Vader, coach, het maakt me niet uit. Ik zou haar geven. En niet te zuinig ookquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:39 schreef dralion13 het volgende:
nope die oude snoepert is Peter Mueller
de coach
is ook coach geweest van Gianni Romme, Jan Bos en Marianne Timmer
Ik ken wel lekkerdere wijven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:32 schreef michelleee. het volgende:
Ik blijk op d'r te lijken.KloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Ik blijk op d'r te lijken.Nee, voor geen meter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld.
Ik blijk op d'r te lijken.MichelleeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hege Bøkko
Friet!
Ik blijk op d'r te lijken.Ik zou je karnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
groetjes,
9611NielsOp woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
Een derde been ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |