ik ben niet zo sterk hoor en de bak van de buren hebben ze achter het huis dusquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:42 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Gooi alles stiekem in de bak van de buren.
Als je vuilnis in de bak gekregen hebt kun je het er vast ook weer zelf uitkrijgen. En er is vast nog iemand in je straat die z'n bak nog niet achter heeft gezet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:44 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
ik ben niet zo sterk hoor en de bak van de buren hebben ze achter het huis dus
nee bedankt ik wacht wel even zit ook de inhoud van de kattebak in dus neequote:Op donderdag 4 maart 2010 10:49 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Als je vuilnis in de bak gekregen hebt kun je het er vast ook weer zelf uitkrijgen. En er is vast nog iemand in je straat die z'n bak nog niet achter heeft gezet.
Heb je 'n ladder nodig daarvoor? Dan ben je niet erg lenig.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:53 schreef MvdZ het volgende:
Ladder pakken, klep open, erin klimmen en springen maar. Daarna heb je ongeveer de helft aan ruimte in de kliko
ga het ff proberen thnx voor de tipquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:53 schreef Innisdemon het volgende:
De meeste gemeenten staan niet toe dat je de container al de avond tevoren buitenzet. ik zou zeggen, bel even met de ophaaldienst, die auto's rijden toch voortdurend rond, dan kunnen ze 'm alsnog even komen legen. Kleine moeite,me dunkt.
ik ben net zo lenig als een harkquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:54 schreef JDR het volgende:
[..]
Heb je een ladder nodig daarvoor? Dan ben je niet erg lenig.
Ik leef met je mee.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:56 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
ik ben net zo lenig als een hark
sinds wanneer is dat dan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:53 schreef Innisdemon het volgende:
De meeste gemeenten staan niet toe dat je de container al de avond tevoren buitenzet. ik zou zeggen, bel even met de ophaaldienst, die auto's rijden toch voortdurend rond, dan kunnen ze 'm alsnog even komen legen. Kleine moeite,me dunkt.
De meeste gemeentes staan dat dus wel toe.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:44 schreef Fortitude het volgende:
Je moet hem ook de avond ervoor buiten zetten.
die komen echt niet buiten hun route terug hoorquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:55 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
ga het ff proberen thnx voor de tip
Hoe hoog is jouw kliko?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:53 schreef MvdZ het volgende:
Ladder pakken, klep open, erin klimmen en springen maar. Daarna heb je ongeveer de helft aan ruimte in de kliko
mag niet ook bij ons vwege de jongeren hier wij noemen ze al de kauwgombenden hier blagen van 15 jaar op de straat om 12 uur s'nachts bah in het pad bij ons ook ze gooien met blikjes bier over de schutting enzoquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sinds wanneer is dat dan?
ik hoorde juist dat je het mag, zolang het niet te vroeg is. Dus liefst na zonsondergang.
dus in de winter na 17:00 uur en in de zomer na 22:00 uur?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sinds wanneer is dat dan?
ik hoorde juist dat je het mag, zolang het niet te vroeg is. Dus liefst na zonsondergang.
mag ik de naam van je stad (mag per PM) want ik geloof er maar bar weinig van dat het echt niet mag van de gemeentequote:Op donderdag 4 maart 2010 11:02 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
mag niet ook bij ons vwege de jongeren hier wij noemen ze al de kauwgombenden hier blaghen van 15 jaar op de straat om 12 uur s'nachts bah in het pad bij ons ook ze gooien met blikjes bier over de schutting enzoen nee ik woon niet in de stad maar op het platte land haalderen
Haalderen stond er net ook alquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mag ik de naam van je stad (mag per PM) want ik geloof er maar bar weinig van dat het echt niet mag van de gemeente
weet dus niet of dat zonsondergang gedoe echt een maatstaf is, dat is wat ik geleerd heb gekregen van mijn oudersquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:03 schreef Marco_Woerden het volgende:
[..]
dus in de winter na 17:00 uur en in de zomer na 22:00 uur?
OF;quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:54 schreef JDR het volgende:
[..]
Heb je 'n ladder nodig daarvoor? Dan ben je niet erg lenig.
Hoger dan m'n middel. Zie m'n vorige post (Reactie op JDR).quote:
Zoals eerder in dit topic vermeld; Heeft het vuilnis bedrijf met jou een precieze tijd afgesproken waarop ze het vuilnis komen halen?quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
Klootzakken, zit je lekker met je eigen vuil.
Wat is dat toch tegenwoordig? Alles en iedereen komt maar te vroeg of te laat (bus, trein, vuilniswagen)
Je kan ook nergens meer op vertrouwen...
net zoals deze vraag, blijft het antwoord op de vraag naar de naam van de gemeente ook uit.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:20 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Zoals eerder in dit topic vermeld; Heeft het vuilnis bedrijf met jou een precieze tijd afgesproken waarop ze het vuilnis komen halen?
Wat gewoon belachelijk is, is dat je in sommige gemeentes een boete kunt krijgen als je de vuilnis te vroeg buiten zet.
gemeente Lingewaard wijsneus en woonplaats Haalderenquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
net zoals deze vraag, blijft de vraag naar de naam van de gemeente ook uit.
Ik denk dat TS doorheeft dat het een gevalletje: eigen schuld, dikke bult is
Niet heel hoog maar wel erg diep.quote:
waarom ben ik ineens een wijsneus? omdat ik het vreemd vind dat je je vuilnis niet de avond ervoor buiten mag zetten en ik dat voor je wil nakijken?quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:38 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
gemeente Lingewaard wijsneus en woonplaats Haalderen
5 meter.quote:
Waarom je volgens TS een wijsneus bent?quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waarom ben ik ineens een wijsneus? omdat ik het vreemd vind dat je je vuilnis niet de avond ervoor buiten mag zetten en ik dat voor je wil nakijken?
maar is het toch ook, iedereen zet zijn vuilnis de avond voor afhaaldag buiten, TS beweert dat dat niet mag vanwege de vele tokkies in haar buurt die alles overhoop gooien en na onderzoek blijkt dat dat een verzonnen feit is en de vuilnis gewoon op de reguliere manier buiten gezet mag worden.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:57 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Waarom je volgens TS een wijsneus bent?
Je hebt de klacht gewoon keihard de grond in getrapt met je 'het gevalletje eigen schuld' opmerking
Precies!quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar is het toch ook, iedereen zet zijn vuilnis de avond voor afhaaldag buiten, TS beweert dat dat niet mag vanwege de vele tokkies in haar buurt die alles overhoop gooien en na onderzoek blijkt dat dat een verzonnen feit is en de vuilnis gewoon op de reguliere manier buiten gezet mag worden.
maar dan ben IK de wijsneus
Dat heet antiklachtquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:18 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
geen klacht maar een prettige ervaring
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |