Leonieke en Phille, van harte gefeliciteerd met Thomas van Happyme en Marky
proficiatquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:25 schreef phille het volgende:
Leonieke is vandaag om 12u54 bevallen van Thomas, een flinke zoon van 3610 gram en 51 cm groot.
Moeder en zoon stellen het beiden prima.
Ja moet een keuze maken hoor...quote:
Knijpfruitjesquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:20 schreef Suzanna het volgende:
Wat fijn dat het zo lekker gaat bij jou Libell. Ik hoop ook zeker dat de misselijkheid snel over is, het is heel frustrerend. Ik wil zó veel doen als ik me tussendoor eventjes wat beter voel, maar dat gevoel is vaak heel snel weer voorbij.
Voor eventuele andere misselijke dames: het helpt wel (overdag dan) om kleine beetjes te eten, bij mij moet het elk uur want dan word ik alweer misselijk. Maar het probleem is dan een beetje, wát ga je eten. Ik heb echt bijna geen etenswaren meer die ik met plezier eet, bijna alles gaat met lange tanden...
Ik heb al zitten denken aan rijstepap (kant en klaar) om zó te kunnen eten, maar daar ben ik vast ook na 2 keer op uitgekeken, of van die toetjes, maar die vullen niet genoeg om de misselijkheid tegen te houden.
Iemand nog tips, wat betreft 'makkelijk' eten wat niet vet is, zoet of hartig maakt niet zoveel uit (hangt af van waar ik zin in heb), en wat een beetje vulling geeft in je maag? Ik ben een beetje uitgeput qua inspiratie. Wat zijn die hormonen ingewikkeld zeg...
Wat ik fijner vind op het moment is zoet eten, als het er dan weer uitkomt is dat in ieder geval iets minder vervelend, en wat betreft die sinaasappel, dat had ik met een mandarijntje, niet voor herhaling vatbaar dus. Op het moment ben ik aan de boterhammen chocopasta... Appels en bananen gaan er hier over het algemeen goed in. Ze hebben geen sterke of uitgesproken zoete of zure smaak (hangt natuurlijk wel af van het type, maar met een pink lady gaat het hier prima). En in het begin was het bij mij ook zo dat ik een paar dagen heel veel zin ergens in had en dat dat dan vrij snel weer over was (zoals blue band goede start witbrood met kipfilet, moet er nu echt niet meer aan denken).quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:26 schreef Suzanna het volgende:
Goede tip flugeltje! Er zitten hier wel wat boeren in de buurt die dat (hopelijk) ook verkopen. En knijpfruit - dat is misschien wel wat voor tussendoor. Eet ik ook weer eens wat fruitsinaasappels komen er meteen weer uit
(sorry voor het wat plastisch uitdrukken...) daar geniet ik wel van tijdens het eten maar mijn maag is er niet blij mee, blijkbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |