abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 maart 2010 @ 19:19:00 #51
270727 Marouska
DON"T PANIC!!!!
pi_78694821
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 19:14 schreef leFUCK het volgende:

[..]

die fashion designer op de nederlandse televisie heeft ook een baard, en dat is echt een mega nicht. dus het dragen van een baard maakt je echt nog niet per definitie mannelijk.
Net zoals het dragen van een rok je niet perse vrouwelijk maakt. Niks op hormonen en lichamen na is per definitie mannelijk of vrouwelijk. En zelfs hormonen en lichamen zijn dat vaak genoeg niet. Ik verwacht niet dat elke vent zo'n ding aan treekt (alleen mannen met mooie benen ), maar jezus, durf eens die gendergrenzen te doorbreken. Het zit slechts in je hoofd hoor.
"Frei sein, high sein, ein bisschen Terror must dabei sein..."
pi_78694823
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 19:12 schreef Marouska het volgende:

[..]

Vrouwen die overdreven stoer doen idd, maar vrouwen die een broek dragen niet. Terwijl dat een paar deccenia geleden precies tegen hetzelfde 'het is raar want het hoort niet want daar heb je een piemeltje voor nodig aaahh ik raak zo in de war!!!!'-argument aanliep.

Ik vind het eerlijk gezegd weinig open minded als je iemand meed omdat hij of zij op een andere manier tegen kleding en make-up aankijkt dan jij.
nou ik vind het gewoon vervelend hoe dat soort mensen altijd de vooroordelen bevestigen. niet alleen bij anderen maar ook bij mezelf. daardoor kijk ik een beetje moedeloos op tegen mijn homoseksualiteit. open minded heeft ook zo zijn grenzen he. en daarbij ik accepteer hem nu toch gewoon zoals hij is, dus waar hebben we het over dan
pi_78694929
o en dames, even over die zogenaamde ''echte vent'', marc jacobs...

moet ik hier nog iets aan toevoegen?
  woensdag 3 maart 2010 @ 19:22:25 #54
270727 Marouska
DON"T PANIC!!!!
pi_78694976
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 19:21 schreef leFUCK het volgende:

[ afbeelding ]

Ehh, hoezo is hij minder 'vent' als hij mannen neukt...?
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 3 maart 2010 @ 19:22:25 #55
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_78694977
quote:

[ afbeelding ]

Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 3 maart 2010 @ 19:22:39 #56
80791 crew  Paul
pi_78694989
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 19:22 schreef Marouska het volgende:

[..]

pi_78695021
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 19:22 schreef Marouska het volgende:

[..]

in combinatie met het dragen van een rok wel ja

en daarbij, het loopje dat de lens heeft vastgelegd ziet er ook bepaald niet mannelijk uit
  woensdag 3 maart 2010 @ 19:23:36 #58
270727 Marouska
DON"T PANIC!!!!
pi_78695034
quote:

[ afbeelding ]

Ik stoor mij in deze foto eerder aan dat shirt van z'n vriend dan die rok... Bleh, polo's van glimstofjes, jasses.
  woensdag 3 maart 2010 @ 19:29:12 #59
270727 Marouska
DON"T PANIC!!!!
pi_78695290
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 19:22 schreef Paul het volgende:

[..]

Nee maar wat ik bedoel te zeggen is dat het alsnog een man is. Wat hij in z'n vrije tijd doet of draagt maakt hem naar mijn idee geen vrouw. Evenzo als dat het dragen van een broek of het handje van een meisje vasthouden mij geen 'vent' maakt. Het zijn allemaal gendergrenzen. Maar waarom die grenzen daar zijn schijnen maar heel weinig mensen zich af te vragen merk ik.

Plus, zoals al eerder gezegd: het is jammer dat in deze maatschappij vrouwelijkheid lager lijkt te staan dan mannelijkheid. "Waag het vooral niet om vrouwelijk en gay te zijn als man, en als vrouw, tjah, dan ben je natuurlijk al helemaal de pisang..."
pi_78695384
hij praat ook al zo ''mannelijk''

dames toch, nemen jullie jezelf nu echt serieus? hoe kun je dat nu een ''echte vent'' noemen
  woensdag 3 maart 2010 @ 19:36:50 #61
270727 Marouska
DON"T PANIC!!!!
pi_78695654
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 19:31 schreef leFUCK het volgende:
hij praat ook al zo ''mannelijk''

dames toch, nemen jullie jezelf nu echt serieus? hoe kun je dat nu een ''echte vent'' noemen
Omdat hij onder die rok fysiek hetzelfde is als jij. Whatever hij draagt of met wie hij naar bed gaat bepaalt niet mijn visie van een man of niet.
pi_78695792
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 19:36 schreef Marouska het volgende:

[..]

Omdat hij onder die rok fysiek hetzelfde is als jij. Whatever hij draagt of met wie hij naar bed gaat bepaalt niet mijn visie van een man of niet.
ja leuk hoor. maar dat was dus niet wat ik bedoelde. als je dat toch niet snapt zeg.

volgens jou is dus chris crocker zelfs een ''echte vent'', want hij heeft een penis. nou die echte kerels van jou, laat maar zitten voor mij
  woensdag 3 maart 2010 @ 19:48:04 #64
270727 Marouska
DON"T PANIC!!!!
pi_78696175
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 19:40 schreef leFUCK het volgende:

[..]

ja leuk hoor. maar dat was dus niet wat ik bedoelde. als je dat toch niet snapt zeg.

volgens jou is dus chris crocker zelfs een ''echte vent'', want hij heeft een penis. nou die echte kerels van jou, laat maar zitten voor mij
Gast, doe jij je eens lekker een beetje inlezen in genderstudies en zie dan of ik het niet snap.

Als die rok van Jacobs een schotse tartan had gehad was er geen probleem geweest. Nu is het zwart en is het verwijfd en staat deze man hiërarchisch lager als zijnde 'gay' en 'geen echte vent'. Ik vind dat sociologisch gezien inderdaad raar en boeiend. Sue me.
pi_78696392
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 19:48 schreef Marouska het volgende:

[..]

Gast, doe jij je eens lekker een beetje inlezen in genderstudies en zie dan of ik het niet snap.

Als die rok van Jacobs een schotse tartan had gehad was er geen probleem geweest. Nu is het zwart en is het verwijfd en staat deze man hiërarchisch lager als zijnde 'gay' en 'geen echte vent'. Ik vind dat sociologisch gezien inderdaad raar en boeiend. Sue me.
nou ik houd überhaupt niet van mannen die zich in rokken hijsen, dus ook een kilt vind ik niks. ik zie ook nooit mannen met kilts over straat lopen overigens, en ik denk dat als een man het in zijn hoofd haalt dat wel te doen, hij net zo goed commentaar daarop krijgt.

ik hoef me helemaal niet in te lezen in genderstudies. ik vind het gewoon niks en ik vind het gay. dat is mijn mening en genderstudies gaan daar echt niks aan veranderen. al lopen eerdaags bijna alle mannen op straat met een rok, zal ik het nog gay en afstotelijk vinden.
pi_78697709
@leFUCK
Ik word nu niet per direct vrolijk van een rok. Maar vind jouw reactie wel ernstig conservatief! Doet me denken aan de xy-chromosomen die 5 jaar geleden elke jongen die roze droeg voor homo uitmaakten. En 3 jaar terug beweerden te gruwelen van teenslippers. Ondertussen allebei flink ingeburgerd. In de meeste gevallen is het een kwestie van gewenning. Of dat ook zo zal zijn met de rok zullen we zien (het is natuurlijk wel een fikse stap).

Daarnaast, over die jongen, je vooroordelen bleken ongegrond. En nu accepteer je hem gewoon, was het niet voor iedereen leuker geweest als je het vooroordeel niet had gehad en je hem gewoon vanaf het begin had geaccepteerd?

[ Bericht 10% gewijzigd door uithangbord op 03-03-2010 20:21:03 ]
pi_78699055
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 20:14 schreef uithangbord het volgende:
@leFUCK
Ik word nu niet per direct vrolijk van een rok. Maar vind jouw reactie wel ernstig conservatief! Doet me denken aan de xy-chromosomen die 5 jaar geleden elke jongen die roze droeg voor homo uitmaakten. En 3 jaar terug beweerden te gruwelen van teenslippers. Ondertussen allebei flink ingeburgerd. In de meeste gevallen is het een kwestie van gewenning. Of dat ook zo zal zijn met de rok zullen we zien (het is natuurlijk wel een fikse stap).

Daarnaast, over die jongen, je vooroordelen bleken ongegrond. En nu accepteer je hem gewoon, was het niet voor iedereen leuker geweest als je het vooroordeel niet had gehad en je hem gewoon vanaf het begin had geaccepteerd?
wordt @... nu echt de nieuwe trend hier op FOK!?

nou in elk geval vind ik dat iedereen maar aan moet trekken wat hij/zij zelf wil, maar dat betekent nog niet dat ik dan ook maar alles normaal moet vinden uitzien en nergens meer vreemd van mag opkijken. ik vind het gewoon niet uitzien als mannen met rokjes, hakken en make-up de straat op gaan. ik vind het gewoon belachelijk dat je dat in nederland niet mag zeggen zonder weer meteen beschuldigd te worden van discriminatie. er bestaat ook nog zoiets als een eigen mening.

nou die jongen is aardig, maar toch blijf ik het vreemd vinden hoe hij zich kleed. ik heb ook niet onvriendelijk tegen hem gedaan op het moment dat hij aan me werd voorgesteld door andere mensen, maar ik had hem niet zelf opgezocht door die look van hem. mensen beoordelen elkaar in een eerste indruk altijd op uiterlijke kenmerken en voorkomens, dus zo gek is dat helemaal niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door leFUCK op 03-03-2010 20:44:31 ]
pi_78699421
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 16:32 schreef Lienekien het volgende:
[ afbeelding ]

Paul, ben jij dat?
Ik weet niet of ik nou moet lachen , huilen of kotsen. Dit roept iig geval de nodige vragen op.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 3 maart 2010 @ 20:48:31 #69
80791 crew  Paul
pi_78699768
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 19:36 schreef Marouska het volgende:

[..]

Hij praat gay
Hij loopt hand in hand met mannen
Hij draagt rokjes

You do the math
  woensdag 3 maart 2010 @ 22:21:59 #70
270727 Marouska
DON"T PANIC!!!!
pi_78706305
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 20:48 schreef Paul het volgende:

[..]

Hij praat gay
Hij loopt hand in hand met mannen
Hij draagt rokjes

You do the math
En toch he, is Marc Jacobs waarschijnlijk meer het mannetje dan het merendeel van alle 'getsie dit past niet in mn hokje'-roepers hier.
  woensdag 3 maart 2010 @ 22:23:56 #71
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_78706461
in een mooie rok hoef je er niet op te letten of die bobbel in je broek te zichtbaar is. dus ja, ik zeg hulde voor de rok.

doe mij er maar 5. groen of blauw graag.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 3 maart 2010 @ 22:25:16 #72
270727 Marouska
DON"T PANIC!!!!
pi_78706579
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 19:52 schreef leFUCK het volgende:

[..]

nou ik houd überhaupt niet van mannen die zich in rokken hijsen, dus ook een kilt vind ik niks. ik zie ook nooit mannen met kilts over straat lopen overigens, en ik denk dat als een man het in zijn hoofd haalt dat wel te doen, hij net zo goed commentaar daarop krijgt.

ik hoef me helemaal niet in te lezen in genderstudies. ik vind het gewoon niks en ik vind het gay. dat is mijn mening en genderstudies gaan daar echt niks aan veranderen. al lopen eerdaags bijna alle mannen op straat met een rok, zal ik het nog gay en afstotelijk vinden.
Hey, niet dat het mij iets kan schelen hoor. Maar dan hoeven we toch ook niet verder te discussiëren. Blijf jij maar lekker open minded op je eigen eilandje.
pi_78708167
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 22:25 schreef Marouska het volgende:

[..]

Hey, niet dat het mij iets kan schelen hoor. Maar dan hoeven we toch ook niet verder te discussiëren. Blijf jij maar lekker open minded op je eigen eilandje.
meid kom op, snap je niet een beetje waar ik vandaan kom. alsof het nog niet kut genoeg is om als homo geboren te worden of homo te worden in je pubertijd, hoe dat dan ook mag gaan. en dan komen dit soort gastjes de vooroordelen nog even opkrikken, en het imago die andere mensen koppelen aan een man die gevoelens heeft voor een man nog even verder de grond in boren. nee daar word ik inderdaad niet vrolijk van, los van dat ik het ook nog eens vreselijk vind uitzien.
  woensdag 3 maart 2010 @ 23:05:50 #74
291037 Pantoffelsalade
And the OSCAR goes to....
pi_78709549
ik vind het persoonlijk niet echt mooi

--
  woensdag 3 maart 2010 @ 23:05:52 #75
270727 Marouska
DON"T PANIC!!!!
pi_78709553
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 22:45 schreef leFUCK het volgende:

[..]

meid kom op, snap je niet een beetje waar ik vandaan kom. alsof het nog niet kut genoeg is om als homo geboren te worden of homo te worden in je pubertijd, hoe dat dan ook mag gaan. en dan komen dit soort gastjes de vooroordelen nog even opkrikken, en het imago die andere mensen koppelen aan een man die gevoelens heeft voor een man nog even verder de grond in boren. nee daar word ik inderdaad niet vrolijk van, los van dat ik het ook nog eens vreselijk vind uitzien.
Je wilt daadwerkelijk een hetero gozer beschuldigen van middels zijn verschijning een slecht beeld van homo's neerzetten? Ik volg dat echt niet hoor. Dan is het hooguit vervelend dat bepaald gedrag gekoppeld wordt met een bepaalde seksualiteit, maar dat lijkt mij voor hem vervelender dan voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')