quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:30 schreef najazeg het volgende:
er is er maar een die echt goede stroopwafelverkopergrappen kan maken, en dat is Federer-fan!
Die is idd nog aardig geluktquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:14 schreef mwaterl het volgende:
Okee...ik ga nu een grap verzinnen. Live
Komt ie:
Er loopt een stroopwafelverkoper in Amsterdam. Vraagt ie zo aan een voorbijganger: "Welke stroopwafeltent is hier het verste uit de buurt?". Zegt die voorbijganger: "Waarom wil je dat weten, das toch helemaal niet handig?". Zegt de stroopwafelverkoper: "Nou kijk, ik ben een stroopwafelverkoper!"
Hm, best leuk gelukt nog
Néé, ik ga stuk hier!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:31 schreef najazeg het volgende:
Een treinkaartjesverzamelaar loopt op het station te zoeken naar weggegooide treinkaartjes van reizigers die hun treinreis erop hebben zitten. Hij vindt niet veel en wat hij vind heeft hij al. Teleurgesteld gaat ie zitten op een bankje. Dan komt er een man voorbij. De verzamelaar vraagt aan de man "waar kom je vandaan?". De man heeft geen zin in een gesprek met die man en zegt "Uit verweggistan, nou goed?". Vraagt de treinkaartjesverzamelaar: "OE, die heb ik nog niet, hoeveel wil je voor je treinkaartje?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:55 schreef Xa1pt het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op maandag 29 maart 2010 11:59 schreef Runselpink het volgende:
Johanna zit in de bioscoop naar een film te kijken. De zaal zit best wel vol. De film gaat over allemaal enge, romantische en leuke dingen. Het lijkt een '' happy end '' te worden, maar dat gebeurt niet. Het einde vindt men 'kut' en het publiek wil hun geld terug. Achter Johanna staat een vrouw te klappen en te huilen van geluk. Dus Johanna vraagt: '' Waarom bent u zo blij? Ik vond het een verschrikkelijke film. ''
Die vrouw: '' Ik vond de kostuums perfect bij de acteurs passen, daarom. ''
Slechte zelfbedachte grappen.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:50 schreef Saekerhett het volgende:
Lopen er 342528943705874098537492508745028795608947260876285270965872059866 gekken over straat. Zegt er een: "Mag ik in het midden lopen?"
quote:Op maandag 29 maart 2010 11:59 schreef Runselpink het volgende:
Johanna zit in de bioscoop naar een film te kijken. De zaal zit best wel vol. De film gaat over allemaal enge, romantische en leuke dingen. Het lijkt een '' happy end '' te worden, maar dat gebeurt niet. Het einde vindt men 'kut' en het publiek wil hun geld terug. Achter Johanna staat een vrouw te klappen en te huilen van geluk. Dus Johanna vraagt: '' Waarom bent u zo blij? Ik vond het een verschrikkelijke film. ''
De enige leuke uit dit topic.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:59 schreef Runselpink het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
Net alsof iemand anders het over 342528943705874098537492508745028795608947260876285270965872059866 gekken heeft gehadquote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 11:26 schreef haakon het volgende:
het is bruin, zijn met veel en rennen heel soepel door het bos ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
:)
quote:Op donderdag 1 april 2010 11:26 schreef haakon het volgende:
het is bruin, zijn met veel en rennen heel soepel door het bos ?het is bruin, zijn met een heleboel, renne soepel door het bos en zijn ontzettend groot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
quote:Op donderdag 1 april 2010 13:55 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
het is bruin, zijn met een heleboel, renne soepel door het bos en zijn ontzettend groot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op donderdag 8 april 2010 17:23 schreef Daywalk3r het volgende:
Komt zo een stroopwafel thuis uit het cafe.
Helemaal dronken is die stroopwafel.
Dus die vrouw boos en zegt zo "stroopverdomme" waarom ben je zo laat uit het cafe terug?"
Zegt die stroopwafel zo "Nee, ik ben blijven plakken"
quote:Op donderdag 8 april 2010 17:23 schreef Daywalk3r het volgende:
Komt zo een stroopwafel thuis uit het cafe.
Helemaal dronken is die stroopwafel.
Dus die vrouw boos en zegt zo "stroopverdomme" waarom ben je zo laat uit het cafe terug?"
Zegt die stroopwafel zo "Nee, ik ben blijven plakken"
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
quote:Op zondag 11 april 2010 08:20 schreef Shreyas het volgende:
Michelle is weer eens voor de zoveelste keer de klas uitgestuurd en moeten zich melden bij de conciërge. De conciërge zegt dat ze die middag terug moeten komen om alle schoolborden uit te wissen.
Dus na schooltijd gaat Michelle aan de slag, in het begin is ze er nog wel serieus mee bezig, echter na verloop van tijd komt haar vriendin Kim haar gezelschap houden.
Kim: Al die borden wissen is zo saai, laten we iets leukers doen!
Michelle: Zoals wat dan?
Kim: Krijtjes stuk trappen!![]()
Michelle: Ja cool, ik heb toevallig hakken aan.
Dus Michelle pakt een hand vol krijtjes legt ze op de grond en gaat er met haar hakken lekker op stampen.
Echt net op dat moment komt de conciërge het lokaal binnen: "Michelle, hoe haal je het in je hoofd om dit soort ongein uit te halen tijdens je strafmiddag! Jij gaat nu de hele week nablijven! En die troep ruim je zelf op!''
Als de conciërge daarna weer boos het lokaal uit loopt gaat Kim naast Michelle staan en zegt: Hé Michelle, ik sta bij je in het krijt!
Ik vind hem geweldig.quote:Op zondag 11 april 2010 08:20 schreef Shreyas het volgende:
Michelle is weer eens voor de zoveelste keer de klas uitgestuurd en moeten zich melden bij de conciërge. De conciërge zegt dat ze die middag terug moeten komen om alle schoolborden uit te wissen.
Dus na schooltijd gaat Michelle aan de slag, in het begin is ze er nog wel serieus mee bezig, echter na verloop van tijd komt haar vriendin Kim haar gezelschap houden.
Kim: Al die borden wissen is zo saai, laten we iets leukers doen!
Michelle: Zoals wat dan?
Kim: Krijtjes stuk trappen!![]()
Michelle: Ja cool, ik heb toevallig hakken aan.
Dus Michelle pakt een hand vol krijtjes legt ze op de grond en gaat er met haar hakken lekker op stampen.
Echt net op dat moment komt de conciërge het lokaal binnen: "Michelle, hoe haal je het in je hoofd om dit soort ongein uit te halen tijdens je strafmiddag! Jij gaat nu de hele week nablijven! En die troep ruim je zelf op!''
Als de conciërge daarna weer boos het lokaal uit loopt gaat Kim naast Michelle staan en zegt: Hé Michelle, ik sta bij je in het krijt!
..dan is de hele grap wegquote:Op zondag 11 april 2010 08:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind hem geweldig.![]()
![]()
Maar ik vind dat je die laatste zin moet schrappen (dus "Als de concierge [...] in het krijt!"). Vrijwel niemand zal het met me eens zijn, maar geloof me.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je moeder op een kaneelstok nou goed xP
quote:Op zondag 11 april 2010 17:30 schreef leeniej het volgende:
Hoe noem je een peer maar dan omgekeerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 april 2010 20:12 schreef Federer-fan het volgende:
Henk, een ambtenaar, praat met Willem, een man die in het bedrijfsleven werkt.
Zegt Willem: "Vertel eens iets over je werk?"
Zegt Henk: "Ik werk met mensen die gewoon niet zo goed zelfstandig kunnen functioneren."
Zegt Willem: "Werk je dan met mensen die een persoonsgebonden budget hebben ofzo?'
Zegt Henk: "Oh, sorry, nee, ik had het over m'n collega's."
Was alweer even geleden sinds mijn laatste grap.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
quote:Op zondag 11 april 2010 21:37 schreef dralion13 het volgende:
jantje heeft het koud, hij gaat in de hoek van de kamer zitten. Waarom gaat jantje in de hoek van de kamer zittenLeuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 april 2010 21:37 schreef dralion13 het volgende:
jantje heeft het koud, hij gaat in de hoek van de kamer zitten. Waarom gaat jantje in de hoek van de kamer zittenOp een gegeven moment begint Jantje weer te bibberen en hij besluit aan de muur te gaan zitten precies tussen twee hoeken in. Waarom gaat Jantje daar zitten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom Jantje vervolgens bij een hoek aan de buitenkant van het huis gaat zitten kunnen jullie wel raden natuurlijk."If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
Maar niet zelfbedacht! klikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |