Lijkt opgelost door 1 chapter terug te gaan.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:59 schreef Godtje het volgende:
Uhmmm ik ga niet alles terug lezen niet uit onwil maar omdat er eerder nogal wat spoilers stonden.
Volgens mij was het wel al eens langs gekomen.
Mijn save game wil niet meer laden.Zwart scherm.
Volgens mij was ik al best ver.
![]()
Is daar nog een oplossing voor of helaas pindakaas?
Heb m wel aangevraagd maar nog niet gehad die nieuwe code...quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Engelse SE heeft wel dat uitklapboekje ja. En vanaf morgen kunnen wij de OST downloaden met de code, al dan niet via een nieuwe via Sony.
Dat wist ik helaas al voordat ik het spel gespeeld had.. Gamefaqs is af en toe erg gemeen daar in...quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:09 schreef Deacon_Tigra het volgende:
idd jongens, gebruikt aub spoiler tags
Ben als de dood dat ik plots lees wie de Origami killer is![]()
![]()
Het is die ene!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:09 schreef Deacon_Tigra het volgende:
![]()
Ik wilde je bijna een heel lief PM'tje sturenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:09 schreef Deacon_Tigra het volgende:
![]()
Die kamikaze-trophy lukt me ook niet, want mijn SIXAXIS reageert niet goed.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:16 schreef DrDentz het volgende:
TVP
Probeer nu de Kamikaze trophy te halen, 3x niet gelukt al.
Kamikaze wordt ook de enige trophy die ik open laat denk ikquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:06 schreef Kopieerapparaat het volgende:
[..]
Die kamikaze-trophy lukt me ook niet, want mijn SIXAXIS reageert niet goed.
Heb in de stress de game een tijdje bij het oud papier gelegd en wacht nu tot ik Battlefield Bad Company 2 binnen krijg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat trouwens het halen van alle eindes maar zitten denk ik. Zoveel variabelen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb 'm nu wel, de reden waarom ik 'm niet had was ook al zag het er op beeld goed uit, je mag de politiewagen echt niet raken, dus voordat je politiewagens ziet al een klein beetje naar rechts wapperen met dat ding.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kamikaze wordt ook de enige trophy die ik open laat denk ik
Yup. Nu weet ik het zeker. Teveel werk. Heb 80% van de trophies nu en het is mooi geweestquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik laat trouwens het halen van alle eindes maar zitten denk ik. Zoveel variabelen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat FFXIII maar komen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door DrDentz op 05-03-2010 23:07:25 ]
Jawel. Je moet niet zeggen wat mensen moeten kiezen. Het is veel te mooi om alles gewoon te doen zoals je instinctief zou doen. Een tweede keer doorspelen daarna kan wel met een guide, omdat je al weet hoe of wat.quote:
Bij de SE was die gratis.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:11 schreef DrDentz het volgende:
Nah, zo lang je de grote lijnen van het verhaal niet verraadt vind ik spoilers niet zo nodig. Wel sneu dat je moet betalen voor het PS3 Heavy Rain thema, ook al heb je de game.
Gratis bij de SE. Niet echt de moeite though.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:11 schreef DrDentz het volgende:
Nah, zo lang je de grote lijnen van het verhaal niet verraadt vind ik spoilers niet zo nodig. Wel sneu dat je moet betalen voor het PS3 Heavy Rain thema, ook al heb je de game.
Je hebt de SE? Dan moet je Sony bellen voor een code geloof ik.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:08 schreef Griebus het volgende:
Hoe krijg ik nu de soundtrack gedownload?
Is maar wat je vindt. Zelfde prijs als de normale editie, dus ik deed het maar want je kreeg er ook nog gratis de DLC bij enzo.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gratis bij de SE. Niet echt de moeite though.
[..]
Je hebt de SE? Dan moet je Sony bellen voor een code geloof ik.
Maar dan heb je al extra betaald voor die onzin. Ik kan allemaal game thema's downloaden maar niet die van Heavy Rain.quote:
Interlokaal is dat je naar een andere stad in hetzelfde land belt. Dus gewone belkosten. Vanochtend gebeld, code wordt opgestuurd. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:15 schreef WSquater het volgende:
[..]
Sound track was inderdaad iets fout mee en moet je voor bellen. Hoe duur is een interlokaal tarief?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien dat ik enkele stukken nog opnieuw speel want als ik het zo lees kan het echt alle kanten opgaan.
Nu maar even alle spoilers lezen.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2010 13:09:51 ]
Oke, maar ik weet ook niet hoe duur die kosten zijn. Hoe duur is dat meestal?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:55 schreef Griebus het volgende:
[..]
Interlokaal is dat je naar een andere stad in hetzelfde land belt. Dus gewone belkosten. Vanochtend gebeld, code wordt opgestuurd. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren.
Ja, ik heb alle toetsen al een keer ingedrukt gehouden maar niet een werkt, behalve het camerastandpunten wisselen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:22 schreef DrDentz het volgende:
Houd je wel R2 ingedrukt als je wil lopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga zeker nog eens bepaalde stukken overnieuw spelen (en de spoilers lezen uiteraard)
Ik heb trouwens geen enkele vastloper gehad (ik heb de update nog niet gedaan) en heb er zo'n 9 uur over gedaan om m uit te spelen.
De DLC code van de Engelse versie werkt trouwens ook gewoon met een NL Account
Hopelijk blijft dit ook zo met toekomstige DLC.
[ Bericht 1% gewijzigd door SToRM81 op 07-03-2010 12:27:19 ]PSN id: NL_SToRM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
quote:Op zondag 7 maart 2010 18:08 schreef janrad het volgende:
Voor degene die net als ik....Dat ziet er uit als nogal een omweg..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het ook. Dit is makkelijker:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
quote:Op zondag 7 maart 2010 18:08 schreef janrad het volgende:
Voor degene die net als ik....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN id: NL_SToRM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik speel nu voor de 2e keer, de eerste uitkomst was ronduit rampzalig.PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
quote:Op zondag 7 maart 2010 18:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is het ook. Dit is makkelijker:Ik kan gewoon niet al die knopjes te gelijkertijd ingedrukt houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
Gebruik je tenenquote:Op zondag 7 maart 2010 21:20 schreef janrad het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet al die knopjes te gelijkertijd ingedrukt houden
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:12 schreef janrad het volgende:
Wat ik wel vreemd vond was dat......Niet zo heel moeilijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik speel nu voor de 2e keer, de eerste uitkomst was ronduit rampzalig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet zo heel moeilijkLOL, ik dacht fok dat, no way dat ik dat risico neemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tijd zatquote:Op maandag 8 maart 2010 09:39 schreef brtausi het volgende:
[..]
LOL, ik dacht fok dat, no way dat ik dat risico neem
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
quote:Op maandag 8 maart 2010 09:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben wel benieuwd of mijn verhaallijn echt zo verschillend is dan bij anderen. Op dit moment heb ik het idee dat ze er bij een bepaalde keuzes een andere cutscene in mikken en that's it, maar ik hoop natuurlijk dat ik het mis heb
.
Amen.
quote:Op maandag 8 maart 2010 09:59 schreef Jivis het volgende:
Ik ben nu volgensmij aardig ver in het spel.Bij mij is dat stuk anders gegaan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben wel benieuwd of mijn verhaallijn echt zo verschillend is dan bij anderen. Op dit moment heb ik het idee dat ze er bij een bepaalde keuzes een andere cutscene in mikken en that's it, maar ik hoop natuurlijk dat ik het mis heb
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Af en toe lukt het me niet om de juiste knopjes te vinden, en soms gaan bepaalde acties ook anders dan je verwacht.
Edit: woord vergeten.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2010 10:59:26 ]
quote:Op maandag 8 maart 2010 10:24 schreef Gewas het volgende:
[..]
Bij is dat stuk anders gegaan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Af en toe lukt het me niet om de juiste knopjes te vinden, en soms gaan bepaalde acties ook anders dan je verwacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op maandag 8 maart 2010 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op maandag 8 maart 2010 10:32 schreef Jivis het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
quote:Op maandag 8 maart 2010 10:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft een sterke game overigens.
Amen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
Nou.. bij Sexy Girl kun je je speakers toch wel even laten pompen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:51 schreef Gamer_V het volgende:
Oké, ik mistte de funky discomuziek wel een beetje
Fahrenheit was tot de helft leuk. Toen was het echt zo over the top dat het lachwekkend werdquote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:06 schreef Isegrim het volgende:
Ik vond Fahrenheit al helemaal geweldig dus ik ben erg benieuwd naar deze game.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
1 |
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 07:42 schreef janrad het volgende:Kan wel, op meerdere manieren zelfs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 07:42 schreef janrad het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Nee Delano, teveel werkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kreeg echt kippenvel en een naar gevoel bij die scene
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Naar moment inderdaad!SPOILER: Nee Delano, teveel werkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kreeg echt kippenvel en een naar gevoel bij die scene
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:38 schreef Jivis het volgende:
[..]
Naar moment inderdaad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Doorzetten! Met je andere chars! Alles voor Shaun!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:47 schreef Deacon_Tigra het volgende:
1 van mijn chars is dood door mijn keuze![]()
Ik dacht dat ik de goede maakte...........daarna.....NEEEEE KUTTTTTT![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]SPOILER: Nee Delano, teveel werkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kreeg echt kippenvel en een naar gevoel bij die sceneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN id: NL_SToRM
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:26 schreef SToRM81 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: wapensOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:50 schreef DrDentz het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN id: NL_SToRM
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:24 schreef SToRM81 het volgende:
[..]Het spel eindigt ook een paar jaar in de toekomstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:27 schreef WSquater het volgende:
[..]LAME ASS !!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILERS
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Het verhaal begint ook een paar jaar in de toekomst... het speelt zich dan ook af over een paar jaar. Niet echt spoilersquote:
ja ok ,als ik daar ook nog op moet gaan letten,quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:51 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Het verhaal begint ook een paar jaar in de toekomst... het speelt zich dan ook af over een paar jaar. Niet echt spoilers
Edit: en dat zou je moeten weten als je al op 3/4e zit
quote:Op zondag 7 maart 2010 11:46 schreef SToRM81 het volgende:
Ik heb m gisteren uitgespeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Jivis op 09-03-2010 23:47:02 ]Amen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:01 schreef DrDentz het volgende:
Hoe ging het bij jullie allemaal met verdenkingen qua Origami killer?
Bij mij ging het zo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:43 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Uitgespeeld![]()
Sterke puntenhttp://www.ps3trophies.or(...)-guide-road-map.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is een goeie trophy guide. Staat precies wat je moet doen. Wel vol spoilers uiteraard
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2010 10:06:20 ]
quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:05 schreef Gewas het volgende:
Ik had hem dus van de week uitgespeeld, dus gister ben ik weer halverwege in de game begonnen, maar moet zeggen dat het me nu wel minder boeit. Ik was dus verder gegaan bij dat stuk met die chirug...Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:22 schreef DrDentz het volgende:Ja, eigenlijk wel. Beetje raar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:05 schreef Gewas het volgende:
Ik had hem dus van de week uitgespeeld, dus gister ben ik weer halverwege in de game begonnen, maar moet zeggen dat het me nu wel minder boeit. Ik was dus verder gegaan bij dat stuk met die chirug...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
SPOILER: TROPHYOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:54 schreef Deacon_Tigra het volgende:
100% Trophy's is wel heull lastig![]()
Morgen een poging wagen
Ik ookquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:17 schreef The_Verve het volgende:
He he. NERD had ik al na mijn eerste run...
quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:06 schreef DrDentz het volgende:
Niet af laten schrikken.Kan wel zijn, ik vind het teveel werk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: oooh, hoe je ze moet pakken.. tja, gewoon dichtbij staan en dan omhoog klikken geloof ik.
Ja die heb ik uit gezet.quote:
Key pakken, etc etcquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gister een uur zitten proberen,maar het lukte steeds niet.
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Ik heb de tweede keer al een guide gebruikt en toen vond ik het wel prima. 80% met 2 keer doorspelen is prima. Perfect Crime en alle eindes ga ik niet aan beginnen meer.quote:Op zondag 14 maart 2010 10:03 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik ben hem nu voor de 4x rond aan het spelen voor de Nerd & Trial Master Trophy![]()
Daarna nog een keer vanaf halverwege voor the perfect Crime
En daarna ben ik er wel klaar mee
Ik had de tweede keer een compleet ander einde (nu ging niet iedereen dood,quote:Op zondag 14 maart 2010 10:52 schreef Jivis het volgende:
Ik heb na 1x eigenlijk helemaal geen behoefte het nogmaals door te spelen, nu ik toch al weet wie het heeft gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) en heel veel andere scenes. Ik vond het echt de moeite om nog eens door te spelen.Op Facebook postenquote:Op zondag 14 maart 2010 10:56 schreef Gewas het volgende:
Ik ook niet. Ben wel een tweede keer begonnen maar had er geen zin meer in.
Snap echt niet dat je dit spel alleen opnieuw gaat spelen voor een Trophie.Snap sowieso niet wat je met die Trophies moet.
quote:Op zondag 14 maart 2010 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik had de tweede keer een compleet ander einde (nu ging niet iedereen dood,Dat einde had ik de eerste keer alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) en heel veel andere scenes. Ik vond het echt de moeite om nog eens door te spelen.
[..]
.
Amen.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 07:41 schreef Griebus het volgende:
http://www.ps3trophies.or(...)-guide-road-map.html
Dit is een goeie trophy guide. Staat precies wat je moet doen. Wel vol spoilers uiteraard
Deze werkt ook:quote:Op zondag 14 maart 2010 14:38 schreef The_Verve het volgende:
Ik heb inmiddels alle trophies gehaald met behulp van onderstaande guide.
[..]
Dus dan lees je wat je moet doen en wat er gaat gebeuren... wat voor gameplay is er dan nog? Het komt dan neer op wat knoppen drukken?quote:Op zondag 14 maart 2010 14:38 schreef The_Verve het volgende:
Ik heb inmiddels alle trophies gehaald met behulp van onderstaande guide.
[..]
Valt wel mee. Het is niet zo dat ik vanaf minuut 1 die guide erbij heb.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:15 schreef Jivis het volgende:
Dus dan lees je wat je moet doen en wat er gaat gebeuren... wat voor gameplay is er dan nog? Het komt dan neer op wat knoppen drukken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij mij zaten er ook af en toe wat rare dingen in de verhaallijn, is dat bij meer mensen zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
quote:Op maandag 15 maart 2010 01:49 schreef versabommie het volgende:
Hop 75% van de trophies! Manman wat een spel!Weet je... ik had al die punten EXACT het zelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was gewoon een gevalletje niet weten wat te doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe moet je nu precies bewegen?Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:Op maandag 15 maart 2010 20:13 schreef Deacon_Tigra het volgende:
GATVERDAMME KUT HOEREN TERING TROPHY![]()
![]()
![]()
![]()
Ik krijg die Kamikaze trophy maar niet , ik fuck het steeds opIk snap het probleem niet echt, op de simpelste moeilijkheidsgraad is het bijna saai, maar goed:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe moet je nu precies bewegen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:25 schreef DrDentz het volgende:
Ik moest een beetje aan de origami killer denken toen ik dit las:Ik ook, begon alleen maar gelijkenissen te trekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd leukquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:47 schreef delano.888 het volgende:
Zero punctuation review:
http://www.escapistmagazi(...)tion/1528-Heavy-Rain
Hahaquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:19 schreef Griebus het volgende:
Briljante flashgame: Press X to Jason: the game![]()
Hierin moet je de scene naspelen dat je op zoek moet naar Jason in de mall.
Als je dit in het spel nog niet hebt gedaan dan is het wel een beetje een spoiler maar hij is echt zóóó goed!![]()
http://www.heavy.com/post/press-x-to-jason-the-game-4539
Dat stukje was in de originele game al lachwekkend jaquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:19 schreef Griebus het volgende:
Briljante flashgame: Press X to Jason: the game![]()
Hierin moet je de scene naspelen dat je op zoek moet naar Jason in de mall.
Als je dit in het spel nog niet hebt gedaan dan is het wel een beetje een spoiler maar hij is echt zóóó goed!![]()
http://www.heavy.com/post/press-x-to-jason-the-game-4539
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:45 schreef Ang3l het volgende:
Qua mijn verdenkingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Zo te lezen hadden ze de bundel nog ergensquote:
In Tillytown... het was nog ff twijfelen tussen God of War combi en de Heavy Rain combi... maar de mensen van Saturn dachten dat het beter was als ik zou gaan voor de heavy Rain combi... want die sloot beter aan op de punten die ik gaf.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo te lezen hadden ze de bundel nog ergens
En je hoeft hem nooit te importeren, als je niet kunt kiezen en je veranderd je ps3 systeemtaal even naar engels veranderd het alsnog.quote:Op maandag 22 maart 2010 09:09 schreef Black-Hole het volgende:
Kan jij bij de Nederlanse versie ook kiezen voor Engelse stemmen of moet ik hem daarvoor importeren?
Importeren is wel goedkoper als zal je bij de Engelse versie vast geen Nederlands als taal kunnen kiezenquote:Op maandag 22 maart 2010 12:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
En je hoeft hem nooit te importeren, als je niet kunt kiezen en je veranderd je ps3 systeemtaal even naar engels veranderd het alsnog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet je het spel altijd helemaal opnieuw spelen als je "denkt" een verkeerde keuze te hebben gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ik om half 12 nog steeds aan het spelen ben is ook een goed teken, in ieder geval is het geen gezond voorteken
Aaah the beauty of digital reproduction.
--- Cameron Hodge ---
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:29 schreef PhalanX het volgende:
Ik moet eerst kijken naar de mogelijkheden...
Sorry, ik zat ff te diep in het spel.... dan lijkt alles te draaien om het hele verhaal... game mechanics be damned!
Wat dat betreft is het een fokking goed spel... in een donkere kamer, op het puntje van je stoel, het is geen button mashing met frustrerende eindbazen die maar niet dood willen omdat je niet genoeg xp hebt verzameld. Mijn God wat wil ik dit spel graag uitspelen, maar tegelijkertijd wil ik er zo lang mogelijk over doen. IJzersterk verhaal.Zo te zien leef je je helemaal in in het spel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ik om half 12 nog steeds aan het spelen ben is ook een goed teken, in ieder geval is het geen gezond voorteken
Moet zeggen dat ik het (zeker in vergelijking met andere games) ook een heel goed verhaal vond.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2010 14:45:07 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het echt een waanzinnig sterk verhaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aaah the beauty of digital reproduction.
--- Cameron Hodge ---
quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:05 schreef PhalanX het volgende:
het is nu bijna 12 uur als ik dit schrijf, en goddomme heb ik alweer te veel uurtjes aan het verhaal besteed
maar ik heb 'em wel uitgespeeld nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het echt een waanzinnig sterk verhaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:19 schreef Ang3l het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aaah the beauty of digital reproduction.
--- Cameron Hodge ---![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:08 schreef DrDentz het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Aaah the beauty of digital reproduction.
Spel EINDELIJK binnen, sta niet snel versteld om hoe mooi een spel is maar HEAT UT ....
Prachtig spel.... zonder het langer dan een half uurtje te hebben gespeeld wil ik al een sequelSteam id : Kim the boss.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
een sequel gaat er waarschijnlijk niet komen volgens de makers van heavy rainI'm awesome, and I fuck dolphins.![]()
Ik hoop wel op een nieuw 'interactief drama'. Zelfde soort gameplay, ander verhaal en een andere setting.![]()
Jup, ik hoop het ook. net als Fahrenheit over ging naar Heavy Rainquote:Op zondag 28 maart 2010 22:13 schreef DrDentz het volgende:
Ik hoop wel op een nieuw 'interactief drama'. Zelfde soort gameplay, ander verhaal en een andere setting.
I'm awesome, and I fuck dolphins.![]()
Lijkt me ook vrij lastig te verwezenlijken als iedereen een ander einde heeft.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:12 schreef ToverBami het volgende:
een sequel gaat er waarschijnlijk niet komen volgens de makers van heavy rain
Of er moet een optie in zitten dat je je oude savegame kunt inladen, zoals bij Mass Effect 2...
Las alleen dat ze in de volgende game voor het drama genre willen gaan, dus geen trhiller meer. Weet niet of me dat wel zo trekt...Amen.![]()
Kies R2 om bij je vrouw weg te gaanquote:Op zondag 28 maart 2010 22:32 schreef DrDentz het volgende:
Dan moet je je door een lastig gesprek heen manoeuvreren.
...
Amen.![]()
of L1 om haar een klap te verkopen zodat ze niet meer zo door blijft zaniken...quote:Op zondag 28 maart 2010 22:32 schreef Jivis het volgende:
[..]
Kies R2 om bij je vrouw weg te gaan...
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen![]()
Ik ben echt verslaafd bent geraakt aan snotteren, grienen, lekken en wenen na het ultiem emotionele einde van FFXIII, dus dit lijkt me een uitgekozen opvolger. Denk dat dit wel een goede fix is om mijn cravings te stillen.
Het wachten is nu op de postbode.My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.![]()
Meningen over de Taxidermist, die nu ook los te koop is?Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*![]()
Niet de moeite. Het is in mijn ogen vooral een demo van hoe Heavy Rain is. Het voegt niets aan het verhaal toe verder. Blij dat deze gratis bij de SE zat, anders had ik spijt van het downloaden.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:27 schreef Gamer_V het volgende:
Meningen over de Taxidermist, die nu ook los te koop is?The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
ik heb vorige week dit spel gekocht en kon niet wachten om het te spelen....
kom ik er achter dat de sixaxis van men controller niet goed werkt en kom ik niet verder dan de proloog![]()
moet ik een heule nieuwe controller kopen en die krengen zijn niet goedkoop.![]()
![]()
Spijtig.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:28 schreef Furdinand het volgende:
ik heb vorige week dit spel gekocht en kon niet wachten om het te spelen....
kom ik er achter dat de sixaxis van men controller niet goed werkt en kom ik niet verder dan de proloog![]()
moet ik een heule nieuwe controller kopen en die krengen zijn niet goedkoop.
Sowieso voel ik me echt een idioot als ik met dat ding zit te schudden. Een beetje het Wii-effect. In Uncharted 1 hadden ze er ook nog zo'n functie in gestopt. Hebben ze er bij deeltje 2 wijselijk uit gelaten
.
Amen.![]()
Een PS3-spel waarin het nog wel tof werkt (voor een tijdje) is de Pokémon-kloon Folklore. Je voelt je net een Ghostbuster als je dat speelt.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:06 schreef Jivis het volgende:
[..]
Spijtig.
Sowieso voel ik me echt een idioot als ik met dat ding zit te schudden. Een beetje het Wii-effect. In Uncharted 1 hadden ze er ook nog zo'n functie in gestopt. Hebben ze er bij deeltje 2 wijselijk uit gelaten
.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.![]()
Elke keer weer stiekem naar buiten kijken of er niemand langs loopt...quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:06 schreef Jivis het volgende:
Sowieso voel ik me echt een idioot als ik met dat ding zit te schudden. Een beetje het Wii-effect.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.![]()
is de DLC geen kleine missie ofzo dan?Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ![]()
In deze DLC gaat Madison op onderzoek uit bij een Taxidermist. Hij is één van de verdachten binnen het Origami Killer onderzoek. Je speelt als Madison die op onderzoek uitgaat in zijn huis.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:03 schreef Deacon_Tigra het volgende:
is de DLC geen kleine missie ofzo dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Ik kan echt niet wachten op een deel 2 ofzo
Psn online ID Tec-Deacon
Heavy Snow?quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:06 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik kan echt niet wachten op een deel 2 ofzoThe hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
van mij part noemen ze het Golden Shower , i dont care
Als het maar net zo tof word als deel 1Psn online ID Tec-Deacon
Druk X om over uw partner te plassen?
L'Amour menaçant:
lolquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:11 schreef Deacon_Tigra het volgende:
van mij part noemen ze het Golden Shower , i dont care
Als het maar net zo tof word als deel 1
![]()
dat wordt dan denk ik wel 2/3 jaartjes wachten![]()
Dan kunnen ze beter wachten op de Move, die heeft daar meer de vorm voor.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:33 schreef DrDentz het volgende:
Misschien ook met een uitgebreidere seksscene, dat je echt moet stoten met die sixaxis.My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.![]()
Misschien hebebn ze tegen die tijd wel de voorbinddildomove!quote:Op woensdag 7 april 2010 15:35 schreef Marble het volgende:
[..]
Dan kunnen ze beter wachten op de Move, die heeft daar meer de vorm voor.
L'Amour menaçant:
quote:Op woensdag 7 april 2010 15:33 schreef DrDentz het volgende:
Misschien ook met een uitgebreide.re seksscene, dat je echt moet stoten met die sixaxis.
![]()
![]()
.
En als je heel hard zwiept ze kreetjes van genot slaakt?Amen.![]()
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=242087quote:Heavy Rain creator David Cage has predicted that the PS3 title will sell 1.5 million by the end of 2010.
Speaking to German site Play3, Cage said: "We have sold more than 1 million copies of Heavy Rain worldwide.![]()
TerechtZie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*![]()
Ik ben nu voor de tweede keer bezig omdt ik de eerste keel faalde met shaun redden![]()
Ik ben trouwens wel benieuwd naar welke theorie jullie gebruikten dus plemp neer en enlighten us.
Engaging Infinite Improbability Drive..![]()
Iemand deze Madison al unlocked?
Dat is hoe ze er in het echt uit ziet, kan je ook zien bij de unlockte bonus filmpjes
Psn online ID Tec-Deacon
Ik kom niet verder bij de level in de fabriek waar Ethan moet proberen een lucifer aan te steken, telkens wanneer ik de controller schudt, gaat de lucifer uit. Ik zit hier nu al 15 minuten mee te kloten. Iemand tips?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
Je meot die controlelr ook niet direct schuddenquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik kom niet verder bij de level in de fabriek waar Ethan moet proberen een lucifer aan te steken, telkens wanneer ik de controller schudt, gaat de lucifer uit. Ik zit hier nu al 15 minuten mee te kloten. Iemand tips?![]()
je moet die lucifer aansteken kijken welke kant het vlammetje op waait en dan een stukje kruipen en dan schudden anders verbrandt je je vinger.
De lucifer is alleen om de richting waar je heen moet te bepalen.
Die hoeft niet constant te branden.Engaging Infinite Improbability Drive..![]()
Wat...een...game...
Heb hem van een collega geleend en uitgespeeld nu. Nu weer opnieuw spelen, wil weleens weten wat er gebeurt als ik andere keuzes maak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010![]()
Heerlijk spel... vooral om te horen van anderen wat zij allemaal gedaan hebben... of beter gezegd wat zij allemaal NIET gedaan hebben.
"oh mijn god heb jij niet___________ !"Aaah the beauty of digital reproduction.
Zit Rik niet te pesten!!!!quote:Op donderdag 22 april 2010 21:41 schreef PhalanX het volgende:
Heerlijk spel... vooral om te horen van anderen wat zij allemaal gedaan hebben... of beter gezegd wat zij allemaal NIET gedaan hebben.
"oh mijn god heb jij niet___________ !"L'Amour menaçant:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DAT DIT KAN IN NEDERLAND!?Aaah the beauty of digital reproduction.
ok nu 1x gespeeld... mijn resultaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game![]()
Met terugwerkende kracht denk ik met steeds meer liefde aan dit spel. Veel spellen zijn leuk, speel je uit en gaan daarna de vergetelheid in. Dit was toch een speciaal iets. Ik heb bijna zin om het weer helemaal te spelen en te doen alsof ik niet weet wie de origami killer is. Er schijnt ook een Heavy Rain film te komen.![]()
Ik vond dit spel 1x leuk, maar ik heb er nu helemaal geen zin meer in. Het meeste komt me nu al zo bekend voor...![]()
Eindelijk durf ik in dit topic te komen!
Want ik heb Heavy Rain net uitgespeeld![]()
Mijn einde enzo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: haha, de preview liet de spoiler niet goed zien en ik was als de dood dat mijn hele lange verhaal vol spoilers zo ineens op de pagina zou komen te staanMaar tis gelukt!
[ Bericht 39% gewijzigd door Yachiru op 10-07-2010 18:34:03 ]![]()
Ja, jammer is dat hè, dat je nu alles al weet. Heb ik met wel meer dingen, ook met series enzo. Eigenlijk zou je dat soort dingen gewoon uit je geheugen moeten kunnen wissen en dan de hele ervaring opnieuw kunnen belevenquote:Op zondag 20 juni 2010 19:44 schreef DrDentz het volgende:
Met terugwerkende kracht denk ik met steeds meer liefde aan dit spel. Veel spellen zijn leuk, speel je uit en gaan daarna de vergetelheid in. Dit was toch een speciaal iets. Ik heb bijna zin om het weer helemaal te spelen en te doen alsof ik niet weet wie de origami killer is. Er schijnt ook een Heavy Rain film te komen.
wat heb ik gemist... volgens mij heb ik die niet gezien...Aaah the beauty of digital reproduction.
Ik had ze wel. Lag aan de ARI geloof ik ja.L'Amour menaçant:
wat... huh... maar... crap!Aaah the beauty of digital reproduction.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.![]()
Goh, maar drie deeltjes voor deze topgame?
Heb de Move Edition pasgeleden gekocht en was verbaasd dat het eigenlijk de Collectors Edition was met de Move patch ingebouwd want je krijgt er de soundtrack bij, de DLC en 3 XMB Dynamic Themes (Rain, Mars en Forrest). En er zit zelfs nog méér bonusmateriaal bij (making of docu's enzo) dan die je normaal kunt unlocken in de game. Overigens zit er ook die origami blaadje bij, maar die is me niet gelukt en je kunt die tutorial volgens mij niet meer opnieuw starten![]()
Maar wat een game inderdaad!Die kleine details die dan weer hun effect hebben in de eindscènes. Want ik las dat er in de verschillende eindscènes dus weer kleine variaties kunnen zitten die afhankelijk zijn van je keuzes.
Had bij m'n eerste playtrough al best veel trophies en naderhand nog enkele hoofdstukken opnieuw gespeeld om er meer te halen. Zit nu op 60% geloof ik. Ga wel m'n best doen om ze allemaal te halen, maar idd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens heb ik de game even proberen te spelen met de Move controller, maar omdat ik geen navigationcontroller heb en die normale controller daar niet echt lekker voor werkt + dat het niet zo heel relaxed gamen is met die Move heb ik het spel geheel met de normale controller gespeeld.
Dus de Move Edition is zeker geen slechte koop gezien de extra's die je erbij krijgt
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.![]()
quote:Op zondag 13 maart 2011 17:07 schreef DaFrenk het volgende:
Goh, maar drie deeltjes voor deze topgame?
Heb de Move Edition pasgeleden gekocht en was verbaasd dat het eigenlijk de Collectors Edition was met de Move patch ingebouwd want je krijgt er de soundtrack bij, de DLC en 3 XMB Dynamic Themes (Rain, Mars en Forrest). En er zit zelfs nog méér bonusmateriaal bij (making of docu's enzo) dan die je normaal kunt unlocken in de game. Overigens zit er ook die origami blaadje bij, maar die is me niet gelukt en je kunt die tutorial volgens mij niet meer opnieuw starten![]()
Maar wat een game inderdaad!Die kleine details die dan weer hun effect hebben in de eindscènes. Want ik las dat er in de verschillende eindscènes dus weer kleine variaties kunnen zitten die afhankelijk zijn van je keuzes.
Had bij m'n eerste playtrough al best veel trophies en naderhand nog enkele hoofdstukken opnieuw gespeeld om er meer te halen. Zit nu op 60% geloof ik. Ga wel m'n best doen om ze allemaal te halen, maar idd..Volgens mij kan je gewoon wanneer je de kamikaze fout gedaan hebt je savegame opnieuw laden, dan begint hij bij het stukje waar je net komt aanrijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens heb ik de game even proberen te spelen met de Move controller, maar omdat ik geen navigationcontroller heb en die normale controller daar niet echt lekker voor werkt + dat het niet zo heel relaxed gamen is met die Move heb ik het spel geheel met de normale controller gespeeld.
Dus de Move Edition is zeker geen slechte koop gezien de extra's die je erbij krijgt![]()
Aha! Thanks voor de tip! Maar dat werkt neem ik aan niet als je het hoofdstuk los opnieuw speelt zónder auto-save?quote:Op maandag 14 maart 2011 00:54 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Volgens mij kan je gewoon wanneer je de kamikaze fout gedaan hebt je savegame opnieuw laden, dan begint hij bij het stukje waar je net komt aanrijden.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.![]()
Nee, dat werkt inderdaad niet. Maar dat maakt verder niet zo veel uit aangezien je geen keuzes daar maakt die belangrijk zijn voor het verloop van het verhaal.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: