30 jaar falend inburgeringsbeleid? Het idee dat ze ooit weer weg gaan. Nederland heeft 't monster(falende inburgering) zelf geschapen en moet er nu wat aan doen. Dat gaat niet lukken met het uitzetten van mensen. Netzomin als dat het gaat lukken met het geven van feestjes. Nuancering is de sleutelquote:Op donderdag 4 maart 2010 02:05 schreef Amos_ het volgende:
[..]
En waar ligt die oorzaak dan?Ga dieper, duik dieper.
Ja, stel maar een wedervraag ipv te reageren. Waarom wil jij in godsnaam mensen het land uitgooien die hier zijn geboren? En waar moeten ze dan heen gedeporteerd worden? Ze zijn misschien nog nooit in Marokko, Turkije of waar dan ook geweest. En dan wil jij ze daar uit straf heen deporteren? Echt, denk toch eens na voorda je die idioot van een Wilders gaat napraten.quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:01 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waarom veel van dat soort tuig zich liever ziet als allochtoon dan autochtoon.
En toen was er net zo veel ellende. Alsof iedereen in 1980 fluitend 's avonds in z'n eentje door een donker steegje liep.quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:08 schreef Amos_ het volgende:
30 jaar geleden was 100% van dat straattuig er nog niet.
De mensen zijn er toch echt zelf verantwoordelijk voor, het is niet alsof ze niet overal een helpende hand wordt aangereikt.
onzin.quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:00 schreef AardbeefMachine het volgende:
[..]
Nee je had gelijk Nederland WAS ook heel erg tollerant, maar van onze gastvrijheid werd brutaal misbruik gemaakt.
Zo erg zelfs dat het meest tollerante volkje van Nederland zich niet meer veilig voelt.
En nooit en te nimmer meer een vreemd persoon binnen laten.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:07 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ja, stel maar een wedervraag ipv te reageren. Waarom wil jij in godsnaam mensen het land uitgooien die hier zijn geboren? En waar moeten ze dan heen gedeporteerd worden? Ze zijn misschien nog nooit in Marokko, Turkije of waar dan ook geweest. En dan wil jij ze daar uit straf heen deporteren? Echt, denk toch eens na voorda je die idioot van een Wilders gaat napraten.
http://www.trouw.nl/krant(...)weldsmisdrijven.htmlquote:Op donderdag 4 maart 2010 02:09 schreef scanman1 het volgende:
[..]
En toen was er net zo veel ellende. Alsof iedereen in 1980 fluitend 's avonds in z'n eentje door een donker steegje liep.
En als die worden aangepakt is dat ook zeer wenselijk. Maar Wilders gaat veel verder en dat weet jij en ieder ander op dit forum ook. Hij wil vrijheden van moslims beperken en hij wil de grenzen dichtgooien voor moslims. Verder wil hij moslims het land uitzetten die hier misschien wel gewoon zijn geboren. Dáár ligt het probleem. NIET dat hij straattuig wil aanpakken, want welke partij wil dat niet!quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:05 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ach, op fora als fok! lopen alleen maar internetheldjes rond. Die durven niks te doen IRL en da's maar goed ook. Maar het straattuig (ongeacht afkomst, nogmaals) is er daadwerkelijk.
kun je nagaan hoe kortzichtig de PVV stemmer dan wel niet is.quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:02 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet, maar ik geef een van de mogelijke scenario's aan waarbij ik me kan voorstellen dat veel mensen stemmen op een PVV.
http://www.ministrando.or(...)ijging_van_de_j.htmlquote:Op donderdag 4 maart 2010 02:09 schreef scanman1 het volgende:
[..]
En toen was er net zo veel ellende. Alsof iedereen in 1980 fluitend 's avonds in z'n eentje door een donker steegje liep.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:09 schreef inZanity het volgende:
[..]
onzin.
het is namelijk realiteit dat de gemiddelde allochtoon gastvrijer is dan de gemiddelde Nederlander.
Denk jij ook zo over haatimams?quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:11 schreef scanman1 het volgende:
[..]
En als die worden aangepakt is dat ook zeer wenselijk. Maar Wilders gaat veel verder en dat weet jij en ieder ander op dit forum ook. Hij wil vrijheden van moslims beperken en hij wil de grenzen dichtgooien voor moslims. Verder wil hij moslims het land uitzetten die hier misschien wel gewoon zijn geboren. Dáár ligt het probleem. NIET dat hij straattuig wil aanpakken, want welke partij wil dat niet!
Maar nu hebben we 't trouwens over hypotetisch tuig, hoe vaak ben je ermee in aanraking gekomen? Ik heb vaak genoeg om 2 uur snachts door de slechte delen van Holendrecht gefietst en hoewel me daar nooit iets is overkomen voelde ik me daar toch onveiliger dan in west of in de stationsbuurt(den haag).quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:05 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ach, op fora als fok! lopen alleen maar internetheldjes rond. Die durven niks te doen IRL en da's maar goed ook. Maar het straattuig (ongeacht afkomst, nogmaals) is er daadwerkelijk.
Je persoonlijke aanvallen naar een groot deel van de bevolking sieren je niet. Heeft niets met kortzichtigheid te maken maar met ervaringsbeeld voor die mensen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:11 schreef inZanity het volgende:
[..]
kun je nagaan hoe kortzichtig de PVV stemmer dan wel niet is.
Je vergeet dat deze gasten gewoon een nederlands paspoort hebben, en dat ze volgens de nederlandse wet aangepakt moeten worden, als je dat beleid te laf vind, mij best, gooi je er 5-10 jaar bij op een straf, maar ik leef niet graag in een maatschappij waarin mensen, crimineel of niet, anders behandeld worden op het moment dat hun thuisland niet accepteert dat ze van hun nationaliteit af mogen stappen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:09 schreef Amos_ het volgende:
[..]Het zou je sieren je toon wat te matigen, nergens voor nodig.
Je snapt waar ik op doel, ze noemen zich Marokkaans terwijl ze hier geboren zijnWaarom? Als je die verbintenis niet hebt en je misdraagt je zo, dan ga je maar naar >land waar je je wel mee verbonden voelt<
In Nederland is alleen plaats voor mensen die er wel wat van maken. En of je dan moslim of hindoe of christen of wat dan ook bent maakt niet uit.
Dan moet je hier in Nijmegen komen. Vooral in de bussen is het genietenquote:Op donderdag 4 maart 2010 02:13 schreef zquing het volgende:
[..]
Maar nu hebben we 't trouwens over hypotetisch tuig, hoe vaak ben je ermee in aanraking gekomen? Ik heb vaak genoeg om 2 uur snachts door de slechte delen van Holendrecht gefietst en hoewel me daar nooit iets is overkomen voelde ik me daar toch onveiliger dan in west of in de stationsbuurt(den haag).
Al mijn hele leven woon in in een achterstandsbuurt, maar toch heb ik totaal geen last van het zogenaamde "tuig". Niemand in mijn omgeving voelt zich daadwerkelijk onveilig of heeft er problemen mee. Waarom zie ik niet dezelfde problemen als Wilders? Terwijl ik er toch echt midden in woon.
Natuurlijk zijn er excessen en die moeten aangepakt worden, maar moeten excessen dan ook worden aangepakt met extreme maatregelen? Voor mij komt dat over als het bestreiden van vuur met vuur. Zo groot zijn de problemen niet. JA, er moet beter ingeburgerd worden, maar dat doe je niet met het vergroten van de kloof tussen allochtonen en autochtonen
het is toch niet meer dan logisch dat je enige verbondenheid voelt met het land waar je ouders vandaan komen..?quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:09 schreef Amos_ het volgende:
[..]Het zou je sieren je toon wat te matigen, nergens voor nodig.
Je snapt waar ik op doel, ze noemen zich Marokkaans terwijl ze hier geboren zijnWaarom? Als je die verbintenis niet hebt en je misdraagt je zo, dan ga je maar naar >land waar je je wel mee verbonden voelt<
In Nederland is alleen plaats voor mensen die er wel wat van maken. En of je dan moslim of hindoe of christen of wat dan ook bent maakt niet uit.
Nogmaals, je gaat nu een stap te ver al.quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je vergeet dat deze gasten gewoon een nederlands paspoort hebben, en dat ze volgens de nederlandse wet aangepakt moeten worden, als je dat beleid te laf vind, mij best, gooi je er 5-10 jaar bij op een straf, maar ik leef niet graag in een maatschappij waarin mensen, crimineel of niet, anders behandeld worden op het moment dat hun thuisland niet accepteert dat ze van hun nationaliteit af mogen stappen.
"Volgens het rapport concentreert de criminaliteit zich vooral in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht. Daar vindt bijna een kwart van de geregistreerde criminaliteit plaats. Voor veel vormen van criminaliteit, met name straatroof en zakkenrollerij, is Amsterdam nog steeds koploper. Gerelateerd aan het aantal inwoners heeft Utrecht echter het hoogste criminaliteitsniveau."quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:11 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/krant(...)weldsmisdrijven.html
In de periode 1980 - 1993 alleen al enorm gestegen. Om over de laatste 10 jaar nog maar te zwijgen.
Enige verbondenheid uiteraard, maar het zo openlijk uitdragen en het voor je woonland stellen is waanzin.quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:14 schreef inZanity het volgende:
[..]
het is toch niet meer dan logisch dat je enige verbondenheid voelt met het land waar je ouders vandaan komen..?
Klopt, de hardwerkende normale mens ondervindt veel hinder van straattuig.quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:14 schreef scanman1 het volgende:
[..]
En hoe een bepaalde groep mensen behandeld wordt in dit land zal er ook absoluut geen goed aan doen.
Het neemt niet weg dat er een zeer duidelijk trend is te zien qua geweldsdelicten en de ernst ervan. In 1980 was het zeker niet allemaal ok, maar je kunt er niet om heen dat het fors is toegenomen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:14 schreef scanman1 het volgende:
[..]
"Volgens het rapport concentreert de criminaliteit zich vooral in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht. Daar vindt bijna een kwart van de geregistreerde criminaliteit plaats. Voor veel vormen van criminaliteit, met name straatroof en zakkenrollerij, is Amsterdam nog steeds koploper. Gerelateerd aan het aantal inwoners heeft Utrecht echter het hoogste criminaliteitsniveau."
Dat moest ook haast wel, want waar ik woon leven ook zat moslims en daar heeft geen mens last van. In ieder geval niets meer dan autochtone Nederlanders. De criminaliteit zal best gestegen zijn, maar dat zegt niet dat het in 1980 allemaal love & peace was. Er wonen ook flink wat meer mensen in dit land dan in 1980. Ook dat zal meespelen. En hoe een bepaalde groep mensen behandeld wordt in dit land zal er ook absoluut geen goed aan doen.
sorry maar deze begrijp ik niet helemaal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |