Sinds wanneer ben jij god dan ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Hij kan het hebben, wordt ie hard van.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dus WIJ moeten lief doen, maar jij niet?
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ![]()
Inderdaad. Anders stond jij boven aan het lijstje!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het is dat ik niemand dood mag wensen...![]()
![]()
luke!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:49 schreef Juicyhil het volgende:
En wie maakt de kloon met de naam 'warm'?
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:49 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij god dan ?![]()
En zo ja. Je hebt zo'n 6000 jaar geleden er een zooitje van gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Deze zak is nu leeg.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
![]()
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!![]()
Hoe langer de rok, hoe natter het hok.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:51 schreef mstr het volgende:
louwp, kom je hier ook chickies hosselen met rokken tot boven de knie en met jurkjes?
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ![]()
Ik ben niet zo van de serversquote:Louw, jij moet niet SOGGEN.
Huphup, Serverbeheer leren jij.
Dan wel Warmp natuurlijkquote:En wie maakt de kloon met de naam 'warm'?![]()
![]()
Ik dacht het ookquote:
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt![]()
Jij kan dat beter weten dan ik.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:51 schreef Hyman het volgende:
[..]
Hoe langer de rok, hoe natter het hok.![]()
Moet je een SA hebben?quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ohja, ik moest je nog laten herinneren dat je je kaartjes moet afdrukken, voordat je morgen naar je werk gaat.quote:(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ![]()
Ik wil godverdomme Grey's Anatomy kijken maar paps wil per se voetbal kijken. Tot vanavond 8 uur bezig geweest met school, laat me lekker ontspannen.
Overigens wel PWS afgesloten.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: