abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78716562
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 02:14 schreef inZanity het volgende:

[..]

het is toch niet meer dan logisch dat je enige verbondenheid voelt met het land waar je ouders vandaan komen..?
Enige verbondenheid uiteraard, maar het zo openlijk uitdragen en het voor je woonland stellen is waanzin.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_78716565
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 02:14 schreef scanman1 het volgende:

[..]
En hoe een bepaalde groep mensen behandeld wordt in dit land zal er ook absoluut geen goed aan doen.
Klopt, de hardwerkende normale mens ondervindt veel hinder van straattuig.
pi_78716570
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 02:14 schreef scanman1 het volgende:

[..]

"Volgens het rapport concentreert de criminaliteit zich vooral in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht. Daar vindt bijna een kwart van de geregistreerde criminaliteit plaats. Voor veel vormen van criminaliteit, met name straatroof en zakkenrollerij, is Amsterdam nog steeds koploper. Gerelateerd aan het aantal inwoners heeft Utrecht echter het hoogste criminaliteitsniveau."

Dat moest ook haast wel, want waar ik woon leven ook zat moslims en daar heeft geen mens last van. In ieder geval niets meer dan autochtone Nederlanders. De criminaliteit zal best gestegen zijn, maar dat zegt niet dat het in 1980 allemaal love & peace was. Er wonen ook flink wat meer mensen in dit land dan in 1980. Ook dat zal meespelen. En hoe een bepaalde groep mensen behandeld wordt in dit land zal er ook absoluut geen goed aan doen.
Het neemt niet weg dat er een zeer duidelijk trend is te zien qua geweldsdelicten en de ernst ervan. In 1980 was het zeker niet allemaal ok, maar je kunt er niet om heen dat het fors is toegenomen.
The time you enjoy wasting is not wasted time.
  donderdag 4 maart 2010 @ 02:17:18 #274
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_78716573
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 02:12 schreef Amos_ het volgende:

[..]

"racist"
sorry maar deze begrijp ik niet helemaal.
ik sluit niemand uit ik bevooroordeel niemand.
ik zeg alleen dat ik CONSTATEER dat de GEMIDDELDE allochtoon in veel gevallen gastrvrijer is dan de GEMIDDELDE Nederlander.
wat is daar in hemelsnaam racistisch aan..?
pi_78716578
Die constatering slaat nergens op, want die is gestoeld op eigen ervaring, niet op onderzoek.
pi_78716580
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 02:09 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Het zou je sieren je toon wat te matigen, nergens voor nodig.

Je snapt waar ik op doel, ze noemen zich Marokkaans terwijl ze hier geboren zijn Waarom? Als je die verbintenis niet hebt en je misdraagt je zo, dan ga je maar naar >land waar je je wel mee verbonden voelt<
In Nederland is alleen plaats voor mensen die er wel wat van maken. En of je dan moslim of hindoe of christen of wat dan ook bent maakt niet uit.
Allemachtig... wat voor figuur ben jij zeg. Ik geloof zo langzamerhand niet meer wat ik lees. Dus jij wil ECHT iemand die hier de fout in gaat en hier geboren is het land uitzetten? Het is bij de beesten af, echt. Wat een wereld
My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 4 maart 2010 @ 02:18:52 #277
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_78716583
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 02:13 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Je persoonlijke aanvallen naar een groot deel van de bevolking sieren je niet. Heeft niets met kortzichtigheid te maken maar met ervaringsbeeld voor die mensen.
als je ervaringsbeeld bestaat uit dingen die niet bestaan vind ik dat kortzichtig.
en dat is geen 'aanval' maar een persoonlijk mening.
pi_78716584
Maar goed ik ga slapen, dat had ik eigenlijk 2 uur geleden al willen doen maar deze discussie was te mooi om te laten schieten.
Welterusten allemaal en maak je aub niet zoveel zorgen, zolang we normaal met elkaar om blijven gaan gaat er niks extreems gebeuren. En minder straattuig is alleen maar positief te noemen
  donderdag 4 maart 2010 @ 02:19:01 #279
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_78716585
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 02:14 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Nogmaals, je gaat nu een stap te ver al.
Waarom zien ze zich dan liever als Marokkaan dan als Nederlander?
Ik ga geen stap te ver, het word een stap te ver als je straffen als verbanningen gaat toestaan om je interne problemen op te lossen en als we zo tolerant zijn, moeten we ook kunnen toestaan dat een immigrant trots mag zijn op zn vader/moeder land, zolang ze zich maar aan de wet houden, en al ze dat niet doen dienen ze volgens de wetten in nederland bestraft te worden, zonder dat er rekening gehouden word met een keuze die ze staatsrechtelijk gezien niet kunnen maken.
  donderdag 4 maart 2010 @ 02:19:19 #280
122997 zquing
Drama Junk
pi_78716587
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 02:14 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Dan moet je hier in Nijmegen komen. Vooral in de bussen is het genieten
En nogsteeds, zelfs in de schilderswijk had ik die problemen niet. Maar vertel wat doen ze dan?
quote:
Het vergroten van die kloof wordt vooral aangereikt door mensen die weigeren Nederlands te leren, die pamfletten in een vreemde taal willen etc.
Een persoon van meer dan 60 ga je geen nieuwe taal leren, van veel ouder dan 40 ook niet meer. De jeugd spreekt wel gewoon nederlands(of iets wat erop lijkt , maar dat doet de gehele jeugd). Mijn oma spreekt ook maar een paar woorden nederlands, dat terwijl ze hier toch al echt 20 jaar woont. Ze heeft 't geprobeerd, maar het lukt gewoon niet. Zo ken ik wel meer ouderen die geen nederlands spreken, toch redden ze 't prima hier. Maar in die generatie zitten de problemen ook niet, het zijn de jongeren die de problemen maken
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_78716588
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 02:12 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Denk jij ook zo over haatimams? Die gaan nog wat verder dan de gemiddelde Fok!ker of Wilders. Zoals die Awaz ofzo
Natuurlijk. Wat een domme vraag.
pi_78716590
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 02:18 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Allemachtig... wat voor figuur ben jij zeg. Ik geloof zo langzamerhand niet meer wat ik lees. Dus jij wil ECHT iemand die hier de fout in gaat en hier geboren is het land uitzetten? Het is bij de beesten af, echt. Wat een wereld
Als die iemand zich ziet als Marokkaan of Turk ipv Nederlander zie ik geen reden om dat niet te doen nee.
Zulke mensen zijn als luizen in een pels, die het verpesten voor de immigrant die wel normaal kan functioneren.
pi_78716592
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 02:17 schreef inZanity het volgende:

[..]

ik zeg alleen dat ik CONSTATEER dat de GEMIDDELDE allochtoon in veel gevallen gastrvrijer is dan de GEMIDDELDE Nederlander.
Mwa, als iemand zegt dat de gemiddelde allochtoon in veel gevallen crimineler is dan de gemiddelde Nederlander ben je ook een xenofoob, racist, nazi etc
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  donderdag 4 maart 2010 @ 02:20:16 #284
122997 zquing
Drama Junk
pi_78716594
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 02:17 schreef inZanity het volgende:

[..]

LIchtgeraakt Smileys zetten een toon, dat je 't ff weet
pi_78716596
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 02:19 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Mwa, als iemand zegt dat de gemiddelde allochtoon in veel gevallen crimineler is dan de gemiddelde Nederlander ben je ook een xenofoob, racist, nazi etc
Mijn punt, dank u
  donderdag 4 maart 2010 @ 02:21:00 #286
122997 zquing
Drama Junk
pi_78716601
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 02:15 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Licht die hinder eens toe
pi_78716603
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 02:19 schreef zquing het volgende:

[..]
Maar in die generatie zitten de problemen ook niet, het zijn de jongeren die de problemen maken
Hier zit hem de kern. Als de ouders, de opvoeders al niet eens de voertaal kunnen spreken, hoe moeten zij hun kinderen dan opvoeden volgens de normen die wij stellen? Ouderavonden die niet bezocht worden etc.

En nu ga ik echt slapen
pi_78716607
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 02:15 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Wat lul je nou man. Ik werk al 25 jaar hard en heb helemaal geen last van straattuig. Je moet niet gaan lopen verkondigen dat iedereen last heeft van straattuig, want dat is niet zo. En áls ik er al een last van zou hebben, zijn het altijd bezopen autochtonen die lopen te zeiken tegen voorbijgangers.
  donderdag 4 maart 2010 @ 02:22:28 #289
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_78716612
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:57 schreef AardbeefMachine het volgende:

[..]

bos zat te slapen, agnes sschreeuwde zo nu en dan wat maar werd min of meer genegeert en uitgelachen door de andere.
Rutte en halsema brabbelde wat onsamenhangend gelul en Balkenende was zienderogen geirriteert van zijn verlies. En sloot de PVV min of meer uit als coalitie partij.
Mark rutte was de enige die wat nuttigs zij zo af en toe.
Thanks.
Niks gemist dus.
Wild het eerst online terug zien.maar laat het zitten denk ik. zGeloof het wel.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_78716613
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 02:18 schreef Amos_ het volgende:
Maar goed ik ga slapen, dat had ik eigenlijk 2 uur geleden al willen doen maar deze discussie was te mooi om te laten schieten.
Welterusten allemaal en maak je aub niet zoveel zorgen, zolang we normaal met elkaar om blijven gaan gaat er niks extreems gebeuren. En minder straattuig is alleen maar positief te noemen
En steek je kop maar in het zand voor alle andere maatregelen die Wilders in petto heeft. Want je blijft maar hameren op straattuig, maar IEDEREEN wil dat die aangepakt worden.
pi_78716616
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 02:21 schreef zquing het volgende:

[..]

Licht die hinder eens toe
Ik ben gek dat ik het doe maar vooruit. Hier uit eigen ervaring vooral;

het claimen van hele gedeeltes in de bus, al dan niet met verbale en fysieke dreiging, het ongewenst en hinderlijk rondhangen, tot diep in de nacht op publieke plaatsen, rotzooi en vernieling achterlatend, stijgingen in aantal overvallen en berovingen, het opeisen van delen van de straat met o.a. fysieke en verbale dreiging.

En dan heb ik het niet over afkomst, want er staat een even grote groep blanke kutkindjes tussen, maar daar geldt ook voor dat de opvoeding faalt. Maar dan op andere gronden.
  donderdag 4 maart 2010 @ 02:23:31 #292
122997 zquing
Drama Junk
pi_78716618
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 02:21 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Hier zit hem de kern. Als de ouders, de opvoeders al niet eens de voertaal kunnen spreken, hoe moeten zij hun kinderen dan opvoeden volgens de normen die wij stellen? Ouderavonden die niet bezocht worden etc.

En nu ga ik echt slapen
Ik heb 't ook over mensen die ouder zijn dan 60, ik ken vrijwel geen enkele persoon jonger dan dat die geen nederlands spreekt
pi_78716621
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 02:22 schreef scanman1 het volgende:

[..]

En steek je kop maar in het zand voor alle andere maatregelen die Wilders in petto heeft. Want je blijft maar hameren op straattuig, maar IEDEREEN wil dat die aangepakt worden.
Nogmaals, al die andere maatregelen hebben geen voedingsbodem in de Nederlandse wetgeving
pi_78716629
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 02:23 schreef zquing het volgende:

[..]

Ik heb 't ook over mensen die ouder zijn dan 60, ik ken vrijwel geen enkele persoon jonger dan dat die geen nederlands spreekt
Kom zeg, meen je dat echt of leven we gewoon in twee verschillende werelden. Op mijn werk word ik er nog regelmatig mee geconfronteerd, mensen die hier al 10 jaar wonen, in de 40-50 zijn en nog steeds maar net 3 woorden aarzelend eruit krijgen.
pi_78716633
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 02:18 schreef Amos_ het volgende:
Zeker, maar vooralsnog hebben we niet minder straattuig, maar er wel een grote bedreiging voor onze rechtsstaat bij.
pi_78716641
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 02:24 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Nogmaals, al die andere maatregelen hebben geen voedingsbodem in de Nederlandse wetgeving
Blijkbaar vind je ze wel belachelijk dus. Zo klinkt het namelijk. En dan nog de PVV een goede partij vinden?
pi_78716646
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 02:21 schreef scanman1 het volgende:
Ik werk al 25 jaar hard en heb helemaal geen last van straattuig. Je moet niet gaan lopen verkondigen dat iedereen last heeft van straattuig, want dat is niet zo.
In Rotterdam heb ik er ook geen last van, maar ik voel me ook niet snel onveilig, heb geen winkel en bevind mij toch in de meer hoogopgeleide laag van de bevolking. Maar of je er zelf wel of een last van hebt is geen maatstaf voor anderen, feit is dat de PVV er hoog scoort en feit is dat de PVV harde repressieve maatregelen voorstelt tegen groepen die overlast veroorzaken, uit de hoge score die de PVV haalt kun je niet anders dan concluderen dat veel mensen toch veel overlast ondervinden van allerlei figuren die maar een beetje hangen op straat en zich crimineel gedragen.
pi_78716650
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 02:25 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Blijkbaar vind je ze wel belachelijk dus. Zo klinkt het namelijk. En dan nog de PVV een goede partij vinden?
Uiteraard is die morbide angst voor de islam belachelijk. Maar met alle andere punten heb ik veel raakvlakken, dus is het de partij waar ik op zal stemmen.
pi_78716654
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 02:25 schreef StormWarning het volgende:

[..]

Zeker, maar vooralsnog hebben we niet minder straattuig, maar er wel een grote bedreiging voor onze rechtsstaat bij.
Nou poe poe, wat een bedreiging.
pi_78716657
Ik denk dat alle klagers beter blij moeten zijn met de PVV. Want als het niet via de politiek aangepakt wordt dan zal vroeg of laat het volk zelf voor rechter gaan spelen.
Linux is denken in oplossingen. Niet in producten. --== The kernel, the whole kernel and nothing but the kernel, so help me Linus! ==--
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')