Lijkt opgelost door 1 chapter terug te gaan.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:59 schreef Godtje het volgende:
Uhmmm ik ga niet alles terug lezen niet uit onwil maar omdat er eerder nogal wat spoilers stonden.
Volgens mij was het wel al eens langs gekomen.
Mijn save game wil niet meer laden.Zwart scherm.
Volgens mij was ik al best ver.
![]()
Is daar nog een oplossing voor of helaas pindakaas?
Heb m wel aangevraagd maar nog niet gehad die nieuwe code...quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Engelse SE heeft wel dat uitklapboekje ja. En vanaf morgen kunnen wij de OST downloaden met de code, al dan niet via een nieuwe via Sony.
Dat wist ik helaas al voordat ik het spel gespeeld had.. Gamefaqs is af en toe erg gemeen daar in...quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:09 schreef Deacon_Tigra het volgende:
idd jongens, gebruikt aub spoiler tags
Ben als de dood dat ik plots lees wie de Origami killer is![]()
![]()
Het is die ene!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:09 schreef Deacon_Tigra het volgende:
![]()
Ik wilde je bijna een heel lief PM'tje sturenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:09 schreef Deacon_Tigra het volgende:
![]()
Die kamikaze-trophy lukt me ook niet, want mijn SIXAXIS reageert niet goed.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:16 schreef DrDentz het volgende:
TVP
Probeer nu de Kamikaze trophy te halen, 3x niet gelukt al.
Kamikaze wordt ook de enige trophy die ik open laat denk ikquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:06 schreef Kopieerapparaat het volgende:
[..]
Die kamikaze-trophy lukt me ook niet, want mijn SIXAXIS reageert niet goed.
Heb in de stress de game een tijdje bij het oud papier gelegd en wacht nu tot ik Battlefield Bad Company 2 binnen krijg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat trouwens het halen van alle eindes maar zitten denk ik. Zoveel variabelen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb 'm nu wel, de reden waarom ik 'm niet had was ook al zag het er op beeld goed uit, je mag de politiewagen echt niet raken, dus voordat je politiewagens ziet al een klein beetje naar rechts wapperen met dat ding.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kamikaze wordt ook de enige trophy die ik open laat denk ik
Yup. Nu weet ik het zeker. Teveel werk. Heb 80% van de trophies nu en het is mooi geweestquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik laat trouwens het halen van alle eindes maar zitten denk ik. Zoveel variabelen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat FFXIII maar komen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door DrDentz op 05-03-2010 23:07:25 ]
Jawel. Je moet niet zeggen wat mensen moeten kiezen. Het is veel te mooi om alles gewoon te doen zoals je instinctief zou doen. Een tweede keer doorspelen daarna kan wel met een guide, omdat je al weet hoe of wat.quote:
Bij de SE was die gratis.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:11 schreef DrDentz het volgende:
Nah, zo lang je de grote lijnen van het verhaal niet verraadt vind ik spoilers niet zo nodig. Wel sneu dat je moet betalen voor het PS3 Heavy Rain thema, ook al heb je de game.
Gratis bij de SE. Niet echt de moeite though.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:11 schreef DrDentz het volgende:
Nah, zo lang je de grote lijnen van het verhaal niet verraadt vind ik spoilers niet zo nodig. Wel sneu dat je moet betalen voor het PS3 Heavy Rain thema, ook al heb je de game.
Je hebt de SE? Dan moet je Sony bellen voor een code geloof ik.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:08 schreef Griebus het volgende:
Hoe krijg ik nu de soundtrack gedownload?
Is maar wat je vindt. Zelfde prijs als de normale editie, dus ik deed het maar want je kreeg er ook nog gratis de DLC bij enzo.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gratis bij de SE. Niet echt de moeite though.
[..]
Je hebt de SE? Dan moet je Sony bellen voor een code geloof ik.
Maar dan heb je al extra betaald voor die onzin. Ik kan allemaal game thema's downloaden maar niet die van Heavy Rain.quote:
Interlokaal is dat je naar een andere stad in hetzelfde land belt. Dus gewone belkosten. Vanochtend gebeld, code wordt opgestuurd. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:15 schreef WSquater het volgende:
[..]
Sound track was inderdaad iets fout mee en moet je voor bellen. Hoe duur is een interlokaal tarief?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien dat ik enkele stukken nog opnieuw speel want als ik het zo lees kan het echt alle kanten opgaan.
Nu maar even alle spoilers lezen.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2010 13:09:51 ]
Oke, maar ik weet ook niet hoe duur die kosten zijn. Hoe duur is dat meestal?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:55 schreef Griebus het volgende:
[..]
Interlokaal is dat je naar een andere stad in hetzelfde land belt. Dus gewone belkosten. Vanochtend gebeld, code wordt opgestuurd. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren.
Ja, ik heb alle toetsen al een keer ingedrukt gehouden maar niet een werkt, behalve het camerastandpunten wisselen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:22 schreef DrDentz het volgende:
Houd je wel R2 ingedrukt als je wil lopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga zeker nog eens bepaalde stukken overnieuw spelen (en de spoilers lezen uiteraard)
Ik heb trouwens geen enkele vastloper gehad (ik heb de update nog niet gedaan) en heb er zo'n 9 uur over gedaan om m uit te spelen.
De DLC code van de Engelse versie werkt trouwens ook gewoon met een NL Account
Hopelijk blijft dit ook zo met toekomstige DLC.
[ Bericht 1% gewijzigd door SToRM81 op 07-03-2010 12:27:19 ]PSN id: NL_SToRM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
quote:Op zondag 7 maart 2010 18:08 schreef janrad het volgende:
Voor degene die net als ik....Dat ziet er uit als nogal een omweg..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het ook. Dit is makkelijker:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
quote:Op zondag 7 maart 2010 18:08 schreef janrad het volgende:
Voor degene die net als ik....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN id: NL_SToRM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik speel nu voor de 2e keer, de eerste uitkomst was ronduit rampzalig.PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
quote:Op zondag 7 maart 2010 18:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is het ook. Dit is makkelijker:Ik kan gewoon niet al die knopjes te gelijkertijd ingedrukt houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
Gebruik je tenenquote:Op zondag 7 maart 2010 21:20 schreef janrad het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet al die knopjes te gelijkertijd ingedrukt houden
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:12 schreef janrad het volgende:
Wat ik wel vreemd vond was dat......Niet zo heel moeilijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik speel nu voor de 2e keer, de eerste uitkomst was ronduit rampzalig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet zo heel moeilijkLOL, ik dacht fok dat, no way dat ik dat risico neemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tijd zatquote:Op maandag 8 maart 2010 09:39 schreef brtausi het volgende:
[..]
LOL, ik dacht fok dat, no way dat ik dat risico neem
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
quote:Op maandag 8 maart 2010 09:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben wel benieuwd of mijn verhaallijn echt zo verschillend is dan bij anderen. Op dit moment heb ik het idee dat ze er bij een bepaalde keuzes een andere cutscene in mikken en that's it, maar ik hoop natuurlijk dat ik het mis heb
.
Amen.
quote:Op maandag 8 maart 2010 09:59 schreef Jivis het volgende:
Ik ben nu volgensmij aardig ver in het spel.Bij mij is dat stuk anders gegaan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben wel benieuwd of mijn verhaallijn echt zo verschillend is dan bij anderen. Op dit moment heb ik het idee dat ze er bij een bepaalde keuzes een andere cutscene in mikken en that's it, maar ik hoop natuurlijk dat ik het mis heb
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Af en toe lukt het me niet om de juiste knopjes te vinden, en soms gaan bepaalde acties ook anders dan je verwacht.
Edit: woord vergeten.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2010 10:59:26 ]
quote:Op maandag 8 maart 2010 10:24 schreef Gewas het volgende:
[..]
Bij is dat stuk anders gegaan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Af en toe lukt het me niet om de juiste knopjes te vinden, en soms gaan bepaalde acties ook anders dan je verwacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op maandag 8 maart 2010 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op maandag 8 maart 2010 10:32 schreef Jivis het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
quote:Op maandag 8 maart 2010 10:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft een sterke game overigens.
Amen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
Nou.. bij Sexy Girl kun je je speakers toch wel even laten pompen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:51 schreef Gamer_V het volgende:
Oké, ik mistte de funky discomuziek wel een beetje
Fahrenheit was tot de helft leuk. Toen was het echt zo over the top dat het lachwekkend werdquote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:06 schreef Isegrim het volgende:
Ik vond Fahrenheit al helemaal geweldig dus ik ben erg benieuwd naar deze game.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
1 |
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 07:42 schreef janrad het volgende:Kan wel, op meerdere manieren zelfs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 07:42 schreef janrad het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Nee Delano, teveel werkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kreeg echt kippenvel en een naar gevoel bij die scene
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Naar moment inderdaad!SPOILER: Nee Delano, teveel werkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kreeg echt kippenvel en een naar gevoel bij die scene
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:38 schreef Jivis het volgende:
[..]
Naar moment inderdaad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Doorzetten! Met je andere chars! Alles voor Shaun!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:47 schreef Deacon_Tigra het volgende:
1 van mijn chars is dood door mijn keuze![]()
Ik dacht dat ik de goede maakte...........daarna.....NEEEEE KUTTTTTT![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]SPOILER: Nee Delano, teveel werkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kreeg echt kippenvel en een naar gevoel bij die sceneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN id: NL_SToRM
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:26 schreef SToRM81 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: wapensOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:50 schreef DrDentz het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN id: NL_SToRM
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:24 schreef SToRM81 het volgende:
[..]Het spel eindigt ook een paar jaar in de toekomstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:27 schreef WSquater het volgende:
[..]LAME ASS !!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILERS
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Het verhaal begint ook een paar jaar in de toekomst... het speelt zich dan ook af over een paar jaar. Niet echt spoilersquote:
ja ok ,als ik daar ook nog op moet gaan letten,quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:51 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Het verhaal begint ook een paar jaar in de toekomst... het speelt zich dan ook af over een paar jaar. Niet echt spoilers
Edit: en dat zou je moeten weten als je al op 3/4e zit
quote:Op zondag 7 maart 2010 11:46 schreef SToRM81 het volgende:
Ik heb m gisteren uitgespeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Jivis op 09-03-2010 23:47:02 ]Amen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |