Shoo!quote:
is er ook nog een bi topic voor als je es een vent wiltquote:
Dus ik mag hier ook een beetje zitten?quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
is er ook nog een bi topic voor als je es een vent wilt
quote:
van mij welquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dus ik mag hier ook een beetje zitten?Ik heb wel al een relatie met een meneer.
Ja leuk hequote:Op woensdag 3 maart 2010 16:50 schreef Qebbel het volgende:
[..]
![]()
Iedereen is toch welkom, gezellig! Zelfs hetero's (yak!).
Dat plaatje in de OP
Een mannelijke lesboquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Iedereen mag hier zitten. Ik ben ook geen lesbeau.
Nee nee, DIT is een mannelijke lesbo:quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee nee, DIT is een mannelijke lesbo:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee nee, DIT is een mannelijke lesbo:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:14 schreef Qebbel het volgende:
Mijn vriendinnetje stond ineens als verrassing voor de deur!Dacht dat ik d'r vrijdag pas weer zou zien. Wat een aangename wending in de dag!
We waren iets vergeten bij de supermarkt en ik kook vanavond, dus zij is het nog even halenquote:
Wordt jouw werk specifiek afgezeken of gewoon het werk waar je werkt?quote:
Mijn naam staat er niet bij, maar het is wel mijn werk.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wordt jouw werk specifiek afgezeken of gewoon het werk waar je werkt?
Gelukkig doe ik werk waar iedereen altijd wel wat over te zeuren heeftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat de presentatie van je boek? Hoeveel mensen verwacht je?quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:22 schreef wonderer het volgende:
Zo, mijn eerste lange rit in de Volvo is een feit (en het ging goed) en ik had bijna 100 mg testosteron in mijn donder gehadToch maar NA de vakantie... 13 april is de grote dag
nee, presentatie is 21 maart en er hebben inmiddels zo'n 25 bevestigd dat ze komen. Moet nog iets van 30 mailtjes terugkrijgenquote:Op donderdag 4 maart 2010 03:13 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Is dat de presentatie van je boek? Hoeveel mensen verwacht je?
Zeker. Maar die krijgen ook een hoop gezeur lijkt mequote:
Ik ben natuurlijk nieuwsgierig, wat voor een dag dat dan is.quote:
Er zijn altijd wel mensen die iets te zeiken hebben.. Als ze zelf niet met betere alternatieven komen zou ik die gewoon negeren.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:04 schreef lezzer het volgende:
Iemand op twitter zeikt m'n werk af.![]()
Ik had zin om een rant te gaan houden over politici die op ambtenaren bezuinigen en het kutbeleid van interimmanagers, maar toen realiseerde ik me dat zij gelieerd was aan een journalist van het plaatselijk bepke (pravda-like) en dat ik dus mijn opmerking wel eens in de krant terug zou kunnen lezen.
Dat heet dan "werkgever in diskrediet brengen". Ik ben wel even niet zo gemotiveerd, maar ik wil m'n baan wel houden
Dus, ik heb het maar niet gedaan.![]()
* lezzer telt de dagen af tot de vakantie....
Meestal komen ze wel met alternatieven, maar dan willen ze daar een factuur voor sturenquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er zijn altijd wel mensen die iets te zeiken hebben.. Als ze zelf niet met betere alternatieven komen zou ik die gewoon negeren.
Van wie? Of is dat nog niet bepaald?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:42 schreef Vanyel het volgende:
Besluit genomen: niet naar Pinkpop voor Pink, gewoon naar een heus concert zonder al die franje eromheen
Ja, zo kan ik het ook.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:41 schreef lezzer het volgende:
Meestal komen ze wel met alternatieven, maar dan willen ze daar een factuur voor sturen
Pink!quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Van wie? Of is dat nog niet bepaald?
Nooit op pinkpop geweest, maar hoezo "iets voor de jeugd"?quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:32 schreef lezzer het volgende:
Ik wil ook naar een concert van Pink, maar ik ga niet naar pinkpop. Dat heb ik ooit eens gedaan en dat is toch meer iets voor "de jeugd"
Nou, toen was ik 20, en toen vond ik het al erg. Nu ben ik 36 en ik moet er niet aan denken om op dat festivalterrein een hele dag op Pink te gaan wachten.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nooit op pinkpop geweest, maar hoezo "iets voor de jeugd"?
Haha vooral dat de hele dag rondhangen op een festivalterrein dus.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:00 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, toen was ik 20, en toen vond ik het al erg. Nu ben ik 36 en ik moet er niet aan denken om op dat festivalterrein een hele dag op Pink te gaan wachten.
Ik zeg Berlijn!quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:32 schreef lezzer het volgende:
Ik wil ook naar een concert van Pink, maar ik ga niet naar pinkpop. Dat heb ik ooit eens gedaan en dat is toch meer iets voor "de jeugd"
En de nacht er voor ergens op straat slapen op een wegwerpbaar matje...quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Haha vooral dat de hele dag rondhangen op een festivalterrein dus.Maar je kunt toch ook halve dagjes gaan?
Köln (de 29e) is voor mij dichterbij dan Amsterdam o.i.d.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik zeg Berlijn!
Of ergens anders natuurlijk
Of gewoon in een hotel..quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:30 schreef lezzer het volgende:
[..]
En de nacht er voor ergens op straat slapen op een wegwerpbaar matje...
Ja, dat was toen heel normaal hoorquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:45 schreef Vanyel het volgende:
Jij hebt dat echt gedaan, op straat slapen voor pinkpop?
\Wij stonden vast vooraan voor Lenny.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:12 schreef Vanyel het volgende:
Hee daar was ik ook!
Maar niet in de pit bij RatM. Bah nee, ik vond bettie serveert en lenny kravitz veeul leukerder
Tja, dan moet je het ook niet gaan vergelijken met nu.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:41 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, toen had de student nog wat minder te besteden hoor
quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tja, dan moet je het ook niet gaan vergelijken met nu.
Ja.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:26 schreef lezzer het volgende:
Dat zijn toch de associaties die ík heb met Pinkpop?
Wel zo makkelijk en comfortabel natuurlijk, als je toch vlakbij een vliegveld zit.quote:Als ik Pink vreselijk graag wil zien vlieg ik naar Berlijn, boek ik een hotel en maak het mezelf comfortabel.
Wat cool!! *Jaloers*quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
12maart ben ik in thialf bij wereldbeker schaatsenmijn bedrijf is 1 van de sponsors
Hoe heb je het nu dan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:37 schreef lezzer het volgende:
* lezzer wil ook nog eens naar Thialf
Ik ben op zoek naar een nieuw kapsel.
Het moet nu écht kort achter, en bovenop lang.
Jammer dat ik er niet uit zie als kd lang, anders liet ik m'n haar zo knippen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat denk ik ook niet ghehequote:Op donderdag 4 maart 2010 17:44 schreef Qebbel het volgende:
Ik wilde een plaatje van Ellen deGeneres zoeken, want zag dat ze nieuw haar had, stuit ik op dit:
[ afbeelding ]
WOW Ellen??????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze heeft vast geen 1 stap op die schoenen kunnen zetten...
Ik vind Ellen een schatje hoor, maar zo ziet zij er niet uit. Ik kan mezelf ook zo photoshoppen....quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:44 schreef Qebbel het volgende:
Ik wilde een plaatje van Ellen deGeneres zoeken, want zag dat ze nieuw haar had, stuit ik op dit:
[ afbeelding ]
WOW Ellen??????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze heeft vast geen 1 stap op die schoenen kunnen zetten...
Waarom doe je dat nu niet dan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:49 schreef lezzer het volgende:
Mijn haar is trouwens bijna lang genoeg om dit te doen:
[ afbeelding ]
Dat is jaren '40 - look.
Dat was eigenlijk altijd mijn doel.
das nice.... jammer dat ik te weinig/te dun haar heb daarvoorquote:
Hoe stereotypequote:Op donderdag 4 maart 2010 17:49 schreef lezzer het volgende:
Mijn haar is trouwens bijna lang genoeg om dit te doen:
[ afbeelding ]
Dat is jaren '40 - look.
Dat was eigenlijk altijd mijn doel.
Ik wil het toch graag kort. Ik hou wel van de androgyne look.quote:
Dat is wat ik nou net niet wil. Ik wil géén grasnek, en géén sprietjes voor de oren. Ik wil gewoon opgeschoren als een kerel.quote:
Dat is toch hartstikke bewerkelijk?quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:14 schreef wonderer het volgende:
Ik ga volgende kappersbeurt voor een echte hanenkam, trouwens.
Wat zondequote:
In welk opzicht? Het hoeft niet elke dag omhoog (juist niet, een platte vind ik ook leuk staan) en bijhouden kan met de tondeuze, volgens mij.quote:
Nee omdat lang haar geassocieerd wordt met vrouwelijkquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:22 schreef wonderer het volgende:
Ik snap trouwens echt niet waarom vrouwen met lang haar zo aantrekkelijk zijn. Alleen maar omdat kort geassocieerd wordt met mannelijk?
Maar waarom dan? 't Is een cultureel bepaald iets. Hoe kan zoiets dan zo'n invloed hebben op wat iemand sexy vindt?quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:24 schreef Avey het volgende:
[..]
Nee omdat lang haar geassocieerd wordt met vrouwelijk
Ik ook niet hoor. Ik val vaker op kort haar dan op lang haar.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:22 schreef wonderer het volgende:
Ik snap trouwens echt niet waarom vrouwen met lang haar zo aantrekkelijk zijn. Alleen maar omdat kort geassocieerd wordt met mannelijk?
Nee, ik vraag me af hoe dat kan.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:27 schreef Avey het volgende:
Jij denkt dat cultuur geen invloed heeft op voorkeuren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja in sommige stammen in Afrika wordt obesiteit aantrekkelijk gevonden... het is gewoon sociale evolutie.quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:29 schreef lezzer het volgende:
Dus ik google "Platte hanekam".![]()
Wonderer, heb je een plaatje bij de hand van hoe dat er uit ziet? Dus, wat jij dan wilt, niet wat ik daar aantroflolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo (ergens in de eerste minuut) maar dan niet roze."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Niet echt een goed argument, het is "gewoon"quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:29 schreef Avey het volgende:
[..]
Tja in sommige stammen in Afrika wordt obesiteit aantrekkelijk gevonden... het is gewoon sociale evolutie.
bij jezelf of bij de ander of beide?quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:37 schreef NanKing het volgende:
Ik ben zo makkelijk. Kort haar, lang haar, het boeit me allemaal niets.
Ok ok.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet echt een goed argument, het is "gewoon"
Maar als je dat soort dingen aantrekkelijk kunt "leren" vinden... wie zegt dan dat seksuele geaardheid is aangeboren?quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:39 schreef Avey het volgende:
[..]
Ok ok.
Wat over het algemeen aantrekkelijk wordt gevonden komt voort uit sociale evolutie simpelweg omdat datgene wat succesvol is ook aantrekkelijk is. Zeg maar een self-fulfilling-prophecy.
Obesiteit in die stammen wordt aantrekkelijk gevonden omdat het een teken is van succes en persoonlijke welvaart. Het is simpelweg een versnelde vorm van natuurlijke selectie.
Bij een ander. Ik heb zelf vroeger altijd kort haar gehad maar sinds een paar jaar heb ik 't altijd half lang of lang, en over een maand of 2 ga ik dreadlocks laten zettenquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
bij jezelf of bij de ander of beide?
Ik heb het niet over "leren". Met sociale evolutie bedoel ik meerdere generaties. Het is een sloom proces. Bovendien zie ik seksuele geaardheid en het aantrekkelijk vinden van bepaalde kenmerken nogal verschillen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar als je dat soort dingen aantrekkelijk kunt "leren" vinden... wie zegt dan dat seksuele geaardheid is aangeboren?
hmkay... zijn maar weinig mensen waarbij ik dat mooi vind staan... ben benieuwd!quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:45 schreef NanKing het volgende:
[..]
Bij een ander. Ik heb zelf vroeger altijd kort haar gehad maar sinds een paar jaar heb ik 't altijd half lang of lang, en over een maand of 2 ga ik dreadlocks laten zetten.
Een kant groeien, andere kant knippen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hmkay... zijn maar weinig mensen waarbij ik dat mooi vind staan... ben benieuwd!
misschien moet ik maar een poll openen.... groeien of knippen
Dat heb ik ongeveer atm. Een kant is vrij lang en de andere kant is bijna tot mijn schouder.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een kant groeien, andere kant knippen.
Oh, dat vind ik wel cool. Doet mij meteen denken aan de jaren '80quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
lol
Zo (ergens in de eerste minuut) maar dan niet roze.
Ik heb het nu al bijna zo, alleen is het niet zo strak afgebakend. Maar ik wil het voor mijn boekpresentatie netjes hebben, dan kan ik niet met drie weken uitgroei aan komen zetten (da's namelijk een cm of zo).quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:58 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik wel cool. Doet mij meteen denken aan de jaren '80
Ik denk niet dat ik er mee bij mijn werkgever aan kan komen...
Maar, het is ook niet voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |