abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 maart 2010 @ 11:05:40 #276
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_78808339
Leonieke en man van harte Gefeliciteerd met jullie zoon Thomas!!
Hopelijk is alles goed gegaan en ben je volop aan het genieten.

Webkim succes jij mag ook vast snel gaan genieten van jullie 2de kindje!
  zaterdag 6 maart 2010 @ 11:08:58 #277
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_78808399
Leonieke en Phille, van harte gefeliciteerd met Thomas van Happyme en Marky

Goed gedaan meid!! En nu genieten van de kraamtijd. Ben zeer benieuwd naar je mooie mannetje!
pi_78808494
Leo en Phille, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! En wat een mooie naam heeft hij!!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zaterdag 6 maart 2010 @ 11:20:06 #279
186094 Floria
Ghost of shark
pi_78808632
Leonieke en Phille gefeliciteerd! Ben benieuwd naar je verhaal. En laat de jupiler maar aanrukken nu

En lieve Webkim zit op 1,5cm nu en wil naar huis... You can do this Webkim! Zet hem op!

Verder wil ik gráááág weten hoe het met Sieppppie is

En hier kan de vlag uit want ik ben sinds dinsdag NIET misselijk meer Whoohoooo! Ik ging weer uit van 16 weken dus dit is echt heeeel fijn en jeetje dat scheelt echt in de ellende. Moeheid gaat langzaam aan beter dus ik enter niemandsland! Bijna 13wk!
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_78808653
Goeiemorgen!!!

Nou redelijk geslapen, wakker geworden met bloedneus (mijn 2e sinds mijn zwangerschap, hoezo goed doorbloed ) Ik kan weer even zitten, lopen, staan voor hoe lang, maar daar denk ik maar niet aan

We gaan zo verf halen en de meubeltjes schuren en verven, echt beginnen aan de beebkamer

En even, sneeuw? Het is hier strakblauw en het zonnetje schijnt door de pui op mij nu, vet warm (binnen dan hè...)

Webkim, succes, hoop dat het vandaag beter vlot!
Suzanna, wat vervelend dat je weer misselijk bent..
pi_78808847
Jaaaaaaaaaa Leonieke en Phille gefeliciteerd

En voor Webkim.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 11:58:05 #282
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_78809499
Leonieke gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon

en Ymme ook nog gefeliciteerd met jullie zoon Mart
Be happy with the little things in life
  zaterdag 6 maart 2010 @ 12:02:02 #283
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_78809595
Leonieke en Phille gefeliciteerd met jullie zoon!
I`m not weird. I`m limited edition.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 12:03:25 #284
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_78809640
Van harte gefeliciteerd Leonieke En Phille! En wat snel is het gegaan! Of lijkt dat maar zo?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 12:43:58 #285
229476 Libell
Mama v Aiken,Iben,Junah,Marten
pi_78810851
Heel hard gefeliciteerd met Thomas, Leonieke en Phille!!
Het lijkt mij ook, dat het wel redelijk snel gegaan is???

Suzanna, wat vreselijk dat je zo misselijk bent!
Ik hoop voor jou dat het niet te lang duurt. Of was je bij je vorige zwangerschappen lang misselijk?

Hier gaat het vooruit. Ik ben al ruim 29 weken ondertussen.
Ik voelde deze baby heel laat (ik was al 23 weken) en nooit echt heel fel. Zo weinig soms dat ik al vaak gedacht heb om naar de dokter te gaan om na te kijken of alles nog wel in orde is. Ik moet pas volgende woensdag terug op controle. Ik ben dan 30 weken. De vorige controle was met 21 weken. Dus best lang wachten...
Maar gisteren hield ie wel een volksverhuizing. Wat was dat zeg. Hele lichaamsdelen schoven van de ene kant van mijn buik naar de andere. Heel leuk om te zien en te voelen.
Eindelijk voelde ik eens echte beweging in plaats van kleine duwtjes af en toe.
Sindsdien is het wel weer heel rustig, maar nu zal ie wel uitgeput zijn :-)

Van misselijkheid of andere zwangerschapskwaaltjes kan ik absoluut niet meespreken. Ik loop hier ook nog heel vlot rond en zou de trap nog oprennen als het nodig is.
Maw. ik geniet heel erg van deze laatste zwangerschap en van mij mag het nog een tijdje duren voor de baby komt.
  † In Memoriam † zaterdag 6 maart 2010 @ 12:56:22 #286
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_78811168
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 22:25 schreef phille het volgende:
Leonieke is vandaag om 12u54 bevallen van Thomas, een flinke zoon van 3610 gram en 51 cm groot.

Moeder en zoon stellen het beiden prima.
proficiat
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
pi_78811291
Een kleine jongen voor Leonieke en , gefeliciteerd en geniet er van samen

Webkim; veel succes met de laatste loodjes...
  zaterdag 6 maart 2010 @ 13:06:47 #288
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_78811414
Ow, ik krijg niks meer bijgehouden hier!
En dat geldt vanaf nu ook voor Leonie!
Leonie en Phille, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Thomas!

bijlezen gaat
  zaterdag 6 maart 2010 @ 13:15:22 #289
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_78811646
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 19:05 schreef Tazz het volgende:

[..]

Ja!
Ja moet een keuze maken hoor...
Ik zal je helpen...

Streep door wat niet van toepassing is:
Mahre krijgt een broertje
Mahre krijgt een zusje
  zaterdag 6 maart 2010 @ 13:20:15 #290
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_78811772
Webkim, hopelijk heb jij ook inmiddels je zoon vast

Floria voelt zich beter

voor Suzanna die zich slecht voelt
  zaterdag 6 maart 2010 @ 13:20:52 #291
45621 Suzanna
Mama van...
pi_78811790
Wat fijn dat het zo lekker gaat bij jou Libell. Ik hoop ook zeker dat de misselijkheid snel over is, het is heel frustrerend. Ik wil zó veel doen als ik me tussendoor eventjes wat beter voel, maar dat gevoel is vaak heel snel weer voorbij.

Voor eventuele andere misselijke dames: het helpt wel (overdag dan) om kleine beetjes te eten, bij mij moet het elk uur want dan word ik alweer misselijk. Maar het probleem is dan een beetje, wát ga je eten. Ik heb echt bijna geen etenswaren meer die ik met plezier eet, bijna alles gaat met lange tanden...

Ik heb al zitten denken aan rijstepap (kant en klaar) om zó te kunnen eten, maar daar ben ik vast ook na 2 keer op uitgekeken, of van die toetjes, maar die vullen niet genoeg om de misselijkheid tegen te houden.
Iemand nog tips, wat betreft 'makkelijk' eten wat niet vet is, zoet of hartig maakt niet zoveel uit (hangt af van waar ik zin in heb), en wat een beetje vulling geeft in je maag? Ik ben een beetje uitgeput qua inspiratie. Wat zijn die hormonen ingewikkeld zeg...
  zaterdag 6 maart 2010 @ 13:23:15 #292
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_78811841
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 13:20 schreef Suzanna het volgende:
Wat fijn dat het zo lekker gaat bij jou Libell. Ik hoop ook zeker dat de misselijkheid snel over is, het is heel frustrerend. Ik wil zó veel doen als ik me tussendoor eventjes wat beter voel, maar dat gevoel is vaak heel snel weer voorbij.

Voor eventuele andere misselijke dames: het helpt wel (overdag dan) om kleine beetjes te eten, bij mij moet het elk uur want dan word ik alweer misselijk. Maar het probleem is dan een beetje, wát ga je eten. Ik heb echt bijna geen etenswaren meer die ik met plezier eet, bijna alles gaat met lange tanden...

Ik heb al zitten denken aan rijstepap (kant en klaar) om zó te kunnen eten, maar daar ben ik vast ook na 2 keer op uitgekeken, of van die toetjes, maar die vullen niet genoeg om de misselijkheid tegen te houden.
Iemand nog tips, wat betreft 'makkelijk' eten wat niet vet is, zoet of hartig maakt niet zoveel uit (hangt af van waar ik zin in heb), en wat een beetje vulling geeft in je maag? Ik ben een beetje uitgeput qua inspiratie. Wat zijn die hormonen ingewikkeld zeg...
Knijpfruitjes
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 13:23:51 #293
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78811862
Suzanna, ik hou ook niet van vla en wél van rijstepap. Mij is opgevallen dat als je biologische pap haalt, liefst recht bij de boer, deze minder snel tegeneet dan die van Campina bijvoorbeeld. Smaak is op de een of andere manier toch beter ofzo....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  † In Memoriam † zaterdag 6 maart 2010 @ 13:24:16 #294
43556 miss_dynastie
pi_78811878
Van harte Leonieke en Phille
  zaterdag 6 maart 2010 @ 13:26:59 #295
45621 Suzanna
Mama van...
pi_78811957
Goede tip flugeltje! Er zitten hier wel wat boeren in de buurt die dat (hopelijk) ook verkopen. En knijpfruit - dat is misschien wel wat voor tussendoor. Eet ik ook weer eens wat fruit sinaasappels komen er meteen weer uit (sorry voor het wat plastisch uitdrukken...) daar geniet ik wel van tijdens het eten maar mijn maag is er niet blij mee, blijkbaar.
pi_78812140
Leonieke en Phille van harte gefeliciteerd met de geboorte van Thomas
pi_78813772
Leonieke en Phille: fefeliciteerd met Thomas!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  zaterdag 6 maart 2010 @ 14:46:06 #298
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_78814453
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 13:26 schreef Suzanna het volgende:
Goede tip flugeltje! Er zitten hier wel wat boeren in de buurt die dat (hopelijk) ook verkopen. En knijpfruit - dat is misschien wel wat voor tussendoor. Eet ik ook weer eens wat fruit sinaasappels komen er meteen weer uit (sorry voor het wat plastisch uitdrukken...) daar geniet ik wel van tijdens het eten maar mijn maag is er niet blij mee, blijkbaar.
Wat ik fijner vind op het moment is zoet eten, als het er dan weer uitkomt is dat in ieder geval iets minder vervelend, en wat betreft die sinaasappel, dat had ik met een mandarijntje, niet voor herhaling vatbaar dus. Op het moment ben ik aan de boterhammen chocopasta... Appels en bananen gaan er hier over het algemeen goed in. Ze hebben geen sterke of uitgesproken zoete of zure smaak (hangt natuurlijk wel af van het type, maar met een pink lady gaat het hier prima). En in het begin was het bij mij ook zo dat ik een paar dagen heel veel zin ergens in had en dat dat dan vrij snel weer over was (zoals blue band goede start witbrood met kipfilet, moet er nu echt niet meer aan denken).
En inderdaad continu eten, daar komt bij mij eigenlijk pas sinds een paar weken een einde aan. Ik heb nu wel weer een ritme van 6 keer per dag eten in plaats van de hele dag.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 14:46:41 #299
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_78814476
Oh en Webkim, zet 'em op! Je kunt het!
pi_78815269
Leonieke en man gefeliciteerd met de geboorte van Thomas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')