Ik ben blij dat ik nog steeds voor vermaak zorgquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:14 schreef P.F het volgende:
O god ik heb gelachen om het vorige topic
* P.F gaat weer opgerold en kwetsbaar in een hoekje liggen
Nee hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Neuh, half uurtje of zo. Ben met m'n zus gegaan, daar heb ik tenminste wat aan.. En ze zijn van Pearle in Zwolle, maar ze zorgen dat ik ze gewoon in Groningen op kan halen.
Oh, wat naar Tink! Zowel je spier als de luizen. Ben ik trouwens de enige bij wie het ineens allemaal gaat kriebelen?.
Ik moest eigenlijk lachen om Tink, Laureline en GeeBeetje.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nog steeds voor vermaak zorg
Ben je zielig?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:14 schreef P.F het volgende:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Haarluis.
Toen ik dat voor de eerste (jaja) keer had, had ik binnen een paar uur een 'kort, vlot en pittig kapsel'
Awwwquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Haarluis.
Toen ik dat voor de eerste (jaja) keer had, had ik binnen een paar uur een 'kort, vlot en pittig kapsel'
Hoe lang zit je nog met een geblesseerde kuit denk je?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Ben trouwens aan het nadenken over een nood-sportplan. Helaas heb ik geen rolstoel, anders was ik gaan rolstoeljoggen.
Huidige alternatieven: opdrukken, eh.... en toen bleef het stil.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:17 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik moest eigenlijk lachen om Tink, Laureline en GeeBeetje.
Dan niet zo een synthetische glimmende, die staan alleen leuk bij aziaten..quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zat er laatst ook aan te denken om het weer donkerbruin te verven. Maar ik heb iets beters bedacht: ik ga een pruik kopen, dan ben ik soms blond en soms bruin. Geniaal, al zeg ik het zelf.![]()
Ik ben moe maar voldaan van het rennen en ik mag nu m'n wodkaatje.![]()
Laureline veel plezier vanavond!!!
Nee pakte niet op mn zwarte haar. En ontkleuren vond ze te duurquote:
Ik was met m'n zus die er ten eerste kijk op heeft en ten tweede ook eerlijk zegt wat ze er van vindt, en de verkoopster was echt goed en behulpzaam. En ik vond beide brillen gewoon allebei meteen heel mooi.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
In een halfuurtje een bril uitgezocht??? Are you kidding me??![]()
Als ik een bril wil, loop ik maandenlang steeds een winkel binnen met verschillende mensen, en wil dan hun mening horen, en pas daarna ga ik een besluit maken
Ja, daar heb ik ook aan gedacht. Ik weet alleen niet of ik nu voor zo'n logge, bureaucratische organisatie als de VN wil werken. Ik wil liever bij een dynamisch bedrijf werken, waar waarschijnlijk ook meer groeikansen zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:51 schreef Tinkepink het volgende:
Nynke, waar ik nog aan zat te denken, heeft de VN in Bonn geen interessante banen voor jou? Sowieso is Bonn een stad waar een erg groot aanbod is op dit gebied en het is er erg leukEn op rijafstand van Nederland.
Aquajoggen! In ieder geval dat ik moest ik doen na een week ofzo, maar ben dan toch gewoon beginnen lopen opnieuw en toe zat ik vast aan 5 weken rust met kiné (en die deed pijn!)quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Ben trouwens aan het nadenken over een nood-sportplan. Helaas heb ik geen rolstoel, anders was ik gaan rolstoeljoggen.
Huidige alternatieven: opdrukken, eh.... en toen bleef het stil.
En toen had ik nog niet zoveel secundaire geslachtskenmerken, dus toen was het overal: "Dag jongeman!"quote:
Ja, maar in Bonn zit niet alleen de VN hoor. Volgens mij ook een paar vluchtelingenorganisaties, onderzoeksbureau#s en dergelijke.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:20 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook aan gedacht. Ik weet alleen niet of ik nu voor zo'n logge, bureaucratische organisatie als de VN wil werken. Ik wil liever bij een dynamisch bedrijf werken, waar waarschijnlijk ook meer groeikansen zijn.
Thanks voor het meedenken!![]()
Ik kan vandaag echt niet spellen, bij werd by, voor werd foor..ik schrijf en praat teveel engels..
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:14 schreef P.F het volgende:
O god ik heb gelachen om het vorige topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |