Jullie hebben toch wel meer tv'squote:Op woensdag 3 maart 2010 21:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil godverdomme Grey's Anatomy kijken maar paps wil per se voetbal kijken. Tot vanavond 8 uur bezig geweest met school, laat me lekker ontspannen.
Overigens wel PWS afgesloten.
Ja hoe de fuck moet ik dat allemaal weten.quote:
Ben je te dom om te schijten ofzo?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja hoe de fuck moet ik dat allemaal weten.
Anders mag-ie altijd nog wel in SES hoor, als het voor school isquote:
Omdat ze anti Semitische godslastering tentoonspreiden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:56 schreef Hyman het volgende:
Tv is van de duivel
Daarom heb ik een extra grote.ik snap niet waarom tv's duivels zijn eigenlijk
Zet hem eens voor de gein na 12 uur 's avonds aan, dat is best duivels hoor. Al die lelijke heksen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:56 schreef Hyman het volgende:
Tv is van de duivel
Daarom heb ik een extra grote.ik snap niet waarom tv's duivels zijn eigenlijk
Ja, maar ga maar eens op 4chan, das veul ergerquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Omdat ze anti Semitische godslastering tentoonspreiden.
Hahaquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:57 schreef mstr het volgende:
[..]
Zet hem eens voor de gein na 12 uur 's avonds aan, dat is best duivels hoor. Al die lelijke heksen.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:56 schreef Renesite het volgende:
Zo. Bed. Moe. Bah. Opstaan om 14:00 is a biatch
Toch vraag ik me af wat mijn favoriete standje nou is (betreft die reclame)quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:57 schreef mstr het volgende:
[..]
Zet hem eens voor de gein na 12 uur 's avonds aan, dat is best duivels hoor. Al die lelijke heksen.
"Oh Kelly, ik wil met je in bad!"quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:00 schreef louwp het volgende:
[..]
Toch vraag ik me af wat mijn favoriete standje nou is (betreft die reclame)
Godverdomme, kan je 198789098765678 namen kiezen, kies je precies die.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:01 schreef Hyman het volgende:
[..]
"Oh Kelly, ik wil met je in bad!"
*kreun kreun.
Overmorgen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:53 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ohja, ik moest je nog laten herinneren dat je je kaartjes moet afdrukken, voordat je morgen naar je werk gaat.
Hahah, ik moest even nadenkenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Godverdomme, kan je 198789098765678 namen kiezen, kies je precies die.
Wat heb je aan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Het gaat over sekslijnen en seksreclames en jij komt binnenvallen.
Een SA is een Site-Admin, geen sportadminquote:
Geil.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Witte nikes, zwarte sokken, zwarte joggingsbroek, gekleurde boxer, wit tshirt en grijs vest.
Oh ok.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Een SA is een Site-Admin, geen sportadmin
Dus nogmaals, heb je een SA nodig?quote:
Ik heb een leren pakje aan die alleen m'n tepels bedekt, en een onderbroekje van een mandarijnenzakje. Ik heb ook zo'n zakje om mn hoofd.quote:
Hou je bek maar weer.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:08 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik heb een leren pakje aan die alleen m'n tepels bedekt, en een onderbroekje van een mandarijnenzakje. Ik heb ook zo'n zakje om mn hoofd.
En een bevroren banaan lik ik momenteel.
Jij?
Zucht. Wat was ik toch een snoetje.quote:
Nee.quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:08 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik heb een leren pakje aan die alleen m'n tepels bedekt, en een onderbroekje van een mandarijnenzakje. Ik heb ook zo'n zakje om mn hoofd.
Jij?
Echt héquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:11 schreef Renesite het volgende:
Ik vind de spanningen om te snijden hier de laatste tijd
Zucht, jullie worden echt groot
quote:
Hoi opa!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:11 schreef Renesite het volgende:
Noem jij:quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:11 schreef Renesite het volgende:
Normaal danquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:08 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Jij?
Laat maar.quote:
Dat zeg ik niet. Ik vind witte sportsokken en een wijde boxershort ook niks.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |