volgens mij mis je het idee van mijn slechte zelfbedachte grapquote:Op zondag 14 maart 2010 08:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik zou de tekst in de spoilertekst vervangen door: Jan.
Nee. Maar ik vind dit grappiger.quote:Op zondag 14 maart 2010 08:40 schreef najazeg het volgende:
[..]
volgens mij mis je het idee van mijn slechte zelfbedachte grap
Hoe oud was je toen?quote:Op zondag 14 maart 2010 09:24 schreef MrRyst het volgende:
deze heb ik vroeger bedacht.. mn moeder gebruikt em soms
2 goudvissen zitten in een kom..
springt er 1 uit.. vraagt de ander; Wat ga je doen?
Zegt die ene die eruit is gesprongen; Ik moet pissen
quote:Op zondag 14 maart 2010 13:41 schreef dombo123 het volgende:
Henk: Bier is net als mooie meiden.
Jaap: Toch zit er verschil in
Henk: ?
Jaap: Het gat is kleiner
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op zondag 14 maart 2010 14:25 schreef Dottey het volgende:
[..]Hij heeft niet gedefinieerd welk gat kleiner isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes you see knopjes
quote:Op zondag 14 maart 2010 14:25 schreef Dottey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pieterburenquote:Op zondag 21 maart 2010 14:27 schreef Federer-fan het volgende:
Jan is al twee jaar werkloos met een WW-uitkering. Hij woont met zijn vrouw en zijn zoon in een rijtjeshuis. Hij heeft eigenlijk niets omhanden. Het enige tijdverdrijf dat hij heeft, is zijn dagelijkse bezoekje aan zijn beste vriend Pieter, die een paar huizen verderop woont.
Dus op een gegeven moment zegt hij zo tegen zijn vrouw: "Schat, ik ga even bij Pieter buurten."
Zegt zijn vrouw: "Oké."
Even later komt zijn zoon thuis en die vraagt waar zijn vader is.
Zegt zijn moeder: "Hij is geloof ik even naar die zeehondencrèche gegaan."
quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 13:16 schreef sybvb het volgende:
hoorde er weer 1
in een hotel aan de balie vragend
jij:is ken hier aanwezig?
medewerker:welke ken bedoelt u
jij: kerneger
medewerker: nee ken ik nie
jij : kunt u hem omroepen
medewerker(over de luidspreker): hallo is er ene KENKERNEGERVaanwezig in het hotel?
quote:Op maandag 22 maart 2010 13:39 schreef Xa1pt het volgende:
ROTFLCOPTER!1!!1!_!! @ alle geniale grappen van Federer.Zelfbedacht ook?
Hoe vaker ik 'm lees hoe briljanter hij wordtquote:Op zondag 21 maart 2010 14:27 schreef Federer-fan het volgende:
Jan is al twee jaar werkloos met een WW-uitkering. Hij woont met zijn vrouw en zijn zoon in een rijtjeshuis. Hij heeft eigenlijk niets omhanden. Het enige tijdverdrijf dat hij heeft, is zijn dagelijkse bezoekje aan zijn beste vriend Pieter, die een paar huizen verderop woont.
Dus op een gegeven moment zegt hij zo tegen zijn vrouw: "Schat, ik ga even bij Pieter buurten."
Zegt zijn vrouw: "Oké."
Even later komt zijn zoon thuis en die vraagt waar zijn vader is.
Zegt zijn moeder: "Hij is geloof ik even naar die zeehondencrèche gegaan."
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:40 schreef Runselpink het volgende:
[..]
Hoe vaker ik 'm lees hoe briljanter hij wordt
Sarcasm, sorry.quote:Op maandag 22 maart 2010 14:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja, allemaal zelfbedacht. Heb je het document in de OP gezien met al mijn grappen?
Touché.quote:
Een stroopwafelverkoper zit te praten met een nieuwe medewerker. De nieuwe medewerker laaft zich aan de grote kennis en wijsheid van de stroopwafelverkoper.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:17 schreef najazeg het volgende:
Waar blijven nou die nieuwe stroopwafelverkopermoppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |