Nee, er is geen andere manier, we hebben dit allemaal moeten doen!quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:01 schreef Shirley92 het volgende:
Is er geen andere manier zodat ik op een wat normalere manier word behandeld? Mijn klacht was dus dat ik een heel raar ontgroeningsproces moet ondergaan voordat ik geaccepteerd word. Heeft iedereen dit moeten doen?
Ja, iedereen op FOK.quote:Heeft iedereen dit moeten doen?
Ja, ook alle mannen hebben dat moeten doen.quote:En moeten mannen eerst hun penis laten zien voordat ze geaccepteerd worden?
Zie mijn vorige reactiequote:Op woensdag 3 maart 2010 15:05 schreef Shirley92 het volgende:
@Iedereen: Als iemand me antwoorden geeft op mijn vragen dat zal ik geen topics meer aanmaken, een foto van mijn borsten maken en verder normaal en aardig doen.
Wat is je msn?quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:05 schreef Shirley92 het volgende:
@Iedereen: Als iemand me antwoorden geeft op mijn vragen dat zal ik geen topics meer aanmaken, een foto van mijn borsten maken en verder normaal en aardig doen.
ben je zo vriendenloos dan kind. dat je een forum nodig hebt om een beetje contact met anderen te hebben, en daar zelfs je borsten voor wilt laten zien. schaam je, schaam je diep!quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:05 schreef Shirley92 het volgende:
hallo shirley graag fotos van je borstenquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:05 schreef Shirley92 het volgende:
Ben die van jou kwijt geraakt kan je ze nog even opnieuw erop zetten?quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:05 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee, er is geen andere manier, we hebben dit allemaal moeten doen!
Van jou? zo ja.. post je tieten.quote:
No shit sherlockquote:
quote:
Roflcopter. Raap me op!quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:10 schreef StewardessJe het volgende:
hoi shirley de manne zijn hier best aarduig hoor maar ze meoten niet zo om msn zeurn!
quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:05 schreef Shirley92 het volgende:
En die van Ladi waren goed te pruimenquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:05 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee, er is geen andere manier, we hebben dit allemaal moeten doen!
Waarom negeer je mijquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:11 schreef Shirley92 het volgende:
@Max-Westerman: Dank je, jij ook. Misschien kunnen we een keertje gaan MSN-en? Mijn MSN is: Shirleybeek@hotmail.com. Spreek je snel. X
quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:11 schreef Shirley92 het volgende:
@Max-Westerman: Dank je, jij ook. Misschien kunnen we een keertje gaan MSN-en? Mijn MSN is: Shirleybeek@hotmail.com. Spreek je snel. X
laat me raden, je hebt vast geen cam?quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:11 schreef Shirley92 het volgende:
Wishful thinkingquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:15 schreef leFUCK het volgende:
[..]
laat me raden, je hebt vast geen cam?
Shirleybeek@hotmail.comquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:11 schreef Shirley92 het volgende:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:11 schreef InGebruik het volgende:
Volgens mij is het nou wel weer leuk geweest AP.
Mensen die mij meteen geloven als ik 1 keer een topic open. Anders geloven jullie mij toch ook nooit?quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:10 schreef AdvancedPower het volgende:
He Shirley, hier ben ik ook weer. Post gewoon wat pics van je kutje (met jou hoofd erbij natuurlijk.) Dan houd iedereen op denk ik. Ik in ieder geval wel.
Wanneer geloofde ik je?quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:18 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
[..]
Mensen die mij meteen geloven als ik 1 keer een topic open. Anders geloven jullie mij toch ook nooit?x100
Je weet zelf wel dat het maar eenmalig verplicht isquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:08 schreef Phoneutria het volgende:
[..]
Ben die van jou kwijt geraakt kan je ze nog even opnieuw erop zetten?
Met vriendelijke groet,
Phoneutria.
Shirley gaf gewoon haar MSNquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:14 schreef StewardessJe het volgende:
jier ook al dat hezeur over msn! volgens mij is die max een loverboy!
daar zou ik maar niet te makkelijk vanuit gaan. je zult echt niet de eerste zijn waarvan een printscreen word gemaakt. dus ''als'' je echt bent (ja vastquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:18 schreef Shirley92 het volgende:
@J.Herrer: Jij mag mij ook toevoegen hoor. Ik vind jou ook wel lief.
@leFUCK: Als je ze daar wil zien: oké. Dan blijft het niet op internet staan.
Jij mocht er ook zijn andersquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
En die van Ladi waren goed te pruimen
quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:21 schreef marcelroubos341966 het volgende:
@Shirley hallow mijn msn is marcel.roubos@hotmail.com hoor nog van je groetjes marcel
Inderdaad. Dan kan ik haar ook wel waarderen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:30 schreef rashudo het volgende:
Shirls je post gewoon de tieten van iemand anders, makkelijk toch?
Niet, dat is der niet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:34 schreef Bootje84 het volgende:
Ik heb foto van Shirley via msn gekregen![]()
[ afbeelding ]
quote:
hodfer!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:34 schreef Bootje84 het volgende:
[ afbeelding ]
http://cid-3b1e671bf02d702b.profile.live.com/quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:21 schreef marcelroubos341966 het volgende:
@Shirley hallow mijn msn is marcel.roubos@hotmail.com hoor nog van je groetjes marcel
quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:34 schreef Bootje84 het volgende:
[ afbeelding ]
Een heel mooi karakter zeg ik je!quote:
ze is geen trollquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:40 schreef Jahr00n het volgende:
Waarom wordt er niet tegen zo'n irritante troll opgetreden?
Precies ze gaat straks haar borsten en kutje laten zien.quote:
nee, een baggertrollende kloonquote:
Wie heeft hem gemaakt dan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:46 schreef Shirley92 het volgende:
http://img52.imageshack.us/img52/2898/21644518309a1689ae9e.jpg
Dit is genoeg. Een foto van mijn beide borsten. Maar niet helemaal te zien. Zo kan ik ook geen problemen krijgen in de buurt en met mijn familie. Nu kan dit topic wel gesloten worden en kan ik leuk mee doen. Bedankt. X.
Doe het nog een keer maar dan met een blaadje papier ervoor waarop de datum staat.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:46 schreef Shirley92 het volgende:
Dit is genoeg. Een foto van mijn beide borsten. Maar niet helemaal te zien. Zo kan ik ook geen problemen krijgen in de buurt en met mijn familie. Nu kan dit topic wel gesloten worden en kan ik leuk mee doen. Bedankt. X.
Ook tepels erbij, anders telt het niet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:46 schreef Shirley92 het volgende:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:46 schreef Shirley92 het volgende:
Dus dat. Geloof er geen fuck van dat jij dat bent..quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:48 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Doe het nog een keer maar dan met een blaadje papier ervoor waarop de datum staat.
denk je echt dat ook maar iemand je geloofd?quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:46 schreef Shirley92 het volgende:
aha, geen exif data dus gewoon een plaatje van internet gehaald. Dikke nep. evenals je tieten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:49 schreef Shirley92 het volgende:
@o.us: fototoestel met sluitertijd op het kastje gezet. En toen ben ik er snel voor gaan staan.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:49 schreef Shirley92 het volgende:
@o.us: fototoestel met sluitertijd op het kastje gezet. En toen ben ik er snel voor gaan staan.
@Jahr00n: 1 was genoeg. Nu kan dit topic dicht en kan ik leuk mee doen zonder dat jullie mij lopen te plagen.
Ze heeft toch bewijs geleverd jongequote:Op woensdag 3 maart 2010 15:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dus dat. Geloof er geen fuck van dat jij dat bent..
quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:52 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ze heeft toch bewijs geleverd jonge
Iedereen kan plaatjes van internet halen..quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:50 schreef wise het volgende:
[..]
aha, geen exif data dus gewoon een plaatje van internet gehaald. Dikke nep. evenals je tieten.
Ik zou eerder lachen om hoe sneu ze dan isquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:52 schreef daftme het volgende:
Zou wat zijn als ze dit echt deed. Dan heeft ze mijn volledige respect. Ze beland dan later wel achter de ramen.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:52 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Waarom uberhaubt zulke fotos plaatsen?
En dan ook nog in KLB ?
Als je geen kloon/troll of zoiets bent waarom al deze moeite doen?
Ik had het je afgeraden in ieder geval.
Zoek een man die je gewoon normaal lief behandeld.
Als je wel "nep" bent tja umm leuk allemaal maar slaat nergens op.
Het stond gewoon op haar hyves ofzoquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
Iedereen kan plaatjes van internet halen..
Ik ook, maar ik respecteer falende mensenquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:54 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik zou eerder lachen om hoe sneu ze dan is
die tieten? PM haar hyves dan.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:55 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Het stond gewoon op haar hyves ofzo
quote:
PM link?quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:55 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Het stond gewoon op haar hyves ofzo
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |