Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:23 schreef Paul het volgende:
Bij de H en M verkopen ze nou een rok voor mannen, do or don't ?
Hang er een H&M plaatje op en mensen kopen hetquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:24 schreef Teuntje27 het volgende:
Die eerste ziet er wel leuk uit bij H&M is die al te koop?!
Ach we moeten wat eens open minded zijn.Heb je die mannen in Zweden,Noorwegen ETC. Weleens gezien en ik vind het vrij Modieus staan en modern op zich is daar niks mis meequote:Op woensdag 3 maart 2010 16:26 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hang er een H&M plaatje op en mensen kopen hetDamn, dit doe je toch niet?
Zelfde als mannen met Uggs, Crocs etc.
quote:Oneliners om te gebruiken
Als er geroepen wordt: Homo of travestiet
Je hoeft toch niet zo hard te roepen dat jij een homo of travestiet bent.
Of: Als je het over een ander hebt, dan over mij, dan heb je gelijk.
Of: Nee dank je, tot die groep van jou behoor ik niet.
Of: Ik ben geen homo of een travestiet of wat dan ook, dat is nu juist het grote verschil tussen jullie/jou en mij.
Open minded. Nee sorry, dit is gewoon gay.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:28 schreef Teuntje27 het volgende:
[..]
Ach we moeten wat eens open minded zijn.Heb je die mannen in Zweden,Noorwegen ETC. Weleens gezien en ik vind het vrij Modieus staan en modern op zich is daar niks mis mee.Die 2de daarin tegen is vrij verwijfd maar nog steeds ieder zijn eigen keus
Je hebt nog niet een onderbouwende reden gegeven waarom dit niet door de beugel kan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Open minded. Nee sorry, dit is gewoon gay.
Heel modieus en modern. Vooral bij een sollicitatiequote:Op woensdag 3 maart 2010 16:28 schreef Teuntje27 het volgende:
[..]
Ach we moeten wat eens open minded zijn.Heb je die mannen in Zweden,Noorwegen ETC. Weleens gezien en ik vind het vrij Modieus staan en modern op zich is daar niks mis mee.Die 2de daarin tegen is vrij verwijfd maar nog steeds ieder zijn eigen keus
Die kerel heb ik bij dat programma Hello Goodbye gezienquote:
Het ziet gewoon niet uitquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:31 schreef Teuntje27 het volgende:
[..]
Je hebt nog niet een onderbouwende reden gegeven waarom dit niet door de beugel kan?.Dit is gewoon de standaard reactie ja het is gay maar ik weet niet waarom
.IK vind er echt niks miss mee en niet gelijk mensen in hokjes gaan duwen
quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:43 schreef Joosterd het volgende:
Hoogstens met Carnaval een schotse kilt.![]()
[ afbeelding ]
Dat vind ik dan wel weer sexy.... maar kan ook aan de lente liggenquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:43 schreef Joosterd het volgende:
Hoogstens met Carnaval een schotse kilt.![]()
[ afbeelding ]
Goh.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:40 schreef IrCute het volgende:
[..]
Die kerel heb ik bij dat programma Hello Goodbye gezien![]()
http://hellogoodbye.ncrv.nl/ncrvgemist/hello-goodbye-36 17min.
Dit is hetzelfde als mannen op hakken lopen, het ziet er gewoon gay uitquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:36 schreef Marouska het volgende:
Whatever. Wel gaar dat mensen dit 'gay' noemen. En als je idd homoseksueel bent, mag het dan wel...? Ergens doen de reacties op mannen in rok mij bovendien wel een beetje denken aan reacties van vrouwen in broek in andere tijden/landen/Staphorst.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:36 schreef Marouska het volgende:
Whatever. Wel gaar dat mensen dit 'gay' noemen. En als je idd homoseksueel bent, mag het dan wel...? Ergens doen de reacties op mannen in rok mij bovendien wel een beetje denken aan reacties van vrouwen in broek in andere tijden/landen/Staphorst.
Jaaahaaa, maar waarom is 'gay' iets negatiefs? Is het alleen negatief als een heteroseksuele man het draagt trouwens, of ook bij een homo?quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:42 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Dit is hetzelfde als mannen op hakken lopen, het ziet er gewoon gay uit
anders vind ik je gewoon gay. en met gay bedoel ik niet homoseksueel, maar verwijfd. iedereen moet het maar zelf weten maar ik vind het belachelijk uitzien.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:58 schreef Marouska het volgende:
[..]
Jaaahaaa, maar waarom is 'gay' iets negatiefs? Is het alleen negatief als een heteroseksuele man het draagt trouwens, of ook bij een homo?
Je mag het best lelijk vinden, dat bedoel ik niet, maar ik vind de reactie die men vaak heeft op mannen die vrouwelijke dingen dragen/doen altijd zo interessant: men vind het vaak niet zozeer lelijk (het is immers gewoon een zwarte lap stof dit, weinig boeiends aan). Het mag simpelweg niet, dat hoort niet. Jongetjes horen namelijk broeken te dragen, oorlogje te spelen en moeten uit de buurt van roze blijven. Anders, ja anders wat...?
Mja, ik vind het geforceerde verschil tussen wat mannelijk en vrouwelijk behoort te zijn nogal vreemd. En al helemaal dat dat je mening over iemand zo sterk zou beïnvloeden. Zoals al gezegd, vroeger/in andere culturen was/is een rok geen vrouwelijk kledingstuk.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:25 schreef leFUCK het volgende:
[..]
anders vind ik je gewoon gay. en met gay bedoel ik niet homoseksueel, maar verwijfd. iedereen moet het maar zelf weten maar ik vind het belachelijk uitzien.
ik ken een jongen die make-up draagt en opplaknagels heeft. ik vind het echt super gay en ik vind het echt belachelijk uitzien. ik moest eerst ook niks van hem hebben, maar toen ik hem toevallig leerde kennen met carnaval bleek het verder wel een aardige knul. hij was niet eens een homo, terwijl ik dat dus wel verwacht had door die vreemde vertoning.
ik denk eigenlijk dat het de meeste gevallen gewoon een schreeuw om aandacht is en dat het een manier is om mensen te provoceren.
vrouwen die te stoer doen gaan al snel door voor pot, dus dat argument klopt niet helemaal.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:46 schreef Marouska het volgende:
[..]
Mja, ik vind het geforceerde verschil tussen wat mannelijk en vrouwelijk behoort te zijn nogal vreemd. En al helemaal dat dat je mening over iemand zo sterk zou beïnvloeden. Zoals al gezegd, vroeger/in andere culturen was/is een rok geen vrouwelijk kledingstuk.
Waarom precies is het niet raar als een vrouw GEEN make-up draagt en een 'mannelijk' kledingstuk (denk aan vrouwen in pakken, de boyfriendjeans en -blazer, etc.), maar als een man WEL make-up draagt of een rok, is dat weer verwijfd en dus raar en belachelijk en moet je 'm vooral heel erg mijden. Ergens vind ik dat krom: als een meisje zich 'mannelijk' gedraagt en kleedt, is ze stoer en onafhankelijk. Maar als een man vrouwelijke kenmerken overneemt, is dat erg: de boodschap lijkt te zijn dat vrouwelijk gedrag en kledij inferieur is aan de mannelijke norm. Immers, mannelijk bij vrouwen is anno 2010 min of meer oké, rokken bij mannen not so much. Raar is dat.
Marc Jacobsquote:
ja echt een alpha male. vooral die pose met dat handje in zijn zij maakt het helemaal afquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:03 schreef Marouska het volgende:
[..]
Marc Jacobs![]()
Maar als ik dit zo zie vind ik er weinig verwijfd aan: het is nog steeds een vent, het is niet dat ik vanwege een rok ga twijfelen of zo.
maar hij draagt erg mannelijke schoenen eronder en hij heeft een baardquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:07 schreef leFUCK het volgende:
[..]
ja echt een alpha male. vooral die pose met dat handje in zijn zij maakt het helemaal af
*proestquote:
Vrouwen die overdreven stoer doen idd, maar vrouwen die een broek dragen niet. Terwijl dat een paar deccenia geleden precies tegen hetzelfde 'het is raar want het hoort niet want daar heb je een piemeltje voor nodig aaahh ik raak zo in de war!!!!'-argument aanliep.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:58 schreef leFUCK het volgende:
[..]
vrouwen die te stoer doen gaan al snel door voor pot, dus dat argument klopt niet helemaal.
nou ik zelf vind het nogal afstotelijk als mannen nichterig gedrag vertonen en ik trek voor mezelf dan al snel een conclusie dat ik zo iemand liever niet om me heen wil hebben. en nu ben ik best open minded, zoals wel weer blijkt. ik mijd die jongen immers niet meer en ik heb verder ook niks tegen hem.
maar ik ben gewoon niet zo weg van dat nichterige voorkomen, en dat is gewoon mijn persoonlijke gevoel.
die fashion designer op de nederlandse televisie heeft ook een baard, en dat is echt een mega nicht. dus het dragen van een baard maakt je echt nog niet per definitie mannelijk.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:08 schreef electronique het volgende:
[..]
maar hij draagt erg mannelijke schoenen eronder en hij heeft een baard
en zn gespierde, behaarde benen enzo
dat maakt het toch wel effe anders
Ja precies. Ik vind mensen echt Staphorsterig hier.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:08 schreef electronique het volgende:
[..]
maar hij draagt erg mannelijke schoenen eronder en hij heeft een baard
en zn gespierde, behaarde benen enzo
dat maakt het toch wel effe anders
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |