Ik prefereer de standalone versie.quote:Op zondag 7 maart 2010 17:15 schreef Monidique het volgende:
Mijn briljantie doet het prima vanuit mijn hoofd trouwens.
Ik had ook gehoopt dat dat wel een keer voorbij zou zijn.quote:Op maandag 8 maart 2010 09:17 schreef Reya het volgende:
Sneeuw.
ik krijg hem niet opgestart, op een of andere manier weigert grub hem te starten.quote:Op zondag 7 maart 2010 17:14 schreef Sjaakz het volgende:
Ubuntu doet het prima vanaf mijn USB-stick trouwens.
quote:Early Wednesday morning, State Sen. Roy Ashburn (R-Calif.) was pulled over and arrested for drunk driving. Sources report that Ashburn -- a fierce opponent of gay rights -- was driving drunk after leaving a gay nightclub; when the officer stopped the state-issued vehicle, there was an unidentified man in the passenger seat of the car.
quote:
Deed het mij ook aan denken ja.quote:
quote:
Ik laat via het BIOS de USB-stick starten, niet via een bootloader of manager.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik krijg hem niet opgestart, op een of andere manier weigert grub hem te starten.
Ja, en ze kunnen dan ook hun tips uitwisselen waar je de beste rent-boys kan vindenquote:Op maandag 8 maart 2010 11:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Wellicht kunnen ze samen met Ted Haggard een praatgroep starten.
Classicus? Vertel deze allochtoon daar eens wat meer over?quote:Op maandag 8 maart 2010 13:40 schreef TitusPullo het volgende:
Wat een empathie! Ik weet niet of ik wel classicus wil worden.
Helaas, ik wens eerst uw merites af te wachten.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:46 schreef TitusPullo het volgende:
Een fraaie titel voor een Festschrift.
Nee, dat ik misschien wel liever Arabist zou worden.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:01 schreef Mutant01 het volgende:
Wil je daarmee zeggen dat je voor de keuze staat om te gaan studeren of in de WW te blijven hangen?
Dat gaat nooit goed komen. Je zal eindigen als een verzuurde pruim a la Jansen.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:03 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee, dat ik misschien wel liever Arabist zou worden.
Hier spreekt het minderwaardigheidscomplex van de niet-Arabier.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:03 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee, dat ik misschien wel liever Arabist zou worden.
Zo ben ik al; ik kan dus alleen maar opgewekter uit de studie tevoorschijn komen.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat gaat nooit goed komen. Je zal eindigen als een verzuurde pruim a la Jansen.
Hallo, minderwaardigheidscomplex van de niet-Arabier.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:06 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Hier spreekt het minderwaardigheidscomplex van de niet-Arabier.
Ik ben bezig met mijn laatste vakken en ik begin in september met de master. (Ja, de Master ja.)quote:
Werkelijk Titus, dat is fantastisch. Is dit je tweede studie of schat ik je leeftijd gewoon verkeerd in.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:10 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik ben bezig met mijn laatste vakken en ik begin in september met de master. (Ja, de Master ja.)
Ik had me verkeken op het aantal resterende vakken, waardoor ik mij er nu toe moet verlagen een Master te halen.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Werkelijk Titus, dat is fantastisch. Is dit je tweede studie of schat ik je leeftijd gewoon verkeerd in.
Hoe oud ben je als ik vragen mag?quote:Op maandag 8 maart 2010 14:17 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik had me verkeken op het aantal resterende vakken, waardoor ik mij er nu toe moet verlagen een Master te halen.
Maar mijn doctoraalscriptie geldt al wel als masterscriptie.
Ouwe zak.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:19 schreef TitusPullo het volgende:
Ik ben zevenentwintig.
Och, ik ben 45...het is dus mogelijkquote:Op maandag 8 maart 2010 14:27 schreef Mutant01 het volgende:
Ach, we worden allemaal een dagje ouder. Zouden we hier nog zitten als we tegen de 50 zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |