Ik prefereer de standalone versie.quote:Op zondag 7 maart 2010 17:15 schreef Monidique het volgende:
Mijn briljantie doet het prima vanuit mijn hoofd trouwens.
Ik had ook gehoopt dat dat wel een keer voorbij zou zijn.quote:Op maandag 8 maart 2010 09:17 schreef Reya het volgende:
Sneeuw.
ik krijg hem niet opgestart, op een of andere manier weigert grub hem te starten.quote:Op zondag 7 maart 2010 17:14 schreef Sjaakz het volgende:
Ubuntu doet het prima vanaf mijn USB-stick trouwens.
quote:Early Wednesday morning, State Sen. Roy Ashburn (R-Calif.) was pulled over and arrested for drunk driving. Sources report that Ashburn -- a fierce opponent of gay rights -- was driving drunk after leaving a gay nightclub; when the officer stopped the state-issued vehicle, there was an unidentified man in the passenger seat of the car.
quote:
Deed het mij ook aan denken ja.quote:
quote:
Ik laat via het BIOS de USB-stick starten, niet via een bootloader of manager.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik krijg hem niet opgestart, op een of andere manier weigert grub hem te starten.
Ja, en ze kunnen dan ook hun tips uitwisselen waar je de beste rent-boys kan vindenquote:Op maandag 8 maart 2010 11:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Wellicht kunnen ze samen met Ted Haggard een praatgroep starten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |