Vader, coach, het maakt me niet uit. Ik zou haar geven. En niet te zuinig ookquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:39 schreef dralion13 het volgende:
nope die oude snoepert is Peter Mueller
de coach
is ook coach geweest van Gianni Romme, Jan Bos en Marianne Timmer
Ik ken wel lekkerdere wijven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:32 schreef michelleee. het volgende:
Ik blijk op d'r te lijken.KloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Ik blijk op d'r te lijken.Nee, voor geen meter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld.
Ik blijk op d'r te lijken.MichelleeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hege Bøkko
Friet!
Ik blijk op d'r te lijken.Ik zou je karnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
groetjes,
9611NielsOp woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
Een derde been ja.quote:
Ow, was dat op dat ene zomervechtkamp waar michielos ook bij wasquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:22 schreef Karzai het volgende:
Ik ben vroeger met dat meisje op zomerkamp geweest en ik moet zeggen dat het een heeel lief meisje is.
In de ochtend aten we samen lekker een knackebrodje en dan vroeg ze altijd of ik het lekker vond, toen daarna maakten we een lange wandeling in het bos en daarna landde we steevast op ons Hastings bed die had uitstekende vering zodat niemand wat kon horen.
Ik zal der weer is bellen
quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:36 schreef Kieswiel het volgende:
Ze ziet eruit als een twaalfjarigeRanzige fokkers hier ook
Dat is 12 jaar oud voor jou? Waar woon je? Oestrogeendorp?quote:
Ik blijk op d'r te lijken.Nee, echt niet. Je neus is veel langer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik blijk op d'r te lijken.Je hebt meer tiet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster
En is minder legaal.quote:
Dat zou haar gehandicapt maken.quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:18 schreef AlmightyArjen het volgende:
Peter, ouwe viespeuk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie weinig sletterigheid imo...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:58 schreef AdvancedPower het volgende:
Ze is toch wel een beetje sletterig.![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |