abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78715797
Ongetwijfeld maak ik me er niet populair mee maar ik heb een mening en durf daarvoor uit te komen (grappig eigenlijk dat ik dit moet zeggen). Ik heb en moet helemaal niks hebben van homo's, en nee ik ben geen homofoob, Ik heb er genoeg gekend en gezien, maar vind het gewoonweg vies. Helaas kunnen de homo's mijn mening niet accepteren en willen ze mij hun normen en waarden opdringen ongevraagd. Begrijp me goed het roepen van je bent homo enz keur ik niet goed, al vind ik die andere scheldwoorden vele malen erger dan homo.

De laatste 100 jaar is geleidelijk aan homosexualiteit normaal geworden en heb je het te accepteren, prima leg ik me bij neer. Maar mensen moeten ook accepteren dat er mensen zijn die een vrijwel aangeboren afkeer hebben voor homo's en niks van ze moeten hebben. Ok, werkt er een homo bij mij op het werk, prima. Willen ze elkaars poep eten, prima( Bij wijze van spreken). Mij hoor je er niet over. Maar als je zegt dat je homosexualiteit niet normaal vind dan moet je gelijk redenen geven waarom niet, dan komen er loze kreten als ; "Homo's zijn ook mensen" en "iedereen heeft rechten". Dat vind ik allemaal prima maar ik moet ze niet! Daar veranderd nietmand of niets ook wat aan, ik heb mijn eigen normen en waarden over homo's. En mensen moeten die accepteren net zoals ze homo's opzich accepteren.

Dankuwel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gijsdezeikerd op 04-03-2010 02:18:10 ]
In het leven gaat er weinig boven de beste Godsdienst ooit. Alcoholisme.
pi_78715826
Nou wooptiedoo.
ijs_beer fan!
pi_78715830
Poep.
  donderdag 4 maart 2010 @ 01:25:41 #4
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_78715833
En waarom voel je je precies geroepen deze mening, waarvan je weet dat het mensen gaat kwetsen, toch nog te ventileren?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_78715851
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:25 schreef wonderer het volgende:
En waarom voel je je precies geroepen deze mening, waarvan je weet dat het mensen gaat kwetsen, toch nog te ventileren?
Jij beschouwt dit als kwetsend? dan neem ik jou echt niet serieus. Helaas.
pi_78715860
wanneer kom je uit de kast?
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_78715883
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:26 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
wanneer kom je uit de kast?
Goed gevonden.
pi_78715885
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:26 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

Uiteraard kan je hele verhaal als kwetsend beschouwd worden. En waarom neem je iemand niet serieus als hij zich gekwetst wordt?
ijs_beer fan!
  donderdag 4 maart 2010 @ 01:28:08 #9
71919 wonderer
pi_78715887
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:26 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

Ik beschouw dit vooral als dom en onnodig, maar je kunt op je vingers natellen dat er mensen zullen zijn die dit wel kwetsend zullen vinden. Dus ik vraag me af waarom je jouw mening zo belangrijk vindt, om er ondanks dat een topic over te openen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_78715915
quote:
Dat vind ik allemaal prima maar ik moet ze niet! Daar veranderd nietmand of niets ook wat aan
Ts is homo

Voor ts :

Misschien kan je nu wat beter slapen
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
pi_78715932

Ik moet dan ook echt niks hebben van alcoholisten, wagelijke mannetjes
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_78715937
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:28 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik beschouw dit vooral als dom en onnodig, maar je kunt op je vingers natellen dat er mensen zullen zijn die dit wel kwetsend zullen vinden. Dus ik vraag me af waarom je jouw mening zo belangrijk vindt, om er ondanks dat een topic over te openen.
Godver dus je kwetst nu ook al mensen omdat ze moeten accepteren dat niet iedereen ze moet?

Wat een mietjesmaatschappij dit zeg, het is al zover dat je niet eens meer je mening mag uiten en alles wat mensen niet horen willen is "Kwetsend" het is gewoon harde realiteit, leer ermee omgaan.
pi_78715952
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:30 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

Godver dus je kwetst nu ook al mensen omdat ze moeten accepteren dat niet iedereen ze moet?

Wat een mietjesmaatschappij dit zeg, het is al zover dat je niet eens meer je mening mag uiten en alles wat mensen niet horen willen is "Kwetsend" het is gewoon harde realiteit, leer ermee omgaan.
Ik vind je vrij zwakzinnig, maar gelukkig voel je je daar niet gekwetst
ijs_beer fan!
pi_78715955
Ts het is verdomme 2010 man
Kom onder je steen vandaag
En stop met zeiken.

En als je het zo walgelijk en goor vind
Waarom hou je je er dan mee bezig.
En het is geen realiteit het is gewoon het zwakzinnige wereldje waarin jij leeft.
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 4 maart 2010 @ 01:32:33 #15
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_78715960
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:25 schreef NanKing het volgende:
Nou wooptiedoo.
Dit is treffend genoeg.....

en laat de trol nu maar zichzelf voeden.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_78715963
Mooi woord he, zwakzinnig, Pixie. .
ijs_beer fan!
pi_78715969
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:29 schreef Pixie. het volgende:

[..]

Ts is homo

Voor ts :
[ afbeelding ]
Misschien kan je nu wat beter slapen
Och laat ze lekker paraderen daar in Amsterdam, schijt aan. Mag ik nu ook al mensen niet meer moeten? Dus we moeten allemaal elkaar maar lief en aardig vinden? Lekker geindoctrineerd allemaal zeg.
  donderdag 4 maart 2010 @ 01:33:18 #18
71919 wonderer
pi_78715976
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:30 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

Antwoord geven op vragen is niet je sterktste punt, he? Dat is retorisch, hier hoef je niet op te antwoorden
pi_78715986
TS jouw mening boeit mij niet...
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
pi_78716014
We leven inderdaat in 2010, in 1950 was je nog zwakzinnig toen je vond dat Homo's normaal waren en nu mag je niet eens vinden dat het "Toch wel een beetje vreemd is" want het is immers volkomen natuurlijk doch?

retards, strijd tegen de maatschappelijke machine is onbegonnen, jammer.
pi_78716017
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:32 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

Och laat ze lekker paraderen daar in Amsterdam, schijt aan. Mag ik nu ook al mensen niet meer moeten? Dus we moeten allemaal elkaar maar lief en aardig vinden? Lekker geindoctrineerd allemaal zeg.
Daar gaat het niet om.
Maar het is nogal zwak van je om op een bepaald een bepaalde groep mensen te haten.
Waarschijnlijk heb je nog nooit goeie ervaringen met homosexuele mensen gehad.
Of je bent op die manier opgevoed.
Dat weet ik allemaal niet.

Maar je moet zomaar een grote groep mensen gaan beledigen waar jij zo te zien nergens van afweet.
Want als je echt zo'n sterke mening had gehad. Had je je ook in de feiten verdiept.
En die ken je blijkbaar niet.

Want homosexuele mensen zijn net als ieder ander
Dus ook hetzelfde als jou
pi_78716028
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:32 schreef NanKing het volgende:
Mooi woord he, zwakzinnig, Pixie. .
  donderdag 4 maart 2010 @ 01:35:38 #23
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_78716034
Dus jij zeurt dat iemand anders zijn mening uit omdat jij jouw zeurderige mening uit.
Soms als je wat zegt kan je een reactie krijgen.

Jij snapt hem niet, hij snapt jou niet. Maar op moraal vlak ben je niet superieur.
Nouja, behalve dan in jouw hoofd.

Als je geen muilende homo's wil zien, kijk dan weg.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_78716040
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:34 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
We leven inderdaat in 2010, in 1950 was je nog zwakzinnig toen je vond dat Homo's normaal waren en nu mag je niet eens vinden dat het "Toch wel een beetje vreemd is" want het is immers volkomen natuurlijk doch?

retards, strijd tegen de maatschappelijke machine is onbegonnen, jammer.
Ik ben er iig over uit dat ik een stuk normaler ben dan jij, whatever normaal mag zijn dan.
ijs_beer fan!
  donderdag 4 maart 2010 @ 01:35:57 #25
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_78716041
Men mag doen wat men wil!
Mits ik het niet hoef te aanschouwen!!!!

Ik vind homo's wel cute mits het geen bitches zijn!
Snollebolt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')