Ja sorry,moest eerst echt even de kinderen naar bed brengen,maar jullie zijn lief
Door wegwerkzaamheden en schietpartijen waren we vreselijk te laat bij het slaapcentrum maar gelukkig hielden ze daar al rekening mee.
Het was een hele aardige kinderpsychologe die de intake deed en we hebben vrij lang zitten praten. Heel veel verteld, er werd ook heel veel gevraagd.
Toen kwam de verlossende conclusie, ze zien dit echt heel vaak. Vooral bij kindjes met autisme in combinatie met ADHD. Ze kon nergens een aanwijzing vinden voor een echte slaapstoornis en ze legde daarna met grafieken en plaatjes uit hoe het verdere onderzoek zou verlopen.
Ik vroeg toen ook wat verder onderzoek zou opleveren. Ze dacht niets, alleen bevestiging dat het geen slaapstoornis is. Wij hebben toen besloten nader onderzoek niet te doen, en daar kon zij alleen maar in meegaan. Ik vind verder onderzoek zo vreselijk ingrijpend voor Eva, en niet iets toevoegen.
De artsen daar maken nu een mooi rapport op, dat ze met grote zekerheid denken aan ADHD en dat Eva echt medicijnen nodig heeft. Daarmee kunnen we terug naar de kinderpsychiater.
We konden ook gelijk daar onder behandeling, maar om nou elke keer naar Den Haag te reizen vonden we gewoon onnodig. Dan maar even wachten weer en lekker in de buurt, voor Eva ook veiliger.
Dus

We troffen een ongelooflijke meelevende, invoelende arts, die heel goed luisterde en ons heel veel informatie heeft gegeven.
Erg erg fijn, ik werd er best emotioneel van.
Maandag ga ik de kinderpsychiater bellen (morgen zijn ze dicht

)
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥