Link?quote:Op zondag 7 maart 2010 20:15 schreef AdvancedPower het volgende:
DONE.![]()
![]()
Als ze daar is ben ik zeker van de partij.![]()
Ja dusquote:@Olset Takktakk =D Kommer du til Heerenveen eller?
Ik vrees hetzelfdequote:Op zondag 7 maart 2010 20:19 schreef Ireyon het volgende:
[..]
'k Vrees dat die foto erbij je kansen niet vergroot..
Niet! Ze is gewoon een beetje verlegen en de interviewer stelt ook kut vragenquote:Op zondag 7 maart 2010 20:25 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Ze klinkt minder leuk dan ze eruit ziet
En ze keek al niet al te slim op die foto's, echte domper ditquote:Op zondag 7 maart 2010 20:27 schreef Splutje het volgende:
[..]
Niet! Ze is gewoon een beetje verlegen en de interviewer stelt ook kut vragen
QFT!quote:Op zondag 7 maart 2010 20:27 schreef Splutje het volgende:
[..]
En haar engels is volgens mij ook nog niet helemaal top dus ze zal ook nog na moeten denken over hoe ze nou precies iets zegtquote:Op zondag 7 maart 2010 20:27 schreef Splutje het volgende:
[..]
#Care dubbel#Carequote:Op zondag 7 maart 2010 21:29 schreef presidenttje het volgende:
[..]
En haar engels is volgens mij ook nog niet helemaal top dus ze zal ook nog na moeten denken over hoe ze nou precies iets zegt
Hege Bøkkoquote:
Even quotenquote:Op maandag 8 maart 2010 14:43 schreef AdvancedPower het volgende:
Kan ze mij het niet even persoonlijk Twitteren?!![]()
![]()
![]()
MAAR ZE KOMT NAAR HEERENVEEN EN IK GA EEN FOTO VAN HAAR EN MIJ SCOREN!111![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hege Bokkoquote:Op maandag 8 maart 2010 14:58 schreef Socios het volgende:
Dat jullie hier nu pas mee komen.![]()
Ik heb haar allang gegeven tijdens de Olympische Spelen.
Het valt me wel tegen ja, ze twitterd mij ook niet terug.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:40 schreef Splutje het volgende:
Ze heeft me nog niet geaccepteerd op FB terwijl ze wel online is geweest
Jongens ze is lesbisch
Maar ik ben geen gemiddelde fokker dus ze is lesbischquote:Op maandag 8 maart 2010 15:44 schreef presidenttje het volgende:
dat ze de gemmiddelde fokker niet aantrekkelijk vind is helemaal niets apart en wil ook niet zeggen dat ze lesbisch is
Dat zou wel wat goedmaken jaquote:Op maandag 8 maart 2010 15:42 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Het valt me wel tegen ja, ze twitterd mij ook niet terug.
Maar ja, als er lesbiansexvideo's van der opduiken is het wel oké! !
dat is Jouw meningquote:Op maandag 8 maart 2010 15:46 schreef Splutje het volgende:
[..]
Maar ik ben geen gemiddelde fokker dus ze is lesbisch
[..]
Ze valt niet op mannen in rolstoelen heb ik gehoord, dus donder op uit dit topic.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:44 schreef presidenttje het volgende:
dat ze de gemmiddelde fokker niet aantrekkelijk vind is helemaal niets apart en wil ook niet zeggen dat ze lesbisch is
gellukig spring ik nog rond als een hertje op mijn twee fantastisch werkende benenquote:Op maandag 8 maart 2010 15:50 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ze valt niet op mannen in rolstoelen heb ik gehoord, dus donder op uit dit topic.
Sterf.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Check dr smoelwerk dan. Een ortho zou er los op kunnen gaan.
Ik kijk nog liever naar de toren van Pisa, net zo scheef maar een stuk mooier om te aanschouwen.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:57 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Sterf.![]()
Kijk naar dat lieve hoofdje.![]()
Je bent gewoon homo.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik kijk nog liever naar de toren van Pisa, net zo scheef maar een stuk mooier om te aanschouwen.
Ik moest lachenquote:Op maandag 8 maart 2010 15:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik kijk nog liever naar de toren van Pisa, net zo scheef maar een stuk mooier om te aanschouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |