op de grond?
    pi_78724608
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_78724655
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 11:31 schreef Kn0x het volgende:

[..]

Al ruim behaald
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
    Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
    pi_78724671
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 11:57 schreef Poit het volgende:

[..]

Heb je hem binnen?? Gooi hem eens op de grond?
    OK
    pi_78724692
    pi_78724698
    Ik heb ook een neukia gekocht.
    pi_78724707
    quote:
    Morgen wil ik een verslag!
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
      donderdag 4 maart 2010 @ 12:01:37 #28
    267443 Cue_
    Cuecumbergirl
    pi_78724792
    pi_78724816
    KRIJG JE WEER NIET GENOEG AANDACHT
      donderdag 4 maart 2010 @ 12:03:14 #30
    267443 Cue_
    Cuecumbergirl
    pi_78724849
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 11:59 schreef Edwinuss het volgende:
    ik las neukla
    pi_78724898
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 12:03 schreef Cue_ het volgende:

[..]

ik las neukla
      donderdag 4 maart 2010 @ 12:05:26 #32
    267443 Cue_
    Cuecumbergirl
    pi_78724937
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 12:04 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Met kleine lettertje lijken de i en l nogal op elkaar
    pi_78724961
    Ik heb daar geen moeite mee.

Misschien brilletje kopen?
      donderdag 4 maart 2010 @ 12:06:30 #34
    267443 Cue_
    Cuecumbergirl
    pi_78724988
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 12:05 schreef Edwinuss het volgende:
    Ik heb daar geen moeite mee.

Misschien brilletje kopen?
    Heb al lenzen
    pi_78724996
    pi_78725232
    Altijd leuk, Disturbed op de achtergrond
    pi_78725359

ALTIJD LEUK DIE KANYE WEST OP DE ACHTERGROND.
    pi_78725383
    Oeps, sorry voor de caps.

pi_78725566
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 12:15 schreef Edwinuss het volgende:

ALTIJD LEUK DIE KANYE WEST OP DE ACHTERGROND.
    nee
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 12:15 schreef Edwinuss het volgende:
    Oeps, sorry voor de caps.

donderdag 4 maart 2010 @ 12:21:37 #40
    187674 Sigmund666
    Do not feed the Residents
    pi_78725641
    Waarom is Ritse gezakt?
    SPOILER
    U heeft de issues, ik heb de tissues.
    Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
    pi_78725801
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 12:21 schreef Sigmund666 het volgende:
    Waarom is Ritse gezakt?
    SPOILER
    SPOILER
    pi_78725883
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_78725964
    Waarom is Ritse gezakt?
    SPOILER
      donderdag 4 maart 2010 @ 12:41:46 #44
    138965 Kn0x
    BLLAAARGH!
    pi_78726426
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 12:21 schreef Sigmund666 het volgende:
    Waarom is Ritse gezakt?
    SPOILER
    pi_78726661
    DOE EENS NORMAAL OVER RITSE DAAR KAN HIJ NIKS AAN DOEN
      donderdag 4 maart 2010 @ 12:56:07 #46
    138965 Kn0x
    BLLAAARGH!
    pi_78726903
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 12:48 schreef Edwinuss het volgende:
    DOE EENS NORMAAL OVER RITSE DAAR KAN HIJ NIKS AAN DOEN
    NIET ZO SCHREEUWEN JA DAT IS HELEMAAL NERGENS VOOR NODIG VERDEURI
    pi_78726930
    DUBBEL
    pi_78726935
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 11:59 schreef Edwinuss het volgende:
    En eergister nog een BB?
    pi_78727053
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 12:57 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

En eergister nog een BB?
    Ik bedoelde Nokia

Ik heb een Blackberry in mijn hand gehad en was toch niet wat ik wou. Nu een Nokia E71.
    pi_78727078
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 13:00 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ik bedoelde Nokia

Ik heb een Blackberry in mijn hand gehad en was toch niet wat ik wou. Nu een Nokia E71.
    lol

kun je hem nog terug brengen? Heb er hier nog 1tje in de doos liggen
    pi_78727098
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 13:00 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

lol

kun je hem nog terug brengen? Heb er hier nog 1tje in de doos liggen
    Nee, dat kan niet meer..
    pi_78727765
    Hmm zie net op die telefoonvergelijk site te kijken, en twijfel nog sterk over die N900
    Voornamelijk batterij duur wat me tegen zit!
    pi_78727790
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 13:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
    Hmm zie net op die telefoonvergelijk site te kijken, en twijfel nog sterk over die N900
    Voornamelijk batterij duur wat me tegen zit!
    welke site is dat? benieuwd is
    pi_78727797
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 13:18 schreef Misan het volgende:

[..]

pi_78728078
    TViPhone
    pi_78728224
    Ik kan einde - fucking - lijk m'n SE Experia weer ophalen. Heb wel een nieuwe gekregen

Net weer buiten een wandelingetje gemaakt en tevens een heerlijk raspatatje verorberd!
    pi_78729354
    kut Ritse!
    Are you brave enough to fear?
    SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
    Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
    pi_78729424
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 13:57 schreef SocialDisorder het volgende:
    kut Ritse!
    pi_78730530
    Jammer dat je gezakt bent Ritse! Maar troost je met de gedachte dat alle goede mensen de eerste keer zakken! En mijn gratis tip voor het afrijden: vooraf een banaan eten!

Ik ga nu op weg naar Amsterdam! Even een vriendin afdroppen bij het olympisch stadion!
    RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
    pi_78730551
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 14:30 schreef koei het volgende:
    Jammer dat je gezakt bent Ritse! Maar troost je met de gedachte dat alle goede mensen de eerste keer zakken! En mijn gratis tip voor het afrijden: vooraf een banaan eten!

Ik ga nu op weg naar Amsterdam! Even een vriendin afdroppen bij het olympisch stadion!
    En als je hem in 1x hebt gehaald dan?
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_78730726
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 14:31 schreef Tain het volgende:

[..]

En als je hem in 1x hebt gehaald dan?
    Dan had je examinator zijn zakquotum voor de maand al gehaald
    pi_78730787
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 14:30 schreef koei het volgende:

euh... wat?

Ik heb bij de derde keer afrijden homeopathische meuk genomen tegen zenuwen waardoor ik wel gewoon af wist te rijden zonder problemen
    pi_78730919
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 14:35 schreef koei het volgende:

[..]

Dan had je examinator zijn zakquotum voor de maand al gehaald
    Had ie in 18 dagen zijn zakquotum gehaald, dat is best knap
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_78731163
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 14:40 schreef Tain het volgende:

[..]

Had ie in 18 dagen zijn zakquotum gehaald, dat is best knap
    Die van mij in 4
    Heb op dodenherdenking m'n rijbewijs gehaald
    En ook de 1ste keer natuurlijk! Maar die tip van de banaan klopt ritse. Heb ik ook gedaan bij het afrijden.
    pi_78731484
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 14:46 schreef Poit het volgende:

[..]

Die van mij in 4
    Heb op dodenherdenking m'n rijbewijs gehaald
    En ook de 1ste keer natuurlijk! Maar die tip van de banaan klopt ritse. Heb ik ook gedaan bij het afrijden.
    Ja ik ook. Ging die examinator lopen zeiken dat ik m'n handen nodig heb bij het rijden
      donderdag 4 maart 2010 @ 14:55:59 #66
    187674 Sigmund666
    pi_78731530
    Kutmiljaar! Heb ik net 40 euro af moeten dokken voor een nieuwe buiten en binnenband
    (Kan ik einde van de maand Just cause 2 of Heavy Rain dus wel vergeten)
    WTF is dat trouwens dat ik op de posters zie die in abri's hangen? Is Heavy Rain serieus in het Nederlands?!
    pi_78731678
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 14:54 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Ja ik ook. Ging die examinator lopen zeiken dat ik m'n handen nodig heb bij het rijden
    Jij eet toch je fruit met je voeten? Nadat je die geschild hebt met een samoeraizwaard?
    pi_78731714
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 15:00 schreef Poit het volgende:

[..]

Jij eet toch je fruit met je voeten? Nadat je die geschild hebt met een samoeraizwaard?
    Schillen? Ik eet mijn kokosnoten gewoon met schil
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_78731871
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 15:01 schreef Tain het volgende:

[..]

Schillen? Ik eet mijn kokosnoten gewoon met schil
      donderdag 4 maart 2010 @ 15:06:15 #70
    187674 Sigmund666
    pi_78731910
    Bazen eten alles met schil!
    Zelfs een fucking schilpad!
    pi_78731978
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 15:00 schreef Poit het volgende:

[..]

je weet best dat ik in een gemiddelde auto niet genoeg ruimte heb om m'n voeten naar m'n mond te brengen
    pi_78732053
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 15:07 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

je weet best dat ik in een gemiddelde auto niet genoeg ruimte heb om m'n voeten naar m'n mond te brengen
    Jij hebt in een gemiddelde auto niet genoeg ruimte om je voeten überhaupt ergens naartoe te brengen
      donderdag 4 maart 2010 @ 15:31:20 #73
    187674 Sigmund666
    pi_78732993
    gemiddelde auto, kent u die uitdrukking?!

pi_78734052
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 15:09 schreef Poit het volgende:

[..]

Jij hebt in een gemiddelde auto niet genoeg ruimte om je voeten überhaupt ergens naartoe te brengen
    Idd, ik moet verdomme gas geven met m'n kleine teen!
    pi_78734304
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 13:18 schreef Misan het volgende:

[..]

vorig topic ergens ! Uhm nieuwetelefoon.nl ofzo? Zal dadelijk eens ff checken voor je!
      donderdag 4 maart 2010 @ 16:18:32 #76
    138965 Kn0x
    BLLAAARGH!
    pi_78734896
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 15:06 schreef Sigmund666 het volgende:
    pi_78734973
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 16:18 schreef Kn0x het volgende:

[..]

Ik heb echt nog nooit gehoord van een schilpad..
      donderdag 4 maart 2010 @ 16:29:02 #78
    138965 Kn0x
    BLLAAARGH!
    pi_78735348
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 16:20 schreef Poit het volgende:

[..]

Ik heb echt nog nooit gehoord van een schilpad..
    Dat maakt het juist zo grappig
    pi_78735364
    Even Quake 3 op m'n telefoon zetten
    pi_78735668
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 16:29 schreef Kn0x het volgende:

[..]

Dat maakt het juist zo grappig
    Fuck.. Ik voel me net Morthill..
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 16:29 schreef lkb9000 het volgende:
    Even Quake 3 op m'n telefoon zetten
    Wh00000000t
    pi_78736070
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 15:06 schreef Sigmund666 het volgende:
    pi_78743518

Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      donderdag 4 maart 2010 @ 19:46:56 #83
    182714 RitseB
    pi_78743659
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 19:44 schreef Tain het volgende:
    [ afbeelding ]
    Die nederlandse chick
    pi_78743806
    dat dikke wijf heeft tenminste tieten
    pi_78743970
    iemand ervaring met deze tel HTC Touch Pro2 QWERTY NL
    AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
      donderdag 4 maart 2010 @ 19:58:25 #86
    187674 Sigmund666
    pi_78744200
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 19:49 schreef Misan het volgende:
    dat dikke wijf heeft tenminste tieten
    En als haar buik aan 2 kanten aandrukt heeft ze een tweede kont
    pi_78745819
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 19:58 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

En als haar buik aan 2 kanten aandrukt heeft ze een tweede kont
      donderdag 4 maart 2010 @ 20:34:04 #88
    137377 Gamer_V
    Zie signature
    pi_78746021
    Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
    *O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
      donderdag 4 maart 2010 @ 20:37:26 #89
    187674 Sigmund666
    pi_78746181
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 20:34 schreef Gamer_V het volgende:

Vlaggetjesmasturbatiefetisjisme?
      donderdag 4 maart 2010 @ 20:40:01 #90
    137377 Gamer_V
    Zie signature
    pi_78746307
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 20:37 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Vlaggetjesmasturbatiefetisjfetisjisme
    Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
    pi_78746317
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 20:37 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Met het prikkertje in je pisbuis
    pi_78746706
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 20:40 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Met het prikkertje in je pisbuis
    Echte bazen gebruiken saté prikkers daar voor.
    pi_78747353
    Lief dagboek,

Hahaha,..

* Reintji ging nog even snel een skibril kopen. (jeweetz lenny, bij die boardwinkel in de Oosterpoort)

* Reintji vond die bril van 120euries wel erg mooi, maar tja, beetje duur.

* Reintji : "Doe mij die Sinner bril van 60,- Euro maar meneer."

Meneer;"Dat is een leuke instapper en een nederlands product. Daarom een stuk aardiger geprijst."

* Reintji :"Nou da's mooi. Zo goed kan ik nu ook weer niet skiën. Dag meneer"

Meneer;"Veel plezier en een fijne avond dan maar.."

* Reintji :"Dank u wel!"

Pomdipdm,...

* Reintji Loopt terug naar de auto.

Wat, een flep?! 52,80! 5m fout parkeren

Tip: volgende keer maar wel gewoon die dure bril kopen en met de fiets gaan.
      donderdag 4 maart 2010 @ 21:02:36 #94
    182714 RitseB
    pi_78747403
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 21:01 schreef Reintji het volgende:
    Lief dagboek,

Hahaha,..

* Reintji ging nog even snel een skibril kopen. (jeweetz lenny, bij die boardwinkel in de Oosterpoort)

Meneer;"Dat is een leuke instapper en een nederlands product. Daarom een stuk aardiger geprijst."

Pomdipdm,...

[ afbeelding ]

Naai
      donderdag 4 maart 2010 @ 21:03:07 #95
    187674 Sigmund666
    pi_78747432
    Fietsen zijn baas!
    pi_78747510
    mompelt goedkoop is duurkoop.
      donderdag 4 maart 2010 @ 21:06:37 #97
    187674 Sigmund666
    pi_78747630
    Koop de agent die je heeft bekeurt om met de zonnebril
    "Je had last van de laaghangende zon en zag daardoor het parkeerbonnetje niet!"
    pi_78748012
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 21:06 schreef Sigmund666 het volgende:
    Koop de agent die je heeft bekeurt om met de zonnebril
    "Je had last van de laaghangende zon en zag daardoor het parkeerbonnetje niet!"
    Die falers met één streep en een bromscooter.
    pi_78748060
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 21:14 schreef Reintji het volgende:

[..]

De BIG.
      donderdag 4 maart 2010 @ 21:16:18 #100
    187674 Sigmund666
    pi_78748082
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 21:14 schreef Reintji het volgende:

[..]

Beetje respect ja! Dat zijn geen falers.
    SPOILER
    (dat is hier zo althans)
    pi_78748301
    quote:
    Lief dagboek,

Hahaha,..

Pomdipdm,...

[ afbeelding ]

Dat is kut ja
    waar had je geparkeerd dan?
    pi_78748380
    Arjen is de mol niet
    pi_78748495
    Dat wist ik allang!

Maar wel jammer dat hij eruit is, hij was tof! Sanne had eruit gemoeten, die is niet leuk.
      donderdag 4 maart 2010 @ 21:25:39 #104
    187674 Sigmund666
    pi_78748532
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 21:22 schreef Misan het volgende:
    Arjen is de mol niet
    Ach man! Sla geen onzin uit! Henk is de mol

pi_78749684
    quote:
    Lief dagboek,

Hahaha,..

Pomdipdm,...

[ afbeelding ]

Aww! Maar je hebt wel een Sinner skibril! Mijn Sinnerbril gaat al zeker tien wintersporten mee! En dat terwijl hij meestal in een jaszak gepropt zit omdat ik 'm alleen gebruik als het sneeuwt of slecht zicht is. Voor mooi weer heb ik een aantal mooie nep oakleys die heerlijk zitten en met stoere spiegelende glazen!
    pi_78750390
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 21:21 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Dat is kut ja
    waar had je geparkeerd dan?
    Radesingel, hoekje trompbrug
    pi_78750769
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 21:47 schreef koei het volgende:

[..]

Aww! Maar je hebt wel een Sinner skibril! Mijn Sinnerbril gaat al zeker tien wintersporten mee! En dat terwijl hij meestal in een jaszak gepropt zit omdat ik 'm alleen gebruik als het sneeuwt of slecht zicht is. Voor mooi weer heb ik een aantal mooie nep oakleys die heerlijk zitten en met stoere spiegelende glazen!
    nep oakleys
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_78750975
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 22:09 schreef Tain het volgende:

[..]

nep oakleys
    Hoezo? Wat het merk is boeit me niet dat mogen ze eraf halen, het gaat mij om het model! En dan beter 5 euro per bril, dan 150 (zeker aangezien wintersportbrillen bij een foute val direct de prullenbak in kunnen). Ik heb ooit eens hetzelfde model zonder merkje ergens gekocht voor 10 euro, maar daar hadden ze er maar één van dat model. Tegenwoordig laat ik ze door mn ouders meenemen vanaf vakantie.

En mn ouders gaan komende week nog niet op vakantie, maar pas de week erna
    pi_78751162
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 22:14 schreef koei het volgende:

[..]

Hoezo? Wat het merk is boeit me niet dat mogen ze eraf halen, het gaat mij om het model! En dan beter 5 euro per bril, dan 150 (zeker aangezien wintersportbrillen bij een foute val direct de prullenbak in kunnen). Ik heb ooit eens hetzelfde model zonder merkje ergens gekocht voor 10 euro, maar daar hadden ze er maar één van dat model. Tegenwoordig laat ik ze door mn ouders meenemen vanaf vakantie.

En mn ouders gaan komende week nog niet op vakantie, maar pas de week erna
    Het materiaal waarvan een Oakley gemaakt is gaat toch niet bij een foute val zo snel kapot of wel?
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      donderdag 4 maart 2010 @ 22:27:29 #110
    187674 Sigmund666
    pi_78751633
    Tjezus christus wat een sadness
    MOET je perse een iTunes account aanmaken om te registreren of wat?!
    pi_78752063
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 22:18 schreef Tain het volgende:

[..]

Het materiaal waarvan een Oakley gemaakt is gaat toch niet bij een foute val zo snel kapot of wel?
    Is gewoon hard plastic dus als je daaroverheen rolt is het kapot. Alleen de pootjes hebben speciale rubberen stukken om meer te kunnen hebben en soms kun je losse pootjes ook weer vastklikken maar niet altijd.
    pi_78752851
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 22:27 schreef Sigmund666 het volgende:
    Heb ook nog geen andere manier gevonden
    pi_78752895
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 22:35 schreef koei het volgende:

[..]

Is gewoon hard plastic dus als je daaroverheen rolt is het kapot. Alleen de pootjes hebben speciale rubberen stukken om meer te kunnen hebben en soms kun je losse pootjes ook weer vastklikken maar niet altijd.
    Mijn oakley heeft een metalen frame
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_78752900
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 22:27 schreef Sigmund666 het volgende:
    voor een iphone ofzo?
    pi_78753011
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      donderdag 4 maart 2010 @ 22:53:57 #116
    187674 Sigmund666
    pi_78753023
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 22:51 schreef Misan het volgende:

[..]

voor een iphone ofzo?
    iPod Touch.
    pi_78753083
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 22:53 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

iPod Touch.
    ah en anders kun je 'm helemaal niet gebruiken zeker

dat gezeik had ik ook bij mijn iphone
    pi_78753095
    en maar zeiken over koppelverkoop van microsoft
    pi_78753130
    quote:
    “Activision has refused to honor the terms of its agreements and is intentionally flouting the fundamental public policy of this state [California] that employers must pay their employees what they have rightfully earned,” attorney Robert Schwartz said in a statement. “Instead of thanking, lauding, or just plain paying Jason and Vince for giving Activision the most successful entertainment product ever offered to the public, last month Activision hired lawyers to conduct a pretextual ‘investigation’ into unstated and unsubstantiated charges of ‘insubordination’ and ‘breach of fiduciary duty,’ which then became the grounds for their termination on Monday, March 1.”
    Activision
    pi_78753558
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 22:51 schreef Tain het volgende:

[..]

Mijn oakley heeft een metalen frame
    Ja, oakley heeft ook meerdere modellen De meeste sportmodellen zijn van hard plastic met rubber
      donderdag 4 maart 2010 @ 23:07:05 #122
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_78753688
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 21:15 schreef badboynova het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

De BIG.
    Da's heul geen éénstreper, die heb een kroontje, dus een inspecteur.
      donderdag 4 maart 2010 @ 23:07:25 #123
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_78753702
    ow, wacht.. we waren al een pagina verder...
    pi_78753851
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 21:24 schreef koei het volgende:
    Dat wist ik allang!

Maar wel jammer dat hij eruit is, hij was tof! Sanne had eruit gemoeten, die is niet leuk.
    Sanne is de mol...
    DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
    pi_78754193
    Nee, kim is de mol!
    pi_78754661
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 23:17 schreef koei het volgende:
    Nee, kim is de mol!
    Nee, Kim is gewoon irritant!
    pi_78755694
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 23:17 schreef koei het volgende:
    Nee, kim is de mol!
    Kim is irri! Sanne = lovely!
    pi_78755776
    en Erik zal dan wel de mol zijn
      vrijdag 5 maart 2010 @ 00:20:37 #129
    187674 Sigmund666
    pi_78756762
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 23:53 schreef Misan het volgende:
    en Erik zal dan wel de mol zijn
    Neeeheeee. Henk is de mol!
    pi_78757167
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 22:55 schreef Misan het volgende:

[..]

ah en anders kun je 'm helemaal niet gebruiken zeker

dat gezeik had ik ook bij mijn iphone
    http://www.nieuwemobiel.nl/compare.php

dat was ie!
    pi_78757563
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 23:51 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Kim is irri! Sanne = lovely!
    Naar welke Sanne kijk jij dan?

Dat Kim irritant is ben ik wel met je eens. Sowieso hadden ze leuke mannen uitgezocht en maar matige vrouwen dit jaar.
    pi_78757734
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2010 00:47 schreef koei het volgende:

[..]

Naar welke Sanne kijk jij dan?

Dat Kim irritant is ben ik wel met je eens. Sowieso hadden ze leuke mannen uitgezocht en maar matige vrouwen dit jaar.
    oke oke, Sanne kan af en toe ook irritant zijn, maar Kim is echt een raar type !

Kwa kandidaten is het dit jaar vrij weinig alleen Erik heb ik tot nu toe leuk gevonden!
    pi_78758046
    Bed time!
    pi_78758242
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2010 00:53 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

oke oke, Sanne kan af en toe ook irritant zijn, maar Kim is echt een raar type !

Kwa kandidaten is het dit jaar vrij weinig alleen Erik heb ik tot nu toe leuk gevonden!
    Hoe kan je Arjen nou niet tof vinden? En Frits tijdens de nacht aan de ketting! Echt geweldig En die van di-rect was ook lekker fanatiek met het spel bezig, en die knul van de EO zou ook een leuke kandidaat geweest zijn, als hij er langer geweest was.

Maar Barbera, Hind, Loretta, Kim en Sanne zijn echt van die nietszeggende types. Alleen Barbera heeft zich nog een beetje laten zien... Van mij mag het een alleen mannen finale worden!
    pi_78760678
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2010 01:14 schreef koei het volgende:

[..]

Hoe kan je Arjen nou niet tof vinden? En Frits tijdens de nacht aan de ketting! Echt geweldig En die van di-rect was ook lekker fanatiek met het spel bezig, en die knul van de EO zou ook een leuke kandidaat geweest zijn, als hij er langer geweest was.

Maar Barbera, Hind, Loretta, Kim en Sanne zijn echt van die nietszeggende types. Alleen Barbera heeft zich nog een beetje laten zien... Van mij mag het een alleen mannen finale worden!
    Ik heb weinig met mannen!
      vrijdag 5 maart 2010 @ 09:12:36 #136
    138965 Kn0x
    BLLAAARGH!
    pi_78762240
      vrijdag 5 maart 2010 @ 09:38:12 #137
    111656 Poit
    12-08-12
    pi_78762899

Mogguh..
    * Poit rekt zich nog eens lekker uit.
    Heerlijke binnenkomst vanmorgen met leuke receptioniste
      vrijdag 5 maart 2010 @ 09:48:49 #138
    138965 Kn0x
    BLLAAARGH!
    pi_78763197
    Ik wil ook leuke receptioniste hier
    Wij hebben geeneens een receptie.
      vrijdag 5 maart 2010 @ 09:59:05 #139
    111656 Poit
    12-08-12
    pi_78763518
    Morgen opening van het pand hier. Hoop dat ik dan een biertje met d'r kan drinken
      vrijdag 5 maart 2010 @ 10:05:31 #140
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_78763716
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2010 09:59 schreef Poit het volgende:
    Morgen opening van het pand hier. Hoop dat ik dan een biertje met d'r kan drinken
    you smooth devil you.
      vrijdag 5 maart 2010 @ 10:06:26 #141
    111656 Poit
    12-08-12
    pi_78763742
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2010 10:05 schreef Fallen het volgende:

[..]

you smooth devil you.
    Meer een grote bangepoeperd
      vrijdag 5 maart 2010 @ 10:08:54 #142
    187674 Sigmund666
    pi_78763814
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2010 09:48 schreef Kn0x het volgende:
    Ik wil ook leuke receptioniste hier
    Wij hebben geeneens een receptie.
    DIE KUN JE WEL HEBBEN JONGUH! IK DROOM RECEPTIEBALIES! IK DROOM LEKKERE RECEPTIONISTES! IK HEB GEEN BALIE NODIG!!!!!111111
    pi_78763999
    Hoi.

Ik kom er net achter dat ik tegenover een school woon.
      vrijdag 5 maart 2010 @ 10:17:05 #144
    56056 SocialDisorder
    Come To Daddy
    pi_78764139
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2010 09:59 schreef Poit het volgende:
    "Zo, nu is het pand officieel open. Wat zou je er van vinden dat wij het pand gaan inzegenen?"
      vrijdag 5 maart 2010 @ 10:17:13 #145
    138965 Kn0x
    BLLAAARGH!
    pi_78764145
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2010 10:13 schreef Edwinuss het volgende:
    Hoi.

Ik kom er net achter dat ik tegenover een school woon.
    Leuk he, kindergeluiden 's ochtends vroeg als jij ligt te maffen
      vrijdag 5 maart 2010 @ 10:31:08 #146
    111656 Poit
    12-08-12
    pi_78764650
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2010 10:17 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

"Zo, nu is het pand officieel open. Wat zou je er van vinden dat wij het pand gaan inzegenen?"
    Na 5 biertjes moet die zin er wel uit kunnen komen
      vrijdag 5 maart 2010 @ 10:32:01 #147
    267443 Cue_
    Cuecumbergirl
    pi_78764684
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2010 10:31 schreef Poit het volgende:

[..]

Na 5 biertjes moet die zin er wel uit kunnen komen
    Je kan het
      vrijdag 5 maart 2010 @ 10:34:15 #148
    111656 Poit
    12-08-12
    pi_78764771
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2010 10:32 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je kan het
    pi_78765010
    En anders probeer je Cue nog een keer!
      vrijdag 5 maart 2010 @ 10:41:48 #150
    267443 Cue_
    Cuecumbergirl
    pi_78765044
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2010 10:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
    Lol
    pi_78765283
    hai
      vrijdag 5 maart 2010 @ 10:47:59 #152
    138965 Kn0x
    BLLAAARGH!
    pi_78765286
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2010 10:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
    Iedereen heeft Cue al geprobeerd
    SPOILER
      vrijdag 5 maart 2010 @ 10:49:09 #153
    267443 Cue_
    Cuecumbergirl
    pi_78765325
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2010 10:47 schreef Kn0x het volgende:

[..]

Iedereen heeft Cue al geprobeerd
    SPOILER
    En het is niemand gelukt
    SPOILER
    pi_78765454
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2010 10:17 schreef Kn0x het volgende:

[..]

Leuk he, kindergeluiden 's ochtends vroeg als jij ligt te maffen
    pi_78765494
    Die beer in je UI vindt het vast niet zo erg dat je vlakbij een school woont?
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_78765576
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2010 10:53 schreef Tain het volgende:
    Die beer in je UI vindt het vast niet zo erg dat je vlakbij een school woont?
    Dat is geen Pedobear

Maar anders denk ik van niet.
      vrijdag 5 maart 2010 @ 11:03:19 #157
    56056 SocialDisorder
    Come To Daddy
    pi_78765854
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2010 10:49 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En het is niemand gelukt
    SPOILER
    achossie...

vrijdag 5 maart 2010 @ 11:04:44 #158
    267443 Cue_
    Cuecumbergirl
    pi_78765910
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2010 11:03 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

achossie...

[ afbeelding ]
    Dat het jullie niet lukt, dat zegt niks over een ander he
    pi_78766146
    Alleen Poity heeft moeite gedaan geloof ik
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      vrijdag 5 maart 2010 @ 11:15:07 #160
    56056 SocialDisorder
    Come To Daddy
    pi_78766325
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2010 11:04 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat het jullie niet lukt, dat zegt niks over een ander he
    Ahum:
    quote:

[..]

En het is niemand gelukt
    SPOILER
    quote:
    En het is niemand gelukt
    quote:
    niemand
    quote:
    NIEMAND
    quote:
    NIEMAND
    dat sluit zeg maar 100% van de wereldbevolking uit
      vrijdag 5 maart 2010 @ 11:17:55 #161
    267443 Cue_
    Cuecumbergirl
    pi_78766424
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2010 11:15 schreef SocialDisorder het volgende:

dat sluit zeg maar 100% van de wereldbevolking uit
    ik doelde op 'niemand van jullie' .. dat dat niet gelijk duidelijk was. Dacht dat het niveau hoger was
    pi_78766998
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2010 11:17 schreef Cue_ het volgende:

[..]

ik doelde op 'niemand van jullie' .. dat dat niet gelijk duidelijk was. Dacht dat het niveau hoger was
    Hoog niveau??
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      vrijdag 5 maart 2010 @ 11:32:09 #163
    267443 Cue_
    Cuecumbergirl
    pi_78767060
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2010 11:30 schreef Tain het volgende:

[..]

Hoog niveau??
    Je weet wel.. richting de eindbaas enzo
    pi_78767403
    Tosti in de pan gemaakt.

En

Wat is jullie key to succes als het gaat om het maken van een tosti in de pan?
      vrijdag 5 maart 2010 @ 11:40:53 #165
    138965 Kn0x
    BLLAAARGH!
    pi_78767405
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2010 11:32 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ben jij de eindbaas?
      vrijdag 5 maart 2010 @ 11:42:12 #166
    138965 Kn0x
    BLLAAARGH!
    pi_78767453
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2010 11:40 schreef Edwinuss het volgende:
    Tosti in de pan gemaakt.

En

Veel kaas (oude kaas uiteraard) gebruiken.
    pi_78767486
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2010 11:32 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_78767489
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2010 11:42 schreef Kn0x het volgende:

[..]

Veel kaas (oude kaas uiteraard) gebruiken.
    Ik had helaas geen oude kaas in huis
      vrijdag 5 maart 2010 @ 11:44:56 #169
    267443 Cue_
    Cuecumbergirl
    pi_78767554
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2010 11:43 schreef Tain het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
      vrijdag 5 maart 2010 @ 12:11:43 #170
    56056 SocialDisorder
    Come To Daddy
    pi_78768623
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2010 11:17 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Niveau is dusdanig hoog dat correct gebruik van de Nederlandsche taal een vereiste is
      vrijdag 5 maart 2010 @ 12:16:31 #171
    56056 SocialDisorder
    Come To Daddy
    pi_78768795
      vrijdag 5 maart 2010 @ 12:34:31 #172
    187674 Sigmund666
    pi_78769474
    quote:
    Tosti in de pan gemaakt.

En

Geen. Daar heb je tosti-apparaten voor kerel
    (Een tosti in de pan maken maakt de tosti 9 van de 10 keer baggervet. Ik weet nog eens dat we een leerling hadden die 5 klontjes boter in de pan mikte en zo de tosti wou gaan maken. Resultaat: Het ding was meer een broodje onmiddelijke hartaanval. )
    pi_78769651
    quote:

[..]

En het is niemand gelukt
    SPOILER
    Hmmm...
      vrijdag 5 maart 2010 @ 12:55:30 #174
    138965 Kn0x
    BLLAAARGH!
    pi_78770175
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2010 11:43 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ik had helaas geen oude kaas in huis
    Een tosti zonder oude kaas is als een SC zonder Cue. Het is wel te doen maar met is toch zeker leuker.
    SPOILER
    pi_78770183
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2010 12:34 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Geen. Daar heb je tosti-apparaten voor kerel
    (Een tosti in de pan maken maakt de tosti 9 van de 10 keer baggervet. Ik weet nog eens dat we een leerling hadden die 5 klontjes boter in de pan mikte en zo de tosti wou gaan maken. Resultaat: Het ding was meer een broodje onmiddelijke hartaanval. )
    je moet het dan ook zonder boter of olie maken
      vrijdag 5 maart 2010 @ 12:56:59 #176
    111656 Poit
    12-08-12
    pi_78770225
    Ik heb wel zin in een lekkere eindbaas
      vrijdag 5 maart 2010 @ 13:10:48 #177
    187674 Sigmund666
    pi_78770722

pi_78770800
    quote:
    Tosti in de pan gemaakt.

En

Geen boter of olie, laag vuur, deksel op de pan en geregeld draaien
    pi_78770960
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2010 13:12 schreef Misan het volgende:

[..]

Geen boter of olie, laag vuur, deksel op de pan en geregeld draaien
    dat!
      vrijdag 5 maart 2010 @ 13:16:36 #180
    267443 Cue_
    Cuecumbergirl
    pi_78770962
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2010 12:55 schreef Kn0x het volgende:

[..]

Een tosti zonder oude kaas is als een SC zonder Cue. Het is wel te doen maar met is toch zeker leuker.
    SPOILER
    Je bent ook wel een schat he
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2010 12:56 schreef Poit het volgende:
    Ik heb wel zin in een lekkere eindbaas
    *meldt
    pi_78771027
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2010 13:16 schreef Cue_ het volgende:

[..]

[..]

*meldt
    ben jij een eindbaas?
    pi_78771173
    Eindbaas:
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      vrijdag 5 maart 2010 @ 13:28:34 #183
    187674 Sigmund666
    pi_78771488
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2010 13:21 schreef Tain het volgende:
    Eindbaas:
    [ afbeelding ]
    Hij is de bonuslevel eindbaas!
      vrijdag 5 maart 2010 @ 13:30:02 #184
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_78771555
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2010 13:21 schreef Tain het volgende:
    Eindbaas:
    [ afbeelding ]
    OMG
      vrijdag 5 maart 2010 @ 13:32:11 #185
    138965 Kn0x
    BLLAAARGH!
    pi_78771664
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2010 13:16 schreef Cue_ het volgende:

[..]

[..]

*meldt
    Dan zullen we eens zien hoe we jou gaan ... verslaan...
      vrijdag 5 maart 2010 @ 13:44:17 #186
    111656 Poit
    12-08-12
    pi_78772227
    Pff, is het vrijdag, heb ik het nog druk ook...
      vrijdag 5 maart 2010 @ 13:52:11 #187
    187674 Sigmund666
    pi_78772598
    Nog bitches die BF:BC2 op Xbox spelen?
    pi_78773227
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2010 13:52 schreef Sigmund666 het volgende:

edwinuss = tag
      vrijdag 5 maart 2010 @ 14:47:12 #189
    187674 Sigmund666
    pi_78774921
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2010 14:05 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

edwinuss = tag
    Ik hette die toekevoekt!
    pi_78775424
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2010 13:52 schreef Sigmund666 het volgende:
    yesyes! Gister nog een paar leuke potjes gehad met edje, kneus,tauch,soldmayor en mainframes
      vrijdag 5 maart 2010 @ 15:30:41 #191
    187674 Sigmund666
    pi_78776733
    Meh. Vanavond eigenlijk eerst Lego Batman uitspelen. Morgen krijg ik Trivial Pursuit en King Kong binnen
    (op naar de 2000g )
    pi_78782703
    Damn, dat noem ik nog eens een topickill.
    pi_78782900
    Tja, Lego Batman het enige leuke in die game was wanneer je in twee slome kartwagentjes kon rijden om daarmee tikkertje te doen.
    pi_78783025
    pi_78783193
    ik vind die lego games ook niet langer dan een halfuurtje leuk
    pi_78783996
    pi_78784355
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2010 18:00 schreef Edwinuss het volgende:
    Damn, dat noem ik nog eens een topickill.
    pi_78784411
    Gizmo.

Ik ga straks weer die bitches ownen met BC2. Doe je mee?
    pi_78785860
    Ik heb deze week een college gehad over taal en de verschillende interpretaties die mogelijk zijn per zin. Ik vond zojuist een hele mooie op de achterkant van het kartonnetje van een Mona-pudding

"Word blij en vrij en eet dit knettergekke toetje met mij"

Word blij en vrij
    en eet met mij

of

Word blij
    en vrij en eet met mij

pi_78785880
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2010 18:40 schreef Edwinuss het volgende:
    Gizmo.

Anders heb je geen bitch om te ownen?
    pi_78786874
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2010 19:11 schreef Nebo het volgende:

[..]

vrijdag 5 maart 2010 @ 19:32:48 #202
    182714 RitseB
    pi_78786907
    Edwinuss mag mij elk uur van de dag ownen
    pi_78786933
    pi_78787005
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2010 18:40 schreef Edwinuss het volgende:
    Gizmo.

Kans is wel aanwezig ja!
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2010 19:11 schreef Nebo het volgende:

[..]

dat je bepaalde dingen wilt zien, zagen we al in je andere post !
    pi_78787777
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2010 19:32 schreef RitseB het volgende:
    Edwinuss mag mij elk uur van de dag ownen
    Deze zin kan heel erg verkeerd opgevat worden.

Ed a.k.a BUBBA
    ownen hem heel hard.

pi_78789877
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2010 19:35 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Kans is wel aanwezig ja!
    [..]

dat je bepaalde dingen wilt zien, zagen we al in je andere post !
    Ik suggereer helemaal niet dat ik iets wil zien
      vrijdag 5 maart 2010 @ 20:34:52 #207
    187674 Sigmund666
    pi_78789943
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2010 18:05 schreef Nebo het volgende:
    Tja, Lego Batman het enige leuke in die game was wanneer je in twee slome kartwagentjes kon rijden om daarmee tikkertje te doen.
    Ik speel het vooral omdat ik een achievementwhore ben en ik het spel destijds niet links kon laten liggen voor 8 euro, aangezien hij nu weer 20 euri's is
      vrijdag 5 maart 2010 @ 21:43:16 #208
    182714 RitseB
    pi_78793726
    pi_78794043
    Valve
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      vrijdag 5 maart 2010 @ 21:49:40 #210
    182714 RitseB
    pi_78794096
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2010 21:48 schreef Tain het volgende:
    Valve
    Mijn dag is weer helemaal goed
    pi_78794295
    Portal

Beter dat ze weer met een nieuwe ep voor HL komen.
      vrijdag 5 maart 2010 @ 21:55:38 #212
    182714 RitseB
    pi_78794475
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2010 21:53 schreef CraniuM het volgende:
    Portal

Beter dat ze weer met een nieuwe ep voor HL komen.
    Er gaan geruchten van een dat HL2 EP3 en Portal 2 met elkaar verbonden worden
    pi_78794619
    Zou een keer tijd worden voor ep3
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_78794621
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2010 21:55 schreef RitseB het volgende:

[..]

Mja, snap eigelijk ook niet dat iedereen Portal ZOOOO tof vind, in het begin is het nog wel leuk ma na een half uur word het behoorlijk saai.
    pi_78794690
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2010 21:57 schreef CraniuM het volgende:

[..]

Mja, snap eigelijk ook niet dat iedereen Portal ZOOOO tof vind, in het begin is het nog wel leuk ma na een half uur word het behoorlijk saai.
    Portal is best een leuke puzzelgame
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_78794738
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2010 21:58 schreef Tain het volgende:

[..]

Portal is best een leuke puzzelgame
    Ik vind er maar geen zak aan
      vrijdag 5 maart 2010 @ 22:00:10 #217
    182714 RitseB
    pi_78794767
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2010 21:59 schreef CraniuM het volgende:

[..]

Ik vind er maar geen zak aan
    Dan vind ik jou ook geen zak aan
    pi_78794906
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2010 21:55 schreef RitseB het volgende:

[..]

pi_78794935
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2010 22:00 schreef RitseB het volgende:

[..]

Dan vind ik jou ook geen zak aan
    pi_78796936
    damn wat ben ik verliefd op de n900
      vrijdag 5 maart 2010 @ 22:46:07 #221
    187674 Sigmund666
    pi_78797501
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2010 22:36 schreef lkb9000 het volgende:

En de eerste Telefonoseksueel werd geboren.

TOFFIG!
    Je kunt ook met Ra's al Ghul of Hush spelen in Lego Batman

[ Bericht 20% gewijzigd door Sigmund666 op 05-03-2010 22:53:49 ]
    pi_78797895
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2010 22:36 schreef lkb9000 het volgende:
    en de batterij duur?
      vrijdag 5 maart 2010 @ 22:59:16 #223
    187674 Sigmund666
    pi_78798149
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2010 22:54 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

en de batterij duur?
    Batterijen zijn altijd duur
      vrijdag 5 maart 2010 @ 23:03:29 #224
    267443 Cue_
    Cuecumbergirl
    pi_78798363
    Echt he.. ik kijk ook weer in dit topic..
      vrijdag 5 maart 2010 @ 23:11:05 #225
    182714 RitseB
    pi_78798706
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2010 23:03 schreef Cue_ het volgende:
    Echt he.. ik kijk ook weer in dit topic..
    Vaker doen, dan raak je er aan gewend
    pi_78799099
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2010 22:54 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

en de batterij duur?
    Dat is helaas zeker een minpunt, het is een goede batterij maar ook een zeer krachtig apparaat dus dat kan best snel gaan als je hem constant gebruikt.

Zeker nu ik net heb heb ik hem bijna constant in mn handen, hij heeft ook constant internet verbinding voor email en facebook widget.

Ik denk wel dat andere telefoons van deze generatie hetzelfde probleem hebben, maar voor die geweldige functionaliteit laad ik graag wat vaker op.

Gelukkig krijg je bij de n900 een lader, usbkabel en verzetstuk voor oude nokia laders-> micro usb, dus eigenlijk 3 laders

Maar elke nacht opladen moet sowieso, als je vanaf 's ochtends vroeg nonstop bezig bent kan ie eerder op de avond al wat energie nodig hebben.
      zaterdag 6 maart 2010 @ 00:09:49 #227
    267443 Cue_
    Cuecumbergirl
    pi_78801097
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2010 23:11 schreef RitseB het volgende:

[..]

Vaker doen, dan raak je er aan gewend
    Dat geloof ik direct.. Al moet ik zeggen dat ik de pics van gewoon lekkere wijven leuker vind dan bovenstaande
    pi_78802410
    pi_78802413
    Zo, ik ben vanavond flink afgegaan Vorige keer met bowlen 118 punten, deze keer kwam ik niet verder dan 48 punten... En dat is inclusief een strike (die gevolgd werd door twee keer niks).

Mijn ego heeft een flinke deuk opgelopen...

Tweede rondje ging gelukkig al wel een stuk beter! Na vijf keer gooien stond ik al op 52 punten! Alleen konden we deze helaas niet afmaken
    pi_78802499
    quote:
    Op zaterdag 6 maart 2010 00:51 schreef koei het volgende:
    Zo, ik ben vanavond flink afgegaan Vorige keer met blowen deed ik 118 jonko's, deze keer kwam ik niet verder dan 48... En dat is inclusief een bong (die gevolgd werd door twee jonko's).

Mijn ego heeft een flinke deuk opgelopen...

Tweede rondje ging gelukkig al wel een stuk beter! Na vijf trekjes stond ik al op om naar huis te gaan! Alleen konden we de zak met wiet helaas niet afmaken
    pi_78802764
    Je vertaling klopt niet Edje. punten en niks noem je beide jonko's...

Ik heb wel erg goed gegeten trouwens! Ik zit nog steeds vol! Onbeperkt wokken
    pi_78802809
    Maakt niet uit Koei.

Hoe is het?
    pi_78802886
    Wel goed allemaal eigenlijk! Een gezellige avond gehad en een nuttige dag!

En hoe is het met jou?
    pi_78806294
      zaterdag 6 maart 2010 @ 08:58:29 #235
    187674 Sigmund666
    pi_78806318
    pi_78806350
    quote:
    Op zaterdag 6 maart 2010 08:58 schreef Sigmund666 het volgende:
    Was jij gisteravond ook 1 van die personen die helemaal van slag raakte, toen dat vrouwe persoon die bij me was iets zei door de xbox mic?
    pi_78806368
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2010 23:20 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Dat is helaas zeker een minpunt, het is een goede batterij maar ook een zeer krachtig apparaat dus dat kan best snel gaan als je hem constant gebruikt.

Zeker nu ik net heb heb ik hem bijna constant in mn handen, hij heeft ook constant internet verbinding voor email en facebook widget.

Ik denk wel dat andere telefoons van deze generatie hetzelfde probleem hebben, maar voor die geweldige functionaliteit laad ik graag wat vaker op.

Gelukkig krijg je bij de n900 een lader, usbkabel en verzetstuk voor oude nokia laders-> micro usb, dus eigenlijk 3 laders

Maar elke nacht opladen moet sowieso, als je vanaf 's ochtends vroeg nonstop bezig bent kan ie eerder op de avond al wat energie nodig hebben.
    dat had ik dus ook in de reviews gelezen
    dan is het dus net een iphone met ze batterij !
      zaterdag 6 maart 2010 @ 09:05:10 #238
    187674 Sigmund666
    pi_78806383
    quote:
    Op zaterdag 6 maart 2010 09:02 schreef badboynova het volgende:

[..]

Was jij gisteravond ook 1 van die personen die helemaal van slag raakte, toen dat vrouwe persoon die bij me was iets zei door de xbox mic?
    Ik heb de hele avond Lego Batman zitten spelen
    Tot op 3 achievements heb ik hem dan compleet uit. (moet alleen de co-op even laten schieten omdat ik geen 2e controller heb)
    pi_78806403
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_78806445
    quote:
    Op zaterdag 6 maart 2010 09:02 schreef badboynova het volgende:

[..]

Ah dat was jij dus? Het ging er iig toch over dat ze wou weten of edje goed was in bed?!
    pi_78806474
    quote:
    Op zaterdag 6 maart 2010 09:09 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ah dat was jij dus? Het ging er iig toch over dat ze wou weten of edje goed was in bed?!
    ik vertelde dat ED een bed baas is, dus ze wilde/moest een geintje uithalen.
    Hij was verrekt snel van slag en ik ging van zo
    pi_78806529
    quote:
    Op zaterdag 6 maart 2010 09:12 schreef badboynova het volgende:

[..]

ik vertelde dat ED een bed baas is, dus ze wilde/moest een geintje uithalen.
    Hij was verrekt snel van slag en ik ging van zo
    Haha ed was idd weg ja ! Maar goed, er waren er ook meer weg in 1 keer !
      zaterdag 6 maart 2010 @ 09:20:58 #243
    187674 Sigmund666
    pi_78806579

Nice. Het werkt
    pi_78806618
    quote:
    Op zaterdag 6 maart 2010 09:20 schreef Sigmund666 het volgende:
    [ afbeelding ]

Nice. Het werkt

waar trek je dit zo vandaan

ik zie het al.
      zaterdag 6 maart 2010 @ 09:25:51 #245
    187674 Sigmund666
    pi_78806635
    quote:
    Op zaterdag 6 maart 2010 09:24 schreef badboynova het volgende:

[..]

waar trek je dit zo vandaan

ik zie het al.
    Mygamercard.
    (het heeft bij mij enorm veel moeite gekost, moest een of andere ingewikkelde constructie gebruiken om het draaiende te krijgen, normaal kost het je veel minder moeite
    pi_78806645
    quote:
    Op zaterdag 6 maart 2010 09:17 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Haha ed was idd weg ja ! Maar goed, er waren er ook meer weg in 1 keer !
    het leek ff een kippenhok, toen ze wat zei tegen jullie
    pi_78806708
    quote:
    Op zaterdag 6 maart 2010 09:03 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

dat had ik dus ook in de reviews gelezen
    dan is het dus net een iphone met ze batterij !
    Yup maar dat zal je met alle awesome telefoons hebben, ik heb in ieder geval altijd een lader mee

En zoveel verschil is t ook niet met mn n95 dus ik ben t wel gewend
    pi_78806751
    pi_78806767
    StarCraft® II: Wings of Liberty™ Beta Test Invitation

Congratulations! You’ve been selected to participate in the beta test of StarCraft® II: Wings of Liberty™.

Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_78806802
    quote:
    Op zaterdag 6 maart 2010 09:26 schreef badboynova het volgende:

[..]

het leek ff een kippenhok, toen ze wat zei tegen jullie
    haha tja, tijdens het gamen moet ze stil zijn he ! Maar sigmund zat er niet bij!
    quote:
    Op zaterdag 6 maart 2010 09:31 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Yup maar dat zal je met alle awesome telefoons hebben, ik heb in ieder geval altijd een lader mee

En zoveel verschil is t ook niet met mn n95 dus ik ben t wel gewend
    mwa bij de N97 is de batterij wel top!
    pi_78807114
    oi
      zaterdag 6 maart 2010 @ 09:57:57 #252
    187674 Sigmund666
    pi_78807123
    Edjuh!!!!
    pi_78807261
      zaterdag 6 maart 2010 @ 10:07:40 #254
    187674 Sigmund666
    pi_78807272
    pi_78807303

pi_78807327
    quote:
    Het hele album is weer heerlijk. Anders dan we van ze gewend zijn, maar wel heerlijk
    pi_78807373
    Overigens ook een prachtige albumhoes. De Experience Edition is al besteld hier
      zaterdag 6 maart 2010 @ 10:19:15 #258
    187674 Sigmund666
    pi_78807454
    Stylo is zo'n beestenplaat omdat die oude 'soul'-achtige stijl PERFECT aansluit op de moderne stijl
    pi_78807669
      zaterdag 6 maart 2010 @ 10:37:38 #260
    187674 Sigmund666
    pi_78807785

Shit is so cash!
    pi_78807840
    quote:
    Op zaterdag 6 maart 2010 10:37 schreef Sigmund666 het volgende:

Shit is so cash!
    Prachtig nummer. Ik word er alleen zo droevig van.
      zaterdag 6 maart 2010 @ 10:53:34 #262
    187674 Sigmund666
    pi_78808108

(een van de meest toffe nummers ooit gemaakt Het nummer is zelfs zo eenvoudig geniaal dat ik het soms 6 keer achter elkaar hoor zonder dat het me de strot uit komt )
    pi_78808374
    quote:

Shit is so cash!
    Top nummer!
    pi_78808432
    croissantjes als ontbijt !
    pi_78808443
    quote:
    Op zaterdag 6 maart 2010 11:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
    croissantjes als ontbijt !
    Ik had vanochtend worstenbroodjes
    pi_78808613
    quote:

Shit is so cash!
    Origineel blijft beter
    pi_78808617
    De Just Cause 2 demo is tof! Ik vraag me alleen af hoe lang dit soort rampage-gedoe leuk zal blijven.
    pi_78808650
    pi_78808780
    quote:
    Op zaterdag 6 maart 2010 11:11 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ik had vanochtend worstenbroodjes
    croissantje met knakworst erin ! Handig zo'n vrouwtje :x
    pi_78808921
    quote:
    Op zaterdag 6 maart 2010 11:27 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

croissantje met knakworst erin ! Handig zo'n vrouwtje :x
    Kijk uit wat je zeg, want sommige zijn bang voor vrouwen .

Man opgepakt voor luisteren rapmuziek

[ Bericht 24% gewijzigd door badboynova op 06-03-2010 11:49:31 ]
    pi_78809976
    quote:
    Op zaterdag 6 maart 2010 11:34 schreef badboynova het volgende:

[..]

Kijk uit wat je zeg, want sommige zijn bang voor vrouwen .

Man opgepakt voor luisteren rapmuziek
    [ afbeelding ]
    Tof dat de rapper waar die naar luisterde hem gaat verdedigen
    pi_78809993
    Wat een onzinbericht van Djeez
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      zaterdag 6 maart 2010 @ 12:17:45 #273
    182714 RitseB
    pi_78810103
    quote:
    Op zaterdag 6 maart 2010 12:14 schreef Tain het volgende:
    Daar zeg je het al. Djeez
    pi_78810145
    quote:
      zaterdag 6 maart 2010 @ 12:20:28 #275
    137377 Gamer_V
    Zie signature
    pi_78810180
    quote:
    Wie had dat verwacht van hem
    pi_78810236
    Deze is helaas al geedit
    Stewardess uit vliegtuig gevallen
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_78813286
    Hehe prachtig om over zoiets na te denken. Ik kan me ook niet voorstellen wat we over een jaar of 30 aan het doen zijn
    pi_78813419
    quote:
    Op zaterdag 6 maart 2010 14:11 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

het einde is tof
    True, die kop ook

Maar AVGN is sowieso een held.
    pi_78814057
    quote:
    Op zaterdag 6 maart 2010 14:17 schreef CraniuM het volgende:

[..]

True, die kop ook

Maar AVGN is sowieso een held.
    cinemassacre.com
    quote:
    Op zaterdag 6 maart 2010 14:13 schreef Nebo het volgende:
    Hehe prachtig om over zoiets na te denken. Ik kan me ook niet voorstellen wat we over een jaar of 30 aan het doen zijn
    Ik kan me ook moeilijk voorstellen dat ik de huidige games over 30 jaar vreeeselijk lelijk vind
    pi_78814532
    Kleuter van school getrapt om lesbische ouders
    quote:
    Het aarsbisdom heeft laten weten dat kinderen van homoseksuele ouders op katholieke scholen voor verwarring kunnen zorgen.
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_78815306
    Ik heb zure snoepjes
      zaterdag 6 maart 2010 @ 15:12:41 #286
    187674 Sigmund666
    pi_78815382
    quote:
    AVGN. He played the shitty games that sucked ass!
    pi_78815492
    quote:
    Op zaterdag 6 maart 2010 15:12 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

AVGN. He played the shitty games that sucked ass!
    He'd rather haaaaaaave, a buffaloooooooo, take a diarhea dump in his eeeeaaar
    He'd rather eeeeaaaat, the rotten asshoooooole, of a roadkilled skunk and down it with beeeeeeer
      zaterdag 6 maart 2010 @ 15:33:19 #288
    187674 Sigmund666
    pi_78816045
    He's the angry Atari/Sega nerd!

(er was zo'n aflevering waarin een montage van 5 minuten aan vooraf ging met allerlei mensen die de AVGN theme op allerlei instrumenten bespeelde, van viool tot cello tot aan een xylofoon aan toe. Weet iemand nog welke aflevering dat was? :' ) )
    pi_78816109
    quote:
    Op zaterdag 6 maart 2010 15:33 schreef Sigmund666 het volgende:
    He's the angry Atari/Sega nerd!

(er was zo'n aflevering waarin een montage van 5 minuten aan vooraf ging met allerlei mensen die de AVGN theme op allerlei instrumenten bespeelde, van viool tot cello tot aan een xylofoon aan toe. Weet iemand nog welke aflevering dat was? :' ) )
    Ik ken hem ja, maar weet niet welke het is
      zaterdag 6 maart 2010 @ 15:44:31 #290
    111656 Poit
    12-08-12
    pi_78816337
    bwaaaaap
    pi_78816349

Fucking chille muziek maken ze
      zaterdag 6 maart 2010 @ 15:45:12 #292
    267443 Cue_
    Cuecumbergirl
    pi_78816359
    Ik zit te twijfelen of ik iets slechts uit de supermarkt ga halen en mij morgens chuldig ga voelen. Of dat ik gewoon thuis blijf en vandaag en morgen op komkommer ga teren
    pi_78816376
    quote:
    Op zaterdag 6 maart 2010 15:44 schreef lkb9000 het volgende:
    [ afbeelding ]

Fucking chille muziek maken ze
    pi_78816438
    quote:
    Op zaterdag 6 maart 2010 15:46 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Echt waar!
    pi_78816441
    quote:
    Op zaterdag 6 maart 2010 15:45 schreef Cue_ het volgende:
    Ik zit te twijfelen of ik iets slechts uit de supermarkt ga halen en mij morgens chuldig ga voelen. Of dat ik gewoon thuis blijf en vandaag en morgen op komkommer ga teren
    Gewoon nu de stoute schoenen aantrekken en jezelf gaan verwennen, want morgen hebben we weer regen en sneeuw.
      zaterdag 6 maart 2010 @ 15:49:08 #296
    267443 Cue_
    Cuecumbergirl
    pi_78816452
    quote:
    Op zaterdag 6 maart 2010 15:48 schreef badboynova het volgende:

[..]

Gewoon nu de stoute schoenen aantrekken en jezelf gaan verwennen, want morgen hebben we weer regen en sneeuw.
    Ik heb mijzelf eergister al verwend omdat ik mezelf zielig en ziek vond
    pi_78816504
    quote:
    Op zaterdag 6 maart 2010 15:49 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik heb mijzelf eergister al verwend omdat ik mezelf zielig en ziek vond
    je had het toch over eten?
      zaterdag 6 maart 2010 @ 15:52:24 #298
    267443 Cue_
    Cuecumbergirl
    pi_78816540
    quote:
    Op zaterdag 6 maart 2010 15:51 schreef badboynova het volgende:

[..]

je had het toch over eten?
    Datgene waar jij aan denkt staat los van gunnen.. dat doe ik gewoon
    pi_78816564
    quote:
    Op zaterdag 6 maart 2010 15:46 schreef Edwinuss het volgende: