Ik ook niet hoor. Ik val vaker op kort haar dan op lang haar.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:22 schreef wonderer het volgende:
Ik snap trouwens echt niet waarom vrouwen met lang haar zo aantrekkelijk zijn. Alleen maar omdat kort geassocieerd wordt met mannelijk?
Nee, ik vraag me af hoe dat kan.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:27 schreef Avey het volgende:
Jij denkt dat cultuur geen invloed heeft op voorkeuren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja in sommige stammen in Afrika wordt obesiteit aantrekkelijk gevonden... het is gewoon sociale evolutie.quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:29 schreef lezzer het volgende:
Dus ik google "Platte hanekam".![]()
Wonderer, heb je een plaatje bij de hand van hoe dat er uit ziet? Dus, wat jij dan wilt, niet wat ik daar aantroflolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo (ergens in de eerste minuut) maar dan niet roze."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Niet echt een goed argument, het is "gewoon"quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:29 schreef Avey het volgende:
[..]
Tja in sommige stammen in Afrika wordt obesiteit aantrekkelijk gevonden... het is gewoon sociale evolutie.
bij jezelf of bij de ander of beide?quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:37 schreef NanKing het volgende:
Ik ben zo makkelijk. Kort haar, lang haar, het boeit me allemaal niets.
Ok ok.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet echt een goed argument, het is "gewoon"
Maar als je dat soort dingen aantrekkelijk kunt "leren" vinden... wie zegt dan dat seksuele geaardheid is aangeboren?quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:39 schreef Avey het volgende:
[..]
Ok ok.
Wat over het algemeen aantrekkelijk wordt gevonden komt voort uit sociale evolutie simpelweg omdat datgene wat succesvol is ook aantrekkelijk is. Zeg maar een self-fulfilling-prophecy.
Obesiteit in die stammen wordt aantrekkelijk gevonden omdat het een teken is van succes en persoonlijke welvaart. Het is simpelweg een versnelde vorm van natuurlijke selectie.
Bij een ander. Ik heb zelf vroeger altijd kort haar gehad maar sinds een paar jaar heb ik 't altijd half lang of lang, en over een maand of 2 ga ik dreadlocks laten zettenquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
bij jezelf of bij de ander of beide?
Ik heb het niet over "leren". Met sociale evolutie bedoel ik meerdere generaties. Het is een sloom proces. Bovendien zie ik seksuele geaardheid en het aantrekkelijk vinden van bepaalde kenmerken nogal verschillen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar als je dat soort dingen aantrekkelijk kunt "leren" vinden... wie zegt dan dat seksuele geaardheid is aangeboren?
hmkay... zijn maar weinig mensen waarbij ik dat mooi vind staan... ben benieuwd!quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:45 schreef NanKing het volgende:
[..]
Bij een ander. Ik heb zelf vroeger altijd kort haar gehad maar sinds een paar jaar heb ik 't altijd half lang of lang, en over een maand of 2 ga ik dreadlocks laten zetten.
Een kant groeien, andere kant knippen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hmkay... zijn maar weinig mensen waarbij ik dat mooi vind staan... ben benieuwd!
misschien moet ik maar een poll openen.... groeien of knippen
Dat heb ik ongeveer atm. Een kant is vrij lang en de andere kant is bijna tot mijn schouder.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een kant groeien, andere kant knippen.
Oh, dat vind ik wel cool. Doet mij meteen denken aan de jaren '80quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
lol
Zo (ergens in de eerste minuut) maar dan niet roze.
Ik heb het nu al bijna zo, alleen is het niet zo strak afgebakend. Maar ik wil het voor mijn boekpresentatie netjes hebben, dan kan ik niet met drie weken uitgroei aan komen zetten (da's namelijk een cm of zo).quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:58 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik wel cool. Doet mij meteen denken aan de jaren '80
Ik denk niet dat ik er mee bij mijn werkgever aan kan komen...
Maar, het is ook niet voor mij.
Yep. Maar bij een mohawk is die strakke scheidslijn tussen kort en lang zo leuk dus dan moet het niet gaan uitgroeien. En misschien gooi ik er van te voren nog wel een "kleurtje" in of zo.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:40 schreef Vanyel het volgende:
Uitgroei gaat dan om de lengte, niet de kleur toch?
resultaat is idd altijd iets te warrig maar 3x handen door heen en het is het weer doenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 07:31 schreef Vanyel het volgende:
Gemengde gevoelens. Voelt lekker, maar het resultaat is vaak niet helemaal mijn ding. Zeker niet zoals ze het stylen.
Ghehe, dat heeft mijnquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:55 schreef Qebbel het volgende:
Ik heb serieus een haren fetisj.Ik vind haar echt mooi en zo lekker zacht! Haha! Dus vrouwen met haar
.
Fijn dat zoiets zonder verder overleg of aankondiging gebeurt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:03 schreef lezzer het volgende:
Ik hoor net van mijn collega (die ook thuis zit te werken), dat onze kantoorruimte op dit moment ontruimd wordt en wij verhuizen naar een andere plek.
Zeg maar, zonder vooraankondiging, overleg of whatever...
We zijn er allebei niet, dus de verhuizers gooien onze spullen de andere kamer in.
Gelukkig is er een andere collega die de boel bewaakt voor ons.
Ik pak m'n verhuisdozen al jaren niet meer uit hoor, maar het is weer zo'n fraai staaltje van.... tsssk![]()
Wég is m'n premiumplek aan de voorkant
En het is niet de eerste keerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Fijn dat zoiets zonder verder overleg of aankondiging gebeurt.
Is het überhaupt eik al zinvol dát het gebeurt?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:36 schreef lezzer het volgende:
[..]
En het is niet de eerste keer
Ik raak er ook een beetje afgestompt van.
Met een "sorry het kwam zo uit"-mail achteraf.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:49 schreef Vanyel het volgende:
Wat een debiel verhaal. Hoe verkopen ze dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je kan het natuurlijk nog wel vragen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:43 schreef Vanyel het volgende:
Ik denk niet dat ze me daar een paspoort gaan geven.
Vast wel, iedereen weet wie ik benquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:43 schreef Vanyel het volgende:
Als je in de hal vraagt naar lezzer, zouden ze je dan kunnen helpen?
Leuk! Ik ben benieuwd waar je uiteindelijk mee komt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:41 schreef Qebbel het volgende:
Wat een rust hier.
*Is druk bezig met cakejes voor Wonderer*
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ik bedacht me ook net dat ik haar echte voornaam niet meer weet.
Hoe bekend zijn die bekenden? Lijkt een beetje op desinteresse nl...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:50 schreef wonderer het volgende:
Over voornamen gesproken: stuur ik een uitnodiging voor mijn presentatie vanaf mijn 'officiele' adres naar bekenden, spelen ze het niet alleen klaar om mijn nieuwe naam te negeren, ook spellen ze mijn oude naam nog steeds verkeerd
De meesten kennen me al mijn hele leven. Nichten en neven van mijn moeder, dat soort gedoe. Bij een paar had ik er mijn naam tussen haakjes bijgezet omdat ik neit zeker wist of ze wel wisten wie ik was onder mijn pseudoniem, maar ook die spelden het verkeerd.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoe bekend zijn die bekenden? Lijkt een beetje op desinteresse nl...
Tjeempie, daarvan zou je op zijn minst dan nog verwachten dat ze weten hoe het geschreven wordt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:04 schreef wonderer het volgende:
De meesten kennen me al mijn hele leven. Nichten en neven van mijn moeder, dat soort gedoe. Bij een paar had ik er mijn naam tussen haakjes bijgezet omdat ik neit zeker wist of ze wel wisten wie ik was onder mijn pseudoniem, maar ook die spelden het verkeerd.
Als je ze nergens van op de hoogte hebt gebracht is het inderdaad niet zo heel vreemd.. Het is toch iets wat niet veel mensen zullen verwachten..quote:Moet wel zeggen dat ik nog niet iedereen op de hoogte heb gesteld van mijn situatie, dus helemaal kan ik het ze niet kwalijk nemen, alleen dat ze mijn naam verkeerd schrijven ...
Ik heb nog van NIEMAND gehoord die me kennen, dat ze er raar van opkijkenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tjeempie, daarvan zou je op zijn minst dan nog verwachten dat ze weten hoe het geschreven wordt.
[..]
Als je ze nergens van op de hoogte hebt gebracht is het inderdaad niet zo heel vreemd.. Het is toch iets wat niet veel mensen zullen verwachten..
Dat was ook niet de manier zoals ik het bedoelde.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:10 schreef wonderer het volgende:
Ik heb nog van NIEMAND gehoord die me kennen, dat ze er raar van opkijken
Wel spannend om te zien hoe die er mee omgaan. Succes!quote:Wordt wel gezellig, want iedereen die ik nu ga spreken, zal ik het dus vertellen, nu de startdatum vast ligt en alles. Alleen directe familie weet het verder (voor zover ik weet) en mensen die ik via internet ken. Alle kennissen en vrienden van mijn ouders dus nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |