ik ben niet zo sterk hoor en de bak van de buren hebben ze achter het huis dusquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:42 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Gooi alles stiekem in de bak van de buren.
Als je vuilnis in de bak gekregen hebt kun je het er vast ook weer zelf uitkrijgen. En er is vast nog iemand in je straat die z'n bak nog niet achter heeft gezet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:44 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
ik ben niet zo sterk hoor en de bak van de buren hebben ze achter het huis dus
nee bedankt ik wacht wel even zit ook de inhoud van de kattebak in dus neequote:Op donderdag 4 maart 2010 10:49 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Als je vuilnis in de bak gekregen hebt kun je het er vast ook weer zelf uitkrijgen. En er is vast nog iemand in je straat die z'n bak nog niet achter heeft gezet.
Heb je 'n ladder nodig daarvoor? Dan ben je niet erg lenig.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:53 schreef MvdZ het volgende:
Ladder pakken, klep open, erin klimmen en springen maar. Daarna heb je ongeveer de helft aan ruimte in de kliko
ga het ff proberen thnx voor de tipquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:53 schreef Innisdemon het volgende:
De meeste gemeenten staan niet toe dat je de container al de avond tevoren buitenzet. ik zou zeggen, bel even met de ophaaldienst, die auto's rijden toch voortdurend rond, dan kunnen ze 'm alsnog even komen legen. Kleine moeite,me dunkt.
ik ben net zo lenig als een harkquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:54 schreef JDR het volgende:
[..]
Heb je een ladder nodig daarvoor? Dan ben je niet erg lenig.
Ik leef met je mee.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:56 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
ik ben net zo lenig als een hark
sinds wanneer is dat dan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:53 schreef Innisdemon het volgende:
De meeste gemeenten staan niet toe dat je de container al de avond tevoren buitenzet. ik zou zeggen, bel even met de ophaaldienst, die auto's rijden toch voortdurend rond, dan kunnen ze 'm alsnog even komen legen. Kleine moeite,me dunkt.
De meeste gemeentes staan dat dus wel toe.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:44 schreef Fortitude het volgende:
Je moet hem ook de avond ervoor buiten zetten.
die komen echt niet buiten hun route terug hoorquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:55 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
ga het ff proberen thnx voor de tip
Hoe hoog is jouw kliko?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:53 schreef MvdZ het volgende:
Ladder pakken, klep open, erin klimmen en springen maar. Daarna heb je ongeveer de helft aan ruimte in de kliko
mag niet ook bij ons vwege de jongeren hier wij noemen ze al de kauwgombenden hier blagen van 15 jaar op de straat om 12 uur s'nachts bah in het pad bij ons ook ze gooien met blikjes bier over de schutting enzoquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sinds wanneer is dat dan?
ik hoorde juist dat je het mag, zolang het niet te vroeg is. Dus liefst na zonsondergang.
dus in de winter na 17:00 uur en in de zomer na 22:00 uur?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sinds wanneer is dat dan?
ik hoorde juist dat je het mag, zolang het niet te vroeg is. Dus liefst na zonsondergang.
mag ik de naam van je stad (mag per PM) want ik geloof er maar bar weinig van dat het echt niet mag van de gemeentequote:Op donderdag 4 maart 2010 11:02 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
mag niet ook bij ons vwege de jongeren hier wij noemen ze al de kauwgombenden hier blaghen van 15 jaar op de straat om 12 uur s'nachts bah in het pad bij ons ook ze gooien met blikjes bier over de schutting enzoen nee ik woon niet in de stad maar op het platte land haalderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |