ditoquote:
Dat denk ik.. Firefox was in het begin ook wennen, Chrome ook maar op een of andere manier kan ik niet aan Opera wennen..quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:32 schreef L.no het volgende:
[..]
Maar waarom niet dan? Of is het een kwestie van wennen?
quote:
Waarom sorry zeggen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De vele addons![]()
En gewoon gevoelsmatig. Sorry
Maar álles beter danIE
Weltruste!quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ditoinsert sappige roddels vanaf hier....
* DjRex89 pakt de champagne!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ditoinsert sappige roddels vanaf hier....
En terecht, wat een baggerwedstrijd speelt Nederlandquote:
Waarom denk je dat ik niet kijk?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:36 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En terecht, wat een baggerwedstrijd speelt Nederland
Ik kijk ook maar half mee.. Heb de 1e helft in de kantine gezien en die was ook al om te huilen. Ik vond die leuke dame die in het stembureau meehielp met tellen interessanter om naar te kijken dan het voetbal..quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik niet kijk?
Klopt. Ik gebruikte probeerde Opera en Chrome, maar ging meteen terug naar FF. Jammer dat je niet de reden weet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:35 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat denk ik.. Firefox was in het begin ook wennen, Chrome ook maar op een of andere manier kan ik niet aan Opera wennen..
Is ook alweer een tijdje terug hoor, misschien als ik binnenkort niks te doen heb dat ik Opera weer eens installeerquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:38 schreef L.no het volgende:
[..]
Klopt. Ik gebruikte probeerde Opera en Chrome, maar ging meteen terug naar FF. Jammer dat je niet de reden weet.
Heb al in geen tijden een Porsche voorbij zien komenquote:
Yay, doen. Laat je het me weten wat je daarvan vond?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:42 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Is ook alweer een tijdje terug hoor, misschien als ik binnenkort niks te doen heb dat ik Opera weer eens installeer
Daar kan ik inkomen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik kijk ook maar half mee.. Heb de 1e helft in de kantine gezien en die was ook al om te huilen. Ik vond die leuke dame die in het stembureau meehielp met tellen interessanter om naar te kijken dan het voetbal..
Juistem!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:43 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb al in geen tijden een Porsche voorbij zien komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |