Ik zou der zeker doen, maar toch jammer van die enorm gespierde benen die ze als prof. schaatster heeft.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:40 schreef ClaudeKelly het volgende:
Mensen die doen alsof ze haar niet zouden doen.
PS. AP is baas
Misschien op een rustiger tijdstip nog eens proberen. Dat kind wordt nu zo vlak na de OS natuurlijk helemaal doodgespamd.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:18 schreef AdvancedPower het volgende:
Heul niet!!! Als ze erop ingaat dan gaat het leuker worden.![]()
Een schaatster is een schaatsterquote:Op maandag 8 maart 2010 19:04 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik zou der zeker doen, maar toch jammer van die enorm gespierde benen die ze als prof. schaatster heeft.
daar geef ik je helemaal gelijk inquote:Op maandag 8 maart 2010 19:04 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik zou der zeker doen, maar toch jammer van die enorm gespierde benen die ze als prof. schaatster heeft.
quote:Op maandag 8 maart 2010 20:09 schreef HereComesTheKraken het volgende:
Alleen op de UI van Advancedpower ziet ze er knap uit. Voor de rest: meh
Licht eraan wat je knap vindquote:Op maandag 8 maart 2010 20:09 schreef HereComesTheKraken het volgende:
Alleen op de UI van Advancedpower ziet ze er knap uit. Voor de rest: meh
nietquote:Op maandag 8 maart 2010 20:42 schreef AdvancedPower het volgende:
Hihi, iedereen is het met mij eens.
Slecht nieuws, meer concurrentie.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:42 schreef AdvancedPower het volgende:
Hihi, iedereen is het met mij eens.
Toen ze 15 was, toen was haar vrucht helemaal verboden. Dat maakt iemand knapper.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:02 schreef Gonaz het volgende:
Hege Bøkko![]()
Ze wordt per post knapper vind ik
Lolquote:Op zondag 7 maart 2010 20:09 schreef AdvancedPower het volgende:
[ afbeelding ]
Die klote aap maakte een forum voor haar en aast op haar.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:56 schreef Afhaalchinees het volgende:
[Forum] Banmeldtopic - De reeks die na 300 posts onderbreekt. WTF WAAROM POST HIJ NOG!??!?
whahaquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:56 schreef Afhaalchinees het volgende:
[Forum] Banmeldtopic - De reeks die na 300 posts onderbreekt.
Hier moest ik wel ff bij nadenken..quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:52 schreef klaasdj het volgende:
Ik zit bij een jongen in de klas wiens oom getrouwd is met de zus van de beste vriend van Havard Bokko. Dus als je Hege wilt, fix ik wel een telefoonnummer
Dat lijkt op een kerel: heeft geen tieten en is veel te vierkant.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:18 schreef Soohr het volgende:
[ afbeelding ]
dan is zij leuker,
bokko lijkt te erg op dr broer met dat bolle voorhoofd
Eenschquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:29 schreef Tinker3ell het volgende:
[..]
Dat lijkt op een kerel: heeft geen tieten en is veel te vierkant.
Op beide afstanden een persoonlijkrecordquote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:00 schreef conobram het volgende:
Ze was net weer in beeld bij het WK Allround
Dat heet "Amerikaans uiterlijk"quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:29 schreef Tinker3ell het volgende:
[..]
Dat lijkt op een kerel: heeft geen tieten en is veel te vierkant.
Nou dat wordt flink soppen in elkaars pretpapje dan.quote:
Jaaaaaa en de laatste mag het roompotje uitlikken!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:44 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Nou dat wordt flink soppen in elkaars pretpapje dan.
Te laatquote:
quote:On my way home! So fun to skate in Thialf this weekend. All the norwegian and dutch people are crasy,but in a good way;) Thanks for the support
9:02 AM Mar 22nd via web
Ja, dat zeiden we afgelopen weekend ook allemaal tegen jequote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:41 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik had best bij haar langs gekund.
maar je scheet hemquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:41 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik had best bij haar langs gekund.
je vrienden..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:43 schreef AdvancedPower het volgende:
Ja, sorry. Net of iemand anders wel het lef had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |